Gå til innhold

Camp kulinaris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde klikket i vater om jeg måtte omgås med Erlend Elias i det daglige, men han får meg altså til å le så godt. 😂 Noen ganger er han helt herlig. 

Anonymkode: fb69d...ac2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker Kjartan, spesielt når han slenger en hel gris på bordet 😂😂

TS

Anonymkode: 05dd5...c7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke den som har peil på kjendiser, og de fleste av deltakerne i sesong 2020 har jeg aldri hørt om.  Runar Sørgaard og Erlend-Elias er vel de eneste som også deltok i fjor.  Jeg synes Runar gjør en god jobb på kjøkkenet, men synes han tar på seg altfor mye ansvar alene.  Har fått et godt inntrykk av ham, som seriøs og hardt arbeidende.  Det samme inntrykket har jeg av Abubakar.  Han er seg selv. 

Det synes ikke å være den samme fellesfølelsen og stemningen som i tidligere episoder.  Anna og Erlend Elias går egne veier, og alle deltakerne snakker kritisk om dette, men også om de øvrige.   Jeg likte slett ikke at Runar Sørgaard ble latterliggjort av Michael fordi det ble for mye for ham.  Michael burde i stedet ha forstått at alt for mye ble lagt på Runar, og at Aurora ikke bidro i den grad hun birde. 

Anonymkode: cec08...aa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det var dumt at Anna måtte dra hjem, men hélt ærlig synes jeg Erlend burde blitt førstelærling🙂. Anna var tross alt viktigere for at serveringen gikk i havn. 

Håper hun velger Erlend til restaurantsjef, for da må han stige ned fra divatronen og trappe ørlitt ned på røykepausene... Om de får han opp i tide, da 😂 

Håper Niklas og Michael kommer langt ❤️

Anonymkode: 1fe07...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er så rart at Anna snakker engelsk...

Anonymkode: 075fe...1f9

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den som har peil på kjendiser, og de fleste av deltakerne i sesong 2020 har jeg aldri hørt om.  Runar Sørgaard og Erlend-Elias er vel de eneste som også deltok i fjor.  

Anonymkode: cec08...aa2

Runar var ikke med i fjor? 

Anonymkode: 02ae0...d50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var dumt at Anna måtte dra hjem, men hélt ærlig synes jeg Erlend burde blitt førstelærling🙂. Anna var tross alt viktigere for at serveringen gikk i havn. 

Håper hun velger Erlend til restaurantsjef, for da må han stige ned fra divatronen og trappe ørlitt ned på røykepausene... Om de får han opp i tide, da 😂 

Håper Niklas og Michael kommer langt ❤️

Anonymkode: 1fe07...ca2

Erlend var restaurantsjef i forrige sesong, og det ble ikke mindre pauser på ham for det 🙄😅 Han så på det som en mulighet til å ta seg pauser og la andre gjøre alt arbeidet. Jeg skjønner ikke helt at han deltar i programmet når han åpenbart ikke kan fordra mat, vil sove lenge og bare røyker 😛 

Anonymkode: 00851...c80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Erlend minner mer og mer om han skumle fra Fragglene i stemmen..Goggen? 🙊

Anonymkode: 1fe07...ca2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 11.54, AnonymBruker skrev:

Erlend var restaurantsjef i forrige sesong, og det ble ikke mindre pauser på ham for det 🙄😅 Han så på det som en mulighet til å ta seg pauser og la andre gjøre alt arbeidet. Jeg skjønner ikke helt at han deltar i programmet når han åpenbart ikke kan fordra mat, vil sove lenge og bare røyker 😛 

Anonymkode: 00851...c80

Men det har vel ikke vært sånn før at restaurantsjefen blir førstelærling hvis de ikke greier oppdraget, eller? Husker ikke jeg. Kanskje det blir litt mer motiverende for ham å greie det da, hvis han blir restaurantsjef. 

Anonymkode: 02ae0...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet ble for grotesk og makabert for meg. Æsj. 

Anonymkode: a1fd2...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den som har peil på kjendiser, og de fleste av deltakerne i sesong 2020 har jeg aldri hørt om.  Runar Sørgaard og Erlend-Elias er vel de eneste som også deltok i fjor.  Jeg synes Runar gjør en god jobb på kjøkkenet, men synes han tar på seg altfor mye ansvar alene.  Har fått et godt inntrykk av ham, som seriøs og hardt arbeidende.  Det samme inntrykket har jeg av Abubakar.  Han er seg selv. 

Det synes ikke å være den samme fellesfølelsen og stemningen som i tidligere episoder.  Anna og Erlend Elias går egne veier, og alle deltakerne snakker kritisk om dette, men også om de øvrige.   Jeg likte slett ikke at Runar Sørgaard ble latterliggjort av Michael fordi det ble for mye for ham.  Michael burde i stedet ha forstått at alt for mye ble lagt på Runar, og at Aurora ikke bidro i den grad hun birde. 

Anonymkode: cec08...aa2

Runar har ikke vært med før, han var med på Farmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Åh.. skulle inn på Get appen for å se på episode der står det jo for de tre neste episodene. Tydelig at Johanna ikke får det godkjent som restaurant sjef. Dumme Get 

 

Anonymkode: 47717...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2020 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Men det har vel ikke vært sånn før at restaurantsjefen blir førstelærling hvis de ikke greier oppdraget, eller? Husker ikke jeg. Kanskje det blir litt mer motiverende for ham å greie det da, hvis han blir restaurantsjef. 

Anonymkode: 02ae0...d50

Jo, det har det. 

Anonymkode: 3d8fb...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.2.2020 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Hvordan de slo levende krabber ihjel og satte hudløst kuhodet på bordet. 

Anonymkode: a1fd2...a09

Kjartan har faktisk blitt anmeldt pga det med krabbene. 

Det så jo helt makabert ut 😳

Jeg synes generelt det er noe ekkelt med det å bruke hele, døde dyr som underholdning og sjokkeffekt. Måten han bare slenger dyret på benken, og det uten en liten advarsel i forkant..

Og siste episode med den krepsen. Ja den skulle ligge og sprelle og bare drukne i saltvann eller hva det nå var og dø i løpet av 10 minutt. Husker ikke helt hvordan det var, men altså... Det finnes garantert en mer human å ta livet av den. Så raskt som mulig.

Jeg ser ikke helt underholdningen med dette her

Anonymkode: 00851...c80

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også sier han at ANDRE har «schtøgge tryner». Det kom fra rett person! Tror Erlend Elias burde kjøpe seg et nytt speil. For til tross for hvor mye tid han bruker på å se i speilet, ser han åpenbart ikke hvor schtøgg han er selv. 
Og kaller andre «jævla pastor». Hadde tatt seg ut om noen kalte han «jævla same» 😱

Anonymkode: 5d004...b99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Erlend Elias med på dette? Hvorfor får han TV-tid? Forferdelig selvopptatt kjerring som ikke eier respekt for andre. 
Klager på at han er dårlig hele tiden og skal slappe av (han er ikke dårlig hele tiden, makan!). Og så blir han sur når de andre viser sin misnøye med det
Stop making stupid people famous! 

Anonymkode: 5d004...b99

De får godt betalt for å delta, såå det er nok den eneste motivasjonen hans 😛 

Anonymkode: 00851...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.2.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Enig! Erlend minner mer og mer om han skumle fra Fragglene i stemmen..Goggen? 🙊

Anonymkode: 1fe07...ca2

Skraphaugen? Gorgekongen? Junior Gorg?

Anonymkode: b35c8...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er premien for å vinne hele greia? Får de betalt for hver dag de er med - eller en sum for å stille opp? Det siste synes jeg kanskje ville vært litt dumt, for da er det jo bare å ta imot pengene og så sørge for å komme seg ut derfra fortest mulig. Vekker vel ikke akkurat noe konkuranseinstinkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de tidligere sesongene har vært morsommere for da har kjendisene virkelig gjort sitt beste, gått inn for å bli dyktige til å lage mat (selv de som i utgangspunktet suger) og de har vært veldig i den rollen. Gøy å se kjendiser du er vant til å se breiale og full av selvtillit ellers stå å skjelve foran Kjartan på smakstesten. 

I år har mange av de har gitt opp, gidder ikke ta seg på tak, for mye surr som ikke har noe med matlaging å gjøre, orker ikke møte opp til rett tid (selv ikke restaurantsjefen)... 

Synes det er to mennesker som virkelig tar seg på tak og konsentrerer seg om matlagingen. Jeg håper en av disse vinner, og det er Michael og Runar. 

Anonymkode: 205d5...51c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...