Hilde444 Skrevet 1. mai 2021 #301 Del Skrevet 1. mai 2021 Det er kjent i miljøet at han er en bortskjemt gutt med en ufordragelig holdning. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 5. mai 2021 #302 Del Skrevet 5. mai 2021 Hilde444 skrev (På 1.5.2021 den 22.15): Det er kjent i miljøet at han er en bortskjemt gutt med en ufordragelig holdning. Det er det ingen tvil om hvertfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 5. mai 2021 #303 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg opplever ikke deres forhold som et sunt forhold. Det er han som sutrer om alt her i livet, og hun som må ordne og stelle med alt. Jeg har lagt merke til at hun ikke ser ''lykkelig'' ut lenger. Kan selvsagt være en tyngre svangerskap og alt som hører til. Men likevel, hvor er gleden? Gløden? Kjærligheten? Virker som hun er strupsforelsket mens han tar hele Nikoline for gitt.. Jeg vet selvfølgelig ikke om dette stemmer MEN trist om det er fakta. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 5. mai 2021 #304 Del Skrevet 5. mai 2021 11 minutter siden, Frklille said: Jeg opplever ikke deres forhold som et sunt forhold. Det er han som sutrer om alt her i livet, og hun som må ordne og stelle med alt. Jeg har lagt merke til at hun ikke ser ''lykkelig'' ut lenger. Kan selvsagt være en tyngre svangerskap og alt som hører til. Men likevel, hvor er gleden? Gløden? Kjærligheten? Virker som hun er strupsforelsket mens han tar hele Nikoline for gitt.. Jeg vet selvfølgelig ikke om dette stemmer MEN trist om det er fakta. Enig! Jeg har inntrykket av at de var mer på bølgelengde før barn og etter barn nr1. så tror jeg Nikoline har utviklet seg og vokst veldig på det å bli mor (naturligvis) Hun har blitt voksen, mens han sutrer og ikke tilpasser seg livet de har nå. jeg har skrevet før i tråden at jeg tror ikke paret takler 3 tette barn, det er enda klarere nå. kanskje litt dust av meg å diskutere slik, men paret har tross alt «invitert» oss inn i forholdet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annelinb Skrevet 24. mai 2021 #305 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg har skrollet meg litt igjennom her. Stalket disse personene 😂 MEN jeg tror det har skjedd noe i Nikki sin familie, seb følger ikke søsteren eller moren til nikki mere. og de roser kun hans side. Det er jo klart at nikki bærer mye sorg i seg om det er splid i hennes del av familien. forøvrig synes jeg seb overkjører nikki i alle mulige sammenhenger. Hun takker for den minste «fine» ting han sier, det er fint. Han tuller bort det fine hun sier, og legger det på «syk i hodet». han dominerer i det hjemmet, det er jeg sikker på. Det han sier er lov, sånn skal det være. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. mai 2021 #306 Del Skrevet 24. mai 2021 Han klager så vannvittig mye på det å ha barn at jeg kjenner jeg blir litt dårlig på Nikoline sine vegner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 24. mai 2021 #307 Del Skrevet 24. mai 2021 Forstår ikke hvorfor det skal klages så mye på å ha barn… hadde far til mine barn holdt på sånn, hadde jeg bedt han ryke og reise! Lite pent ovenfor barna å føle på at de hverken er velkomne eller verdsatt og respektert av sin egen pappa😔 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 24. mai 2021 #308 Del Skrevet 24. mai 2021 Annelinb skrev (15 timer siden): Jeg har skrollet meg litt igjennom her. Stalket disse personene 😂 MEN jeg tror det har skjedd noe i Nikki sin familie, seb følger ikke søsteren eller moren til nikki mere. og de roser kun hans side. Det er jo klart at nikki bærer mye sorg i seg om det er splid i hennes del av familien. forøvrig synes jeg seb overkjører nikki i alle mulige sammenhenger. Hun takker for den minste «fine» ting han sier, det er fint. Han tuller bort det fine hun sier, og legger det på «syk i hodet». han dominerer i det hjemmet, det er jeg sikker på. Det han sier er lov, sånn skal det være. Nettopp. Og derfor tror jeg at dette forholdet ikke overlever et tredje barn. Hvis ikke så overlever det kun fordi sammen har de bra med midler og kan kjøpe seg fine, materielle ting. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 24. mai 2021 #309 Del Skrevet 24. mai 2021 MsFri skrev (6 timer siden): Forstår ikke hvorfor det skal klages så mye på å ha barn… hadde far til mine barn holdt på sånn, hadde jeg bedt han ryke og reise! Lite pent ovenfor barna å føle på at de hverken er velkomne eller verdsatt og respektert av sin egen pappa😔 Amen!!! Han har 40,8k følgere på Instagram, utrolig mange som skal få høre med jevne mellomrom hvor grusomt han har det barn og kjæreste. Nikoline skal ha ros i lange baner for at hun ikke deler et vondt ord om barna ( og mannen) (<- har ikke lagt merke til klager på mann/barn) til sine 38,2K følgere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 24. mai 2021 #310 Del Skrevet 24. mai 2021 Annelinb skrev (18 timer siden): Jeg har skrollet meg litt igjennom her. Stalket disse personene 😂 MEN jeg tror det har skjedd noe i Nikki sin familie, seb følger ikke søsteren eller moren til nikki mere. og de roser kun hans side. Det er jo klart at nikki bærer mye sorg i seg om det er splid i hennes del av familien. forøvrig synes jeg seb overkjører nikki i alle mulige sammenhenger. Hun takker for den minste «fine» ting han sier, det er fint. Han tuller bort det fine hun sier, og legger det på «syk i hodet». han dominerer i det hjemmet, det er jeg sikker på. Det han sier er lov, sånn skal det være. Kan det være for de har fått nok av Sebastian sitt oppførsel og vil få Nikoline vekk derfra? Tenker bare høyt her. Men altså, hadde min svigersønn snakket så mye tull om datteren min og barnebarna så hadde jeg reagert jeg og.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnKatrine Skrevet 25. mai 2021 #311 Del Skrevet 25. mai 2021 Hun har gjort noe dumt som han ikke klarer å tilgi henne for, derfor den nyoppståtte drittoppførselen fra hans side. Det er derfor hun er så «underlegen» og finner seg i at han kommer med sleivspark ang sur gravid dame osv. Men nå begynner det å gå litt langt. Hvis han tenker at de skal ha en sjanse, så må han gå i seg selv og finne ut om han kan tilgi og gå videre. Helt fair om han ikke klarer det, men det er ikke fair å behandle mammaen til barna dine så dårlig som han gjør nå. Da ender det til slutt med at det er hun som går fordi hun ikke klarer mer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 25. mai 2021 #312 Del Skrevet 25. mai 2021 LinnKatrine skrev (1 time siden): Hun har gjort noe dumt som han ikke klarer å tilgi henne for, derfor den nyoppståtte drittoppførselen fra hans side. Det er derfor hun er så «underlegen» og finner seg i at han kommer med sleivspark ang sur gravid dame osv. Men nå begynner det å gå litt langt. Hvis han tenker at de skal ha en sjanse, så må han gå i seg selv og finne ut om han kan tilgi og gå videre. Helt fair om han ikke klarer det, men det er ikke fair å behandle mammaen til barna dine så dårlig som han gjør nå. Da ender det til slutt med at det er hun som går fordi hun ikke klarer mer. Tipper han har en litt sånn «dethunhargjortmotmegeralltidverreenndetjeggjørmothenne». Problemet er bare at det går utover flere enn bare henne, som han skal «straffe».. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 25. mai 2021 #313 Del Skrevet 25. mai 2021 (endret) Men hva i alle dager er det så grusomt hun har gjort å fortjene dette? Han er tvers gjennom ekkel med henne. Nesten på kanten til psykisk vold om han tar dette kurset høyere snart! Endret 25. mai 2021 av Frklille 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 25. mai 2021 #314 Del Skrevet 25. mai 2021 Da var babyen født. Gratulerer så mye😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 25. mai 2021 #315 Del Skrevet 25. mai 2021 Frklille skrev (2 timer siden): Men hva i alle dager er det så grusomt hun har gjort å fortjene dette? Han er tvers gjennom ekkel med henne. Nesten på kanten til psykisk vold om han tar dette kurset høyere snart! Hvor er det de tar opp dette? Podden? Får av og til litt psykopatvibber av han 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 25. mai 2021 #316 Del Skrevet 25. mai 2021 Mariiihøna skrev (På 24.5.2021 den 22.04): Amen!!! Han har 40,8k følgere på Instagram, utrolig mange som skal få høre med jevne mellomrom hvor grusomt han har det barn og kjæreste. Nikoline skal ha ros i lange baner for at hun ikke deler et vondt ord om barna ( og mannen) (<- har ikke lagt merke til klager på mann/barn) til sine 38,2K følgere. Jeg synes det er så trist at om 10-12 år så kan barna lese om seg selv på nettet, å se hvor stor belastning Seb mener barn (og kjæreste) er.. bruk kondom, kutt strengen, gjør et eller annet hvis du ikke ønsker deg barn!!!!! Det finnes så ufattelig mange ufrivillig barnløse der ute, som griner seg i søvn hver natt, fordi ønske om å bli gravid er så stort, men de lykkes ikke.. også sitter Seb å klager over alt det med å ha barn.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 26. mai 2021 #317 Del Skrevet 26. mai 2021 ruskejento skrev (8 timer siden): Jeg synes det er så trist at om 10-12 år så kan barna lese om seg selv på nettet, å se hvor stor belastning Seb mener barn (og kjæreste) er.. bruk kondom, kutt strengen, gjør et eller annet hvis du ikke ønsker deg barn!!!!! Det finnes så ufattelig mange ufrivillig barnløse der ute, som griner seg i søvn hver natt, fordi ønske om å bli gravid er så stort, men de lykkes ikke.. også sitter Seb å klager over alt det med å ha barn.. Alltid den setningen ''skulle brukt dong..'' Really? Er det virkelig nødvendig? Får helt makk i rumpa av den mannen der... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 26. mai 2021 #318 Del Skrevet 26. mai 2021 Plexus skrev (10 timer siden): Hvor er det de tar opp dette? Podden? Får av og til litt psykopatvibber av han Jeg ser bare instastory og hva han legger ut.. Aldri hørt podden deres. Har ikke orket det, for jeg får vondt av Nikoline. Hun fortjener bedre, etter min mening. Fin jente. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 26. mai 2021 #319 Del Skrevet 26. mai 2021 Hva har hun gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 27. mai 2021 #320 Del Skrevet 27. mai 2021 Nesten ny rekord i hvor fort man bruker barnet i reklame. 2 døgn etter at barnet er født (!) brukes det i reklame for bæresele. Bare jeg som synes det er hårreisende? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå