Gå til innhold

Camp kulinaris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dumt at Niklas røk ut, han var morsom å se på. Nå er det Abu, Aurora og Erlend som er de morsomste 

Anonymkode: 39218...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes den første sesongen var best. Da sendte de fire dager i uken slik at vi fikk se mye mer av selve matlagingen. 

Enig i at det er svakt i år. Jeg heier på Michael. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg synes den første sesongen var best. Da sendte de fire dager i uken slik at vi fikk se mye mer av selve matlagingen. 

Enig i at det er svakt i år. Jeg heier på Michael. 

Mister interessen når det kun sendes tre ganger i uken, da må de heller lage programmet sånn at det er mulig å bare ha tre episoder i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra hvordan blyanten bevegde seg, når personen som gikk ut denne uka skrev i boka, så tipper jeg det er Abu som blir neste ukes resturantsjef :)

Anonymkode: c5122...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut i fra hvordan blyanten bevegde seg, når personen som gikk ut denne uka skrev i boka, så tipper jeg det er Abu som blir neste ukes resturantsjef :)

Anonymkode: c5122...e3f

Nå tror jeg du ligger en episode foran. 

Kan vi ikke holde oss til den episoden som går på TV/ligger på Viafree? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, norskehavet skrev:

Mister interessen når det kun sendes tre ganger i uken, da må de heller lage programmet sånn at det er mulig å bare ha tre episoder i uken. 

Ja, enig. 

Om dagens episode: synes det var rart at rødt lag vant når det angivelig sto på desserten og de serverte vaniljesaus og ikke krem. Veldig merkelig. 

Johanna er utrolig karismatisk og morsom, så heier litt på henne også, merket at jeg holdt mest med hennes lag. :fnise: 

Men håper Michael vinner, for en fyr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Ja, enig. 

Om dagens episode: synes det var rart at rødt lag vant når det angivelig sto på desserten og de serverte vaniljesaus og ikke krem. Veldig merkelig. 

Johanna er utrolig karismatisk og morsom, så heier litt på henne også, merket at jeg holdt mest med hennes lag. :fnise: 

Men håper Michael vinner, for en fyr. 

Vaniljekremen er bare et tilbehør, det er vaffelen i seg selv som er viktigst. Hvis en vaffel er for lite stekt så blir det ikke bedre med perfekt vaniljekrem. Man kan lettere «tilgi» en feilet saus.

Jeg synes Johanna er slitsom 🙈 Spesielt sånn som hun maste om den foodtrucken 😳 Hjelpe meg. Jeg heiet helt klart på det røde laget 🙌🏼

Anonymkode: 00851...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Johanna er slitsom 🙈 Spesielt sånn som hun maste om den foodtrucken 😳 Hjelpe meg.

Anonymkode: 00851...c80

Enig! Johanna i små doser er helt greit, men har blitt for mye av henne nå 😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, men Abu er en klar favoritt. Han har jo neila hver prøvesmaking

 

TS

Anonymkode: 05dd5...c7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne sesongen veldig godt jeg! Min favoritt er Abu, men jeg er kanskje biased siden jeg har digget han siden Tabu med Abu og hører på ham i Med All Respekt fire dager i uken 😅 Liker også veldig godt Aurora og Michael! 

Anonymkode: 7df70...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første sesong jeg ser på dette, men utrolig bra synes jeg. Vise så mye av personlighetene til folka på en lættis måte 😅

Anonymkode: cde77...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger de første sesongene, og gledet meg til denne. Ble så skuffet. Fjasete, slitsomme deltagere, unødvendige «sjokkfaktor»-sprell under Kjartans «masterclasses», jentedrama, Erlend Elias... Det jeg likte var at kjendiser virkelig jobbet hardt og la sjela si i å lage imponerende mat, vinne etc. Denne gangen ble det som enhver annen reality, noe som er fryktelig uinteressant. Denne sesongen ga jeg opp etter tre episoder... Veldig synd! Mulig det har tatt seg opp da, hva vet jeg.

Anonymkode: 9b78a...79a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.2.2020 den 21.02, Hyachint31 skrev:

De har gitt Johanna utrolig mye skjermtid🙈

Orker ikke ha lyd på når hun er i fokus. Makan til babling fra den dama.

Anonymkode: ffc07...cd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev:

Ja... Om han ikke bare innser at han ikke har noe der å gjøre og bare trekker seg 

Anonymkode: cecc1...b9a

Erlend Elias har vist at han "har noe der å gjøre". Han KAN faktisk lage mat, hvis han vil da...., ikke stresser han under matlaging/tidspress heller.

Anonymkode: ffc07...cd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke ha lyd på når hun er i fokus. Makan til babling fra den dama.

Anonymkode: ffc07...cd5

Det er et eller annet med henne... Det er som om alt er så sjokkerende, forbausende, kjempemorsomt, skikkelig WOW eller whaaaat? Og det virker så påtatt. Hun er liksom aldri bare chill og avslappet

Anonymkode: 00851...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det ikke ble noe kulinarikum i dag, siden get har droppa Discovery/TVN, men så går det jo på TV3! Heia Abu Bæbu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abu er en så god venn! Når han sa at han ikke likte å sitte i ring og holde hender men det var viktig for Erlend så da skulle han gjøre det. 😊 det var veldig fint gjort 👍🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abu ass, for en stjerne!!❤

Anonymkode: 7df70...931

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...