Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Viki6 skrev (1 time siden):

Jeg er kronisk syk. Hvis det første jeg skulle gjøre hver morgen når jeg åpnet øynene var å gripe mobilen og fortelle hele verden hvor jævlig jeg hadde det, ja da hadde det blitt en dårlig dag. Hva med å øve seg på å være litt positiv? Håper hun får noe hjelp snart, for det må være trasig for sønnen og Kenneth å leve midt oppi det der.

Men i går fikk hun meg til å le 😀. Singlet med tynne stropper var for feminint for henne. Men fillers, ett kg sminke, hårstyling, vippeløft og brynsløft er ikke feminint 🤔😃?

Ja du sier noe 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (På 18.5.2024 den 6.46):

Jeg er kronisk syk. Hvis det første jeg skulle gjøre hver morgen når jeg åpnet øynene var å gripe mobilen og fortelle hele verden hvor jævlig jeg hadde det, ja da hadde det blitt en dårlig dag. Hva med å øve seg på å være litt positiv? Håper hun får noe hjelp snart, for det må være trasig for sønnen og Kenneth å leve midt oppi det der.

Men i går fikk hun meg til å le 😀. Singlet med tynne stropper var for feminint for henne. Men fillers, ett kg sminke, hårstyling, vippeløft og brynsløft er ikke feminint 🤔😃?

Reagerte på det med singletten jeg og 🙈I dag igjen startet dagen med syt og klag ! Nå var hun utslitt av å dusje ? Men sminke seg og reklamere for hudpleieprodukter det får hun alltid tid/overskudd til ) så nå måtte jeg faktisk le av henne ! Det nytter jo ikke å syte over disse dårlige dagene sier fjåsa etter å ha sytt og klagd i dag igjen over dårlig form og søvn osv osv for de kommer jo stadig vekk likevel  de dagene . Hold på hatten folkens ! Spenningen er til å ta og føle på her nå!  Hva startes morgendagens sytesnap om da mon tro 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Endret av JojoMoyes
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (32 minutter siden):

Reagerte på det med singletten jeg og 🙈I dag igjen startet dagen med syt og klag ! Nå var hun utslitt av å dusje ? Men sminke seg og reklamere for hudpleieprodukter det får hun alltid tid/overskudd til ) så nå måtte jeg faktisk le av henne ! Det nytter jo ikke å syte over disse dårlige dagene sier fjåsa etter å ha sytt og klagd i dag igjen over dårlig form og søvn osv osv for de kommer jo stadig vekk likevel  de dagene . Hold på hatten folkens ! Spenningen er til å ta og føle på her nå!  Hva startes morgendagens sytesnap om da mon tro 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Hva er det som gjør henne så sliten? 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (36 minutter siden):

Hva er det som gjør henne så sliten? 🙄

Henne selv..?!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (57 minutter siden):

Hva er det som gjør henne så sliten? 🙄

Gudane vet ! Man får no i allfall ikke energi av å sitte i sengen og ha fokus på alt negativt og plage alle andre med det ….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (26 minutter siden):

Gudane vet ! Man får no i allfall ikke energi av å sitte i sengen og ha fokus på alt negativt og plage alle andre med det ….

Blir nok sliten av å skal gjøre som alle hun følger på some, samtidig ikke klare å slå gjennom som influenser. Det er nye prosjekter annen hver dag virker det som. Røkelse, meditasjon, nettkurs, selvutvikling, adhd, sykdommer, hudpleie osv osv. Hun framstiller livet på snap som at hun bare "lever" livet også styrer Kenneth skuta. Han gjør virkelig alt for henne og sønnen

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Despicable Me skrev (7 minutter siden):

Blir nok sliten av å skal gjøre som alle hun følger på some, samtidig ikke klare å slå gjennom som influenser. Det er nye prosjekter annen hver dag virker det som. Røkelse, meditasjon, nettkurs, selvutvikling, adhd, sykdommer, hudpleie osv osv. Hun framstiller livet på snap som at hun bare "lever" livet også styrer Kenneth skuta. Han gjør virkelig alt for henne og sønnen

Ja herme etter alle de andre har blitt en ny ting for henne . Bare synd at hun fremstår som en desperat vaklete wannabe stor og kjent influenser . Men stor på negativitet og diagnose/sykdomsprat det er hun … Veldig god på å rante andre mennesker også (litt i glasshus noen ganger ) men selvinnsikten er på minussiden dessverre ….

