Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Ser at hun ikke tåler å få kritikk skrevet på denne tellonym greia når det ikke bare er positivt og kjærlighet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Syns dagen deres på sommarland var skuffende, for det første drar de seint og bader ikke sammen med ungen heller. Så en sklie og en dypp på ungen så drar de. Altså jeg er også livredd sklier men man drar ikke ungene med et slikt sted uten å bade med de, skjønner jo godt han ikke gidder å bade når de voksene ikke vil være sammen med han å bade. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sykt lei av negativiteten jeg. Hver sommer reiser hun, og det er KUN snakk om dårlig service, dårlig mat, plasser de ikke liker, at de ikke blir mette og at ting er dyrt.

Så sitter hun å legger ut videosnap hvor hun snakker lavt om at servicen er dårlig og i tillegg drar de på de billigste hotellene i Oslo, og klager på at det er trangt. De spiser på Bighorn, hvor både meny og priser er utenfor, og heller ingen som tvinger de til å spise der. Der kan man forøvrig velge ekstra tilbehør og hvor mange gram kjøtt man vil ha. Så hvordan man ikke blir mett der, er for meg et under.

var en kveld jeg kunne telle på 2 hender om diverse ting fra den ENE dagen hvor alt var feil. Må være forferdelig kjipt å ha en sånn ferie, og ikke minst lære sønnen sin at man sitter å prater så negativt og ler rått når man er misfornøyd med ting.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hvitvegg said:

Jeg er så sykt lei av negativiteten jeg. Hver sommer reiser hun, og det er KUN snakk om dårlig service, dårlig mat, plasser de ikke liker, at de ikke blir mette og at ting er dyrt.

Så sitter hun å legger ut videosnap hvor hun snakker lavt om at servicen er dårlig og i tillegg drar de på de billigste hotellene i Oslo, og klager på at det er trangt. De spiser på Bighorn, hvor både meny og priser er utenfor, og heller ingen som tvinger de til å spise der. Der kan man forøvrig velge ekstra tilbehør og hvor mange gram kjøtt man vil ha. Så hvordan man ikke blir mett der, er for meg et under.

var en kveld jeg kunne telle på 2 hender om diverse ting fra den ENE dagen hvor alt var feil. Må være forferdelig kjipt å ha en sånn ferie, og ikke minst lære sønnen sin at man sitter å prater så negativt og ler rått når man er misfornøyd med ting.

Enig. Blir litt sånn kjip følelse. Har generelt noe dårlig følelse for disse turene. Med tanke på sønnen. Går mye i latter og øl med mammaen sin. Håper det er mye med sønnen vi ikke ser. Hun er jo bedre på å skjerme han enn de fleste.❤️ liker henne, så håper det er bedre for sønnen enn følelsen min tilsier…

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder dere følge henne da? Jeg digger henne, og spesielt sammen med mora er de veldig festlige og underholdene. Skulle ønske jeg kunne blitt invitert på en fest med de, da hadde jeg fått trent magemusklene godt + at jeg hadde jeg fått meg ei billig fyll av alle ølene/ciderene hun ikke liker, men som jeg elsker Neida, joda.. Inviter mæ på fæst Ronja! 😂😂🍾

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvitvegg skrev (2 timer siden):

Jeg er så sykt lei av negativiteten jeg. Hver sommer reiser hun, og det er KUN snakk om dårlig service, dårlig mat, plasser de ikke liker, at de ikke blir mette og at ting er dyrt.

Så sitter hun å legger ut videosnap hvor hun snakker lavt om at servicen er dårlig og i tillegg drar de på de billigste hotellene i Oslo, og klager på at det er trangt. De spiser på Bighorn, hvor både meny og priser er utenfor, og heller ingen som tvinger de til å spise der. Der kan man forøvrig velge ekstra tilbehør og hvor mange gram kjøtt man vil ha. Så hvordan man ikke blir mett der, er for meg et under.

var en kveld jeg kunne telle på 2 hender om diverse ting fra den ENE dagen hvor alt var feil. Må være forferdelig kjipt å ha en sånn ferie, og ikke minst lære sønnen sin at man sitter å prater så negativt og ler rått når man er misfornøyd med ting.

Enig. Samtidig er jeg litt lei av og høre hun si hun er steder for så å bare filme annsiktet. Vi ser sjeldent noe rundt. Verken hotellrom, eller noe. Kun ronja le i kamera. 
samtidig mye sløsing. Nesten alt hun tester liker hun ikke, det blir dyrt. Kanskje man hadde hatt råd til bedre standar på ferie om øl, energidrikke, røyk å snus ble minsket. 
det er mye alkohol, nesten hver kveld .. å helt hårreisende at hun snakket om «ongen» på en slik måte mens han satt i baksetet. 
 

Man betaler heller ikke 2k i en park (sommerland) for og klage over skliene, de er godt vist på bildet. Og er du redd gjør du noe annet i ferien. 
 

også får vi EN kritisk kommentar, også føler hun seg truffet å derfor må si noe, men da legge til en ufin greie med «ja fint for dere». Hold deg for god ronja. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger hun, og hun er ærlig og sier rett ut. Ronja hun vil jeg å ta en øl med. Nå vet jeg å at mora hennes bor i samme fylke som meg🤗. Skal til Rauland til neste helg. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Når Ronja to dager på rad publiserer synkront innhold av seg selv som skravler på mammahjerter og sin egen kanal da blir det mye snakk og veldig mye å trykke seg forbi…😩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart at hun bare plutselig slutter i forever living og begynner med nuskin. Å nå er produktenene i nuskin de beste produktene hun vet om🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (9 timer siden):

Syns det er litt rart at hun bare plutselig slutter i forever living og begynner med nuskin. Å nå er produktenene i nuskin de beste produktene hun vet om🙈

De jeg vet om som er mest gira på MLM har hoppet fra selskap til selskap og snur helt om og har helt nye favoritter for hver gang, og så er det som om det de elsket like mye for et år siden aldri har eksistert.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Nassenøff skrev (På 3/28/2022 den 4.56):

Hva heter hun på snap

Ronja.axelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Despicable Me skrev (1 time siden):

Har hun fått seg samboer og flyttet inn til han?

Trodde hun var lesbisk?

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydney skrev (På 5.4.2022 den 21.10):

Trodde hun var lesbisk?

Er nå det hun har sagt tidligere iallefall. Men hun forandrer jo mening hvert 5 minutt så ikke godt å si😅 Ser jo ut som de har flyttet inn hos han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (På 12.3.2022 den 22.42):

De jeg vet om som er mest gira på MLM har hoppet fra selskap til selskap og snur helt om og har helt nye favoritter for hver gang, og så er det som om det de elsket like mye for et år siden aldri har eksistert.

Ja, nei, det er vel ikke mulig eller lov å finne seg nye produkter man elsker/liker bedre enn de før..? 😅🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ayanëar skrev (21 minutter siden):

Ja, nei, det er vel ikke mulig eller lov å finne seg nye produkter man elsker/liker bedre enn de før..? 😅🤷🏻‍♀️

Det er litt rart om man har pushet produktene på alle rundt seg fordi de er såå fantastiske og såå mye bedre enn alt annet og man påstår at man aldri skal bruke noe annet.

Folk som ikke pusher sine "favoritter" på andre skal få ombestemme seg så ofte de vil for min del.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (12 timer siden):

Det er litt rart om man har pushet produktene på alle rundt seg fordi de er såå fantastiske og såå mye bedre enn alt annet og man påstår at man aldri skal bruke noe annet.

Folk som ikke pusher sine "favoritter" på andre skal få ombestemme seg så ofte de vil for min del.

Helt enig! Litt rart hun slutter å bruke produkter som funket så bra for henne😅 Hadde vært mer troverdig om hun var i begge selskapene da. For du trenger vell ikke være så aktiv hele tiden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (21 timer siden):

Helt enig! Litt rart hun slutter å bruke produkter som funket så bra for henne😅 Hadde vært mer troverdig om hun var i begge selskapene da. For du trenger vell ikke være så aktiv hele tiden.

Tror kanskje hun ikke solgte så mye av FL etter hvert og derfor byttet selskap. Tror også hun mistet interessen selv. Produktene fra FL og Nuskin er veldig overpriset.

Kan ikke huske at hun heller viste fram hva hun tjente på FL sånn som med Nuskin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...