Gå til innhold

Hva er den høyeste hastigheten du har vært oppe i på norske veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Lisaaaaa skrev:

Jeg blir sint og lei meg over å lese dette. Jeg har opplevd at ei jeg kjente ble påkjørt og drept, av en bil som ikke engang kjørte for fort.

Er du virkelig villig til å ha liv på samvittigheten, bare for å ha det gøy eller komme litt fortere frem?

Går ut fra at de fleste her kjørte på motorveier, hvor det ikke er mulighet for forgjengere å være nært veien. Og motorveier er av de sikreste veiene å kjøre fort på. Men ser virkelig ikke behov for å kjøre over 150 😮

Jeg har selv kjørt i 130, men veldig sjeldent og ikke lange stunden av gangen. 

Anonymkode: 85407...0ef

Skrevet

120, og det var ikke morsomt. 

Anonymkode: 4d54b...ac1

Skrevet

315 km/t målt med gps i Østerdalen. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går ut fra at de fleste her kjørte på motorveier, hvor det ikke er mulighet for forgjengere å være nært veien. Og motorveier er av de sikreste veiene å kjøre fort på. Men ser virkelig ikke behov for å kjøre over 150 😮

Jeg har selv kjørt i 130, men veldig sjeldent og ikke lange stunden av gangen. 

Anonymkode: 85407...0ef

Det er ennå sikrere å ikke kjøre for fort. 

Skrevet

Har spinn og da kan man se makshastighet. Høyeste farten jeg har hatt de siste tre årene er 94. Det var forbikjøring. 

Anonymkode: 25f07...307

Skrevet
2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Svær bil da.

Anonymkode: a1dd9...74a

Skrevet

220 ikke jeg som kjørte. Var så redd og sint på det tidspunktet. Gutta som satt forran og kjørte bare lo av meg. Nesten 20 år siden. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svær bil da.

Nei den er ikke så stor. Stor motor.

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei den er ikke så stor. Stor motor.

Stor girkasse og da?

Skrevet
6 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Og det skal vi liksom tro på?

Anonymkode: 0ce2f...9ed

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjører stort sett motorvei og der går det fort. Sjelden jeg ligger under 140, ofte i 160.

På vanlige veier holder jeg meg til fartsgrense.

Anonymkode: e1177...447

Skrevet
10 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Motorsykkel? 

Anonymkode: c2e76...7f1

Skrevet

Meste jeg har kjørt selv er 145. Meste jeg har sittii på I er 250

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det skal vi liksom tro på?

Anonymkode: 0ce2f...9ed

Du kan tro hva du vil. Jeg trenger ikke si mere enn at det finnes folk (flere) som kan verifisere det. 

Jeg kjørte Trondheim - Oslo. 

Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Du kan tro hva du vil. Jeg trenger ikke si mere enn at det finnes folk (flere) som kan verifisere det. 

Jeg kjørte Trondheim - Oslo. 

Følte du deg kul? Føltes farten som en *****forlenger?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motorsykkel? 

Anonymkode: c2e76...7f1

Bil. Sykkelen min gikk bare 297.

Skrevet
2 minutter siden, Lisaaaaa skrev:

Følte du deg kul? Føltes farten som en *****forlenger?

Kul? Tja når man er 25 så ser man ikke slik på det. Jeg syntes det var gøy den tiden. I dag klarer jeg å la være. Det hender jeg får kommentarer som: jøss kjører du så sakte du da? Gjør det nå. Er litt ferdig med cowboytiden. Beregner god tid og rusler etter fartgrensa stort sett. 

Penisforlenger vet jeg ikke om jeg vil kalle det. Opplevde egentlig ikke så mye rift på damefronten pga. kjøringen. Det var vel mere motsatt vil jeg tro.

Det var mere at jeg fikk et kikk av det. Det samme som andre folk får kikk av andre ting.

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Kul? Tja når man er 25 så ser man ikke slik på det. Jeg syntes det var gøy den tiden. I dag klarer jeg å la være. Det hender jeg får kommentarer som: jøss kjører du så sakte du da? Gjør det nå. Er litt ferdig med cowboytiden. Beregner god tid og rusler etter fartgrensa stort sett. 

Penisforlenger vet jeg ikke om jeg vil kalle det. Opplevde egentlig ikke så mye rift på damefronten pga. kjøringen. Det var vel mere motsatt vil jeg tro.

Det var mere at jeg fikk et kikk av det. Det samme som andre folk får kikk av andre ting.

Så bra at du klarer å ikke kjøre så fort lenger! ☺️ For det er ikke verdt det, tross i "kikket" man får.

Hvis du leser et av mine innlegg tidligere i denne tråden, så har jeg sett en dødsulykke i trafikken på nært hold. Og tro meg, det gjør noe med deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...