AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #101 Del Skrevet 17. mars 2020 17 timer siden, Pinkpashion skrev: Kan ikke huske at det har vært så mye sykefravær tidligere....? Nei, det har ikke det. Anonymkode: 3d8fb...da2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mars 2020 #102 Del Skrevet 19. mars 2020 Kommentaren fra Runar da Aurora valgte han som førstelærling 🤦♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #103 Del Skrevet 19. mars 2020 19 minutter siden, Titania skrev: Kommentaren fra Runar da Aurora valgte han som førstelærling 🤦♀️ Han er skikkelig frekk mot henne. Hvorfor tror gamle menn at dette er greit? 🙄 Anonymkode: cde77...dd5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mars 2020 #104 Del Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er skikkelig frekk mot henne. Hvorfor tror gamle menn at dette er greit? 🙄 Anonymkode: cde77...dd5 Godt spørsmål. Synd Stian ikke fikk til kremen ordentlig. Har ventet lenge på at Runar skal ryke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #105 Del Skrevet 19. mars 2020 Er så lei ''tjattringa'' til Johanna 🙉 Anonymkode: b5928...3ab 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #106 Del Skrevet 19. mars 2020 Haha, morsomt at Aurora kommenterte puppene til Sofie Anonymkode: ffdd1...858 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 20. mars 2020 #107 Del Skrevet 20. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så lei ''tjattringa'' til Johanna 🙉 Anonymkode: b5928...3ab Jeg synes fortsatt hun er morsom. Hun blir jo klippet sånn. Så det er vel klippen du evt burde klage på. Ellers lo jeg så jeg gråt av Aurora hele uken, med alle de samtalene sine. Hun er ufrivillig hysterisk morsom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 21. mars 2020 #108 Del Skrevet 21. mars 2020 Kjenner det klør av at Runar gikk videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #109 Del Skrevet 22. mars 2020 Ser på Kulinaris-maraton nå. Man merker godt at Aurora er veldig ung, ja... Og blond. Anonymkode: cecc1...b9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 #110 Del Skrevet 26. mars 2020 Synes det var utrolig dårlig gjort av Aurora å ikke innrømme at hun hadde lagt tilbake to døde krabber i kassen til Abu, etter å ha sluppet de levende i sjøen. Så klarte ikke glede meg over at hun vant Fine Dining konkurransen i dag. Anonymkode: 4d894...31b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #111 Del Skrevet 28. mars 2020 On 3/19/2020 at 11:49 PM, AnonymBruker said: Haha, morsomt at Aurora kommenterte puppene til Sofie Anonymkode: ffdd1...858 Hva sa hun? Anonymkode: 3de65...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peppermint Skrevet 28. mars 2020 #112 Del Skrevet 28. mars 2020 På 20.3.2020 den 2.35, Guidet Kvinne skrev: Jeg synes fortsatt hun er morsom. Hun blir jo klippet sånn. Så det er vel klippen du evt burde klage på. Ellers lo jeg så jeg gråt av Aurora hele uken, med alle de samtalene sine. Hun er ufrivillig hysterisk morsom. Tror hun er ironisk og ikke ufrivillig hysterisk morsom. Digger Aurora jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #113 Del Skrevet 28. mars 2020 På 22.3.2020 den 16.51, AnonymBruker skrev: Ser på Kulinaris-maraton nå. Man merker godt at Aurora er veldig ung, ja... Og blond. Anonymkode: cecc1...b9a Hva legger du i "veldig ung" egentlig? Hun blir 28 i år. Jeg er selv to år eldre og har vært "voksen", med alt ansvar det innebærer, i flere år. Det samme gjelder samtlige i min omgangskrets. Jeg tror ikke det er alderen som er problemet her. Anonymkode: 12caf...f9a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #114 Del Skrevet 29. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i "veldig ung" egentlig? Hun blir 28 i år. Jeg er selv to år eldre og har vært "voksen", med alt ansvar det innebærer, i flere år. Det samme gjelder samtlige i min omgangskrets. Jeg tror ikke det er alderen som er problemet her. Anonymkode: 12caf...f9a Nei, det var vel egentlig "ung og dum" jeg mente. Jeg aner ikke hva alderen hennes er, men hun oppfører seg som en 6 år gammel jente til tider. Hun virker så naiv og lite gjennomtenkt og kan ikke ha opplevd mye her i verden. Jeg kunne nok brukt andre ord, ja..Du har rett i at det nok ikke er alderen som er problemet. Anonymkode: cecc1...b9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #115 Del Skrevet 29. mars 2020 Når det er sagt, så er det jo flere der inne som fremstår ganske dumme.. Sofie og Mess Tv-Johanna står vel frem som sterke kandidater her. Anonymkode: cecc1...b9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #116 Del Skrevet 30. mars 2020 Altså, må de puppa til Sofie henge utafor hele tiden 🙄 Anonymkode: 7f2e6...e93 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #117 Del Skrevet 30. mars 2020 Fyfaen så irriterende Johanna er 🤯 «Hva har du på pannekakene da???» At ingen av de to bjeffet «hold kjeft» til henne er nesten imponerende, jeg hadde kliiikka 😬 Anonymkode: 00851...c80 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 30. mars 2020 #118 Del Skrevet 30. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, må de puppa til Sofie henge utafor hele tiden 🙄 Anonymkode: 7f2e6...e93 Mnja, på en måte digger jeg henne for det, på en annen måte blir det veldig in your face. Irriterer vi oss fordi hun ikke har rukket dem opp i en minimizerbra som vi kanSkje hadde gjort? Synes hun er tøff og flott jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #119 Del Skrevet 31. mars 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, må de puppa til Sofie henge utafor hele tiden 🙄 Anonymkode: 7f2e6...e93 Uff. Tenkte det samme i gårsdagens episode. Ble litt flaut.🙈 Hun kler seg jo veldig vulgært til å skulle være på et kjøkken. Knyter kokkejakken høyt rundt livet med skikkelig kløft. Bare.. why?😬 Anonymkode: e13bf...9f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #120 Del Skrevet 31. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff. Tenkte det samme i gårsdagens episode. Ble litt flaut.🙈 Hun kler seg jo veldig vulgært til å skulle være på et kjøkken. Knyter kokkejakken høyt rundt livet med skikkelig kløft. Bare.. why?😬 Anonymkode: e13bf...9f3 Fordi hun er en stolt kvinne som er stolt over sin formfulle kropp, ikke «sånn typisk syltynn supermodellkropp», og vil vise den frem! Et eller annet sånn virker det sol. Joda, flott med formfull kropp, men så er det det med tid og sted da... Synes hun er veldig spesiell. Sært at hun kaller seg vegetarianer, gjør så mye ut av at hun synes så synd på dyrene - men samtidig forsyner seg med pølse og mener ikke det er så ille «fordi hun bryr seg jo» og det må jo være greit det vel? 🙄 Utrolig merkelig forklaring! Altså jeg er helt med på at alt er bedre enn ingenting - det er bra at man spiser litt mindre kjøtt, flott at man tenker på dyrevelferd, man trenger ikke være helt ekstrem for at det skal være godt nok. Litt er bedre enn ingenting! Men når man kaller seg vegetarianer og spesielt snakker om det mye - da holder man seg unna all kjøtt altså. Ellers kan man ikke bli tatt seriøst, da kan du drite i å preke om det. Practice what you preach Anonymkode: 00851...c80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå