Gå til innhold

Mann som "gamer", uattraktivt uansett hva han spiller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var sammen med en som jobbet mye. I helgene var jeg opptatt av at vi skulle gjøre koselige ting sammen for å pleie forholdet, som å gå en tur i parken eller å spise en lunsj ute. Problemet var at når helgen kom ville han bare game. Jeg måtte gi han klokkeslett for når vi skulle være tilbake i leiligheten slik at han visste når han kunne få gamet igjen. Da vi «endelig» var ferdig med «min aktivitet», var han lettet, for da kunne han returnere til spillet. Han var mer opptatt av det enn at han fikk tilbringe tid med kjæresten sin. Forholdet varte selvfølgelig ikke. 
 

Jeg kommer til å tenke meg om to ganger før jeg blir sammen med noen som spiller igjen. Har dessverre negativ erfaring med det, for for noen er det en altoppslukende hobby som går på bekostning av forhold og familie. 

Anonymkode: d2438...505

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker heller motsatt, men vil helst ikke ha noen av dele i hus. Vil heller ikke være sammen med en mann som ser på fotballkamp.

Anonymkode: bafbe...c32

Nettopp, her har vi problemet. Du utelukker menn basert på deres interesser, selv om du vet null og niks om hva interessene innebærer. Hva om mannen vil se 1 kamp i uka, når favorittlaget spiller, eller for eksempel vil spille litt et par dager i uka? En fotballkamp varer i 1 time og 45 min inkludert pausen.

Jeg ser egentlig ikke på fotballkamper selv, men synes det er helt hårreisende at man ikke kan interessere seg for fotball og se 1-2 kamper i uka. Hva om menn dropper deg fordi du ser på Game of Thrones? Hvor sykt ville ikke det vært? 

Endret av OnFire
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, OnFire skrev:

Hva om menn dropper deg fordi du ser på Game of Thrones? Hvor sykt ville ikke det vært? 

Er da mange menn som vil at dama kun skal ha ham som.hobby.

Anonymkode: 7e043...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er da mange menn som vil at dama kun skal ha ham som.hobby.

Anonymkode: 7e043...4ad

Som sagt, det er sykt om man ikke kan se Game of Thrones. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er nok i større grad enn kvinner tilbøyelig til å bli besatt av ting. Slik som gaming og fotball. Ei dame som spiller blir sjelden helt oppslukt, mens en mann kan finne på å låse seg inne og leve ei uke på Grandiosa, ikke dusje og være våken hele natta.

Dette ekstreme fokuset som menn kan ha er jo og positivt i mange sammenhenger, slik somni forskning og utvikling. Men når det kommer til hobbyer og interesser blir der fort usunt

Anonymkode: 89813...b6e

haha, den var god. Menn har lettere for å bli besatt av ting? Hva med alle de jentene og kvinnene som blir helt besatt av kjendiser og serier og drømmer seg bort. Det telles ikke det da kanskje eller?😂

Anonymkode: ee20e...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Er da mange menn som vil at dama kun skal ha ham som.hobby.

Anonymkode: 7e043...4ad

Men det er jo mengder med tråder her om hva menn ikke kan drive med på fritida, og har hørt mange bekjente si lignende ting om menn. "Sportsidiot" er jo en klassiker. Hvor ofte hører du menn snakke om kvinners interesser som dealbreakers? Det eneste jeg kanskje på et vis kommer på, må være hest.

"Ville ALDRI vært sammen med en strikkekjerring!"

"Dama ser på true crime, stort faresignal!"

"Hun liker å trene og være med venner, det er så turn off!"

Er det noen menn som er sånn?

Anonymkode: 30198...f82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men det er jo mengder med tråder her om hva menn ikke kan drive med på fritida, og har hørt mange bekjente si lignende ting om menn. "Sportsidiot" er jo en klassiker. Hvor ofte hører du menn snakke om kvinners interesser som dealbreakers? Det eneste jeg kanskje på et vis kommer på, må være hest.

"Ville ALDRI vært sammen med en strikkekjerring!"

"Dama ser på true crime, stort faresignal!"

"Hun liker å trene og være med venner, det er så turn off!"

Er det noen menn som er sånn?

Anonymkode: 30198...f82

De kaller vel mer dama for hore eller kjerring...er ikke så spesifikke. 

Anonymkode: 7e043...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Jeg elsker gamere og kunne aldri blitt sammen med en som ikke var det. Mannen min er pro og spiller lett 12-15 timer om dagen (ja han har både et liv og jobb ved siden av) Jeg er naturligvis gamer selv og har spilt WOW siden 2011. Kjeder jeg meg, disker jeg opp med noe deilig mat, evt tar på meg rød nattkjole og lokker han bort i senga. Works like a charm. For oss funker det siden vi er veldig like, jeg kunne aldri verden funnet en som elsket fluefiske, friluftsliv og sosialt samvær med vennepar hver helg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

haha, den var god. Menn har lettere for å bli besatt av ting? Hva med alle de jentene og kvinnene som blir helt besatt av kjendiser og serier og drømmer seg bort. Det telles ikke det da kanskje eller?😂

Anonymkode: ee20e...a36

Ser damer serier og glemmer å spise? 

Anonymkode: 7e043...4ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamere har ofte et hat mot kvinner av en eller annen grunn, har sett dette mye på nettet dessverre.

 

Tenker at de som liker å spille av og til ikke er like ille enn de som praktisk talt lever av det.

Anonymkode: cabd2...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Butternut skrev:

What? Jeg elsker gamere og kunne aldri blitt sammen med en som ikke var det. Mannen min er pro og spiller lett 12-15 timer om dagen (ja han har både et liv og jobb ved siden av) Jeg er naturligvis gamer selv og har spilt WOW siden 2011. Kjeder jeg meg, disker jeg opp med noe deilig mat, evt tar på meg rød nattkjole og lokker han bort i senga. Works like a charm. For oss funker det siden vi er veldig like, jeg kunne aldri verden funnet en som elsket fluefiske, friluftsliv og sosialt samvær med vennepar hver helg.  

Spiller 15 timer i døgnet og er i jobb? Har han fått utdelt ekstra timer i døgnet? 

Anonymkode: 7e043...4ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg spiller selv, men for meg er det mengden det kommer an på. Så hva han spiller er ikke problemet, men tidsbruken. 

Har allerede vært sammen med en som var avhengig så vil ikke tilbake til det akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Sport og spill er grusomt, spill er barnslige, ikke ute etter en som max er 17 år mentalt, men bedre det en sports interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiller 15 timer i døgnet og er i jobb? Har han fått utdelt ekstra timer i døgnet? 

Anonymkode: 7e043...4ad

Han jobber nattevakter, og de dagene han har fri går det mye i gaming. Han døgner gjerne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeelsker når samboeren spiller The Witcher 🥰 Så kan jeg halvveis følge med mens jeg ligger med hodet i fanget hans og taster på mobilen. Før så var det Skyrim og Tomb Raider. Synes også det er deilig når han går ned og spiller på PCn, da får jeg også alenetid og kan gjøre det jeg vil med god samvittighet. Ikke trenger jeg å tenke at jeg skulle gjort husarbeid heller, han sitter jo tross alt og gamer selv 😎 Win Win. 

 

Nå skal det sies at han ALDRI har latt gaming gå ut over oss eller ungene eller noe som skulle vært gjort. Da synes jeg det er en fin hobby 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Keikolina said:

Sport og spill er grusomt, spill er barnslige, ikke ute etter en som max er 17 år mentalt, men bedre det en sports interessert.

Men du skriver jo som en tenåring? 

Anonymkode: 30198...f82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du gitt Witcher 3 en sjanse? Det er enda dypere og enda mer fantastisk. Og verden er veldig spennende å utforske. Digital kunst kalles det;)

Anonymkode: ee20e...a36

Jeg må innrømme at jeg aner egentlig ikke hva det er for noe🙈 Holdt meg til GTA 5 og RDR 2. Får google da! 🙈

Anonymkode: 3a9c7...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...