Xmasclovn Skrevet 20. mars #421 Del Skrevet 20. mars Dipsi skrev (1 time siden): Mye rart syns jeg.Hva er det hun «influenser»? Å jeg er så sliten og trøtt,formen er så dårlig,men her har du reklame for «skincare»🙈spar 10 prosent😂 Aner ikke. Kanskje et forsøk på hverdagsliv og psykisk uhelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 20. mars #422 Del Skrevet 20. mars Jeg bare spør, men er det virkelig så viktig med dobbeltrens som hun skal ha det til? Ingen jeg har snakket med av hudpleiere og hudleger har sagt det, selv om man bruker solkrem. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 20. mars #423 Del Skrevet 20. mars Hva skjedde med den fantastiske «boka» hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 20. mars #424 Del Skrevet 20. mars K@tt skrev (4 timer siden): Jeg bare spør, men er det virkelig så viktig med dobbeltrens som hun skal ha det til? Ingen jeg har snakket med av hudpleiere og hudleger har sagt det, selv om man bruker solkrem. 🤷♀️ Ville ikke tatt det hun sier om sånt så alvorlig. Tittet innom der, og ser at hun mener at hun er veldig flink med sminke. Men hun bruker ofte for mørk farge på foundation. Har tydelige streker mellom blush og foundation (strek midt på kinnet), og jevner generelt ikke godt nok ut. Skjønner godt at hun syns det er gøy med sminke, og hun lærer nok etterhvert. Men kjempeflink er hun ikke. Dessuten er det litt rart med all hudsminken uten noe øyesminke. Men fint at hun koser seg med det, altså. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21. mars #425 Del Skrevet 21. mars K@tt skrev (På 20.3.2024 den 16.16): Jeg bare spør, men er det virkelig så viktig med dobbeltrens som hun skal ha det til? Ingen jeg har snakket med av hudpleiere og hudleger har sagt det, selv om man bruker solkrem. 🤷♀️ Skulle jeg brukt alle de pengene hun gjør på hudpleie og rens osv osv så hadde ikke jeg hatt råd til noe annet ! Fjerner sminken med våtservietter og bruker fuktighetskrem 👍en skrubb eller maske i ny og ne 👍😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. mars #426 Del Skrevet 21. mars (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Skulle jeg brukt alle de pengene hun gjør på hudpleie og rens osv osv så hadde ikke jeg hatt råd til noe annet ! Fjerner sminken med våtservietter og bruker fuktighetskrem 👍en skrubb eller maske i ny og ne 👍😀 Men hun har hverken huslån, billån eller betaler noe spesielt mye i leie…hadde hatt en del til overs om jeg slapp det selv.. Endret 21. mars av Isola2 Skrivefeil 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. mars #427 Del Skrevet 23. mars Isola2 skrev (På 21.3.2024 den 20.11): Men hun har hverken huslån, billån eller betaler noe spesielt mye i leie…hadde hatt en del til overs om jeg slapp det selv.. Tenkte ikke på penger til overs av den grunn ! Hadde ikke brukt de til overs pengene på alt det styret med hudpleie uansett jeg . Rett og slett ikke nødvendig eller intr for mitt behov eller lommebok med så mye dill og dall ! 👍🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 24. mars #428 Del Skrevet 24. mars JojoMoyes skrev (11 timer siden): Tenkte ikke på penger til overs av den grunn ! Hadde ikke brukt de til overs pengene på alt det styret med hudpleie uansett jeg . Rett og slett ikke nødvendig eller intr for mitt behov eller lommebok med så mye dill og dall ! 👍🤩 Nei, men hun sitter jo bare inne, så sikkert ikke så mye annet hun velger å bruke penger på. Virker som hun prøver å slå seg opp som hudpleie influenser eller noe, men hun kopierer jo bare Tina i alt hun gjør..evt forsøker i allefall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet 26. mars #429 Del Skrevet 26. mars Isola2 skrev (På 24.3.2024 den 10.39): Nei, men hun sitter jo bare inne, så sikkert ikke så mye annet hun velger å bruke penger på. Virker som hun prøver å slå seg opp som hudpleie influenser eller noe, men hun kopierer jo bare Tina i alt hun gjør..evt forsøker i allefall Sitter bare hjemme å sminker seg x ganger pr dag,da må hun jo ha masse hudprodukter må vite,djiiis! Altså hun må for all del gjøre det om det gir henne glede,men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor hun kaller seg selv influenser,influenser hva da?Hva daaaa????😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 27. mars #430 Del Skrevet 27. mars sitry skrev (På 13.2.2024 den 16.21): Har hun fjernet fillersene igjen? Synes overleppa så vanlig ut. Ehhh nei det har hun ikke ! Fortsetter hun som dette så når hun igjen og topper IH 💋💋💋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 30. mars #431 Del Skrevet 30. mars Nå har ikke jeg nettkurs i hudpleie, slik Ronja har. Men husk at man ikke trenger solfaktor i ansiktet om man bare skal være i senga/inne. Det er litt feil info av Ronja. Og spør du en lege, så anbefaler de 30 min ute i sola daglig UTEN solfaktor for å få D-vitaminer. På denne årstiden har vi klær på kroppen, så da er det bare via ansiktshud og hender at vi får sol/D-vitaminer. Etter en halvtime ute, skal man selvfølgelig smøre seg. Man trenger ikke produkter i ansiktet som er unødvendig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 31. mars #432 Del Skrevet 31. mars Nå følger ikke jeg henne lenger men får opp på utforsk så hender jeg stikker innom . I dag er hun såååå fornøyd med huden sin !!? Jeg ser urenheter under sminken og hadde vel forventet en feilfri og finere hud enn det der med all den tid og penger som blir brukt på hudpleie ! Men samme med håret egentlig som hun sitter og drar fingre gjennom konstant og sier hun er så fornøyd med . Fett i hårroten og på toppen og tørt og slitt i tuppene . 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest basicbitch Skrevet 31. mars #433 Del Skrevet 31. mars Fy søren så kjedelig hun har blitt. Er jo bare hudpleie/sminke og sykdomsprat. Hvor spennende er det liksom? Følger hun ikke lenger, men har kikka innimellom på utforsk. Lurer på om hun noen gang kommer til å få et liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 31. mars #434 Del Skrevet 31. mars Enten så sitter hun i senga å sutter på kaffekoppen ellers så står hun foran speilet og kauker om sminke og den hersens hudpleia si. Ikke noe rart om dama nok en gang er sykmeldt. Hun fremstår som om hun ikke har et liv. Man blir ikke trøtt og får god nattesøvn av å tilbringe tiden inne i ei seng dag ut og dag inn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest basicbitch Skrevet 31. mars #435 Del Skrevet 31. mars Nillani skrev (1 minutt siden): Enten så sitter hun i senga å sutter på kaffekoppen ellers så står hun foran speilet og kauker om sminke og den hersens hudpleia si. Ikke noe rart om dama nok en gang er sykmeldt. Hun fremstår som om hun ikke har et liv. Man blir ikke trøtt og får god nattesøvn av å tilbringe tiden inne i ei seng dag ut og dag inn. Ja. Er man syk så er man syk, men jeg kan ikke forstå at noen følger med på dette vesenet? Eller influensere generelt. Fulgte mye med før, men har avfulgt alle da det i grunn er lite interessant. Men så har jeg kikket inn i ny og ne når jeg har trengt et lite avbrekk. Uansett. Anna Rabben er lik, kun snakk om ADHD. Folk har ikke diagnoser, de er dem! Blitt hele personligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dipsi Skrevet 1. april #436 Del Skrevet 1. april Gjest basicbitch skrev (17 timer siden): Ja. Er man syk så er man syk, men jeg kan ikke forstå at noen følger med på dette vesenet? Eller influensere generelt. Fulgte mye med før, men har avfulgt alle da det i grunn er lite interessant. Men så har jeg kikket inn i ny og ne når jeg har trengt et lite avbrekk. Uansett. Anna Rabben er lik, kun snakk om ADHD. Folk har ikke diagnoser, de er dem! Blitt hele personligheten Når ordet diagnose blir sagt sånn minst 60 ganger iløpet av en snap på noen minutter,ja da har «diagnosen» tatt over. Trist som faan! Å akkurat som at hun ikke kommer til å si om hun får diagnosen eller ikke,100% at hun kommer til å si om hun får den,men sier sikkert ingenting om hun ikke får den. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June89 Skrevet 1. april #437 Del Skrevet 1. april Hun klager, klager og atter klager. Hva med å spare litt av pengene brukt på sminke som havner i senga, på en hyggelig påske-aktivitet for sønnen. Han kastes jo til «samboeren», og faren hennes så hun får sittet i sengen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitry Skrevet 2. april #438 Del Skrevet 2. april JojoMoyes skrev (På 27.3.2024 den 18.04): Ehhh nei det har hun ikke ! Fortsetter hun som dette så når hun igjen og topper IH 💋💋💋 IH ? Hvem er det? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 2. april #439 Del Skrevet 2. april sitry skrev (1 time siden): IH ? Hvem er det? 🙈 Tipper IH er InstaHeidi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June89 Skrevet 2. april #440 Del Skrevet 2. april Dipsi skrev (På 1.4.2024 den 15.59): Når ordet diagnose blir sagt sånn minst 60 ganger iløpet av en snap på noen minutter,ja da har «diagnosen» tatt over. Trist som faan! Å akkurat som at hun ikke kommer til å si om hun får diagnosen eller ikke,100% at hun kommer til å si om hun får den,men sier sikkert ingenting om hun ikke får den. Hun har jo diagnostisert seg selv med diagnosen før utredning. Dama VIL jo ha den. Lever og ånder for psykdom. Jo fler jo bedre. hun dømmer, hun shamer andre profiler offentlig, andre personer offentlig. Men tar på seg offerkappe i alle mulige settinger. Hvis det ikke er en sannhet i kritikken en får, hvorfor sikker den så hardt da? Hvorfor tar du deg nær av det da. Ronja er et prakteksempel på å være ustabil og usikker, men er den største bedreviteren uten skikkelig info og kunnskap, som går på to ben. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå