Gå til innhold

Eksen har ligget med tanta mi

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner av den typen er narsissistiske. Det er bare hypotetisk. Nok av eldre kvinner som kun ligger med yngre menn for å styre sin egen selvfølelse. Det er manipulasjon og utnyttelse. Jeg vet om flere slike kvinner. Ekstremt dominerende og kravstore, tar aldri feil, spiller offer, voldelig osv.

Anonymkode: 9e17f...317

Men dette har fortsatt veldig liten sammenheng med å «bevisst såre niesen» sin, egentlig..

At enkelte kvinner (og menn) ofte ligger med noen for å mate egoet sitt, er ikke spes uvanlig for noen aldersgruppe.

Endret av Oppgitt78
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kvinner av den typen er narsissistiske. Det er bare hypotetisk. Nok av eldre kvinner som kun ligger med yngre menn for å styre sin egen selvfølelse. Det er manipulasjon og utnyttelse. Jeg vet om flere slike kvinner. Ekstremt dominerende og kravstore, tar aldri feil, spiller offer, voldelig osv.

Dæven du visste mye om TS sin tante som vi andre ikke fikk med oss i innlegget gitt. Er selv i begynnelsen av 40 årene, kan love deg at det er ungguttene som legger seg etter eldre damer på byen, nesten uten unntak. Nå er ikke jeg interressert i å ha noe som helst slags forhold inkl sex med gutter i 20 årene, hadde gitt meg en flau følelse og overhode ingen bedre selvfølelse. 

Anonymkode: 1b395...fa5

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart jeg ikke har noe med hvem hun puler. Hun kan ha så mye ungkuk hun bare vil i senga si,men hun kunne nå ha hatt skamvett nok til å holde seg unna noen hun nesten har hatt et familiært forhold til. Om ikke biologisk. Synes bare det er ekkelt å motbydelig å tenke på de to i en intim setting, skjønner ?

Anonymkode: 28acf...243

Selv om du tenker sånn, så er det ikke sikkert "tanta" di eller eksen din tenker i de baner i det hele tatt. 

Så jeg forstår deg litt, men i det hele, virker du unødvendig bitter. For din egen skyld, legg det bak deg og ikke tenk mer på dette. De er ikke i familie, verken inngift eller biologisk. Og begge er voksne og alt har skjedd frivillig fra begge parter. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dæven du visste mye om TS sin tante som vi andre ikke fikk med oss i innlegget gitt. Er selv i begynnelsen av 40 årene, kan love deg at det er ungguttene som legger seg etter eldre damer på byen, nesten uten unntak. Nå er ikke jeg interressert i å ha noe som helst slags forhold inkl sex med gutter i 20 årene, hadde gitt meg en flau følelse og overhode ingen bedre selvfølelse. 

Anonymkode: 1b395...fa5

Er tilbøyelig til å være enig med deg ja, jeg har ALDRI lagt an på yngre gutter, men jeg har takket nei til mange tilbud.

Og så lenge partene er voksne nok til å gå ut på byen, tenker jeg også at de kan gjøre som de selv vil, så lenge ingen blir tvunget til noe. 

Skrevet
3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Og så lenge partene er voksne nok til å gå ut på byen, tenker jeg også at de kan gjøre som de selv vil, så lenge ingen blir tvunget til noe. 

Må si meg enig i det du, og husk også at det er ingen som eier noen. Den bittersmaken må man bare leve med, og heller se på hva som gikk galt mellom dere😉

Skrevet
36 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Vi har sikkert fått en motasatt-tråd hvis jenta hadde pult onkelen sin, da har hun nok vært en hore🤔Ikke mye sympati å få her nei...

Enig.. Da hadde han vært en JÆVLA gris! For en dobbeltmoral damer opererer med. Umulig å ta det seriøst lengre. Alt menn gjør er galt, men menn de er noen griser uansett som utnytter alle muligheter de får🙄

Anonymkode: 81abc...d8f

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Må si meg enig i det du, og husk også at det er ingen som eier noen. Den bittersmaken må man bare leve med, og heller se på hva som gikk galt mellom dere😉

Eller bare glemme hele greia og ikke tenke mer på hvorfor det gikk galt :) Noen ganger er det like greit.

Å se framover og ikke bakover er det lureste jeg har lært meg i livet mitt. Så gjelder det heller å prøve og lære av eventuelle feilsteg. 

Skrevet

Her kommer de «jeg er så populær alle vil ha sex med meg». Klassisk narc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så glad x'er x'er når det er slutt.. Slipper jeg å bry meg om hva de gjør. Å bruke så mye energi på hva x'en min gjorde, hadde jeg ikke orket 😮 

Anonymkode: 4004e...c70

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
43 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Vi har sikkert fått en motasatt-tråd hvis jenta hadde pult onkelen sin, da har hun nok vært en hore🤔Ikke mye sympati å få her nei...

Nå handler jo egentlig ikke tråden om å pule tanta eller onkelen sin ;) Det handler om en ung mann som puler en bekjent. 

Å ha sex med sin biologiske tante eller onkel, det hører til i en helt annen kategori.

Skrevet

Vet ca åssen du har  det TS. Min kjæreste ble sammens med bygdas hore. Tre barn med forskjellige. Trua med selvmord om han reiste. Han kom krypende tilbake. Men noe ble ødelagt i meg. For alltid. Så film og bilder av dem ha sex. Ved et uhell. Sliter med bilder og tanker enda. 

Anonymkode: b718a...1d5

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Å se framover og ikke bakover er det lureste jeg har lært meg i livet mitt. Så gjelder det heller å prøve og lære av eventuelle feilsteg.

Ja uten tvil det jeg også tenker på. Jeg har vært fredsmegler for 7 par, fem av dem takket meg, to av de fungerte det ikke på fordi de ikke ville høre på meg. Poenget er å være lykkelig og ikke se så mørkt på alt, det finnes tilgivelse for de fleste. Og lykken kommer ikke bare av seg selv, det må være to om den. TS oppfatter det som sårbart, men tipper hun blir bedre igjen når hun finner kjærligheten igjen. Akkurat nå må hun bare få ut frustrasjon og la tiden overta...

Delte meninger i denne saken, men vi kan ikke klandre hverandre for deres meninger heller...

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så glad x'er x'er når det er slutt.. Slipper jeg å bry meg om hva de gjør. Å bruke så mye energi på hva x'en min gjorde, hadde jeg ikke orket 😮 

Anonymkode: 4004e...c70

Jeg gjør heller ikke det, men akkurat dette var en skikkelig trøkk i trynet. Det hadde nesten vært lettere å takle om han hadde pult venninna mi. Jeg må bare få ut litt frustrasjon. 

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja uten tvil det jeg også tenker på. Jeg har vært fredsmegler for 7 par, fem av dem takket meg, to av de fungerte det ikke på fordi de ikke ville høre på meg. Poenget er å være lykkelig og ikke se så mørkt på alt, det finnes tilgivelse for de fleste. Og lykken kommer ikke bare av seg selv, det må være to om den. TS oppfatter det som sårbart, men tipper hun blir bedre igjen når hun finner kjærligheten igjen. Akkurat nå må hun bare få ut frustrasjon og la tiden overta...

Delte meninger i denne saken, men vi kan ikke klandre hverandre for deres meninger heller...

Så enig, så enig :) 

Har forståelse for andres meninger og følelser, men noen ganger kan det være lurt å lytte på sånne som oss ;) 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ca åssen du har  det TS. Min kjæreste ble sammens med bygdas hore. Tre barn med forskjellige. Trua med selvmord om han reiste. Han kom krypende tilbake. Men noe ble ødelagt i meg. For alltid. Så film og bilder av dem ha sex. Ved et uhell. Sliter med bilder og tanker enda. 

Anonymkode: b718a...1d5

Tusen Takk  🧡  Godt det er noen som forstår.  Håper tiden hjelper deg (oss).  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Har forståelse for andres meninger og følelser, men noen ganger kan det være lurt å lytte på sånne som oss ;) 

Tror faktisk du har et vakkert hjerte, noen ganger syns det gjennom enighet og tastaturbruk😉

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig.. Da hadde han vært en JÆVLA gris! For en dobbeltmoral damer opererer med. Umulig å ta det seriøst lengre. Alt menn gjør er galt, men menn de er noen griser uansett som utnytter alle muligheter de får🙄

Anonymkode: 81abc...d8f

Ja, jeg tror nok at om jeg hadde ligget med f.eks. ex-mannen til tanta hans, så hadde nok pipa fått en annen lyd her inne.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned. Hun er ikke din tante nå og han er din ex. Spiller vel ingen rolle da🤷‍♀️

Anonymkode: 0fc81...04d

Noe av det samme som Woody Allen sa, da han giftet seg med sin egen stedatter, adoptivdatteren til Mia Farrow, som han hadde vært stefar for.....😏

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Soon-Yi_Previn

Anonymkode: 4fd4f...07e

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg forbanna, exen har faen meg pult min egen tante.  Nå er hun ikke min kjødelige tante da, mer riktig å si onkels ex-kone. Men jeg har nå vokst opp med henne som tante, kost meg på fanget når jeg var liten osv. Ekkelt å tenke på.

Nå er hun en skilt voksen dame som har sex med hvem hun vil, men ærlig talt. Det går da an å ta litt hensyn, byen vår er ikke så stor så ryktene går fort. Jeg vet at en del av disse skilte 40+ damene kan være ganske så desperate i fylla etter oppmerksomhet fra yngre menn, er jo flaut å være vitne til noen ganger. Vet at hun og venninnene hennes kan være ganske så  ville på by`n iblandt.

Jeg håper og tror det bare var et "overtramp" i fylla, men allikevel, jeg får noen virkelig kvalme og ekle bilder i hodet nå.

Har du mye kontakt med eks eller med denne kåte tanten din?

Skrevet
16 minutter siden, AndersenG skrev:

Har du mye kontakt med eks eller med denne kåte tanten din?

Nei, egentlig ikke så veldig ofte, men det er jo en liten by da så jeg treffer jo på dem av og til. Henne skal jeg bare gå forbi, og behandle som luft. Han skal få ei real skyllebøtte av meg. 

Sånn føler jeg det nå iallefall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...