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok sliten pga sine psykiske plager. Angst og depresjon, pluss traumer, kan virkelig ta all energi fra en. Tenker at det helt klart er reellt at hun er sliten. Jeg bare fatter ikke hvorfor hun skal ha en snapkanal med sååå mye fokus på det. Jeg sluttet å følge for lenge siden, da var det også ekstremt fokus på hvor sliten hun var og alt annet som var galt i livet. Jeg ble sliten av å se på det 😬 Jeg er veldig for at folk skal få si hvordan de har det og være åpen om psykisk sykdom, men jeg har sett veldig mange andre som løser det på en bedre måte enn dette. Forhåpentligvis er vel ikke målet å dra andre med seg ned i «søla», men det føles litt sånn når man ser på denne kontoen. Det føles litt sånn som det gjorde da jeg kom inn på vaktrommet på min gamle jobb om morgenen, hvor det ALLTID var noen som måtte fortelle hvor travelt de hadde hatt det på jobb og hvor slitne de var. Alt det negative ble trukket fram og nærmest drepte arbeidslysten til oss som kom på jobb. 
Jeg syns det er veldig synd at hun sliter som hun gjør og jeg vet 100 % hvor jævlig det er å være utmattet pga psykisk sykdom/overbelastning. Det er fint å være åpen slik at folk kan forstå, men jeg tror hun må skifte litt fokus dersom hun ønsker å nå ut til folk med budskapet sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det ikke er lenge til hun sier at hun sikkert har en ny diagnose, ME. 

Men når man går til behandlinger som hun har gjort, får man virkelig ingen verktøy å bruke for å snu formen? Komme seg ut av senga for å få energi osv? Få tanken over på noe annet en meg, meg, meg? Man må jo bli trist av å oppholde seg alene i en seng mesteparten av døgnet. Har de aldri noe hyggelig besøk, inviterer folk på kaffe eller middag og sånt? 

Det er jo flere hun kaller gode venninner. Hvorfor reiser de ikke til henne og stabler henne opp på bena igjen? Det gjør jo venninner når en av dem sliter.

Å leve 100% av livet sitt gjennom en mobil kan da umulig være et råd fra terapeutene?

Endret av Viki6
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (13 timer siden):

Tipper det ikke er lenge til hun sier at hun sikkert har en ny diagnose, ME. 

Men når man går til behandlinger som hun har gjort, får man virkelig ingen verktøy å bruke for å snu formen? Komme seg ut av senga for å få energi osv? Få tanken over på noe annet en meg, meg, meg? Man må jo bli trist av å oppholde seg alene i en seng mesteparten av døgnet. Har de aldri noe hyggelig besøk, inviterer folk på kaffe eller middag og sånt? 

Det er jo flere hun kaller gode venninner. Hvorfor reiser de ikke til henne og stabler henne opp på bena igjen? Det gjør jo venninner når en av dem sliter.

Å leve 100% av livet sitt gjennom en mobil kan da umulig være et råd fra terapeutene?

Godt sagt.Her dyrkes kun det negative,med en gang hun slår opp øya uttpå dagen er hun sliten,har en dårlig dag,dårlig form etc… Man må jo bli smårar av å kun snakke til en skjerm og se seg selv i speilet mens man tar på og av sminke flere ganger for dag. Alle voksne har jo ett behov for å omgås andre voksne,om ikke annet en for å få litt andre sosiale inntrykk iløpet av en uke. Å det er vel og bra å truves i eget selskap,men når «jeg» et kun legger fokus på det som er negativt,ja da vil man ende opp alene og bitter til slutt,for det er som flere sier her,ingen orker å omgi seg selv med negativitet,og det er vel nettopp derfor hun aldri er sammen med andre enn de hun deler adresse med. Og når hun sier at vi kun ser det som hun ønsker å dele så har jeg vanskelig for å tro at hun er superpositiv og i god form på de timene av dagen hun ikke deler på SOME.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (6 timer siden):

Godt sagt.Her dyrkes kun det negative,med en gang hun slår opp øya uttpå dagen er hun sliten,har en dårlig dag,dårlig form etc… Man må jo bli smårar av å kun snakke til en skjerm og se seg selv i speilet mens man tar på og av sminke flere ganger for dag. Alle voksne har jo ett behov for å omgås andre voksne,om ikke annet en for å få litt andre sosiale inntrykk iløpet av en uke. Å det er vel og bra å truves i eget selskap,men når «jeg» et kun legger fokus på det som er negativt,ja da vil man ende opp alene og bitter til slutt,for det er som flere sier her,ingen orker å omgi seg selv med negativitet,og det er vel nettopp derfor hun aldri er sammen med andre enn de hun deler adresse med. Og når hun sier at vi kun ser det som hun ønsker å dele så har jeg vanskelig for å tro at hun er superpositiv og i god form på de timene av dagen hun ikke deler på SOME.

Der tenker vi helt likt , hun ønsker tydeligvis å dele alt det negative og da sitter vi jo igjen med vårt inntrykk . Tror heller ikke hun er positiv eller kjempeopplagt sammen med de hun bor med når vi ikke ser . I dag igjen syting ! Menssmerter ! Snakker om hvor mye hun starter på og ikke får gjennomført , hun vil jo da ha fokuset på ADHD det skjønner jo alle med mer enn 2 hjerneceller . Men det hun ikke snakker om er at hin faktisk ikke eier viljestyrke eller struktur . Men hun må gjerne skylde på adhd for meg ! Blir bare så forbanna oppgitt på denne mangel på selvinnsikt . Når smertestillende virker skal jeg ut på tur … eh nei jeg legger heller på falske negler og syter litt mer inn i tlf . Psyken hadde jo hatt bedre av luftetur … Ingen hverken behandlere eller fam har tydeligvis turd å nevne at denne snappen har du faktisk ikke godt av !!! Og ikke deler du noe positiv eller bra for andre heller ….

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett den nye snappen hun har oppretta? Sorgen❤️‍🩹? At en person med så mye problemer selv skal lage en egen kanal for å «hjelpe»andre er bare trist. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk nysgjerrig skrev (2 minutter siden):

Har dere sett den nye snappen hun har oppretta? Sorgen❤️‍🩹? At en person med så mye problemer selv skal lage en egen kanal for å «hjelpe»andre er bare trist. 

Hun må hjelpe seg selv før hun kan hjelpe andre. Ellers blir det vel bare en egen snap der folk kan utveksle tusen problemer, sånn at de blir verre og verre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (4 timer siden):

Hun må hjelpe seg selv før hun kan hjelpe andre. Ellers blir det vel bare en egen snap der folk kan utveksle tusen problemer, sånn at de blir verre og verre.

Ja jeg så det i går på utforsk , det var noe hun hadde lagt ut for 14 dager siden . Jeg skjønner bare ikke at ikke hun mister følgere med alt dette negative og sykdom/diabnose maset . Eller går lei av det selv . Synes nesten hun har blitt verre nå etter behandling så vet ikke jeg hva slags hjelp det skulle være ? God gammaldags filleristing og rene ord for penga  kanskje ?

Endret av JojoMoyes
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Ja jeg så det i går på utforsk , det var noe hun hadde lagt ut for 14 dager siden . Jeg skjønner bare ikke at ikke hun mister følgere med alt dette negative og sykdom/diabnose maset . Eller går lei av det selv . Synes nesten hun har blitt verre nå etter behandling så vet ikke jeg hva slags hjelp det skulle være ? God gammaldags filleristing og rene ord for poenga kanskje ?

Noen burde kutte internett der oppe i Tjingtjongfjord…

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (12 timer siden):

Noen burde kutte internett der oppe i Tjingtjongfjord…

Ja du sier noe der😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dipsi skrev (23 timer siden):

Ja du sier noe der😅

Som om ikke alt var tragisk nok fra før da ! Nå har hun tatt etter de andre med å legge ut videoer med lyd som god morgen hilsen . Altså steng internettet der oppe i nord !

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 24.5.2024 den 8.38):

Som om ikke alt var tragisk nok fra før da ! Nå har hun tatt etter de andre med å legge ut videoer med lyd som god morgen hilsen . Altså steng internettet der oppe i nord !

Det er så fasinerende,hun er altså i dårlig form hver eneste dag,men likevel i god nok form til å legge ut reklame og vaske fjeset 14 ganger.Hun er i form til det hun vil være i form til,å det er å «dyrke» seg selv og gjøre det hun liker,men ikke i form til å jobbe eller å fungere hjemme. Å hun må jo bruke mye tid på å kopiere de andre «influenserene» sikkert ett årsverk bare på det😂

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dipsi skrev (1 time siden):

Det er så fasinerende,hun er altså i dårlig form hver eneste dag,men likevel i god nok form til å legge ut reklame og vaske fjeset 14 ganger.Hun er i form til det hun vil være i form til,å det er å «dyrke» seg selv og gjøre det hun liker,men ikke i form til å jobbe eller å fungere hjemme. Å hun må jo bruke mye tid på å kopiere de andre «influenserene» sikkert ett årsverk bare på det😂

I form til å dille med det håret hun er så fornøyd med (jeg ser et ihjelbleika hår som er tørt i tupper og nesten alltid fett i hodebunn) fatter ikke hva som er så spesielt med det håret jeg 🤦🏼‍♀️og rense hud , dobbelt rens og fanden og hans oldemor med den huden og bla bla . Og syte over hvor lite energi hun har ja . Hun er faen meg den største energityven på hele internet !! Men skjønner jo ikke at hun ser så uffatelig tafatt ut med all denne hermingen og gjøre seg til oppførselen 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️pinlig å se på 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun visst bruke bare gemology  i stedet for mye forskjellige produkter fordi hun alltid vender tilbake til det. Dette var mer eller mindre hennes egne ord på snap. Får se hvor lenge det varer, da. Sier jo litt om troverdigheten hennes når hun har reklamert for alt mulig rart av hudpleieprodukter som er såååå fantastiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...