Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Har ikke trua på det paret der. Alt har gått for fort i svingene, og ingen av dem er ferdige med å "leve livet". De ble jo ikke kjent sånn ordentlig før etter de fikk barn heller, så det er nok mange fristelser og moro som lokker mer enn et traust familieliv. Jeg gir dem Max 2 år.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimelig kjedelig etterhvert å følge den evinnelige «vil klage, men ikke fortelle hvorfor» om forholdet. Det er tydelig at det er Nikoline som ikke vil at det skal bli kjent hvorfor de har en forholdskrise, men jeg lurer på om det er lurt på lengre sikt. Jeg forstår det siden de har barn sammen osv, men jeg tror det er utrolig tøft for forholdet at den som har dummet seg ut ikke står rakrygget i det (også offentlig). Håper de kommer seg over kneiken, for de var så fine sammen!:-)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (42 minutter siden):

Rimelig kjedelig etterhvert å følge den evinnelige «vil klage, men ikke fortelle hvorfor» om forholdet. Det er tydelig at det er Nikoline som ikke vil at det skal bli kjent hvorfor de har en forholdskrise, men jeg lurer på om det er lurt på lengre sikt. Jeg forstår det siden de har barn sammen osv, men jeg tror det er utrolig tøft for forholdet at den som har dummet seg ut ikke står rakrygget i det (også offentlig). Håper de kommer seg over kneiken, for de var så fine sammen!:-)

At de har en forholdskrise akkurat nå er vel bare spekulasjoner? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (13 minutter siden):

At de har en forholdskrise akkurat nå er vel bare spekulasjoner? 

Ja jeg skjønner ikke hvor dette kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (10 minutter siden):

Han omtaler det som akkurat det i podcasten til Niklas Baarli. Så da kan du jo høre den og finne ut hvor de ordene kommer fra:-)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnKatrine skrev (18 minutter siden):

Han omtaler det som akkurat det i podcasten til Niklas Baarli. Så da kan du jo høre den og finne ut hvor de ordene kommer fra:-)

Åja, det var ikke omtalt i tråden (har kanskje ikke sett det) så det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (19 minutter siden):

Men sa han at hun hadde vært utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
BethD skrev (På 28.11.2020 den 18.02):

Han har nevnt det i instastory også for en stund siden. Da sa han at «Jeg har det litt kjipt i det siste, i tillegg har jeg og Nikoline har møtt på vår første store problem* i forholdet». 

* husker ikke ordrett men det var noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eelisabethh skrev (4 timer siden):

Han har nevnt det i instastory også for en stund siden. Da sa han at «Jeg har det litt kjipt i det siste, i tillegg har jeg og Nikoline har møtt på vår første store problem* i forholdet». 

* husker ikke ordrett men det var noe sånt. 

Men utroskap er vel bare rykter. Å møte på store problemer i forholdet, trenger ikke bety utroskap?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelisabethh
Baresierdet skrev (17 minutter siden):

Men utroskap er vel bare rykter. Å møte på store problemer i forholdet, trenger ikke bety utroskap?

Nei, han har ikke nevnt noe om utroskap som jeg hat fått med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lever i et helt merkelig liv og jeg skjønner ikke at folk gidder bry seg. De fremstår som to sekstenåringer som har fått unger fordi de ikke skjønte det her med prevensjon. Men som heldigvis sponses i hue og ræva av de rike foreldrene hans ,  som i tillegg er dumme nok til passe babyen deres i over en uke, mens de må til Dubai for å være på fylla.    

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig spesielt at de bytter på å dra ut på kveldene for å feste. Tviler ikke på at de er gode foreldre eller noe, men syns ikke det høres ut som noen av de egentlig er keene på et familieliv. 

Endret av Kartoffel
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som de kun har vært hver for seg i det siste. Stakkars Nikoline, kan ikke være lett å være sammen med den dramatiske tenåringen der..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiorella skrev (5 timer siden):

Ser ut som de kun har vært hver for seg i det siste. Stakkars Nikoline, kan ikke være lett å være sammen med den dramatiske tenåringen der..

Tror jeg hadde blitt litt dramatisk tenåring selv jeg, hvis det samme hadde skjedd med meg. Synes Sebastian virker veldig reflektert og oppegående, jeg:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt å forstå hvorfor man har fått barn så tidlig hvis man har et så stort behov for å feste og ha barnefri. Hadde de ventet 4-5 år hadde de fremdeles vært relativt unge foreldre. Ikke minst for forholdets del, det hadde sikkert vært en del enklere. 

Fordelen med å få barn tidlig er man også får voksne barn tidlig. Men det er ofte i utakt med vennene rundt seg, som kanskje får barn 7-8 år senere.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, Gulvplanke said:

Klarer ikke helt å forstå hvorfor man har fått barn så tidlig hvis man har et så stort behov for å feste og ha barnefri. Hadde de ventet 4-5 år hadde de fremdeles vært relativt unge foreldre. Ikke minst for forholdets del, det hadde sikkert vært en del enklere. 

Fordelen med å få barn tidlig er man også får voksne barn tidlig. Men det er ofte i utakt med vennene rundt seg, som kanskje får barn 7-8 år senere.

Er ikke han over 30? Og hun nærmer seg 30? Burde jo ha forstått hva barn innebærer ..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
*Stjerne*støv* skrev (20 minutter siden):

Er ikke han over 30? Og hun nærmer seg 30? Burde jo ha forstått hva barn innebærer ..

Jeg trodde de var mye yngre.. måtte Google, han er 30 ja. Og hun er vel 26.

(Fant en artikkel fra desember i fjor, da var hun 25)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, *Stjerne*støv* said:

Hvis hun er 26 nå, så kunne hun fått barn om fem år og vært på snittet for Oslo.

Jeg tror kanskje det er vanskelig å vite hva man egentlig har behov for før man får barn. Og jeg snakker generelt, for kjenner jo ikke disse. men har man behov for å fremdeles være mye ute og med på det som skjer i vennegjengen, og ingen av vennene har barn, da tror jeg det kan bli utfordrende.

Mener selvsagt ikke at man ikke kan ha barnevakt og være med ut, men jeg tror man må inne at livet handler om litt andre ting i noen år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så jæææææævlig teit å legge ut bilder av seg selv og mannfolket med tekst om at kjærlighet er vanskelig og drømmer seg tilbake til sånne tider. Altså hva faen, vil man være privat eller vil man ikke? 
Jeg ORKER ikke mennesker som må si A men ikke B. Så utrolig barnslig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...