Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper han velger bort begge to. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere Kristoffer har lyst på Harlem selv? 😅

Anonymkode: 1f165...8a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har kjæreste

Anonymkode: 28405...efc

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Christopher var der under hele innspillingen.

Anonymkode: ea13e...4ba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (heterofil kvinne) er akkurat slik som Jan Thomas, at det må være en seksuell tiltrekning der før det overhodet er mulig å kunne gå videre. Kent, Tormod (og min favoritt, Kristoffer) er helt fantastiske mennesker, men om det ikke funker "der nede", så er det ikke liv laga.

Sånn er livet.

For meg har det hele veien sett ut til at det er Thor og Harlem som har virket sånn på ham. (Thor aller mest.) Og jeg er spent på hva resultatet blir!

Anonymkode: ce16b...aed

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt OT, men hvis jeg var Harlem, hadde jeg nok fullstendig glemt JT i det Christopher dukket opp. Christopher er en veldig pen mann!

Anonymkode: cf61f...728

• Liker 20
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt OT, men hvis jeg var Harlem, hadde jeg nok fullstendig glemt JT i det Christopher dukket opp. Christopher er en veldig pen mann!

Anonymkode: cf61f...728

Ja, han er ekstremt flott. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at Christopher så definitivt er pen, for det er han jo rent objektivt sett, men han blir litt for "dukkepen" etter min smak. Jeg foretrekker et litt mer røft utseende.

Anonymkode: ce16b...aed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 24.3.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev:

Hemmelig... litt løgn kanskje 😉

Anonymkode: e4987...524

Synes det er løgnaktig at de ikke har sagt at Thor kjente Jan fra før. De trodde de var der på lik linje. Uærlig opplegg. 

Anonymkode: 6f734...72c

• Liker 13
Skrevet

Måtte stalke deltagerene på insta.. Fy F*** for en sangstemme Kent har. Den så jeg ikke komme 😋

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er løgnaktig at de ikke har sagt at Thor kjente Jan fra før. De trodde de var der på lik linje. Uærlig opplegg. 

Anonymkode: 6f734...72c

Ja, JT hadde litt frie tøyler i dette programmet og fikk lov til å lage sine egne regler...

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Castor Troy skrev:

Ja, JT hadde litt frie tøyler i dette programmet og fikk lov til å lage sine egne regler...

Hvis målet er å finne seg en kjæreste på ordentlig er det kanskje lurt? Jeg tenker sånn, statistisk sett hvor mange som ender opp med hverandre etter sånne programmer? 

Vi kan føle oss lurt av at f.eks JT kjente Thor fra før og de har hatt en flørt før Sør Afrika. Men hva synes de andre deltagerne? Føler de seg lurt? 

Det kommer jo fram at det er mye vi ikke får se som har skjedd der nede. Det er jo helt bevisst for å skape blest rundt programmet. Hadde vi sett alt hadde det kanskje ikke vært så rart at Tormod og Kent (f.eks.) blei sendt hjem da de blei det. 

Jeg mener at vi må bare ikke glemme at for oss er dette skapt som TV og underholdning. Det endrer jo premissene noe, fra å kun være Jan Thomas sin jakt på ekte kjærlighet. Dette var jo en jobb fra Jan Thomas. Jeg bare tenker at vi må ikke bli så naive og glemme hele pakka på en måte. 

Nå følte jeg at jeg var litt negativ for jeg digger JT. Og heia på Kent, nå på Harlem. Og synes det er et flott program ❤ jeg håper det vi ser er ekte vare og at det blir noe mer enn vennskap ut av det. Selvom det er det jeg frykter. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Marriet skrev:

Hvis målet er å finne seg en kjæreste på ordentlig er det kanskje lurt? Jeg tenker sånn, statistisk sett hvor mange som ender opp med hverandre etter sånne programmer? 

Vi kan føle oss lurt av at f.eks JT kjente Thor fra før og de har hatt en flørt før Sør Afrika. Men hva synes de andre deltagerne? Føler de seg lurt? 

Det kommer jo fram at det er mye vi ikke får se som har skjedd der nede. Det er jo helt bevisst for å skape blest rundt programmet. Hadde vi sett alt hadde det kanskje ikke vært så rart at Tormod og Kent (f.eks.) blei sendt hjem da de blei det. 

Jeg mener at vi må bare ikke glemme at for oss er dette skapt som TV og underholdning. Det endrer jo premissene noe, fra å kun være Jan Thomas sin jakt på ekte kjærlighet. Dette var jo en jobb fra Jan Thomas. Jeg bare tenker at vi må ikke bli så naive og glemme hele pakka på en måte. 

Nå følte jeg at jeg var litt negativ for jeg digger JT. Og heia på Kent, nå på Harlem. Og synes det er et flott program ❤ jeg håper det vi ser er ekte vare og at det blir noe mer enn vennskap ut av det. Selvom det er det jeg frykter. 

👏🏻

Anonymkode: e177f...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var Kristoffer, 27 eller 28? Og jan thomas er 52?

Jeg lurer på om en heterofil mann på 52 hadde hatt et "jeg søker kjæreste" program, og valgt vekk sine flotte jevnaldrende friere, og beholdt de som var over 20 år yngre enn seg, hadde man da syns det var like flott og applaudert det? Eller er det plutselig noe annet fordi det er jan thomas og alle er homo? 

Er ikke lenge siden jeg så en tråd på forumet om ei på 30 eller noe som fallt for en på 52, de fleste mente at han var en gammel gris ute etter å utnytte. Hva er forskjellen her da? 

Anonymkode: c6dd3...143

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om en heterofil mann på 52 hadde hatt et "jeg søker kjæreste" program, og valgt vekk sine flotte jevnaldrende friere, og beholdt de som var over 20 år yngre enn seg, hadde man da syns det var like flott og applaudert det? Eller er det plutselig noe annet fordi det er jan thomas og alle er homo? 

Er ikke lenge siden jeg så en tråd på forumet om ei på 30 eller noe som fallt for en på 52, de fleste mente at han var en gammel gris ute etter å utnytte. Hva er forskjellen her da? 

Han er 53 og Thor er 28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig! Skal det være ok fordi man er homofil? Jeg syns ikke det er greit. 

Anonymkode: 2ef0a...e53

• Liker 6
Skrevet
På 27.3.2020 den 22.25, Blålilla skrev:

Jeg tipper han velger bort begge to. 

Er det ny episode i morgen? Litt spent jeg nå 🙂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er 53 og Thor er 28

Så han og er veldig ung altså.. synes faktisk ikke dette er greit når jeg tenker meg om. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Så han og er veldig ung altså.. synes faktisk ikke dette er greit når jeg tenker meg om. 

Du syns ikke det er greit at to voksne mennesker dater?

Jeg er helt uenig, men din mening er notert.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du syns ikke det er greit at to voksne mennesker dater?

Jeg er helt uenig, men din mening er notert.

Jeg synes ikke det er greit at en fyr på 53 legger seg etter 28åringer nei. Enten det er homoer eller heterofile.  

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...