AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #41 Del Skrevet 27. februar 2020 I Norge er det én måte å bli rik på som er hetl overlegen alle andre. Bolig, bolig og bolig. Jeg har bare videregående, men kunne pensjonert meg da jeg fylte 30 år hvis jeg ville. Men jobber fortsatt deltid som miljøarbeider fordi jeg vil. Og formuen? Den kommer fra boligmarkedet. Lånte 100 av kjøpesummen da jeg kjøpte min første bolig i 2004. Har kjøpt og solgt et stort antall boliger siden da, og har sitter nå med fire utleieboliger og et sted mellom 15-20 millioner i fond og akjser. Ikke verst for en som så vidt fullførte vidergående. Anonymkode: b7ab6...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #42 Del Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: I Norge er det én måte å bli rik på som er hetl overlegen alle andre. Bolig, bolig og bolig. Jeg har bare videregående, men kunne pensjonert meg da jeg fylte 30 år hvis jeg ville. Men jobber fortsatt deltid som miljøarbeider fordi jeg vil. Og formuen? Den kommer fra boligmarkedet. Lånte 100 av kjøpesummen da jeg kjøpte min første bolig i 2004. Har kjøpt og solgt et stort antall boliger siden da, og har sitter nå med fire utleieboliger og et sted mellom 15-20 millioner i fond og akjser. Ikke verst for en som så vidt fullførte vidergående. Anonymkode: b7ab6...3e2 Nei. Bolig alene er vel ikke greia når du sitter med penga i fond og aksjer. Anonymkode: a8039...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #43 Del Skrevet 27. februar 2020 Hvorfor dette hysteriet med å bli rik? Når du blir voksen skjønner du at verdiene ligger et annet sted enn i penger. Anonymkode: 482f4...9c1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #44 Del Skrevet 27. februar 2020 Dakar må du betale mer skatt når du tjener mer. Anonymkode: 171e8...432 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #45 Del Skrevet 27. februar 2020 Folk blir rike i Norge ved å forstå regnskap og lovverk relatert til skatt. Du kan komme deg unda skatten ved å invistere pengene du tjener tilbake i bedriften. Så blir bedriften etter hvert svært verdifull og du kan bli rik selv om du betaler skatt på det endelige utbyttet. Anonymkode: 0b532...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #46 Del Skrevet 29. februar 2020 På 27.2.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Folk blir rike i Norge ved å forstå regnskap og lovverk relatert til skatt. Du kan komme deg unda skatten ved å invistere pengene du tjener tilbake i bedriften. Så blir bedriften etter hvert svært verdifull og du kan bli rik selv om du betaler skatt på det endelige utbyttet. Anonymkode: 0b532...b38 Hva mener du med å (investere pengene tilbake til bedriften)? Jeg har vel ikke bedrift. -Ts Anonymkode: 7251f...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thepig Skrevet 2. mars 2020 #47 Del Skrevet 2. mars 2020 Bruk mindre enn du tjener og invester overskudd. Mange måter som allerede er nevnt(hus,aksjer), men innsats og villig til å bruke mange timer på det hjelper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #48 Del Skrevet 3. mars 2020 På 29.2.2020 den 11.10, AnonymBruker skrev: Hva mener du med å (investere pengene tilbake til bedriften)? Jeg har vel ikke bedrift. -Ts Anonymkode: 7251f...a19 Skal du ikke tjene penger da? Da må du jo jobbe. Så om du er så pengekåt så finner du deg noe du kan tjene penger på. Da starter du kanskje opp en bedrift. Anonymkode: a8039...010 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå