Gå til innhold

Har afrikanske damer mer hengepupper enn andre raser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har vel lengre vei til kirurgen kanskje? Sånn fra jungelen i Afrika, der den «rasen» bor...🤦‍♀️

Anonymkode: ca55e...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen sliter veldig med akkurat det. Det er umulig å tenke og se, alle er prikk like for disse, selv ikke specsavers kan kurere dette fenomenet. Det sitter dypt inne i hjernebarken, plantet av uendelig mas fra politisk korrekte medier. 

Anonymkode: 0342b...7f9

Rase? Altså homo sapiens?

Anonymkode: 9db40...873

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Neeii, soler de seg mindre? Fy søren, det var nytt for meg altså! 
Selvfølgelig "soler de seg" mindre. Hvilken grunn skulle de ha for å sole seg?
De har også mørk hud, noe hvite ikke har. De tåler solen bedre. De er rustet for å kunne oppholde seg lenge i sola uten de samme konsekvensene som vi hvite får. Vi er tilpasset nordlig klima hvor vi "aldri" ser sola. Når sola da kommer frem er vi nødt til å nyttegjøre oss av solas vitaminbringende stråler. Vår lyse hud tar effektivt og hurtig opp d-vitamin fra sola. De med mørk hud må være mye lenger ute i sterkere sol enn det vi har her nord for å få i seg d-vitaminer. 
Når de da har en hud som tåler sola bedre, sol som jo er en av hovedårsakene til rynker, så sier det seg jo selv at de får mindre rynker også. Huden deres er mer hardfør mot feks sol enn det hvit hud er.

Anonymkode: 1e440...d95

Slapp av. Trenger ikke å være sarkastisk. Man smører seg inn for at huden ikke skal tørkw inn som en rosin. Afrikanere har oftere fet hud = enda en grunn til færre rynker.

Anonymkode: 0cb70...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Afrikanere generelt? Nordafrikanere som jeg kjenner til har rynker som alle andre.

Anonymkode: d360e...13a

Jeg tror at de fleste mener afrikanere fra sub-saharan Afrika når de sier afrikanere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fiskegrateng skrev:

Jeg tror at de fleste mener afrikanere fra sub-saharan Afrika når de sier afrikanere.

Ok. Vet bare at veldig mange nordafrikanere ser på seg selv som afrikanere så tenkte at det var greit å vite hva de egentlig mente :) 

Anonymkode: d360e...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok. Vet bare at veldig mange nordafrikanere ser på seg selv som afrikanere så tenkte at det var greit å vite hva de egentlig mente :) 

Anonymkode: d360e...13a

Vel jeg vet ikke hvordan nordafrikanere ser på seg selv, men jeg tror at andre skiller mellom nordafrikanere og afrikanere fra sub-saharan Afrika.

Endret av Fiskegrateng
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Rase? Altså homo sapiens?

Anonymkode: 9db40...873

Homo sapiens er en art, ikke en rase.

Anonymkode: 9d461...f2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Afrikanere finnes ikke i bare en nyanse. Snakker du om "ordentlig fargede" afrikanere eller nord-afrikanere der man også finner folk som kan ligne bleike nordmenn?

Anonymkode: d360e...13a

Jeg mener de som går under det farlige, forbudte, meget rasistiske betegnelsen neger. 
Egentlig burde personen jeg opprinnelig siterte spesifisert "afrikanere sør for Sahara" da hen kom med sin uttalelse, men siden hen ikke gjorde det regnet jeg med at "afrikaner" i denne settingen var en PK måte å si neger på.

Anonymkode: 1e440...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Vi er alle samme rase og hvem som har hengepupper er individuelt.

Anonymkode: dcd72...e0d

Vi er alle samme art, ja, men ikke samme rase.

Anonymkode: 2a739...f85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er alle samme art, ja, men ikke samme rase.

Anonymkode: 2a739...f85

Så litt som forskjellige hunderaser er mennesker da?

Anonymkode: 9db40...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Nei, alle kvinner har forskjellige pupper og fasong. Det er ikke noe etnisk betinget.

 

Det er derimot forskjell på menneskers hud, noen har tykkere hud, altså mer kollagen, mens andre mindre.

Anonymkode: 9db40...873

Hvordan forklarer du da at asiater i snitt har mindre penis enn europeere, og at afrikanere i snitt har større penis en  europeere? 

Det er jo ifølge deg ikke etnisk betinget. 

Det er helt utenkelig at afrikanske kvinner har større bryster enn europeere?

Anonymkode: 6f700...a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forklarer du da at asiater i snitt har mindre penis enn europeere, og at afrikanere i snitt har større penis en  europeere? 

Det er jo ifølge deg ikke etnisk betinget. 

Det er helt utenkelig at afrikanske kvinner har større bryster enn europeere?

Anonymkode: 6f700...a47

Greit nok... Poenget er at hvite kvinner har også bryster i alle fasonger. Dt finnes ikke noe ''average''

Anonymkode: 9db40...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Greit nok... Poenget er at hvite kvinner har også bryster i alle fasonger. Dt finnes ikke noe ''average''

Anonymkode: 9db40...873

Jeg vill tro at BH-salget i stor grad fortelle hva som er gjennomsnittlig, eller "average" som du kaller det. 

Anonymkode: 28af2...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er puppene store? Hvis så fall. Så ser jeg ikke problemet : )

Anonymkode: 66a83...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...