Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva er den høyeste hastigheten du har vært oppe i på norske veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjørte et kort strekk på 200 km/t i natt på en nesten tom E6. Var først oppe 150, og tenkte at jeg like godt kunne prøve å se hvor fort jeg kunne kjøre. 200 er en milepæl og følte ikke behov for å kjøre noe fortere. Men må si det var magisk. Jeg skjønner den følelsen folk som ønsker å sette fartsrekorder må ha.

Anonymkode: 1c20d...f74

• Liker 1
Skrevet

140 km/t under en forbikjøring. 

Anonymkode: 400fe...11d

Gjest Vesuvio
Skrevet
Akkurat nå, Vesuvio skrev:

185

Lovlig vel og merke. Utrykning.

Skrevet

På norske veier er det forteste 200 km/t. Det var ikke jeg som kjørte men en kamerat.

Selv har jeg ikke kjørt raskere enn ca 140 på norske veier.

I Tyskland på autobahn har jeg flere ganger kjørt over 200. Litt over 210 er rekorden.

Skrevet

Turtallsperen stoppa meg på 220. 

Anonymkode: 6740e...d96

Skrevet

285

Flere jeg kjenner har passert 300 på norske veier ofte

Anonymkode: 231d5...a5a

Skrevet

140 km/t ved forbikjøring. 

Anonymkode: 4469f...d8e

Skrevet

225😨 i dag skjønner jeg ikke hva jeg tenkte på...

Anonymkode: 0bd03...bc3

• Liker 3
Skrevet

Usikker. Kanskje rundt 130.

Da en venninne fikk lappen, mange år før meg, kjørte vi i hennes fars bil til "ødemarka" en sommernatt. Det var et par timer hjemmefra. Hun kjørte i 200 hele veien, og noe i bilen røk. Vi kunne ikke så mye om verken bil eller voksenlivet, så der sto vi hjelpeløs til morgengry med ingen befolkning rundt oss 🙄

Ellers har jeg alltid litt angst for trafikkontroll, så prøver å holde meg bare litt over fartsgrensa, men noen ganger glemmer man seg av - spesielt i lange rett-frem-veier.

• Liker 1
Skrevet

En natt på vei hjem når jeg var 18/19 kjørte jeg på en tom E6. Jeg husker ikke helt, men tror jeg var oppe i litt over 160km/t. Jeg skammer meg og skjønner ikke hva faen jeg tenkte på/med!!!!! 

Anonymkode: 2a6a6...9f8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir sint og lei meg over å lese dette. Jeg har opplevd at ei jeg kjente ble påkjørt og drept, av en bil som ikke engang kjørte for fort.

Er du virkelig villig til å ha liv på samvittigheten, bare for å ha det gøy eller komme litt fortere frem?

Endret av Lisaaaaa
  • Liker 7
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjørte et kort strekk på 200 km/t i natt på en nesten tom E6. Var først oppe 150, og tenkte at jeg like godt kunne prøve å se hvor fort jeg kunne kjøre. 200 er en milepæl og følte ikke behov for å kjøre noe fortere. Men må si det var magisk. Jeg skjønner den følelsen folk som ønsker å sette fartsrekorder må ha.

Anonymkode: 1c20d...f74

Tenk hvis du hadde forårsaket en alvorlig ulykke, bare for å kjenne på denne "magi-følelsen". 

• Liker 4
Skrevet

180.

Men det mest skremmende var 140 i en Nissan micra.

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Tibbie skrev:

Usikker. Kanskje rundt 130.

Da en venninne fikk lappen, mange år før meg, kjørte vi i hennes fars bil til "ødemarka" en sommernatt. Det var et par timer hjemmefra. Hun kjørte i 200 hele veien, og noe i bilen røk. Vi kunne ikke så mye om verken bil eller voksenlivet, så der sto vi hjelpeløs til morgengry med ingen befolkning rundt oss 🙄

Ellers har jeg alltid litt angst for trafikkontroll, så prøver å holde meg bare litt over fartsgrensa, men noen ganger glemmer man seg av - spesielt i lange rett-frem-veier.

Hvorfor kjører du over fartsgrensen? 

Anonymkode: 9c68b...6ae

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Lisaaaaa skrev:

Jeg blir sint og lei meg over å lese dette. Jeg har opplevd at ei jeg kjente ble påkjørt og drept, av en bil som ikke engang kjørte for fort.

Er du virkelig villig til å ha liv på samvittigheten, bare for å ha det gøy eller komme litt fortere frem?

Enig. Denne tråden burde vert låst eller fjernet!

• Liker 3
Skrevet

111. 

Anonymkode: 3839e...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...