Gå til innhold

Så ett gammelt bilde på some av typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Ser jo at det du skriver er riktig. Det med at eksen ikke har møtt familien var  noe hun sa.  Jeg er venn med de fleste av de på fb,  hun er ikke.

Anonymkode: 38dcc...d3f

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du skriver om bildet eksen din slettet er som å lese om mitt tilfelle. Han slettet også alt, men ikke alt på en gang.

Hvorfor slette ferieturer? Ikke bildet av oss bare en tagging. Trykket heller aldri liker på de bildene. Reagerte også da han fikk fb,  han sa hvorfor være venn der, vi er jo kjærester. Tok han 7 mnd å like eller kommentere noe jeg la ut, men likte det andre damer la ut.

Anonymkode: 38dcc...d3f

Hvis du må ha det mere i klartekst:

Han driter i deg. Han bruker deg og utnytter deg og har et dobbeltliv hvor han skjemmes over deg, oppfører seg singel og utro, tjener ulovlige penger med deg som alibi for for eksempel oppbevaring eller transport eller bare fordi du er hvit og gjør han mer uskyldig, lurer deg for penger med konstante løgner. 

Du MÅ bryte med han og slutte å la deg trollbinde av hans fantasimanipulerende ord og små snille gester han gjør bare for å ha deg på kroken. Det er mestermanipulativt.

Hvis du ikke har så mange venninner så bli med i venninne gruppene på facebook eller søk her, begynn på svømming med barna dine eller andre aktiviteter og hobbyer du møter andre mennesker i. Det er viktig at du begynner å skape deg et eget liv nå så du lærer at å gå fra han og det lurelivet han lokker deg til , ikke er verdens undergang. Tenk så fredfullt og godt du får det inni deg når du endelig kan slutte å konstant gnages med alle disse usikkerhetene han skaper i deg! ❤

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis du må ha det mere i klartekst:

Han driter i deg. Han bruker deg og utnytter deg og har et dobbeltliv hvor han skjemmes over deg, oppfører seg singel og utro, tjener ulovlige penger med deg som alibi for for eksempel oppbevaring eller transport eller bare fordi du er hvit og gjør han mer uskyldig, lurer deg for penger med konstante løgner. 

Du MÅ bryte med han og slutte å la deg trollbinde av hans fantasimanipulerende ord og små snille gester han gjør bare for å ha deg på kroken. Det er mestermanipulativt.

Hvis du ikke har så mange venninner så bli med i venninne gruppene på facebook eller søk her, begynn på svømming med barna dine eller andre aktiviteter og hobbyer du møter andre mennesker i. Det er viktig at du begynner å skape deg et eget liv nå så du lærer at å gå fra han og det lurelivet han lokker deg til , ikke er verdens undergang. Tenk så fredfullt og godt du får det inni deg når du endelig kan slutte å konstant gnages med alle disse usikkerhetene han skaper i deg! ❤

Anonymkode: ebbbf...298

Skjønner at han skjemmes over meg kunne jeg enda skjønt hvorfor? Hva med eks/ff skjemmes han over henne og?

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at han skjemmes over meg kunne jeg enda skjønt hvorfor? Hva med eks/ff skjemmes han over henne og?

Anonymkode: 38dcc...d3f

I det store og hele betyr ikke dette noe som helst. Han skjuler deg fordi han bare bruker deg. Det betyr ikke at du ikke er bra nok til å bli vist frem, betyr bare at han er en dritt som bruker damer og utnytter folk han har muligheten til gjennom manipulering.

Det som betyr noe er at han lyver, manipulerer,  svindler og bedrar deg. Ikke noe annet betyr noe, og hvorfor betyr heller ikke noe. Se på hva han gjør og ikke gruble deg ihjel på hvorfor han gjør det, for det endrer ikke det faktum at han gjør det! Han gjør deg syk og du må komme deg vekk fra han 

Anonymkode: ebbbf...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det store og hele betyr ikke dette noe som helst. Han skjuler deg fordi han bare bruker deg. Det betyr ikke at du ikke er bra nok til å bli vist frem, betyr bare at han er en dritt som bruker damer og utnytter folk han har muligheten til gjennom manipulering.

Det som betyr noe er at han lyver, manipulerer,  svindler og bedrar deg. Ikke noe annet betyr noe, og hvorfor betyr heller ikke noe. Se på hva han gjør og ikke gruble deg ihjel på hvorfor han gjør det, for det endrer ikke det faktum at han gjør det! Han gjør deg syk og du må komme deg vekk fra han 

Anonymkode: ebbbf...298

Jeg er fullstendig klar over det. Så hvorfor er det så vanskelig?

 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Hvor han er. Hjulpet en eks men sier han ikke har sett henne på 6 år. Og ja de havnet i senga. Han løy til henne og sa  han var singel..

Anonymkode: 38dcc...d3f

Han kan ikke lyve til alle og enhver om at han er singel dersom han offentlig viser seg med deg som kjæreste i kameratgjengen eller på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullstendig klar over det. Så hvorfor er det så vanskelig?

 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Fordi du er utsatt for hjernevask og maktovertak pga manipuleringen hans.. Sannsynligvis er du også isolert sånn at han er hovedpersonen som gir livet ditt positiv input,  sånn at du er bundet til han. Du må ta tilbake makten over deg selv og ditt eget liv, få positive vennskapsforhold, du må få andre ting i livet ditt som gir mening for ellers fortsetter du å være bundet til hans fantasiverden og illusjon fordi den virkelige verden blir fremmed for deg.. En viktig del av prosessen er å lære om de psykologiske mekanismene som skjer med deg og den manipuleringa som er skyld i det. Gaslightingen, manipuleringen, avhengigheten og traumebåndet. Mye som vi prøver å lære deg i alle trådene dine her og mye du kan finne på nett og i bøker.

Det fins også mange female empowerment bøker og møtegrupper (søk i venninne grupper og sisterhood grupper på fb) rundt om som kan styrke deg til å se ditt selvverd og gjøre deg tryggere i din selvstendighet. 

 

Lykke til, i dag er første dagen i resten av ditt liv, så ta valget på å ikke kast det bort i en sånn relasjon noe mer!

Når du har bestemt deg for å bryte, så skift telefonnummer,  blokk facebook, og ikke åpne opp for mer kontakt igjen. Da åpner du bare opp for å være under mer mindcontrol igjen, og begynner å tro på søte sjarmerende ord og gaver igjen, som jo bare er manipulering og smøring for å komme inn under huden din igjen og få fortsette å utnytte deg ... 

 

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er utsatt for hjernevask og maktovertak pga manipuleringen hans.. Sannsynligvis er du også isolert sånn at han er hovedpersonen som gir livet ditt positiv input,  sånn at du er bundet til han. Du må ta tilbake makten over deg selv og ditt eget liv, få positive vennskapsforhold, du må få andre ting i livet ditt som gir mening for ellers fortsetter du å være bundet til hans fantasiverden og illusjon fordi den virkelige verden blir fremmed for deg.. En viktig del av prosessen er å lære om de psykologiske mekanismene som skjer med deg og den manipuleringa som er skyld i det. Gaslightingen, manipuleringen, avhengigheten og traumebåndet. Mye som vi prøver å lære deg i alle trådene dine her og mye du kan finne på nett og i bøker.

Det fins også mange female empowerment bøker og møtegrupper (søk i venninne grupper og sisterhood grupper på fb) rundt om som kan styrke deg til å se ditt selvverd og gjøre deg tryggere i din selvstendighet. 

 

Lykke til, i dag er første dagen i resten av ditt liv, så ta valget på å ikke kast det bort i en sånn relasjon noe mer!

Når du har bestemt deg for å bryte, så skift telefonnummer,  blokk facebook, og ikke åpne opp for mer kontakt igjen. Da åpner du bare opp for å være under mer mindcontrol igjen, og begynner å tro på søte sjarmerende ord og gaver igjen, som jo bare er manipulering og smøring for å komme inn under huden din igjen og få fortsette å utnytte deg ... 

 

Anonymkode: ebbbf...298

Takker igjen. Ja er ganske isolert. Har full jobb takk og pris. Har gamle foreldre,  100 %alene med barna og har ikke søsken. 

Men, jeg har venninner både med og uten barn. Skal møte ei på lørdag formiddag til en kaffe, gleder meg til det. Hun kjenner ikke situasjonen.

Han kommer hjem på lørdag rart jeg ikke føler glede? Han skulle vært her for 2 uker siden, jeg ga flybillett i julegave. Da kostet det 1400 tur/retur . Betalte 700 ned  når han gjorde om koster det 2000 hjem...

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen blir snart 60 burde han ikke falle til ro snart?

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk billetten ned i gave. Tenkte å bet veien hjem. Nå er han blakk og vil hjem til lørdag. Billetten ned kostet 700, han sa  maks 2  uker da hjemreisen hadde kostet 700. På lørdag har den nå gått opp til 2500. Hva søren gjør jeg? Han forventer mens jeg må leve også..

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Hvorfor skal du egentlig bry deg om sånne fotogafier som ble tatt lenge før dere i det hele tatt ble sammen??     

Anonymkode: 60cd6...b79

Bryr meg kun fordi han nekter bilde av oss. 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 20.28, AnonymBruker skrev:

Denne mannen blir snart 60 burde han ikke falle til ro snart?

Anonymkode: 38dcc...d3f

Tvilsomt at han kommer til det... kanskje han har ei i hjemlandet allerede... 

På 30.1.2020 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Han fikk billetten ned i gave. Tenkte å bet veien hjem. Nå er han blakk og vil hjem til lørdag. Billetten ned kostet 700, han sa  maks 2  uker da hjemreisen hadde kostet 700. På lørdag har den nå gått opp til 2500. Hva søren gjør jeg? Han forventer mens jeg må leve også..

Anonymkode: 38dcc...d3f

Ikke betal! Dette får han løse på andre måter selv! Du er ikke moren hans eller mastercardet hans! 

Du har blitt utnyttet nok økonomisk nå, og det beste hadde vært om du klarte å bestemme deg for å bryte kontakten og si til han at det er over. 

Anonymkode: ebbbf...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...