Gå til innhold

Eksen har ligget med tanta mi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg forbanna, exen har faen meg pult min egen tante.  Nå er hun ikke min kjødelige tante da, mer riktig å si onkels ex-kone. Men jeg har nå vokst opp med henne som tante, kost meg på fanget når jeg var liten osv. Ekkelt å tenke på.

Nå er hun en skilt voksen dame som har sex med hvem hun vil, men ærlig talt. Det går da an å ta litt hensyn, byen vår er ikke så stor så ryktene går fort. Jeg vet at en del av disse skilte 40+ damene kan være ganske så desperate i fylla etter oppmerksomhet fra yngre menn, er jo flaut å være vitne til noen ganger. Vet at hun og venninnene hennes kan være ganske så  ville på by`n iblandt.

Jeg håper og tror det bare var et "overtramp" i fylla, men allikevel, jeg får noen virkelig kvalme og ekle bilder i hodet nå.

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ro ned. Hun er ikke din tante nå og han er din ex. Spiller vel ingen rolle da🤷‍♀️

Anonymkode: 0fc81...04d

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ro ned. Hun er ikke din tante nå og han er din ex. Spiller vel ingen rolle da🤷‍♀️

Anonymkode: 0fc81...04d

Nei, men det er frktelig ekkelt å tenke på likevel. Klare ikke å "sru av" helt.

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er frktelig ekkelt å tenke på likevel. Klare ikke å "sru av" helt.

Anonymkode: 28acf...243

Da må du nok bare lære deg å skru av. Ikke akkurat som om han har vært utro mot deg med tanta di.

Anonymkode: 0fc81...04d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare bygdesladder tror du, eller er du helt sikker på at det har skjedd?

Jeg fikk jo stempelet som museslikker`n i min bygd, men det stemte jo da, glad jeg ikke bor der lengre da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg forbanna, exen har faen meg pult min egen tante.  Nå er hun ikke min kjødelige tante da, mer riktig å si onkels ex-kone. Men jeg har nå vokst opp med henne som tante, kost meg på fanget når jeg var liten osv. Ekkelt å tenke på.

Nå er hun en skilt voksen dame som har sex med hvem hun vil, men ærlig talt. Det går da an å ta litt hensyn, byen vår er ikke så stor så ryktene går fort. Jeg vet at en del av disse skilte 40+ damene kan være ganske så desperate i fylla etter oppmerksomhet fra yngre menn, er jo flaut å være vitne til noen ganger. Vet at hun og venninnene hennes kan være ganske så  ville på by`n iblandt.

Jeg håper og tror det bare var et "overtramp" i fylla, men allikevel, jeg får noen virkelig kvalme og ekle bilder i hodet nå.

Anonymkode: 28acf...243

Mange grisete nyskilte damer i fylla i 40 årene som gjør mye rart.. Du får prøve å glemme det hele og kanskje si til henne at du syns det er rart at hun går etter gutter som kunne vært ungen hennes. 

Anonymkode: 81abc...d8f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du tar alt ut på ex-tanta di her. Det er hun som tydeligvis er "den store stygge" forførersken her. Hva med exen din da? lot han seg bare plukke opp, som "a piece of meat" ?  Altså, det er to parter her. Vet du noe om hvem som var denmet pågående i sjekkingen her.  

I og me at de sannsynlig vis har visst om/kjent hverandre fra før, så kan det være flere faktorer. De kan ha hatt et godt øye til hverandre før og nå er de begge fri og frank. Hvem vet.  Du må ikke være så bastant i din fordømmelse av henne før du vet mer.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. Syns man alltid kan ta hensyn og ikke gå på nære venner eller familie av tidligere partnere. Det har jeg alltid hatt som huskeregel. Jeg har også "tanter" som er skilt fra mine onkler men har jo ikke noe annerledes forhold til dem enn til de som fremdeles er gift. Hadde vært veldig skuffet og lei meg hvis de hadde funnet sammen med exèn min. Blodsbånd eller ei

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Er det ikke bare bygdesladder tror du, eller er du helt sikker på at det har skjedd?

Jeg fikk jo stempelet som museslikker`n i min bygd, men det stemte jo da, glad jeg ikke bor der lengre da😂

Er nok sikker på at dette har skjedd, ja. Lurer på om kusina og fetteren min (barna hennes) får rede på det og. 

Anonymkode: 28acf...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bohrman

Hverken tanta di eller eksen din har gjort noe galt her. Det er bare ditt ego som er såret. Og vel, det er kun ditt problem. For de to er dette en vinn-vinn-situasjon: Han får en eldre kvinne å øve seg på, og hun får en ung mann som gir henne følelsen av å fortsatt være seksuelt relevant. Selv har du ingen plass i det regnestykket, og det må du bare godta (for din egen mentale helses skyld).

Endret av Bohrman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Bohrman skrev:

Hverken tanta di eller eksen din har gjort noe galt her. Det er bare ditt ego som er såret. Og vel, det er kun ditt problem. For de to er dette en vinn-vinn-situasjon: Han får en eldre kvinne å øve seg på, og hun får en ung mann som gir henne følelsen av å fortsatt være seksuelt relevant. Selv har du ingen plass i det regnestykket, og det må du bare godta (for din egen mentale helses skyld).

Øve seg på ????   Tror du vi er tenåringer eller ?  Vi er 22/25, hun er ca. 42-44.  Ja, mitt ego er såret. Og jeg har noen fordømt ekle bilder i hodet akkurat nå, klarer ikke å konsentrere meg.

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok sikker på at dette har skjedd, ja. Lurer på om kusina og fetteren min (barna hennes) får rede på det og. 

Anonymkode: 28acf...243

Kan ikke du bare fortelle dem det først som sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi i 40-åra er desperate etter unge menn? Tror du ja. Jeg opplever mest motsatt. 

Anonymkode: ec52c...bf3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øve seg på ????   Tror du vi er tenåringer eller ?  Vi er 22/25, hun er ca. 42-44.  Ja, mitt ego er såret. Og jeg har noen fordømt ekle bilder i hodet akkurat nå, klarer ikke å konsentrere meg.

Anonymkode: 28acf...243

Sier seg selv at dere er mer urerfarne enn 40-åringer da. 

Anonymkode: ec52c...bf3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok sikker på at dette har skjedd, ja. Lurer på om kusina og fetteren min (barna hennes) får rede på det og. 

Ok, da er det jo ikke like lett å se henne i øynene nei, men det burde være værre for tanta di...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ok, da er det jo ikke like lett å se henne i øynene nei, men det burde være værre for tanta di...

Ja, og jeg håper nå for all del at når de får tenkt seg om at de innser at det var et tåpelig fylle-ONS og ikke innleder et forhold. Da flytter jeg.

Anonymkode: 28acf...243

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er din ex, hun er ikke tanta di, bare onkel sin ex, så de kan gjøre akkurat som de vil.

Anonymkode: 6b9ae...324

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er, to voksne mennesker hadde sex! Gasp. 

Anonymkode: 4004e...c70

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...