Måne Rampelyset Skrevet 2. november 2023 #361 Del Skrevet 2. november 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 2. november 2023 #362 Del Skrevet 2. november 2023 Ble ikke så overrasket da Ronja sa at hun har vært midtsidepike i Vi Menn for mange år siden. Tror det var på instagram story tidligere i uken. En som spurte henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BELLA965 Skrevet 2. november 2023 #363 Del Skrevet 2. november 2023 Fillers i leppene er dyrt. Men om hu har penger nok, er jo det null problem. Det velger enhver selv, om en har nok med penger. Det jeg tenker på, er at hun vil aktivt kun ha ettermiddagsvakter. Helt ok, egentlig. Men min erfaring er at barn/ungdom gjerne trenger litt hjjelp/støtte til lekser og innleveringer... Mulig det er bare mine barn, men dem trengte litt "support", også i ungdomsskolen.... ikke nødvendigvis med lekser direkte, men ved å øve til prøver og sånt...? Mulig sønnen er selvstendig, arbeidssom og flink på skolen. Men mine hadde ikke klart dette arbeidet helt på egen hånd, da dem gikk på ungdomsskolen. Jeg hadde ikke kunnet valgt bort ettermiddagene med dem. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 3. november 2023 #364 Del Skrevet 3. november 2023 BELLA965 skrev (30 minutter siden): Fillers i leppene er dyrt. Men om hu har penger nok, er jo det null problem. Det velger enhver selv, om en har nok med penger. Det jeg tenker på, er at hun vil aktivt kun ha ettermiddagsvakter. Helt ok, egentlig. Men min erfaring er at barn/ungdom gjerne trenger litt hjjelp/støtte til lekser og innleveringer... Mulig det er bare mine barn, men dem trengte litt "support", også i ungdomsskolen.... ikke nødvendigvis med lekser direkte, men ved å øve til prøver og sånt...? Mulig sønnen er selvstendig, arbeidssom og flink på skolen. Men mine hadde ikke klart dette arbeidet helt på egen hånd, da dem gikk på ungdomsskolen. Jeg hadde ikke kunnet valgt bort ettermiddagene med dem. Barnet blir jo ikke alene på ettermiddagene, de er to voksne i huset og jeg er sikker på at det er en gjennomtenkt avgjørelse som er tatt og at ungen får den oppfølgingen han tenger på alle arenaer. Tviler på at hun skal jobbe aftenvakter alle ukedager. Alle familier er forskjellige og løser ting på forskjellige måter. Syns det er så teit med andre som skal synse og mene så mye om andre familier bare fordi en selv ikke ville gjort det likt. Folk er ulike selv om mange har veldig tungt for å deale med det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 3. november 2023 #365 Del Skrevet 3. november 2023 Ingen hadde sagt et ord om hun bodde med barnets far, tror det er det folk reagerer på. Ikke det faktum at hun er dame.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusten~sjel Skrevet 3. november 2023 #366 Del Skrevet 3. november 2023 MiniMusa skrev (14 minutter siden): Ingen hadde sagt et ord om hun bodde med barnets far, tror det er det folk reagerer på. Ikke det faktum at hun er dame.. Det er det jeg reager på. For hun er jo alenemor. Hadde hun bodd sammen med barnefar eller om han bodde i nærheten så ungen kunne være hos han når hun jobbet kveld så hadde det ikke vært noe å reagere på. Jeg hadde reagert på samme måte om en mann hadde etterlatt barnet sitt hos stefaren/stemora si for å jobbe kveld🤣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 3. november 2023 #367 Del Skrevet 3. november 2023 MiniMusa skrev (6 timer siden): Ingen hadde sagt et ord om hun bodde med barnets far, tror det er det folk reagerer på. Ikke det faktum at hun er dame.. En annen ting er at i den alderen kidden hennes er i, så trenger dem en forelder til både grenser, råd, hjelp , egentlig mye oppfølging.. ikke bli overlatt fordi han er så selvstendig og at han ikke vil henge med foreldrene uansett.. Dem trenger uansett at en forelder er der. