Holistic Skrevet 10. desember 2020 #201 Del Skrevet 10. desember 2020 Gulvplanke skrev (På 8.12.2020 den 12.32): Hvis hun er 26 nå, så kunne hun fått barn om fem år og vært på snittet for Oslo. Jeg tror kanskje det er vanskelig å vite hva man egentlig har behov for før man får barn. Og jeg snakker generelt, for kjenner jo ikke disse. men har man behov for å fremdeles være mye ute og med på det som skjer i vennegjengen, og ingen av vennene har barn, da tror jeg det kan bli utfordrende. Mener selvsagt ikke at man ikke kan ha barnevakt og være med ut, men jeg tror man må inne at livet handler om litt andre ting i noen år. Barn nr. 1 var ikke planlagt og det er ikke en selvfølge for alle å ta abort hvis "det passer litt dårlig". Dette vet vi ikke noe om. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 13. desember 2020 #202 Del Skrevet 13. desember 2020 Er det ikke bare å låse den dodøra da? Skjønner ikke hvorfor han ikke gjør det, istedet for å filme og klage at han har to unger som løper inn og ut når han er på toalettet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hockeypulver Skrevet 14. desember 2020 #203 Del Skrevet 14. desember 2020 Blålilla skrev (3 timer siden): Er det ikke bare å låse den dodøra da? Skjønner ikke hvorfor han ikke gjør det, istedet for å filme og klage at han har to unger som løper inn og ut når han er på toalettet. Hvis han gjør det har han ikke noe «content» til SoMe.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 23. desember 2020 #204 Del Skrevet 23. desember 2020 Han er veldig imot de som setter søkelyset på hvordan influencere og andre påvirker samfunnet. Forstår ikke hvorfor influencere alltid går i skyttergraven enn å faktisk ta til seg noe kritikk... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 25. desember 2020 #205 Del Skrevet 25. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 31. desember 2020 #206 Del Skrevet 31. desember 2020 Er jo lenge siden hun la ut bilde av Sebastian. Kun barna. Er det konstatert brudd nå? Ikke alltid det hjelper med barnefri for å få forholdet til å fungere desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 31. desember 2020 #207 Del Skrevet 31. desember 2020 Clara80 skrev (1 time siden): Er jo lenge siden hun la ut bilde av Sebastian. Kun barna. Er det konstatert brudd nå? Ikke alltid det hjelper med barnefri for å få forholdet til å fungere desverre.. Kanskje du skal ta en titt på hans profil... virker ikke som det er slutt på den 🤷🏼♀️ bare fordi man ikke deler samboeren sin like mye eller gjør ting hver for seg, betyr ikke det at det er slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 1. januar 2021 #208 Del Skrevet 1. januar 2021 MsFri skrev (13 timer siden): Kanskje du skal ta en titt på hans profil... virker ikke som det er slutt på den 🤷🏼♀️ bare fordi man ikke deler samboeren sin like mye eller gjør ting hver for seg, betyr ikke det at det er slutt... Ingen bilder av henne de par siste mnd på hans heller...De virker veldig "delt". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie2019 Skrevet 4. januar 2021 #209 Del Skrevet 4. januar 2021 Den enorme eksponeringen av barna...... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. januar 2021 #210 Del Skrevet 4. januar 2021 Clara80 skrev (På 1.1.2021 den 11.39): Ingen bilder av henne de par siste mnd på hans heller...De virker veldig "delt". Hun danset på instastoryen hans her en dag i jula. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 5. januar 2021 #211 Del Skrevet 5. januar 2021 Syns det er trist å følge han på Instagram nå, enormt mye klaging på hvor forferdelig det er med barn, spesielt med 2... virker som sex og fylla er viktigere 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. januar 2021 #212 Del Skrevet 5. januar 2021 Mariiihøna skrev (1 time siden): Syns det er trist å følge han på Instagram nå, enormt mye klaging på hvor forferdelig det er med barn, spesielt med 2... virker som sex og fylla er viktigere Ja sluttet å følge han for lenge siden. Mer misfornøyd med livet går det ikke an å bli... deprimerende fyr. Stakkars dame og barn sier bare jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 5. januar 2021 #213 Del Skrevet 5. januar 2021 Syns han er morsom og setter ting godt på spissen😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 5. januar 2021 #214 Del Skrevet 5. januar 2021 MsFri skrev (1 time siden): Syns han er morsom og setter ting godt på spissen😅 Joda, syns det var morsomt en stund... helt til det kun er negativitet og så prøver han alltid hente seg inn på slutten med «hehhehe neida, veldig glad i dem» greit at han ikke syns barn er dritkult, men hadde mine foreldre snakket slik om meg på nett, tror jeg hadde blitt litt lei meg! Syns bare eksponeringen er tatt til nye høyder 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 5. januar 2021 #215 Del Skrevet 5. januar 2021 Mariiihøna skrev (1 time siden): Joda, syns det var morsomt en stund... helt til det kun er negativitet og så prøver han alltid hente seg inn på slutten med «hehhehe neida, veldig glad i dem» greit at han ikke syns barn er dritkult, men hadde mine foreldre snakket slik om meg på nett, tror jeg hadde blitt litt lei meg! Syns bare eksponeringen er tatt til nye høyder Enig, det blir for mye hvor negativt det er med barn. Tviler ikke på at de ungene har det bra, men lurer på om han selv merker hvordan han fremstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 5. januar 2021 #216 Del Skrevet 5. januar 2021 Hvorfor i all verden skaffet de seg 2 da? Han sutra jo allerede med den første. Er ofte luta lei småbarnslivet og barna mine jeg også, men aldri i verden om jeg hadde hengt dem ut fremfor tusenvis av ukjente mennesker på daglig basis. Tror jeg holdt ut maks en uke som følger av instagrammen hans. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 5. januar 2021 #217 Del Skrevet 5. januar 2021 hippyskippy skrev (5 minutter siden): Hvorfor i all verden skaffet de seg 2 da? Han sutra jo allerede med den første. Er ofte luta lei småbarnslivet og barna mine jeg også, men aldri i verden om jeg hadde hengt dem ut fremfor tusenvis av ukjente mennesker på daglig basis. Tror jeg holdt ut maks en uke som følger av instagrammen hans. Enig👏🏻 Dessuten har han hatt sex, om det var planlagt eller ikke å bli gravide så må han faktisk ta del av det. Hjelper ikke å sutre over at man har barn. Ja, småbarnslivet er tøft for alle, det er en slags krise men man kommer over det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holistic Skrevet 6. januar 2021 #218 Del Skrevet 6. januar 2021 Tror poenget hans er å være åpen om at det er ofte er slitsomt med barn, selv om han også koser seg som pappa og elsker dem høyt. Mange opplever det som tabu å gå ut med, og litt fy-fy, da man har "bedt om det selv". Ser jo tendenser til disse holdningene her i denne tråden også 🙂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2021 #219 Del Skrevet 6. januar 2021 Holistic skrev (4 timer siden): Tror poenget hans er å være åpen om at det er ofte er slitsomt med barn, selv om han også koser seg som pappa og elsker dem høyt. Mange opplever det som tabu å gå ut med, og litt fy-fy, da man har "bedt om det selv". Ser jo tendenser til disse holdningene her i denne tråden også 🙂 Det er jo veldig bra at han er åpen om sånt! Men han drar det for langt. Altfor langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 6. januar 2021 #220 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) BethD skrev (På 9.12.2020 den 19.09): Er så jæææææævlig teit å legge ut bilder av seg selv og mannfolket med tekst om at kjærlighet er vanskelig og drømmer seg tilbake til sånne tider. Altså hva faen, vil man være privat eller vil man ikke? Jeg ORKER ikke mennesker som må si A men ikke B. Så utrolig barnslig! Jaa Endret 6. januar 2021 av LinnKatrine 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå