Gå til innhold

Camp kulinaris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Tantadi skrev:

Dere som synes at Aurora er dum, husk på at hun er ung, hvor smart var du selv på den alderen? 

Aurora er 27 år gammel. Jeg vet ikke helt om du kan skylde dumskapen hennes på at hun er "ung" når hu er såpass gammel.

Anonymkode: c5122...e3f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper Michael går til finalen og at han slår Runar der. Aurora er etter min mening ikke en verdig vinner.  Hun kan alt for lite og er hysterisk redd for kjøtt og fisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke spoile vinneren hvis noen ikke har fått sett det enda, så legger det i spoileren

Spoiler

Synes det var HELT rett vinner av Camp Kulinaris! Har heia på Michael siden jeg begynte å se på, så det var gøy. For en likanes fyr! Synes han har vært helt herlig å se på, både utenom og på kjøkkenet.

 

Anonymkode: 15270...4e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Sofie vegetarianer? Hun har jo nevnt det flere ganger i løpet av sesongen, men når Kjartan spurte henne om biffen, sa hun at den var litt overstekt. Eller uttaler hun seg om biffen uten å ha smakt den? Og hva med kveiten? 🤔 Tenker på dette som Runar har nevnt flere ganger også, at hun ikke egentlig er vegetarianer. 

Anonymkode: ea9c5...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Sofie vegetarianer? Hun har jo nevnt det flere ganger i løpet av sesongen, men når Kjartan spurte henne om biffen, sa hun at den var litt overstekt. Eller uttaler hun seg om biffen uten å ha smakt den? Og hva med kveiten? 🤔 Tenker på dette som Runar har nevnt flere ganger også, at hun ikke egentlig er vegetarianer. 

Anonymkode: ea9c5...5fd

Hun har spist litt pølse og, så jeg vet nå ikke helt 🤪 Kanskje hun ikke spiste biffen, bare så hvordan den var inni?

Anonymkode: 00851...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har spist litt pølse og, så jeg vet nå ikke helt 🤪 Kanskje hun ikke spiste biffen, bare så hvordan den var inni?

Anonymkode: 00851...c80

Det var visst vegetarpølse. Men hun var nettopp med på 4-stjerners middag også og da det ble servert kjøtt der sa hun ikke noe om at hun ikke kunne spise det. Så vet ikke jeg.

Anonymkode: 02ae0...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var visst vegetarpølse. Men hun var nettopp med på 4-stjerners middag også og da det ble servert kjøtt der sa hun ikke noe om at hun ikke kunne spise det. Så vet ikke jeg.

Anonymkode: 02ae0...d50

Deltidsvegetarianer! 😅

Anonymkode: eb67d...7f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Tantadi skrev:

Har håpet på at Mikael vinner hele tiden, liker han. Men Aurora er veldig morsom og har bidratt til mye underholdning med sine gullkorn. Så håper at en av de to vinner. Dere som synes at Aurora er dum, husk på at hun er ung, hvor smart var du selv på den alderen? Er ihvertfall ikke noe vondt i henne, artig jente. Synd at Abu røk, han var flink.  Håper ikke den ufordragelige svensken vinner..

Tror du ikke flere av de som kommenterer her inne er på alder med Aurora? Hun blir jo 28 år i år. Er det ikke vanlig å være ganske oppegående, voksen og ansvarsfull i den alderen? Jeg er ett år eldre, og ingen i min omgangskrets har fremstått slik som Aurora på i hvert fall 10 år, om i det hele tatt. Jeg syns du nesten prøver å fordumme oss under 30 her, og avfeie oss med at vi er så unge.

Anonymkode: 12caf...f9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Deltidsvegetarianer! 😅

Anonymkode: eb67d...7f7

Jeg har ikke peiling på når hun eventuelt har spist kjøtt, men ville det være noe galt i å være veggis på deltid? Det er mange som prøver å kutte ned på kjøttforbruket sitt. Iallefall modigere å kalle seg "deltidsvegetarianer" enn "AnonymBruker" 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var godt at Aurora ikke gikk helt til topps. Det hadde jo vært en "skandale"! Hehe

Anonymkode: cecc1...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2020 den 16.09, blasfeminist skrev:

Jeg har ikke peiling på når hun eventuelt har spist kjøtt, men ville det være noe galt i å være veggis på deltid? Det er mange som prøver å kutte ned på kjøttforbruket sitt. Iallefall modigere å kalle seg "deltidsvegetarianer" enn "AnonymBruker" 😉

Nei overhodet ikke, det er bare bra å kutte ned. Men når man faktisk kaller seg vegetarianer og gjør en greie ut av det så bør man holde seg synes jeg 😛 

Anonymkode: 00851...c80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Men når man faktisk kaller seg vegetarianer og gjør en greie ut av det så bør man holde seg synes jeg 😛 

Det er jeg enig i 🙂 men pølsa hu spiste var visstnok vegansk. Selv veganske kokker må noen ganger smake på maten for å sjekke om den er bra, selv om den inneholder animalske produkter. Om de da kun spiser veganske måltider selv, kan de gjerne fortsatt kalle seg veganere for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...