Gå til innhold

Sebastian Solberg

Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

ruskejento skrev (3 timer siden):

Nesten ny rekord i hvor fort man bruker barnet i reklame. 2 døgn etter at barnet er født (!) brukes det i reklame for bæresele. Bare jeg som synes det er hårreisende? 

Og ikke minst en rykende fersk episode om fødselshistorien! Jeg blir helt matt...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ruskejento skrev (3 timer siden):

Nesten ny rekord i hvor fort man bruker barnet i reklame. 2 døgn etter at barnet er født (!) brukes det i reklame for bæresele. Bare jeg som synes det er hårreisende? 

Nitrist

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som syns reklamen i podden er litt komisk når seb sier "og første gang jeg ble far så visste jeg ikke hvor UTROLIG mye utstyr man trenger til en baby! Og det er jo slik at jo mindre babyen er jo mer trenger man...". Altså, hæ? 😆 Jeg har bare to barn men dette med at man trenger utrolig mye utstyr til ett nyfødt barn har rett og slett gått meg hus forbi.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hun ble født litt for tidlig. Men hva er poenget i å si det x-antall ganger...? Er «kult» å få en liten baby som er født litt for tidlig..?🤦🏼‍♀️ 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødehistorie med  lydopptak🤣 da tenker du på podd mens du kjører fødende kvinne til sykehuset... jaja.. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (På 28.5.2021 den 7.49):

Ja - hun ble født litt for tidlig. Men hva er poenget i å si det x-antall ganger...? Er «kult» å få en liten baby som er født litt for tidlig..?🤦🏼‍♀️ 

Som jeg tolket det var hun født i uke 37 (altså innenfor terminmessig), men de hadde sett for seg at det ikke kom til å skje noe de neste fem ukene fordi hun gikk over så lenge med de to andre. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seb kom hjem fra «by’n» i 23-24 tiden. Kjørte han da med promille kl.03.00-03.30?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poyse skrev (10 minutter siden):

Seb kom hjem fra «by’n» i 23-24 tiden. Kjørte han da med promille kl.03.00-03.30?

Ærlig talt! Gi deg😔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei meg jeg hadde blitt hvis min pappa hadde hundre ganger i uka fortalt hele verden at man burde bruke kondom og hvor slitsomt det er med barn. 

Vel. IKKE FÅ FLERE BARN DA 😤

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
EmVeeJee skrev (7 timer siden):

Så lei meg jeg hadde blitt hvis min pappa hadde hundre ganger i uka fortalt hele verden at man burde bruke kondom og hvor slitsomt det er med barn. 

Vel. IKKE FÅ FLERE BARN DA 😤

👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Kjenner jeg er så sykt glad jeg har en mann som ikke føler behovet for å dra på byen hver helg å poste all slags på insta mens han er der...

Jøye meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv i starten av 30-årene og har 2 små barn så podden er i utgangspunktet passende for meg. Jeg er typen som elsker å snakke med andre venninner om graviditet, fødsel, erfaringer, følelser og alt som hører med 😅 jeg liker godt å høre på nikoline når hun deler sine erfaringer og følelser men (og kall meg gjerne snerpete nå) jeg får helt fnatt når Sebastian snakker om knulling og puling og at "babyen kommer ut av musa" og generelt sett den sinnsykt barnslige og upassende språkbruken 😅

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (På 13.6.2021 den 14.25):

Jeg er selv i starten av 30-årene og har 2 små barn så podden er i utgangspunktet passende for meg. Jeg er typen som elsker å snakke med andre venninner om graviditet, fødsel, erfaringer, følelser og alt som hører med 😅 jeg liker godt å høre på nikoline når hun deler sine erfaringer og følelser men (og kall meg gjerne snerpete nå) jeg får helt fnatt når Sebastian snakker om knulling og puling og at "babyen kommer ut av musa" og generelt sett den sinnsykt barnslige og upassende språkbruken 😅

Helt enig. Jeg finnes ikke snerpete, men alt til sin tid liksom! Det er gøy å prate sånn på vorspiel noen ganger med jentene, men ikke hele tiden, på dagtid - det blir bare utrolig rart. Han og Iselin Guttormsen er jo match "made in heaven", lurer på om de ser det selv..

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unika skrev (29 minutter siden):

Helt enig. Jeg finnes ikke snerpete, men alt til sin tid liksom! Det er gøy å prate sånn på vorspiel noen ganger med jentene, men ikke hele tiden, på dagtid - det blir bare utrolig rart. Han og Iselin Guttormsen er jo match "made in heaven", lurer på om de ser det selv..

Haha ja det er helt sant, syns begge to virker så påtatt. Type "hei hør på meg hvor kul og ungdommelig og uten filter jeg er". Syns det er så kleint å høre på 🙄

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
TulleJenny skrev (20 timer siden):

Gud så harry å ha playboy blader på veggen, på story nå 😬😬

I knooooow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Det er så erketypisk å hype opp Marbella-turen så mye, men med så dårlig planlegging (fikk ikke tak i bånd/seler kvelden før avreise, hva med å sjekke det ut tidligere?) og så avlyses den. For all del, de "private årsakene" er helt sikkert genuine. Men det er alltid noe!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...