sitry Skrevet 15. august 2023 #281 Del Skrevet 15. august 2023 Håper virkelig slike tråder som dette blir stengt for godt. Ser ikke vitsen å diskutere andre sine liv, om de er offentlige eller ei. Hva så om Ronja drikker alkohol eller alkoholfri, om hun tar seg 1000 ganger i håret iløpet av en dag, om hun sover bort en dag osv - det er da hennes liv. Foreslår heller dere feier for deres egen dør. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 19. august 2023 #282 Del Skrevet 19. august 2023 Stiller meg undrende til at hun i dag kan sitte å mene at det er i gråsonen når andre tjener masse penger, som hun sier, på å snakke om emosjonelle følelser rundt mat. At en ikke heller har den kompetansen til å dele det og da oppfordre andre til å jobbe på den måten. Det er greit, men er hun så mye bedre selv? Hun gjør også alt for å tjene penger på hva som er det beste for huden, håret, masse reklame om ulike produkter som er så fantastisk bra. Da har en også veldig fokus på kropp, for huden er endel av den. Dette er for å tjene penger på å påvirke andre til å kjøpe produkter som er dyre. Så får en mye gratis selv. Det er heller ikke lenge siden hun lufta tanken om å dele mer av sin reise når det gjelder det psykologiske plan, men mente da at hun måtte ta betaling for at vi skulle følge den reisa. Da hadde hun selv gått i behandling på DPS. Da tenkte jeg at her går en alt for langt for å få inn penger selv helt ukritisk. Hun mente jo at vi fikk så mye gratis ved alt hun delte at da måtte hun få betalt. Tenker at det hun tar opp i dag er et problem ja, men samtidig så mener hun at vi ikke skal påvirkes av andre som skal tjene penger på sine tjenester uten faglig kompetanse. At vi må kunne leve uten at andre hele tiden skal fortelle oss hva som er best på ulike områder. Samtidig så har hun nå betalt selv for en coach som skal hjelpe henne med sin egen livsstil når det gjelder mat og trening. Regner med det kommer reklame om den coachen også etterhvert. All denne reklamen og oppfordringer om hvor bra huden/ håret blir av alle produkter er ene og alene for at andre skal kjøpe. Huden er ulik hos oss alle, og all den rensingen og alt som er så viktig trenger ikke være det. Den enkle kan også være bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 19. august 2023 #283 Del Skrevet 19. august 2023 Anine75 skrev (38 minutter siden): Stiller meg undrende til at hun i dag kan sitte å mene at det er i gråsonen når andre tjener masse penger, som hun sier, på å snakke om emosjonelle følelser rundt mat. At en ikke heller har den kompetansen til å dele det og da oppfordre andre til å jobbe på den måten. Det er greit, men er hun så mye bedre selv? Hun gjør også alt for å tjene penger på hva som er det beste for huden, håret, masse reklame om ulike produkter som er så fantastisk bra. Da har en også veldig fokus på kropp, for huden er endel av den. Dette er for å tjene penger på å påvirke andre til å kjøpe produkter som er dyre. Så får en mye gratis selv. Det er heller ikke lenge siden hun lufta tanken om å dele mer av sin reise når det gjelder det psykologiske plan, men mente da at hun måtte ta betaling for at vi skulle følge den reisa. Da hadde hun selv gått i behandling på DPS. Da tenkte jeg at her går en alt for langt for å få inn penger selv helt ukritisk. Hun mente jo at vi fikk så mye gratis ved alt hun delte at da måtte hun få betalt. Tenker at det hun tar opp i dag er et problem ja, men samtidig så mener hun at vi ikke skal påvirkes av andre som skal tjene penger på sine tjenester uten faglig kompetanse. At vi må kunne leve uten at andre hele tiden skal fortelle oss hva som er best på ulike områder. Samtidig så har hun nå betalt selv for en coach som skal hjelpe henne med sin egen livsstil når det gjelder mat og trening. Regner med det kommer reklame om den coachen også etterhvert. All denne reklamen og oppfordringer om hvor bra huden/ håret blir av alle produkter er ene og alene for at andre skal kjøpe. Huden er ulik hos oss alle, og all den rensingen og alt som er så viktig trenger ikke være det. Den enkle kan også være bra nok. 1. det er en vesentlig stor forskjell på å tjene penger på å anbefale hudpleie og hårpleie VS å tjene penger på det hun snakker om i dag. Jeg tror faktisk du selv ser forskjellen. 2. hun har egentlig delt veldig lite om selve behandlingen hos dps. Ja vi vet at hun har hatt traumebehandling og at hun har diagnoser. Vi vet også at hun har blitt bedre ved å ta mere vare på helsa si både fysisk og psykisk ved å kutte ned på alkohol, spise sunnere og bevege seg mer. Og jeg berømmer henne for at hun hele tiden understreker hva som har funket for henne ikke nødvendigvis funker for alle andre og at man selv må oppsøke fagfolk for riktig behandling. 3. det er stor forskjell på en personlig trener (som har tatt utdanning for å bli det) som skal veilede henne til å spise riktig å trene riktig slik at hun får progresjon VS en coach som veileder til folk (også kalt lure) til at man kan manifestere lykke og rikdom og alt mulig rart innen kosthold og kropp uten å ha utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 19. august 2023 #284 Del Skrevet 19. august 2023 Nissemor2012 skrev (11 minutter siden): 1. det er en vesentlig stor forskjell på å tjene penger på å anbefale hudpleie og hårpleie VS å tjene penger på det hun snakker om i dag. Jeg tror faktisk du selv ser forskjellen. 2. hun har egentlig delt veldig lite om selve behandlingen hos dps. Ja vi vet at hun har hatt traumebehandling og at hun har diagnoser. Vi vet også at hun har blitt bedre ved å ta mere vare på helsa si både fysisk og psykisk ved å kutte ned på alkohol, spise sunnere og bevege seg mer. Og jeg berømmer henne for at hun hele tiden understreker hva som har funket for henne ikke nødvendigvis funker for alle andre og at man selv må oppsøke fagfolk for riktig behandling. 3. det er stor forskjell på en personlig trener (som har tatt utdanning for å bli det) som skal veilede henne til å spise riktig å trene riktig slik at hun får progresjon VS en coach som veileder til folk (også kalt lure) til at man kan manifestere lykke og rikdom og alt mulig rart innen kosthold og kropp uten å ha utdannelse. Nå var det jo en coach hun har bestilt da og ikke en personlig trener…det har hun jo sagt selv. Poenget mitt er at det blir dobbeltmoralsk og være så kritisk til andres måte å hjelpe andre på, når en selv også tidligere uttalte at hun ønsket å hjelpe andre ved å dele om sin behandling og hva som har hjulpet men da få penger for det. Hun mener jo også selv at vi må få leve, spise og ta de valg en ønsker selv uten å hele tiden bli prakka på hva som er rett og galt. Det er jeg helt enig i og at det blir mer og mer av det motsatte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 19. august 2023 #285 Del Skrevet 19. august 2023 Anine75 skrev (2 minutter siden): Nå var det jo en coach hun har bestilt da og ikke en personlig trener…det har hun jo sagt selv. Poenget mitt er at det blir dobbeltmoralsk og være så kritisk til andres måte å hjelpe andre på, når en selv også tidligere uttalte at hun ønsket å hjelpe andre ved å dele om sin behandling og hva som har hjulpet men da få penger for det. Hun mener jo også selv at vi må få leve, spise og ta de valg en ønsker selv uten å hele tiden bli prakka på hva som er rett og galt. Det er jeg helt enig i og at det blir mer og mer av det motsatte. Kall det hva du vil men Kristoffer er personlig trener og en personlig treners jobb er å coache andre innen kosthold og trening. Jeg har selv en kompis som blir coachet av han:) og jeg vet ikke hva du referere til angående den uttalelsen du nevner. Jeg husker bare at hun laget et hefte om hudpleie som hun vurderte å selge. Og nå har hun ikke tatt betalt for å hjelpe noen og kommer nok ikke til å gjøre det, så hun har ikke gjort noe “galt”. You’re not guilty until you are guilty. og er det en influenser som fremmer det å bare være seg selv, kose seg, trene, tørre å snakke høyt om psykisk helse uten å prakke på andre enn oppskrift så er det henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 19. august 2023 #286 Del Skrevet 19. august 2023 Nissemor2012 skrev (2 minutter siden): Kall det hva du vil men Kristoffer er personlig trener og en personlig treners jobb er å coache andre innen kosthold og trening. Jeg har selv en kompis som blir coachet av han:) og jeg vet ikke hva du referere til angående den uttalelsen du nevner. Jeg husker bare at hun laget et hefte om hudpleie som hun vurderte å selge. Og nå har hun ikke tatt betalt for å hjelpe noen og kommer nok ikke til å gjøre det, så hun har ikke gjort noe “galt”. You’re not guilty until you are guilty. og er det en influenser som fremmer det å bare være seg selv, kose seg, trene, tørre å snakke høyt om psykisk helse uten å prakke på andre enn oppskrift så er det henne. Kall det hva du vil? Jeg referere bare til det ordet hun brukte selv og du har jo gitt uttrykk for hva du mener om den «tittelen». Du kjenner tydeligvis Ronja og når en sier at en har bestilt opplegg fra en coach så tolker en det som det. Personlig trener er noe annet, men det var ikke det hun uttalte. Men da har du gitt svar på det du som veit. Jeg veit hva hun ønska den gangen å tjene penger på, men det ble ikke sagt noe mer om det senere og det var bra. For det var helt klart i gråsonen og ikke greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 19. august 2023 #287 Del Skrevet 19. august 2023 Nissemor2012 skrev (3 timer siden): 1. det er en vesentlig stor forskjell på å tjene penger på å anbefale hudpleie og hårpleie VS å tjene penger på det hun snakker om i dag. Jeg tror faktisk du selv ser forskjellen. 2. hun har egentlig delt veldig lite om selve behandlingen hos dps. Ja vi vet at hun har hatt traumebehandling og at hun har diagnoser. Vi vet også at hun har blitt bedre ved å ta mere vare på helsa si både fysisk og psykisk ved å kutte ned på alkohol, spise sunnere og bevege seg mer. Og jeg berømmer henne for at hun hele tiden understreker hva som har funket for henne ikke nødvendigvis funker for alle andre og at man selv må oppsøke fagfolk for riktig behandling. 3. det er stor forskjell på en personlig trener (som har tatt utdanning for å bli det) som skal veilede henne til å spise riktig å trene riktig slik at hun får progresjon VS en coach som veileder til folk (også kalt lure) til at man kan manifestere lykke og rikdom og alt mulig rart innen kosthold og kropp uten å ha utdannelse. Helt enig med deg! Jeg syns det er veldig bra at hun tar opp dette i dag og jeg syns heller ikke det kan sammenlignes med hud- og hårpleie. Emosjonell spising ligger på det psykiske plan og ved å følge råd fra influensere uten formell kompetanse på området, kan det gjøre vondt verre. Det kan være undertrykte følelser som plutselig kommer til overflaten og da er det som regel veldig greit å ha fagfolk å støtte seg på. Influensere uten formell kompetanse på psykisk og somatisk helse bør ikke være dem man tar imot råd fra, spør du meg. Det er fint at de kan opplyse om at f.eks emosjonell spising kan behandles dersom man sliter med det, men utover det syns jeg ikke at de skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 19. august 2023 #288 Del Skrevet 19. august 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 2. september 2023 #289 Del Skrevet 2. september 2023 Hvem er det hun snakker om på snap nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 2. september 2023 #290 Del Skrevet 2. september 2023 DysterPytten skrev (22 minutter siden): Hvem er det hun snakker om på snap nå? Lurer jeg også på🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 2. september 2023 #291 Del Skrevet 2. september 2023 Cecilie Ask har en rant om det,så er nok henne hun Ronja sikter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet 4. september 2023 #292 Del Skrevet 4. september 2023 Anine75 skrev (På 19.8.2023 den 14.04): Kall det hva du vil? Jeg referere bare til det ordet hun brukte selv og du har jo gitt uttrykk for hva du mener om den «tittelen». Du kjenner tydeligvis Ronja og når en sier at en har bestilt opplegg fra en coach så tolker en det som det. Personlig trener er noe annet, men det var ikke det hun uttalte. Men da har du gitt svar på det du som veit. Jeg veit hva hun ønska den gangen å tjene penger på, men det ble ikke sagt noe mer om det senere og det var bra. For det var helt klart i gråsonen og ikke greit. Ingen tvil om at «Nissemor» er Ronja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 4. september 2023 #293 Del Skrevet 4. september 2023 55 minutter siden, Dipsi said: Ingen tvil om at «Nissemor» er Ronja. Er det mulig 😂 Altså hvorfor er det så viktig å anklage brukere her for å faktisk være influenceren... Altså hvilke bevis har du for detta da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7. september 2023 #294 Del Skrevet 7. september 2023 sitry skrev (På 15.8.2023 den 22.02): Håper virkelig slike tråder som dette blir stengt for godt. Ser ikke vitsen å diskutere andre sine liv, om de er offentlige eller ei. Hva så om Ronja drikker alkohol eller alkoholfri, om hun tar seg 1000 ganger i håret iløpet av en dag, om hun sover bort en dag osv - det er da hennes liv. Foreslår heller dere feier for deres egen dør. Ja eller bare sletter henne som jeg gjorde 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. oktober 2023 #295 Del Skrevet 1. oktober 2023 Så Ronja respekterer Therese Lien. Ei som nå virkelig har blåst ut på inn og utpust fordi hun må skrive reklame på snappene sine. Og som mener folk er psykisk syke fordi de mener at Therese og andre må følge lover og regler. Vet Ronja sin hjertesak er psykisk helse. Derfor synes jeg det er rart Ronja skryter så av Therese og velger å bryke mye penger på å kjøpe produktene hennes. Jeg spurte Ronja hva hun tenker om oppførselen til Therese siden Ronja da er så opptatt av psykisk helse, og Therese tydeligvis ikke bryr seg om hvordan hun snakker om psykisk helse. Fikk ikke noe svar. Så oppriktig, hvor mye bryr Ronja seg om psykisk helse når hun velger å snakke så varmt om Therese? Eller tenker ikke Ronja så langt? Legger ved skjermbilde fra Therese Lien sin snap. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 8. oktober 2023 #296 Del Skrevet 8. oktober 2023 Har hun gjort noe med leppene sine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 8. oktober 2023 #297 Del Skrevet 8. oktober 2023 Magdaolga skrev (8 timer siden): Har hun gjort noe med leppene sine? Uten tvil 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 9. oktober 2023 #298 Del Skrevet 9. oktober 2023 Kosetosta skrev (2 timer siden): Uten tvil Ble så usikker, for på noen snapper ser de normale ut. Tenkte hun kanskje hadde sminket mye volum🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 9. oktober 2023 #299 Del Skrevet 9. oktober 2023 Magdaolga skrev (8 timer siden): Ble så usikker, for på noen snapper ser de normale ut. Tenkte hun kanskje hadde sminket mye volum🫣 Neida kan ikke si det med sikkerhet, men noe annerledes er det. Men hun om det ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 9. oktober 2023 #300 Del Skrevet 9. oktober 2023 «Ikke tru du vet noe som helst før du faktisk har fått riktig fakta servert»..Dagens visdomsord fra Ronja.Ja det er bra og viktig, men her bør hun kanskje tenke litt over sin egen væremåte.Ikke mange dagene siden hun la ut en story om en annen influenser som hun sa hadde jugd på seg diagnoser. For det hadde hun fått vite av noen andre🫣 Her mener hun at hun selv sitter med fakta om en annen person og har rett til å dele hva som er sannheten til sine følgere fordi andre enn hovedpersonen har «bekreftet» det Det kaller jeg smålig, stygt og dobbeltmoralsk.Hva handler egentlig dette om?At hun har det mye verre enn hun andre, trenger sympati, at hun sier selv hun har bevis for hva hun selv har opplevd og ikke..at en skal sammenligne hverandres smerte eller vonde opplevelser? At det ikke er innafor å tenke annerledes om medisiner og egen psykiske helse og hva en tenker er best for en selv…men da ødelegger for de som ikke har samme syn?En er seg selv nærmest og en lærer og erfarer hva som er best for en selv og det trenger ikke være riktig for en annen. Ronja har ingen rett til å legge ut at noen har jugd på seg diagnoser og dele sin fortvilelse for det fordi hun tror hun da har sannheten av andre enn den det gjelder😡så hvilke verdier har hun egentlig…etter den storyen så mista hun mye troverdighet for min del… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå