Gå til innhold

Eksen har ligget med tanta mi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og jeg håper nå for all del at når de får tenkt seg om at de innser at det var et tåpelig fylle-ONS og ikke innleder et forhold. Da flytter jeg.

Utrolig hva sex kan ødelegge for andre, og de som gjør det merker ingenting... Han har sikkert hatt lyst og vært steinkåt på henne mens dere var kjærester, tror du ikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Utrolig hva sex kan ødelegge for andre, og de som gjør det merker ingenting... Han har sikkert hatt lyst og vært steinkåt på henne mens dere var kjærester, tror du ikke?

Jo, og den teorien plager meg enda mer. Hun er jo ei sjarmerende dame, og holder seg godt for alderen. At han er (var) kåt på henne og så tok han det ut på meg på en måte, puler meg mens han fantaserer om henne. Til å spy av. 

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg forbanna, exen har faen meg pult min egen tante.  Nå er hun ikke min kjødelige tante da, mer riktig å si onkels ex-kone. Men jeg har nå vokst opp med henne som tante, kost meg på fanget når jeg var liten osv. Ekkelt å tenke på.

Nå er hun en skilt voksen dame som har sex med hvem hun vil, men ærlig talt. Det går da an å ta litt hensyn, byen vår er ikke så stor så ryktene går fort. Jeg vet at en del av disse skilte 40+ damene kan være ganske så desperate i fylla etter oppmerksomhet fra yngre menn, er jo flaut å være vitne til noen ganger. Vet at hun og venninnene hennes kan være ganske så  ville på by`n iblandt.

Jeg håper og tror det bare var et "overtramp" i fylla, men allikevel, jeg får noen virkelig kvalme og ekle bilder i hodet nå.

Anonymkode: 28acf...243

Nå har jo du null og nix å gjøre med hva tanta di gjør i sitt privatliv da!

Anonymkode: af16f...9fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, og den teorien plager meg enda mer. Hun er jo ei sjarmerende dame, og holder seg godt for alderen. At han er (var) kåt på henne og så tok han det ut på meg på en måte, puler meg mens han fantaserer om henne. Til å spy av. 

Anonymkode: 28acf...243

Hvor lenge var du og eksen sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At han er (var) kåt på henne og så tok han det ut på meg på en måte, puler meg mens han fantaserer om henne. Til å spy av. 

Ja jeg skjønner den tanken din, det var det som fant ut... Synd at noen sier du ikke har noe med det da, istede for å gi deg sympati, trøsteklem fra meg iallefall💛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hvor lenge var du og eksen sammen? 

Ca. halvannet år. Gudskjelov flyttet vi ikke ihop og skaffet barn som planen var. Stesøsken til søskenbarna mine, det skulle tatt seg ut.

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ca. halvannet år. Gudskjelov flyttet vi ikke ihop og skaffet barn som planen var. Stesøsken til søskenbarna mine, det skulle tatt seg ut.

Anonymkode: 28acf...243

Det er ikke sikkert han hadde pult henne om dere fortsatt var sammen da. Og skjønner du er såret, men samtidig ser jeg ikke helt det samme som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo slutt mellom dere, så begge er vel single til å gjøre hva de vil. Skjønner at du synes det er kjedelig, men får en mulighet til å ta ein som han har vært tent på, så skjønner jeg han også. Alle menn fantaserer litt om slike uoppnåelige damer, og når sjansen byr seg, så tråkker vi til. Har selv gjort noe lignende en gang, husk at vi mennesker egentlig er noen enkle vesener som lar lystene styre innimellom.

Anonymkode: 620b0...8e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Det er ikke sikkert han hadde pult henne om dere fortsatt var sammen da. Og skjønner du er såret, men samtidig ser jeg ikke helt det samme som deg. 

Det er klart jeg ikke har noe med hvem hun puler. Hun kan ha så mye ungkuk hun bare vil i senga si,men hun kunne nå ha hatt skamvett nok til å holde seg unna noen hun nesten har hatt et familiært forhold til. Om ikke biologisk. Synes bare det er ekkelt å motbydelig å tenke på de to i en intim setting, skjønner ?

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart jeg ikke har noe med hvem hun puler. Hun kan ha så mye ungkuk hun bare vil i senga si,men hun kunne nå ha hatt skamvett nok til å holde seg unna noen hun nesten har hatt et familiært forhold til. Om ikke biologisk. Synes bare det er ekkelt å motbydelig å tenke på de to i en intim setting, skjønner ?

Anonymkode: 28acf...243

Pult er pult, og ingen skjede er skadd (eller skade er skjedd, om du vil). 

Hva voksne mennesker velger å gjøre med andre samtykkende voksne, er deres sak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv opplevd noe lignede, ble bedratt av kjæresten min, vi planla hus og unger. "Svigermora" trøstet meg mye, så mye faktisk at hun begynte å kysse meg, hun var umettelig kåt eller var det bare for omsorg som gikk for langt? det fikk jeg aldri svar på.  Jeg var nok  bare sårbar og meget blind den perioden, det kan hende gutten din også er blind...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bohrman
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, og den teorien plager meg enda mer. Hun er jo ei sjarmerende dame, og holder seg godt for alderen. At han er (var) kåt på henne og så tok han det ut på meg på en måte, puler meg mens han fantaserer om henne. Til å spy av. 

Anonymkode: 28acf...243

Det gir deg jo den nødvendige dosen av mentalt drama da, så sånn sett kan vi kanskje si det ikke bare er en vinn-vinn-situasjon (for de to), men kanskje til og med en vinn-vinn-vinn-situasjon (inkl. for deg)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt. Tenk om exen din pulte tanta di i bæsjehullet. Jeg hadde dødd av skam. 

Anonymkode: d11d6...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Bohrman skrev:

Hverken tanta di eller eksen din har gjort noe galt her. Det er bare ditt ego som er såret. Og vel, det er kun ditt problem. For de to er dette en vinn-vinn-situasjon: Han får en eldre kvinne å øve seg på, og hun får en ung mann som gir henne følelsen av å fortsatt være seksuelt relevant. Selv har du ingen plass i det regnestykket, og det må du bare godta (for din egen mentale helses skyld).

Mennesker er ikke regnestykker. Eldre kvinner er prøvekaniner for menn? Flott at du innrømmer det så slipper vi andre kvinner å lide av samme kjønnssykdommer som dere rundbrennere. 

Anonymkode: 9e17f...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan egentlig virke som om du er redd for at tanta di var et bedre ligg enn deg..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jo du null og nix å gjøre med hva tanta di gjør i sitt privatliv da!

Anonymkode: af16f...9fb

Det er jo ikke privat når mange vet det. Hun har jo tydeligvis gjort dette for å såre niesen sin. Barnslig, ikke modent av en såkalt mer erfaren kjerring.

Jeg hadde helt klart gjort det utenkelige i denne situajonen; enkelt og greit.

Anonymkode: 9e17f...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sikkert fått en motasatt-tråd hvis jenta hadde pult onkelen sin, da har hun nok vært en hore🤔Ikke mye sympati å få her nei...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke privat når mange vet det. Hun har jo tydeligvis gjort dette for å såre niesen sin. Barnslig, ikke modent av en såkalt mer erfaren kjerring.

Jeg hadde helt klart gjort det utenkelige i denne situajonen; enkelt og greit.

Anonymkode: 9e17f...317

På hvilket grunnlag har hun «tydeligvis gjort dette for å såre niesen sin», mener du? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

På hvilket grunnlag har hun «tydeligvis gjort dette for å såre niesen sin», mener du? 

 

Mange kvinner av den typen er narsissistiske. Det er bare hypotetisk. Nok av eldre kvinner som kun ligger med yngre menn for å styre sin egen selvfølelse. Det er manipulasjon og utnyttelse. Jeg vet om flere slike kvinner. Ekstremt dominerende og kravstore, tar aldri feil, spiller offer, voldelig osv.

Anonymkode: 9e17f...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...