Gå til innhold

Har afrikanske damer mer hengepupper enn andre raser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har erfart gjennom snart 30 år med sex med forskjellige kvinner, at afrikanske/fargede kvinner har oftere hengebryst enn hvite kvinner.  Nå snakker jeg om fargede kvinner som har en slank og fin kropp, men hengebryster selv om de ikke har vært gravide/ ammet. Jeg synes dette er rart og tenkte at det må være  rasebetinget, og tenkte kanskje noen her inne vet hvorfor? 

Anonymkode: 0748a...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er alle samme rase og hvem som har hengepupper er individuelt.

Anonymkode: dcd72...e0d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle kvinner har forskjellige pupper og fasong. Det er ikke noe etnisk betinget.

 

Det er derimot forskjell på menneskers hud, noen har tykkere hud, altså mer kollagen, mens andre mindre.

Anonymkode: 9db40...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, alle kvinner har forskjellige pupper og fasong. Det er ikke noe etnisk betinget.

Anonymkode: 9db40...873

Ikke noe? Det ville overraske meg om etniske grupper som ikke også er forskjellige når det kommer til bryster. Er det ikke logisk om kvinner fra land der kvinner gjerne er mer røslige og har større bryster også i større grad utvikler "hengepupper" enn kvinner fra land der er generelt er mindre og mer "petite"?  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, jeg er ei hvit dame i 20-årene og jeg har små flate hengepupper. Har ligget med en afrikansk dame, ho hadde flotte fyldige pupper, og de var faste. 

Anonymkode: 1f405...5d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så!???  Alle kvinner har ulike bryst uavhengig av hvor de er fra!  Hilsen norsk med former og store hengepupper- og gidder ikke bry meg mer om det!😁🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei slank, norsk dame med hengepupper.. de jeg har sett som har naturlige, stramme pupper har veldig små, struttende pupper, noe jeg personlig ikke synes er fint. Kanskje afrikanske damer har mer former og derfor større og mer hengende pupper.

Anonymkode: 5b3b6...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei slank, norsk dame med hengepupper.. de jeg har sett som har naturlige, stramme pupper har veldig små, struttende pupper, noe jeg personlig ikke synes er fint. Kanskje afrikanske damer har mer former og derfor større og mer hengende pupper.

Anonymkode: 5b3b6...7af

OK boomer. Jeg har sett struttende og fyldige bryster. Det er like fint som alle andre bryster. 

Anonymkode: 1f405...5d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2020 at 6:25 PM, AnonymBruker said:

Vi er alle samme rase og hvem som har hengepupper er individuelt.

Anonymkode: dcd72...e0d

Nei, vi er ikke samme rase. Er det noe galt i det?

Anonymkode: 6d119...b01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er afrikansk og fikk hengepuppper allerede i 20-årene. Sliter per idag med en mild sykdom forårsaket av dårlig kollagenproduksjon. Dette gjør at man lettere får hengepupper, leddproblemer o.lign. Ikke vært noe problem for meg, er heldig med rumpa og stort sett bare hatt rumpe-menn til kjærester. Ifølge legen min er denne manglende kollagenproduksjonen vanlig blant visse folkeslag, som f.eks. noen asiatere og afrikanere. 

Anonymkode: 0cb70...df6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er afrikansk og fikk hengepuppper allerede i 20-årene. Sliter per idag med en mild sykdom forårsaket av dårlig kollagenproduksjon. Dette gjør at man lettere får hengepupper, leddproblemer o.lign. Ikke vært noe problem for meg, er heldig med rumpa og stort sett bare hatt rumpe-menn til kjærester. Ifølge legen min er denne manglende kollagenproduksjonen vanlig blant visse folkeslag, som f.eks. noen asiatere og afrikanere. 

Anonymkode: 0cb70...df6

Det kan jo ikke stemme? Jeg har hørt det  er omvendt, at visse folkeslag har høyere produksjon av kollagen.

Men det hjelper jo også på rynker. :) Er vel mer at tyngekraft = ting begynner å henge.

Anonymkode: 9db40...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg sterkt på. Svarte har jo generelt sett mer atletiske kropper en de andre rasene uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner flere afrikanske kvinner fra forskjellige afrikanske land. Alle ser mye yngre ut enn sin alder og er ganske glatte og fine i ansiktet, til tross for at de er over 40. To av de har skikkelige hengepupper og det har de hatt siden puberteten.. Men da burde de ikke være så glatte i ansiktet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan jo ikke stemme? Jeg har hørt det  er omvendt, at visse folkeslag har høyere produksjon av kollagen.

Anonymkode: 9db40...873

At noen folkeslag har høyere produksjon av kollagen er det motsatte av at noen folkeslag har lavere produksjon? Det er som å si at det er flere oppoverbakker enn nedoverbakker.

Kanskje forklaringen er at tyngdekraften er sterkere ved ekvator?

Anonymkode: 9d461...f2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anne 69 said:

Jeg kjenner flere afrikanske kvinner fra forskjellige afrikanske land. Alle ser mye yngre ut enn sin alder og er ganske glatte og fine i ansiktet, til tross for at de er over 40. To av de har skikkelige hengepupper og det har de hatt siden puberteten.. Men da burde de ikke være så glatte i ansiktet? 

Tørr hud er vanlig blant hvite. Tørr hud + sol = garantert rynker. Afrikanere generelt har mer fet hud og soler seg mye mindre. 

Anonymkode: 0cb70...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tørr hud er vanlig blant hvite. Tørr hud + sol = garantert rynker. Afrikanere generelt har mer fet hud og soler seg mye mindre. 

Anonymkode: 0cb70...df6

Neeii, soler de seg mindre? Fy søren, det var nytt for meg altså! 
Selvfølgelig "soler de seg" mindre. Hvilken grunn skulle de ha for å sole seg?
De har også mørk hud, noe hvite ikke har. De tåler solen bedre. De er rustet for å kunne oppholde seg lenge i sola uten de samme konsekvensene som vi hvite får. Vi er tilpasset nordlig klima hvor vi "aldri" ser sola. Når sola da kommer frem er vi nødt til å nyttegjøre oss av solas vitaminbringende stråler. Vår lyse hud tar effektivt og hurtig opp d-vitamin fra sola. De med mørk hud må være mye lenger ute i sterkere sol enn det vi har her nord for å få i seg d-vitaminer. 
Når de da har en hud som tåler sola bedre, sol som jo er en av hovedårsakene til rynker, så sier det seg jo selv at de får mindre rynker også. Huden deres er mer hardfør mot feks sol enn det hvit hud er.

Anonymkode: 1e440...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tørr hud er vanlig blant hvite. Tørr hud + sol = garantert rynker. Afrikanere generelt har mer fet hud og soler seg mye mindre. 

Anonymkode: 0cb70...df6

Afrikanere generelt? Nordafrikanere som jeg kjenner til har rynker som alle andre.

Anonymkode: d360e...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neeii, soler de seg mindre? Fy søren, det var nytt for meg altså! 
Selvfølgelig "soler de seg" mindre. Hvilken grunn skulle de ha for å sole seg?
De har også mørk hud, noe hvite ikke har. De tåler solen bedre. De er rustet for å kunne oppholde seg lenge i sola uten de samme konsekvensene som vi hvite får. Vi er tilpasset nordlig klima hvor vi "aldri" ser sola. Når sola da kommer frem er vi nødt til å nyttegjøre oss av solas vitaminbringende stråler. Vår lyse hud tar effektivt og hurtig opp d-vitamin fra sola. De med mørk hud må være mye lenger ute i sterkere sol enn det vi har her nord for å få i seg d-vitaminer. 
Når de da har en hud som tåler sola bedre, sol som jo er en av hovedårsakene til rynker, så sier det seg jo selv at de får mindre rynker også. Huden deres er mer hardfør mot feks sol enn det hvit hud er.

Anonymkode: 1e440...d95

Afrikanere finnes ikke i bare en nyanse. Snakker du om "ordentlig fargede" afrikanere eller nord-afrikanere der man også finner folk som kan ligne bleike nordmenn?

Anonymkode: d360e...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 6.25, AnonymBruker skrev:

Nei, vi er ikke samme rase. Er det noe galt i det?

Anonymkode: 6d119...b01

Noen sliter veldig med akkurat det. Det er umulig å tenke og se, alle er prikk like for disse, selv ikke specsavers kan kurere dette fenomenet. Det sitter dypt inne i hjernebarken, plantet av uendelig mas fra politisk korrekte medier. 

Anonymkode: 0342b...7f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...