Gå til innhold

Så ett gammelt bilde på some av typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Minner meg om xn min. Jeg sto som i et forhold og han som singel på facebook,fordi ingen trenger å vite hvem han er sammen med ( når han fikk ny dame var de i forhold der med en gang),når vi var ute gikk han alltid langt foran meg så ingen skulle se at vi var sammen. En gang møtte vi en kompis av han da hadde vi vært forlovet i 7 år...da presenterte han meg som ei god venninde.Han var i singelgrupper på face å la ut kontaktannonse og greier.. nei glad det er slutt jeg.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, jessicbj skrev:

Minner meg om xn min. Jeg sto som i et forhold og han som singel på facebook,fordi ingen trenger å vite hvem han er sammen med ( når han fikk ny dame var de i forhold der med en gang),når vi var ute gikk han alltid langt foran meg så ingen skulle se at vi var sammen. En gang møtte vi en kompis av han da hadde vi vært forlovet i 7 år...da presenterte han meg som ei god venninde.Han var i singelgrupper på face å la ut kontaktannonse og greier.. nei glad det er slutt jeg.

 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han kunne legge ut med en gang han fikk ei ny?

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han kunne legge ut med en gang han fikk ei ny?

Anonymkode: 38dcc...d3f

han skjemtes vel ikke over å være sammen med henne..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor han kunne legge ut med en gang han fikk ei ny?

Anonymkode: 38dcc...d3f

Fordi noen er trofeer for de, andre er noen de bare utnytter... 

Anonymkode: ebbbf...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jessicbj skrev:

han skjemtes vel ikke over å være sammen med henne..

 

Fy så sårende.

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy så sårende.

Anonymkode: 38dcc...d3f

Ja han sårer deg jo hele tiden han dusten! Skulle ønske du var venninna mi så jeg kunne kidnappa deg vekk fra han! 

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja han sårer deg jo hele tiden han dusten! Skulle ønske du var venninna mi så jeg kunne kidnappa deg vekk fra han! 

Anonymkode: ebbbf...298

❤❤

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han sårer deg jo hele tiden han dusten! Skulle ønske du var venninna mi så jeg kunne kidnappa deg vekk fra han! 

Anonymkode: ebbbf...298

Skjønner selv ikke hva som holder meg igjen. 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner selv ikke hva som holder meg igjen. 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Kanskje du skal lese litt om gaslighting? Traumebånd? Hekt? Anbefaler boken til sissel gran som heter hekta

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal lese litt om gaslighting? Traumebånd? Hekt? Anbefaler boken til sissel gran som heter hekta

Anonymkode: ebbbf...298

Lest om narsissiten mye stemmer dessverre. Elsker den han utga seg for å være.

Men forsatt lyst til å høre med han ang bildet, er nok mer løgn der..

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lest om narsissiten mye stemmer dessverre. Elsker den han utga seg for å være.

Men forsatt lyst til å høre med han ang bildet, er nok mer løgn der..

Anonymkode: 38dcc...d3f

Ja det er jo det som er den magiske trolldomsevnen til sånne typer.. Den de spiller er så trollbindene. Men den de er er et monster som bare gjør ting og sier ting for egen vinning.

Det hjelper ingenting fra eller til å vite mer om bildet. Uansett hva han sier vil det være manipulering og ikke sannheten,  alt han sier blir for å blidgjøre og snakke deg rundt og forvirret. Det du bør sette krefter og fokus på nå er å løsrive deg fra han. Innse hva han gjør med deg og bruker deg til, innse hvem han er, og innse at du fortjener faen så mye bedre!

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jo det som er den magiske trolldomsevnen til sånne typer.. Den de spiller er så trollbindene. Men den de er er et monster som bare gjør ting og sier ting for egen vinning.

Det hjelper ingenting fra eller til å vite mer om bildet. Uansett hva han sier vil det være manipulering og ikke sannheten,  alt han sier blir for å blidgjøre og snakke deg rundt og forvirret. Det du bør sette krefter og fokus på nå er å løsrive deg fra han. Innse hva han gjør med deg og bruker deg til, innse hvem han er, og innse at du fortjener faen så mye bedre!

Anonymkode: ebbbf...298

Vet du har rett. Han har jo gode sider også handlet en del klær til meg nå. 

Han snakket så mye om kameraten som var utro, var så imot det. Han vet at utroskap er noe av det værste jeg vet om. Han fortalte selv om ei han kjenner som stadig har prøvd seg, har spurt han rett ut. Tror ikke han hadde likt om jeg hadde en sånn kamerat? Har forstått det slik at de prater mye sex sammen. Og hun har hatt seg med en venn rett foran øynene hans. Meget mulig det var med han? Han har flere historier som går på dette. Føler at disse damene er mer frie enn meg.

Dog vet jeg at jeg er den eneste som har møtt familien hans. Kanskje tilfeldig?

 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han snakket så mye om kameraten som var utro, var så imot det. Han vet at utroskap er noe av det værste jeg vet om. 

Anonymkode: 38dcc...d3f

For folk som er trofaste er det en selvfølge at både de og kjæresten er det. De er overhodet ikke opptatt av temaet, ihverfall ikke etter å ha blitt trygg på kjæresten. 

Anonymkode: c5b44...424

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du har rett. Han har jo gode sider også handlet en del klær til meg nå. 

Han snakket så mye om kameraten som var utro, var så imot det. Han vet at utroskap er noe av det værste jeg vet om. Han fortalte selv om ei han kjenner som stadig har prøvd seg, har spurt han rett ut. Tror ikke han hadde likt om jeg hadde en sånn kamerat? Har forstått det slik at de prater mye sex sammen. Og hun har hatt seg med en venn rett foran øynene hans. Meget mulig det var med han? Han har flere historier som går på dette. Føler at disse damene er mer frie enn meg.

Dog vet jeg at jeg er den eneste som har møtt familien hans. Kanskje tilfeldig?

 

Anonymkode: 38dcc...d3f

Jeg får så vondt av deg, for jeg kjenner igjen så mye av dette fra min egen historie med en utnyttende manipulator, og fra de andre jentene i kvinnenettverket for oss med samme erfaring, sine historier. Sikkert noen som ikke husker alle trådene dine, men jeg gjør. Garasjen, venninnene, flybilletten og masse mer. 

Hvis jeg skal være helt ærlig så høres han ut som en kriminell fyr. Det gir ingen mening å alltid måtte ha penger fra deg når han har råd til å reise på ferie til hjemlandet og kjøpe nye klær til deg her. Det er svindler mindset og han lar deg vel møte familien fordi du er den som gjør at han og de kan tjene penger, ved å utnytte deg. Ut fra det du skriver om åssen han er med damene han nekter på han møter men du vet de møtes, og at han skryter av damer som prøver seg og et utagerende sexliv høres ut som han er utro og kanskje på sex og stripperfester der damene får narkotika fra han og vennene og blir mer frigjorte og plutselig ender opp med å ha sex foran hverandre osv. 

Det er bare smøring det at han kjøper klær til deg etter å ha vært en drittsekk. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, for drapsmenn har også gode sider. Det betyr ikke at de er gode. Uansett hva som er hele hemmeligheten hans så er det hvertfall ikke noe tvil om at han utnytter deg og mest sannsynlig bedrar deg, han manipulerer deg også for å kunne få fortsette med det her. Og jeg vet at det er så drøyt og vondt å innse at man fortrenger det og fremhever det gode fordi den verdenen er så fin, men du vil være så glad og stolt over deg selv når du kan sitte å tenke at "Shit, nå er det fem måneder siden jeg slo opp, og jeg har det SÅ bra! Herregud hvorfor gjorde jeg ikke det før! Nå ser jeg alt med umanipulerte øyne, for en dritt han var, kan ikke tro jeg brukte så mange år på han! Takk gud nå er jeg fri og meg selv igjen!". 

 

Du klarer det, og du vil aldri angre ❤❤❤❤

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For folk som er trofaste er det en selvfølge at både de og kjæresten er det. De er overhodet ikke opptatt av temaet, ihverfall ikke etter å ha blitt trygg på kjæresten. 

Anonymkode: c5b44...424

Ja, normale folk har ikke behov for å snakke om utroskap og fremstille seg selv som så trofast og alle andre som utro. Det er manipulering og sånn holdt min eks på også, som viste seg å vært notorisk utro gjennom hele forholdet.  De sier det bare for å forvirre og svekke mistanken mot seg 

Anonymkode: ebbbf...298

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så vondt av deg, for jeg kjenner igjen så mye av dette fra min egen historie med en utnyttende manipulator, og fra de andre jentene i kvinnenettverket for oss med samme erfaring, sine historier. Sikkert noen som ikke husker alle trådene dine, men jeg gjør. Garasjen, venninnene, flybilletten og masse mer. 

Hvis jeg skal være helt ærlig så høres han ut som en kriminell fyr. Det gir ingen mening å alltid måtte ha penger fra deg når han har råd til å reise på ferie til hjemlandet og kjøpe nye klær til deg her. Det er svindler mindset og han lar deg vel møte familien fordi du er den som gjør at han og de kan tjene penger, ved å utnytte deg. Ut fra det du skriver om åssen han er med damene han nekter på han møter men du vet de møtes, og at han skryter av damer som prøver seg og et utagerende sexliv høres ut som han er utro og kanskje på sex og stripperfester der damene får narkotika fra han og vennene og blir mer frigjorte og plutselig ender opp med å ha sex foran hverandre osv. 

Det er bare smøring det at han kjøper klær til deg etter å ha vært en drittsekk. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, for drapsmenn har også gode sider. Det betyr ikke at de er gode. Uansett hva som er hele hemmeligheten hans så er det hvertfall ikke noe tvil om at han utnytter deg og mest sannsynlig bedrar deg, han manipulerer deg også for å kunne få fortsette med det her. Og jeg vet at det er så drøyt og vondt å innse at man fortrenger det og fremhever det gode fordi den verdenen er så fin, men du vil være så glad og stolt over deg selv når du kan sitte å tenke at "Shit, nå er det fem måneder siden jeg slo opp, og jeg har det SÅ bra! Herregud hvorfor gjorde jeg ikke det før! Nå ser jeg alt med umanipulerte øyne, for en dritt han var, kan ikke tro jeg brukte så mange år på han! Takk gud nå er jeg fri og meg selv igjen!". 

 

Du klarer det, og du vil aldri angre ❤❤❤❤

Anonymkode: ebbbf...298

Ser du husker trådene. Også når han er hos meg på kveldene går gjerne tidlig hjem. Han har vært hos familien snart 4 uker nå. (Skulle være maks 2) der er han oppe til tidligst 2230 hver kveld.

Han som dro nedover maks 2 uker for ett par år siden skulle komme tilbake for å hjelpe meg med å flytte. Ble lenger der. Samme året flyttet eksen/ff hans. Hun sier han tok alt for henne. Jeg tenkte etter jo det var en periode der han ikke kunne komme til meg på kvelden, skyldte på at min datter var sur på han.

Takk for at du bryr deg❤

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verste han vet er å bli provosert.  Men jeg føler han provoserer meg ofte?

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så vondt av deg, for jeg kjenner igjen så mye av dette fra min egen historie med en utnyttende manipulator, og fra de andre jentene i kvinnenettverket for oss med samme erfaring, sine historier. Sikkert noen som ikke husker alle trådene dine, men jeg gjør. Garasjen, venninnene, flybilletten og masse mer. 

Hvis jeg skal være helt ærlig så høres han ut som en kriminell fyr. Det gir ingen mening å alltid måtte ha penger fra deg når han har råd til å reise på ferie til hjemlandet og kjøpe nye klær til deg her. Det er svindler mindset og han lar deg vel møte familien fordi du er den som gjør at han og de kan tjene penger, ved å utnytte deg. Ut fra det du skriver om åssen han er med damene han nekter på han møter men du vet de møtes, og at han skryter av damer som prøver seg og et utagerende sexliv høres ut som han er utro og kanskje på sex og stripperfester der damene får narkotika fra han og vennene og blir mer frigjorte og plutselig ender opp med å ha sex foran hverandre osv. 

Det er bare smøring det at han kjøper klær til deg etter å ha vært en drittsekk. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, for drapsmenn har også gode sider. Det betyr ikke at de er gode. Uansett hva som er hele hemmeligheten hans så er det hvertfall ikke noe tvil om at han utnytter deg og mest sannsynlig bedrar deg, han manipulerer deg også for å kunne få fortsette med det her. Og jeg vet at det er så drøyt og vondt å innse at man fortrenger det og fremhever det gode fordi den verdenen er så fin, men du vil være så glad og stolt over deg selv når du kan sitte å tenke at "Shit, nå er det fem måneder siden jeg slo opp, og jeg har det SÅ bra! Herregud hvorfor gjorde jeg ikke det før! Nå ser jeg alt med umanipulerte øyne, for en dritt han var, kan ikke tro jeg brukte så mange år på han! Takk gud nå er jeg fri og meg selv igjen!". 

 

Du klarer det, og du vil aldri angre ❤❤❤❤

Anonymkode: ebbbf...298

Han ringte på morgenen i dag (er i hjemlandet nå) sa han måtte ordne noen papirer etter ett barn han hadde som døde. Papirene skulle til kommunen her. Men dette er over 5 år siden?

Så ringte han igjen nå sa at hans søster var innlagt, mulig han måtte komme senere til Norge.  Kjenner på at det er noe som ikke stemmer her...

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig ville jeg tenkt hvor tåpelig å bry seg så mye om hva som står på Facebook og ikke...men...denne mannen ville jeg kommet meg unna. Han prøver tydelig å holde deg hemmelig. 

Har du truffet familie og sånn da eller er du hemmelig der også? 

Anonymkode: 31298...ea7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til vanlig ville jeg tenkt hvor tåpelig å bry seg så mye om hva som står på Facebook og ikke...men...denne mannen ville jeg kommet meg unna. Han prøver tydelig å holde deg hemmelig. 

Har du truffet familie og sånn da eller er du hemmelig der også? 

Anonymkode: 31298...ea7

Møtt familie. Hans ff/eks møtte ikke de.

Anonymkode: 38dcc...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...