Gå til innhold

Hva er den høyeste hastigheten du har vært oppe i på norske veier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en ufattelig barnslig og hjernedød tråd.

Om å gjøre å overgå hverandre i dumskap. At noen tror de imponerer med dette, sier alt.

 

Anonymkode: bd83c...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

190 da jeg var ung.... 

Har sittet på i 250 (men det var autobahn). 
Nå kjører jeg i fartgrensen + 10-15 km 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Forumhei skrev:

Det er jo 100, er lov å legge seg litt høyere for å kjøre forbi.

Snakk om å mistolke det jeg sa. Det er latterlig å være redd for å kjøre i litt over 100 i et land som har 110-soner på mange motorveier. Da er du faktisk ikke skikket til å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, poli10 skrev:

Snakk om å mistolke det jeg sa. Det er latterlig å være redd for å kjøre i litt over 100 i et land som har 110-soner på mange motorveier. Da er du faktisk ikke skikket til å kjøre bil.

Det er jo feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, OnFire skrev:

Det er jo feil.

Om du er redd for å kjøre i 110, så er du ikke skikket til å kjøre bil nei. Å kjøre i 110 med moderne biler på moderne veier er ingen hastighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
1 time siden, poli10 skrev:

Snakk om å mistolke det jeg sa. Det er latterlig å være redd for å kjøre i litt over 100 i et land som har 110-soner på mange motorveier. Da er du faktisk ikke skikket til å kjøre bil.

Jeg holde jo fartsgrensen🤓 og viser hensyn til mine medtrafikanter, noe mere får jeg ikke gjordt👍. På motorveien jeg kjører er det 90 og 100 i grense. Da kjøre jeg i 90 og 100, takk for meg!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2020 den 14.14, Forumhei skrev:

Jeg holde jo fartsgrensen🤓 og viser hensyn til mine medtrafikanter, noe mere får jeg ikke gjordt👍. På motorveien jeg kjører er det 90 og 100 i grense. Da kjøre jeg i 90 og 100, takk for meg!
 

Om du er redd for å kjøre litt raskere, da er du ikke skikket til å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, poli10 skrev:

Om du er redd for å kjøre litt raskere, da er du ikke skikket til å kjøre bil.

Hvorfor oppfordre til lovbrudd? Alt du skriver er kun kverrlulering.

Anonymkode: fc81f...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppfordre til lovbrudd? Alt du skriver er kun kverrlulering.

Anonymkode: fc81f...eb3

Fordi om du er oppriktig redd for å kjøre noe fortere, så har du ikke kapasitet nok til å kjøre bil i lavere hastigheter.

Samme med de som ikke greier manuell pga «stress». Om det er så lite som skal til for å vippe deg av pinnen når du kjører rundt i et drapsvåpen på 1-2,5 tonn, da vil jeg ikke ha deg i trafikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
9 timer siden, poli10 skrev:

Om du er redd for å kjøre litt raskere, da er du ikke skikket til å kjøre bil.

Det er ikke lov. Oppfordrer du til lovbrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, poli10 skrev:

Om du er redd for å kjøre litt raskere, da er du ikke skikket til å kjøre bil.

Man oppfordrer ikke til lovbrudd. Det er vel mer du som ikke er skikket til å kjøre om du har tenkt til å bryte loven. 

Anonymkode: e52cd...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
5 timer siden, poli10 skrev:

Fordi om du er oppriktig redd for å kjøre noe fortere, så har du ikke kapasitet nok til å kjøre bil i lavere hastigheter.

Samme med de som ikke greier manuell pga «stress». Om det er så lite som skal til for å vippe deg av pinnen når du kjører rundt i et drapsvåpen på 1-2,5 tonn, da vil jeg ikke ha deg i trafikken.

Du er rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, poli10 skrev:

Fordi om du er oppriktig redd for å kjøre noe fortere, så har du ikke kapasitet nok til å kjøre bil i lavere hastigheter.

Samme med de som ikke greier manuell pga «stress». Om det er så lite som skal til for å vippe deg av pinnen når du kjører rundt i et drapsvåpen på 1-2,5 tonn, da vil jeg ikke ha deg i trafikken.

Er likevel ikke tillatt å bryte fartsgrensen, som du oppfordrer til. Skjerp deg!!

Anonymkode: fc81f...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen er det stort sett 60- og 80-soner og jeg tror ikke at det finnes noe høyere enn det, så jeg har kjørt maks 90 km/t. Jeg opplever ikke noe spesielt ved å kjøre for fort. Har prøvd 120 km/t på motorveien i østlandet. Ingenting spesielt med det. Jeg er generelt ikke så glad i kjøre bil og gjør det bare for å komme meg fra A til B - og har ikke særlig hastverk heller.

Jeg skjønner meg ikke på dem som må glad i å kjøre og likevel har absolutt hastverk med å komme seg frem. Det betyr jo mindre tid i bilen sin..? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, matrobot skrev:

Jeg skjønner meg ikke på dem som må glad i å kjøre og likevel har absolutt hastverk med å komme seg frem. Det betyr jo mindre tid i bilen sin..? :) 

Glede kan ligge i å kjøre så fort som mulig rett frem og det kan ligge å kjøre godt på en kupert landevei. Det er likevel ingen glede i å kjøre sakte på en vei med mindre man nyter et landskap samtidig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...