Dipsi Skrevet 29. juli 2023 #241 Del Skrevet 29. juli 2023 IVRIGMOBBER skrev (19 minutter siden): Om hun får så mye angst av og drikke alkohol. Da bør hun ikke utsette seg for det... dette er ikke et par øl eller drinker for kosens skyld. Dette er alkehol i bøtter og spann.... vet ikke om hun kan reagere ekstra på alkehol mtp antidepressiva?🤔. Uansett om hun reagerer ekstra på grunn av medisiner eller ikke,så burde hun ikke bruke sin angstlidelse som unnskyldning etter denne helgen,da den angsten hun opplever er utelukkende fylleangst(med rette) Og fylleangst har vi alle opplevd,men det har ingenting med en generell angslidelse å gjøre,dette er selvpåført.Man ikke sammenligne det å drite seg ut i fylla med en alvorlig lidelse bare når det passer seg slik og så forvente å høste sympati for det.Makan! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøllefjord Skrevet 29. juli 2023 #242 Del Skrevet 29. juli 2023 Heldigvis slutt på snappinga for i kveld.... Da har dem sikkert tatt kveld og alt er i skjønneste orden. Da kan alle som skriver negativt i denne tråden her slappe av. Idiotisk av folk å henge seg opp i om Ronja er edru på festival eller ikke. Dama er over 30 år og kan helt sikkert ta vare på seg selv. Enig i at alt ikke trenger publiseres men HALLO! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IVRIGMOBBER Skrevet 30. juli 2023 #243 Del Skrevet 30. juli 2023 Dipsi skrev (6 timer siden): Uansett om hun reagerer ekstra på grunn av medisiner eller ikke,så burde hun ikke bruke sin angstlidelse som unnskyldning etter denne helgen,da den angsten hun opplever er utelukkende fylleangst(med rette) Og fylleangst har vi alle opplevd,men det har ingenting med en generell angslidelse å gjøre,dette er selvpåført.Man ikke sammenligne det å drite seg ut i fylla med en alvorlig lidelse bare når det passer seg slik og så forvente å høste sympati for det.Makan! Jeg er helt enig med deg! Men jeg jeg orket ikke og ta diskusjonen med dem som er uenig i hva vi mener hehe🤣.Det er veldig bra at psykisk helse blir snakket om. Men desverre så blir Ronja bare en av mange "influencere" som skal være så banebrytende med og snakke om psykisk helse, men det er så oppbrukt... og så sitter hun og surver over "angst" etter og ha drukket seg snydens,da bør hun heller holde seg LANGT unna alkehol... Null sympati ifra meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 30. juli 2023 #244 Del Skrevet 30. juli 2023 Hvis hun dukker opp på Snap i dag og påstår at hun hadde det sååååå gøy i går, så ler jeg høyt 😃. Ingen har det gøy når de blir så sørpe full. Og jeg er fortsatt sjokkert over at vennene hennes ikke bare fikk henne tilbake til hotellet. Hun må jo være ødelagt av fyllasyke etter to dager med det der. Kjenner ingen over 30 som holder på sånn. Er noe jeg forbinder med russetid for 18 - 19-åringer 🙃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet 30. juli 2023 #245 Del Skrevet 30. juli 2023 Viki6 skrev (47 minutter siden): Hvis hun dukker opp på Snap i dag og påstår at hun hadde det sååååå gøy i går, så ler jeg høyt 😃. Ingen har det gøy når de blir så sørpe full. Og jeg er fortsatt sjokkert over at vennene hennes ikke bare fikk henne tilbake til hotellet. Hun må jo være ødelagt av fyllasyke etter to dager med det der. Kjenner ingen over 30 som holder på sånn. Er noe jeg forbinder med russetid for 18 - 19-åringer 🙃 Helt enig😊Blir spennende å se hvordan dagen blir og hvilke unnskyldninger som blir brukt, Hun må bare ha så mye grøftefyll hun vil for min del,men jeg reagerer sterkt på at at hun bruker dagene etterpå å snakke om angst og psykisk helse,det er Fylleangst ,og det ville vært veldig rart å ikke ha det etter å ha driti seg ut på sosiale medier😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 30. juli 2023 #246 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg får angst på hennes vegne av å se de snappene. Jeg er absolutt ikke noen avholden snurpe, og har hatt min dose fylleangst. Men heldigvis aldri delt den på sosiale medier. Får sikkert kjeft for å spre rykter, men har hun tatt sobril eller noe annet mot angsten i tillegg til alkohol? Hun var jo så sløv, også så tidlig på kvelden. At de slapp henne inn er jo helt klart et lovbrudd, da loven er ganske streng på at personer som åpenbart er påvirket av verken skal sjenkes eller oppholde seg i lokaler det sjenkes alkohol… og man må jo være blind på begge øyne om man ikke så hvor berusa R var. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 30. juli 2023 #247 Del Skrevet 30. juli 2023 MiniMusa skrev (7 minutter siden): Jeg får angst på hennes vegne av å se de snappene. Jeg er absolutt ikke noen avholden snurpe, og har hatt min dose fylleangst. Men heldigvis aldri delt den på sosiale medier. Får sikkert kjeft for å spre rykter, men har hun tatt sobril eller noe annet mot angsten i tillegg til alkohol? Hun var jo så sløv, også så tidlig på kvelden. At de slapp henne inn er jo helt klart et lovbrudd, da loven er ganske streng på at personer som åpenbart er påvirket av verken skal sjenkes eller oppholde seg i lokaler det sjenkes alkohol… og man må jo være blind på begge øyne om man ikke så hvor berusa R var. Enig. Og hun var allerede dritings på snappene som ble lagt ut i 18-tiden. Noen bør ta fra henne og vennene mobilene neste gang de skal på grøftefylla. Følger mange på snap, men har aldri sett noen legge ut noe sånt offentlig som det hun har gjort tre ganger i sommer. Men skryte av at hun ikke drikker alkohol ellers, det er hun flink til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 30. juli 2023 #248 Del Skrevet 30. juli 2023 Helt ærlig, jeg synes synd på henne i dag! Det er åpenbart at hun har et problem når hun drikker alkohol/problem med alkohol/klarer ikke begrense seg. Hun skulle drikke alkoholfritt.. Jeg forstår godt at hun har lagt alkoholen (stort sett) på hylla for det kommer ingenting godt ut av å legge ut de rølpete snappene av henne ranglende rundt i gata. Venninnen kunne droppet å legge ut de verste snappene for å beskutte venninnen sin mot dette, KG og fylleangst fra helvette. Kjenner jeg får fylleangst med henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 30. juli 2023 #249 Del Skrevet 30. juli 2023 Viki6 skrev (2 minutter siden): Enig. Og hun var allerede dritings på snappene som ble lagt ut i 18-tiden. Noen bør ta fra henne og vennene mobilene neste gang de skal på grøftefylla. Følger mange på snap, men har aldri sett noen legge ut noe sånt offentlig som det hun har gjort tre ganger i sommer. Men skryte av at hun ikke drikker alkohol ellers, det er hun flink til. Det er akkurat det. Det blir så dobbeltmoralsk. Ingen hadde kritisert henne for å drikke av og til om det var snakk om et par glass vin eller øl. Eller om hun latt være å dokumentere det på snap. For i det man velger å dele noe, så vet man at mange vil ha en mening om det… Men som de fleste influencere så er også R veldig på at alle meninger som ikke er tilsvarende hennes egne er feil. Nå blir det snakk om hat og stygge kommentarer osv igjen iløpet av dagen… Spennende å se hvordan hun vinkler det. Om hun fremdeles mener hun må drikke å få ha det gøy og vi er slemme som mener noe annet, eller om vi er slemme som gjør narr av en åpenbart beruset person som ikke visste sitt eget beste… en kombo, kanskje? Vi kan alle gå på en smell, men man kan ikke sitte der å male sin egen glorie i etterkant. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 30. juli 2023 #250 Del Skrevet 30. juli 2023 Ikke akkurat god reklame for festivalen dette.. hun som har blitt sponsa burde jo vist helt andre ting enn dette fra helgen.. Oppturfestivalen er tydeligvis bare ein fyllefestival.. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 30. juli 2023 #251 Del Skrevet 30. juli 2023 Om hun blir sponset festival flere ganger er de jo helt totalt tullerusk ! Har sett en snap av navnet på festivalen med tydelig full skjelve filming . Ellers videoer fra scenen uten lyd , sjangle /henge med øyne blinke dritafull filmer . Og bare fnising og vas fra 2 man skulle tro var fjortiser . Skjenkeloven er iallfall helt fraværende rundt denne festivalen . Jeg hadde også fått fylleangst om jeg hadde sett mine egne snapper etter den helgen hennes . 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk ponny Skrevet 30. juli 2023 #252 Del Skrevet 30. juli 2023 Det eneste jeg sitter igjen med etter denne tråden er: jeg er så JÆv… glad jeg ikke er influenser!! Alle skal ha meninger om alt en legger ut. Alle har vi våre opp-og nedturer og jeg tror mange med meg er glad ikke hele verden får det med seg. Jeg er sååå glad jeg ikke er ung idag mtp hvor lett det er å gjøre feil på some. (Var ung lenge før mobilenes tid 😂) 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 30. juli 2023 #253 Del Skrevet 30. juli 2023 Nå skal det forsvare seg i stedet for å prøve å se litt kritisk på hva som blir delt på en offentlig profil. Ronja hadde det i følge henne selv bare gøy, blitt fylt opp og at dette har vært en opptur. Jeg trur også hun har hatt det gøy til det bikka over. Det at en har hatt det gøy er ikke det som blir reagert på. På videoen hvor de sitter ute, så kan alle se at hun ikke har det gøy sjøl om de to andre har det. Jeg trur heller ikke hun har tatt noe annet enn å drikke for mye, men blanding av de medisinene hun er åpen om å gå på påvirkes av alkohol og motsatt. Det er kjent og en skal være forsiktig med alkohol og blanding av den medisinen. Det som virker å være uforståelig for de er forskjellen på å dele privat og offentlig. Når hun nå sier at barn ikke tar skade av det, og at sønnen ikke hadde blitt flau hvis han så henne som vi har sett sier litt. At foreldre til venner eventuelt ser og at det heller ikke betyr noe. Jeg veit hvordan det er å se en forelder ravende full ute, syns jeg det var greit? Nei så absolutt ikke. Blei jeg flau? Ja så absolutt. Jeg sier ikke at hun har et rusproblem fordi hun denne helga har vist seg tydelig berusa. Men det handler om hva en deler og hvordan en vil framstå. Hun har jo også søkt på rus og psykiatri utdannelse, og vi som veit endel om dette feltet og har erfaring veit at jobber en innen det feltet så ser en forskjell på litt berusa og når en person har fått for mye. Men det er lett å bagatellisere, benekte og ikke se seg selv utenfra. Men at hun hadde særlig glede av selve festivalen og konsertene er vel mer tvilende. At heia gjengen skal heie på at noen er så «ute» og synes det er morsomt å se på er bare trist. Men hun tar sine valg og de kan ingen ta for henne. Men at hun har et problem med å stoppe i tide er helt tydelig etter de to dagene, eller kanskje det er det som er vanlig når det skal drikkes for henne. Hun er voksen og får ta ansvar for egne handlinger, men som følger var det lite kjekt å se på at noen ikke klarer å forstå hva som er greit å dele offentlig og ikke. Jeg fikk vondt av henne uansett om hun sjøl sier hun hadde det gøy og mener alt som ble lagt ut var innafor. Det handler også om å beskytte seg selv… 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 30. juli 2023 #254 Del Skrevet 30. juli 2023 Anine75 skrev (10 minutter siden): Nå skal det forsvare seg i stedet for å prøve å se litt kritisk på hva som blir delt på en offentlig profil. Ronja hadde det i følge henne selv bare gøy, blitt fylt opp og at dette har vært en opptur. Jeg trur også hun har hatt det gøy til det bikka over. Det at en har hatt det gøy er ikke det som blir reagert på. På videoen hvor de sitter ute, så kan alle se at hun ikke har det gøy sjøl om de to andre har det. Jeg trur heller ikke hun har tatt noe annet enn å drikke for mye, men blanding av de medisinene hun er åpen om å gå på påvirkes av alkohol og motsatt. Det er kjent og en skal være forsiktig med alkohol og blanding av den medisinen. Det som virker å være uforståelig for de er forskjellen på å dele privat og offentlig. Når hun nå sier at barn ikke tar skade av det, og at sønnen ikke hadde blitt flau hvis han så henne som vi har sett sier litt. At foreldre til venner eventuelt ser og at det heller ikke betyr noe. Jeg veit hvordan det er å se en forelder ravende full ute, syns jeg det var greit? Nei så absolutt ikke. Blei jeg flau? Ja så absolutt. Jeg sier ikke at hun har et rusproblem fordi hun denne helga har vist seg tydelig berusa. Men det handler om hva en deler og hvordan en vil framstå. Hun har jo også søkt på rus og psykiatri utdannelse, og vi som veit endel om dette feltet og har erfaring veit at jobber en innen det feltet så ser en forskjell på litt berusa og når en person har fått for mye. Men det er lett å bagatellisere, benekte og ikke se seg selv utenfra. Men at hun hadde særlig glede av selve festivalen og konsertene er vel mer tvilende. At heia gjengen skal heie på at noen er så «ute» og synes det er morsomt å se på er bare trist. Men hun tar sine valg og de kan ingen ta for henne. Men at hun har et problem med å stoppe i tide er helt tydelig etter de to dagene, eller kanskje det er det som er vanlig når det skal drikkes for henne. Hun er voksen og får ta ansvar for egne handlinger, men som følger var det lite kjekt å se på at noen ikke klarer å forstå hva som er greit å dele offentlig og ikke. Jeg fikk vondt av henne uansett om hun sjøl sier hun hadde det gøy og mener alt som ble lagt ut var innafor. Det handler også om å beskytte seg selv… Men det er jo din mening? Om Ronja har kost seg å hatt det artig i helga så er det vel det som er viktig, ikke din oppfatning av hennes helg? Er det noe hun burde beskytte seg fra så er det dette forumet, for helgen hun har hatt med festival er ikke det som tar knekken på henne, det er i så fall det dere skriver her. Dere kan mene og synse så mye dere vil, men jeg vil aldri forstå et menneske som har behov for å ytre sin negative mening på et forum bare fordi de tenker at offentlige personer må tåle det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 30. juli 2023 #255 Del Skrevet 30. juli 2023 Nissemor2012 skrev (21 minutter siden): Men det er jo din mening? Om Ronja har kost seg å hatt det artig i helga så er det vel det som er viktig, ikke din oppfatning av hennes helg? Er det noe hun burde beskytte seg fra så er det dette forumet, for helgen hun har hatt med festival er ikke det som tar knekken på henne, det er i så fall det dere skriver her. Dere kan mene og synse så mye dere vil, men jeg vil aldri forstå et menneske som har behov for å ytre sin negative mening på et forum bare fordi de tenker at offentlige personer må tåle det. Ja det er min oppfattelse og jeg skreiv heller ikke at hun ikke har hatt det noe gøy. Andre må gjerne mene at de syns det er artig å se når en person er så berusa. Jeg gjør ikke det, og jeg syns heller ikke det er kjekt for hennes del når den deles offentlig. Det er det jeg reagerer mest på, på hennes vegne. Er en offentlig må en også regne med at det kommer andre reaksjoner enn de en ønsker å få. Hadde det vært en av mine venner hadde jeg reagert på samme måte om de delte offentlig. Men ja du har rett, da hadde jeg helt klart tatt det direkte med de. Jeg har ingen problemer med å si hva jeg mener hvis det er noe jeg reagerer på. Men en har også erfart at ikke alle tar til seg konstruktiv tilbakemelding, og da har det ingen hensikt. Hun ler jo av hva som blir skrevet her og hun sier hun har bare kosa seg. Det er bra, men jeg kan også tenke at hun ikke føler det så bra når andre ser ting på en annen måte. Det er forståelig og trenger heller ikke være godt å innse. Du tenker kanskje at jeg har skrevet hva jeg tenker for å få henne til å føle seg dårlig. Det gjør jeg ikke, men jeg fikk vondt inni meg når en venninne velger å filme henne i en sånn tilstand. Jeg tenker at hvis en bare heier på ting som kan være ødeleggende for noen, så er heller ikke det å bry seg om den andre. Men ja Ronja velger selv å gå inn å lese her, og vi velger om vi har lyst å uttrykke oss her inne eller skrive privat til henne. Har jeg behov for å uttrykke noe så er det mitt valg og jeg står for det jeg har skrevet. 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 30. juli 2023 #256 Del Skrevet 30. juli 2023 Vi får vel bare være enige om at det er to forskjellige miljøer i Norge da. I det ene er det helt ok å drikke seg overstadig beruset og legge det ut i offentlige kanaler som også brukes til business. I det andre er det ikke ok/normalt. Men jeg syns disse tre fyllakulene har vært triste å se på. Når det i tillegg er en psykisk syk person som utsetter seg for å nesten drikke seg i koma, så er det enda tristere. Og med tanke på det kurset eller utdannelsen hun har tenkt å ta, så blir det hele litt rart. I tillegg skjedde dette i helga på en festivalhelg som hun var sponsa inn på. Jeg er ikke ute etter å ta Ronja. Jeg unner henne alt godt. Men dette neppe godt for henne. Uansett hvem det hadde vært som la ut sånt offentlig, så hadde jeg reagert med tristhet. Det er fælt å se overstadig berusede folk. Og om hun hadde vært min venn, og jeg var der ved slike hendelser, så hadde jeg blandet meg inn og passet på henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 30. juli 2023 #257 Del Skrevet 30. juli 2023 Bibbi_ skrev (22 timer siden): Liker Ronja, men er det liksom normalt å gå ute blant folk på gata i bare bh'n? Jeg tror det er Careless 😂 Men jeg synes det er bra at hun tørr å vise seg frem litt jeg. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 30. juli 2023 #258 Del Skrevet 30. juli 2023 Verba skrev (13 minutter siden): Jeg tror det er Careless 😂 Men jeg synes det er bra at hun tørr å vise seg frem litt jeg. 🙈 Ja vi er alle forskjellige. Tror folk hadde stussa hadde jeg kommet i selskap i bare BH'n.... jeg hadde hvertfall stussa om noen kom i bare BH'n. Men men. Liker å følge Ronja jeg. Folkelig og blid dame 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Verba Skrevet 30. juli 2023 #259 Del Skrevet 30. juli 2023 Bibbi_ skrev (3 minutter siden): Ja vi er alle forskjellige. Tror folk hadde stussa hadde jeg kommet i selskap i bare BH'n.... jeg hadde hvertfall stussa om noen kom i bare BH'n. Men men. Liker å følge Ronja jeg. Folkelig og blid dame 👍 Ja, jeg personlig hadde ikke stilt meg opp i noen bh 😂🙈 men jeg synes det er litt tøft å se at hun tørr å utfordre seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. juli 2023 #260 Del Skrevet 30. juli 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå