Jodaneida Skrevet 16. august 2020 #21 Del Skrevet 16. august 2020 Litt redneck prøver å være som "de andre vloggerne" uten å få det til. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanette_HjemmetNO Skrevet 22. august 2020 #22 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg syns hun viser en ufiltrert hverdag på godt og vondt..! Usynlige sykdommer er ikke til å spøke med, og det er «godt» å ha offentlige personer som snakker høyt om dette..! Ei jente som snakker rett fra levra..!!! DIGGER Ronja😃 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drøyegrenser Skrevet 22. august 2020 #23 Del Skrevet 22. august 2020 (endret) Syns ikke hun er som alle andre vloggere nei🧐 Endret 22. august 2020 av Drøyegrenser 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 22. august 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 22. august 2020 På 16.8.2020 den 23.35, Jodaneida skrev: Litt redneck prøver å være som "de andre vloggerne" uten å få det til. Jaaa enig... hun blokka meg fordi jeg kritiserte ett eller annet husker ikke hva det var... noe med kommunal bolig eller noe, siden ho satt med to flotte boliger og ikke klarte å velge.. kunne bare velge å vrake og hun virka så ovenfra og ned så jeg kommenterte det. Men ble blokka med en gang siden jeg var "negativ" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 12. november 2020 #25 Del Skrevet 12. november 2020 Kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 12. november 2020 #26 Del Skrevet 12. november 2020 Kjenner jeg begynner å bli litt lei av den der FL promotering på snappen hennes. Hun har jo gjentatte ganger sakt at hun ikke skal trykke det i tryne på oss så ofte, men virker som hun glemmer det, hver dag. Ellers synes jeg hun er morsom og tar opp greie tema, så blir nok å fortsette å følge henne. Hvis hun ikke tar helt av da med FL da.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 6. februar 2021 #27 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg synes hun har forandret seg mye til det bedre de siste årene. Jeg liker henne jeg :) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 23. februar 2021 #28 Del Skrevet 23. februar 2021 On 11/12/2020 at 11:22 AM, HøOmPø said: Kjenner jeg begynner å bli litt lei av den der FL promotering på snappen hennes. Hun har jo gjentatte ganger sakt at hun ikke skal trykke det i tryne på oss så ofte, men virker som hun glemmer det, hver dag. Ellers synes jeg hun er morsom og tar opp greie tema, så blir nok å fortsette å følge henne. Hvis hun ikke tar helt av da med FL da.. Nå er det meste der inne om FL syns jeg. Veldig mye reklame nå. Var så bra der da hun holdt tilbake på det. Men nå ble det ille... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 26. februar 2021 #29 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) 😒 Endret 26. februar 2021 av HøOmPø Glemte å sitere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøOmPø Skrevet 26. februar 2021 #30 Del Skrevet 26. februar 2021 Linye skrev (På 23.2.2021 den 22.57): Nå er det meste der inne om FL syns jeg. Veldig mye reklame nå. Var så bra der da hun holdt tilbake på det. Men nå ble det ille... Ja det har tatt av. Men som hun sier så er det en jobb for henne. Er bare ikke så begeistret for slike MLM greier. Ettersom jeg har forstått så har hun vel en egen snap der hun fremmer FL til kundegruppen sin, hun kan jo holde det der da. Nå synes jeg det kommer på den vanlige snappen henne minimum 1 gang om dagen 😒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 20. juni 2021 #31 Del Skrevet 20. juni 2021 Er det bare jeg som reagerer på hvor vanvittig ufin og frekk hun er mot de som skriver til henne ? Jeg spurte henne om noe helt enkelt og hun var skikkelig frekk tilbake. Har mista all sans for den dama der, hun er virkelig ikke så hyggelig som hun virket i starten. Bare fra mars og til nå har hun forandret seg utrolig mye. For mye FL reklame hver jævla dag. Før digga jeg henne, men nå orker jeg ikke engang høre på snappene til hun. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 21. juni 2021 #32 Del Skrevet 21. juni 2021 MammaogMini skrev (22 timer siden): Er det bare jeg som reagerer på hvor vanvittig ufin og frekk hun er mot de som skriver til henne ? Jeg spurte henne om noe helt enkelt og hun var skikkelig frekk tilbake. Har mista all sans for den dama der, hun er virkelig ikke så hyggelig som hun virket i starten. Bare fra mars og til nå har hun forandret seg utrolig mye. For mye FL reklame hver jævla dag. Før digga jeg henne, men nå orker jeg ikke engang høre på snappene til hun. Kanskje videre da å slutte å følge henne da👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 21. juni 2021 #33 Del Skrevet 21. juni 2021 Heller ronja enn Linn. Ronja poserer ikke med et wannabe fjes,og ser tydeligvis på bildene før hun legger de ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 22. juni 2021 #34 Del Skrevet 22. juni 2021 DysterPytten skrev (22 timer siden): Heller ronja enn Linn. Ronja poserer ikke med et wannabe fjes,og ser tydeligvis på bildene før hun legger de ut. Hvem er linn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 24. juni 2021 #35 Del Skrevet 24. juni 2021 MammaogMini skrev (På 22.6.2021 den 20.54): Hvem er linn? Fra bygd til by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 25. juni 2021 #36 Del Skrevet 25. juni 2021 DysterPytten skrev (10 timer siden): Fra bygd til by Eller motsatt 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 25. juni 2021 #37 Del Skrevet 25. juni 2021 Lunabelle skrev (11 timer siden): Eller motsatt 😅 Det kan hende 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 25. juni 2021 #38 Del Skrevet 25. juni 2021 (endret) DysterPytten skrev (På 24.6.2021 den 20.56): Fra bygd til by Hva har hun me ronja å gjøre? Someone update me please?🙏 Endret 22. juli 2021 av MammaogMini Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 26. juni 2021 #39 Del Skrevet 26. juni 2021 MammaogMini skrev (På 25.6.2021 den 19.07): Hva har hun me Stine å gjøre? Someone update me please?🙏 Stine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 22. juli 2021 #40 Del Skrevet 22. juli 2021 DysterPytten skrev (På 26.6.2021 den 19.42): Stine? Mente ronja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå