Gå til innhold

Eksen har ligget med tanta mi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror nok at om jeg hadde ligget med f.eks. ex-mannen til tanta hans, så hadde nok pipa fått en annen lyd her inne.

Jeg dømmer deg ikke hvis du har gjordt det, noen ganger hjelper det med revengesex, det er utløsende på mange måter😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte din eks henne mens hun fremdeles var sammen med din onkel? 
 

Og som ei i 40-årene, så opplever jeg at unggutta løper etter meg og ikke omvendt.

Anonymkode: fca6e...674

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, egentlig ikke så veldig ofte, men det er jo en liten by da så jeg treffer jo på dem av og til. Henne skal jeg bare gå forbi, og behandle som luft. Han skal få ei real skyllebøtte av meg. 

Sånn føler jeg det nå iallefall.

Anonymkode: 28acf...243

Har du ny type? Hvis ikke håper jeg du finner en kjæreste eller en elsker, så du kommer deg over eksdusten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, draug 75 skrev:

...så holder han det i slekta.

Ååå så sanseløs morsom du er.  Logg av nå, så vi ikke ler oss ihjel hele gjengen.

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, når du er i førtiårene, sikler du på unggutter selv 😄 Det virker å være uunngåelig. 

Anonymkode: 1cf2d...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, DominantHr skrev:

Jeg synes du har en sprek og flott tante.

Ja, det synes du vel. Kan du begrunne hvorfor, eller er du bare ute etter å provosere ?

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte din eks henne mens hun fremdeles var sammen med din onkel? 
 

Og som ei i 40-årene, så opplever jeg at unggutta løper etter meg og ikke omvendt.

Anonymkode: fca6e...674

Ja, det gjorde han flere ganger. De er relativt nyskilt, og hun har drevet å "rast fra seg" litt.

Anonymkode: 28acf...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AndersenG skrev:

Har du ny type? Hvis ikke håper jeg du finner en kjæreste eller en elsker, så du kommer deg over eksdusten din.

Jeg er nå over han sånn generelt sett, men at han skulle knulle tanta mi. Den smalt virkelig.

Anonymkode: 28acf...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 29.1.2020 den 11.08, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg forbanna, exen har faen meg pult min egen tante.  Nå er hun ikke min kjødelige tante da, mer riktig å si onkels ex-kone. Men jeg har nå vokst opp med henne som tante, kost meg på fanget når jeg var liten osv. Ekkelt å tenke på.

Nå er hun en skilt voksen dame som har sex med hvem hun vil, men ærlig talt. Det går da an å ta litt hensyn, byen vår er ikke så stor så ryktene går fort. Jeg vet at en del av disse skilte 40+ damene kan være ganske så desperate i fylla etter oppmerksomhet fra yngre menn, er jo flaut å være vitne til noen ganger. Vet at hun og venninnene hennes kan være ganske så  ville på by`n iblandt.

Jeg håper og tror det bare var et "overtramp" i fylla, men allikevel, jeg får noen virkelig kvalme og ekle bilder i hodet nå.

Anonymkode: 28acf...243

Vet at en del av desse skilte 40+ er ganske desperate i fylla etter oppmerksamhet fra yngre menn.     Respresenterer de eit igjennomsnitt av mange andre skilte damer  på 40 + tro.     Ja, har selv  etterhvert oppdaget en holdningsendring hos mange skilte damer.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forstår ikke hvorfor er du misunnelig fordi 2 mennesker ble glad i hverandre. 

det er jo positivt! 

det er ikke "din business". 

fokus på ditt eget liv, hva gjør deg glad! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig reaksjon, men det er nok et eksempel på hvor verden ikke er en forlengelse av deg. Det at det føles galt for deg betyr ikke at de gjorde noe galt.

Det kan være gode grunner til at de burde "visst bedre" eller noe, men det er allikevel en avgjørelse som de står helt fritt til å ta.

 

Jeg skjønner at du er såret og du kan jo spekulere i hvor mye seksuell spenning som oppstod mellom de mens dere fremdeles var et par, men du må nok komme over det. De skylder deg ikke noe med mindre (en av) de har et behov for at du skal være ok med dette. Men på samme måte som de står fritt til å ligge med hverandre, så står du også helt fritt til hvor mye du vil ha med de å gjøre fremover. 

 

Dette med eks'er er jo litt rart følelsesmessig. Det er en person som du har hatt innenfor din personlige barriere. Noen vil gå så langt som å si at en kjæreste er en forlengelse av jeg'et. Veien tilbake til at dette er en person på lik linje med andre kan være lang og utfordrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Energidronning skrev:

forstår ikke hvorfor er du misunnelig fordi 2 mennesker ble glad i hverandre. 

det er jo positivt! 

det er ikke "din business". 

fokus på ditt eget liv, hva gjør deg glad! 

"Glad i hverandre " ......

Er du like naiv som du fremstår her, synes jeg synd på deg

Anonymkode: 28acf...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/29/2020 at 11:21 AM, AnonymBruker said:

Mange grisete nyskilte damer i fylla i 40 årene som gjør mye rart.. Du får prøve å glemme det hele og kanskje si til henne at du syns det er rart at hun går etter gutter som kunne vært ungen hennes. 

Anonymkode: 81abc...d8f

Mange grisete damer i 20 årene som gjør mye rart. Eller kaller vi det ikke grisete hvis de gjør det i den alderen?

Anonymkode: 15d8a...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nå over han sånn generelt sett, men at han skulle knulle tanta mi. Den smalt virkelig.

Anonymkode: 28acf...243

Det forstår jeg veldig godt! Hvilken liten by bor du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AndersenG skrev:

Det forstår jeg veldig godt! Hvilken liten by bor du i?

Hehe .... Ja, det skulle du vel likt å visst tenker jeg   😉

Anonymkode: 28acf...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...