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 4. november 2023 #368 Del Skrevet 4. november 2023 Alle disse snappene der Ronja sminker seg og merker med reklame, hva reklamerer hun egentlig for?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. november 2023 #369 Del Skrevet 4. november 2023 Sammy! skrev (1 time siden): Alle disse snappene der Ronja sminker seg og merker med reklame, hva reklamerer hun egentlig for?? Jeg sendte henne et spørsmål da hun reklamerte for det speilet. Jeg lurte på hvor det var i fra da datteren min ønsker seg et slikt. Fikk aldri svar. Greit hun er flink til å skrive annonse, men hadde jeg vært de hun annonserer for ville jeg nå forlangt at følgerene hennes forstod hvem hun reklamerer for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. november 2023 #370 Del Skrevet 4. november 2023 Nillani skrev (15 timer siden): En annen ting er at i den alderen kidden hennes er i, så trenger dem en forelder til både grenser, råd, hjelp , egentlig mye oppfølging.. ikke bli overlatt fordi han er så selvstendig og at han ikke vil henge med foreldrene uansett.. Dem trenger uansett at en forelder er der. Hun skal vel ikke jobbe hver eneste kveld, 7 dager i uken. Og er det noe er jo Mr Hansen der. Tror 13 åringen hennes vil klare seg fint. Men selvfølgelig hadde jeg måtte være så mye borte fra barnet mitt, hadde jeg kjent på det. Men han er 13, og henger vel ikke oppå moren sin 24/7. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 4. november 2023 #371 Del Skrevet 4. november 2023 Bibbi_ skrev (5 timer siden): Hun skal vel ikke jobbe hver eneste kveld, 7 dager i uken. Og er det noe er jo Mr Hansen der. Tror 13 åringen hennes vil klare seg fint. Men selvfølgelig hadde jeg måtte være så mye borte fra barnet mitt, hadde jeg kjent på det. Men han er 13, og henger vel ikke oppå moren sin 24/7. Du får lese over innlegget du kommenterte på en gang til, så ser du hva jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 4. november 2023 #372 Del Skrevet 4. november 2023 Nillani skrev (13 minutter siden): Du får lese over innlegget du kommenterte på en gang til, så ser du hva jeg skriver. Så du er rundt ungdommen din 24/7? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 5. november 2023 #373 Del Skrevet 5. november 2023 Bibbi_ skrev (15 timer siden): Så du er rundt ungdommen din 24/7? Det er ikke det jeg mener. Tror du skjønner hva jeg mener.. Hvis du vil😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. november 2023 #374 Del Skrevet 5. november 2023 Nillani skrev (På 3.11.2023 den 18.32): En annen ting er at i den alderen kidden hennes er i, så trenger dem en forelder til både grenser, råd, hjelp , egentlig mye oppfølging.. ikke bli overlatt fordi han er så selvstendig og at han ikke vil henge med foreldrene uansett.. Dem trenger uansett at en forelder er der. Nillani skrev (4 timer siden): Det er ikke det jeg mener. Tror du skjønner hva jeg mener.. Hvis du vil😉 Du får det til å høres ut som hun skal forlate ungen sin. Det er snakk om noen kvelder i uken. Å er det noe så er det en annen voksen i huset. Hva tenker du om andre mødre som jobber kvelder? Tviler på at hun er den eneste moren som jobber kvelder.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 5. november 2023 #375 Del Skrevet 5. november 2023 (endret) Altså..har likt Ronja godt ei god stund..men nå begynner jeg å få henne opp i vrangstrupen. "Det her e det siste æ kommer til å si om den saken".. Hvor mange ganger har hun ikke sagt det om div utredninger, leppene.. Hvor lenge kommer hun til å tjafse om kommentarene ang at hun jobber kveldstid og at sønnen er med Kenneth. Hun er på en evig repeat for tiden. En annen ting.. Reklame innlegg. Ja vi ser det er reklame, men for HVA? Hun svarer jo ikke på det engang. Det må vel samarbeidspartnere eeelske🫣 Jeg heier på damer, heier på mennesker som utgjør en forskjell og følger drømmene sine i stort og smått. Stigma om psykisk helse må bort, men dette hun pusher nå med pekefinger i øst og vest tilfører ingenting positivt med seg. Endret 5. november 2023 av Magdaolga 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daeva Skrevet 5. november 2023 #376 Del Skrevet 5. november 2023 Magdaolga skrev (10 minutter siden): Altså..har likt Eonja godt ei god stund..men nå begynner jeg å få henne opp i vrangstrupen. "Det her e det siste æ kommer til å si om den saken".. Hvor mange ganger har hun ikke sagt det om div utredninger, leppene.. Hvor lenge kommer hun til å tjafse om kommentarene ang at hun jobber kveldstid og at sønnen er med Kenneth. Hun er på en evig repeat for tiden. En annen ting.. Reklame innlegg. Ja vi ser det er reklame, men for HVA? Hun svarer jo ikke på det engang. Det må vel samarbeidspartnere eeelske🫣 Jeg heier på damer, heier på mennesker som utgjør en forskjell og følger drømmene sine i stort og smått. Stigma om psykisk helse må bort, men dette hun pusher nå med pekefinger i øst og vest tilfører ingenting positivt med seg. Slutt å følg henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 5. november 2023 #377 Del Skrevet 5. november 2023 daeva skrev (1 minutt siden): Slutt å følg henne? Vurderes sterkt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BELLA965 Skrevet 6. november 2023 #378 Del Skrevet 6. november 2023 Bibbi_ skrev (På 5.11.2023 den 12.28): Du får det til å høres ut som hun skal forlate ungen sin. Det er snakk om noen kvelder i uken. Å er det noe så er det en annen voksen i huset. Hva tenker du om andre mødre som jobber kvelder? Tviler på at hun er den eneste moren som jobber kvelder.... Handler vel ikke om å gi mat, kle på osv når man har en tenåring i hus😊 Mer om oppfølging ift innleveringer, tentamen, lekser osv... det er mye støtte som trengs på ungdomsskolen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 6. november 2023 #379 Del Skrevet 6. november 2023 BELLA965 skrev (2 timer siden): Handler vel ikke om å gi mat, kle på osv når man har en tenåring i hus😊 Mer om oppfølging ift innleveringer, tentamen, lekser osv... det er mye støtte som trengs på ungdomsskolen! Det vet jeg, men det er snakk om 2 - 3 kveldsvakter i uken, og han har jo Herr Hansen hjemme. Hva tenker dere om andre alenemødre som jobber mye kveld hvor barna deres er hjemme alene? Hun er ikke den eneste alenemoren som jobber kveldsvakter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 8. november 2023 #380 Del Skrevet 8. november 2023 Nillani skrev (På 3.11.2023 den 18.32): En annen ting er at i den alderen kidden hennes er i, så trenger dem en forelder til både grenser, råd, hjelp , egentlig mye oppfølging.. ikke bli overlatt fordi han er så selvstendig og at han ikke vil henge med foreldrene uansett.. Dem trenger uansett at en forelder er der. Tror faktisk ikke det var så dumt at hun flyttet inn hos stefaren. Altså, hun har mange sykdommer psykisk og fysisk, og Hansen virker som en stødig kar. Kanskje bedre til å følge opp ungdommen med lekser og fotball. Ronja legger jo ikke skjul på at hun har mange problemer. Samtidig som hun prøver å holde seg i 80% jobb, være influencer, prøver å jobbe med å få kunder til vipper og bryn osv. Nå er det vel ikke så mange kunder i lille Tjongsfjord da. Og hun har ikke lappen eller bil. Snille Hansen er mye privatsjåfør. Ulempen med å flytte, er sikkert at moren ikke kommer på besøk lenger. Det gjorde hun jo da Ronja bodde i leiligheten. Og jeg krysser fingre for at hun benytter anledningen til å spare opp penger til egen bolig, i tilfelle hun blir bedre, og klarer å bo alene en gang. Klokt valg å bo hos Hansen en stund. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå