Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes nesten synd på Sofie. Hun er så sykt umoden.

Anonymkode: 92298...c2b

Det er helt vondt å se på. 

Anonymkode: 4c5c2...ba6

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes nesten synd på Sofie. Hun er så sykt umoden.

Anonymkode: 92298...c2b

Ikke bare umoden. Det virker som hun lever i en helt annen verden enn normalt oppegående folk. Tror at alt dreier seg om å leve "kjendis"-livet i LA. Hun kommer til å krasjlandet en vakker dag, og det kommer til å gjøre vondt!

Anonymkode: 1b817...441

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvem har brus i drikkeflasken på trening? 😂

Anonymkode: 8346f...852

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvem har brus i drikkeflasken på trening? 😂

Haha jeg lo som bare det! Tenkte først hun hadde sneket med seg alkohol, skjønner at Linnea skvatt 😂

Anonymkode: 2a863...860

• Liker 4
Skrevet

Var koselig å se Martine på tur med moren sin! Måtte le av den bussturen, det var som å se 14 år gamle meg på jentetur med min egen mor, med masse surmuling og "alt er feil"-innstilling. Haha, uff, moren hennes har tålmodighet!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er Anne Brith tatt ut av sesongen?

Anonymkode: dacf9...1bc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Alt som har med influenser programmet hvertfall er klippet bort. Og da gjenstår bare skriking og skryting. Sikkert begrenset hvor mye de gidder sende av det. 

Anonymkode: aa5ec...527

• Liker 4
Skrevet

TV2 må ha klippet ut mye av Anne Brith... Et klipp av at hun baker pepperkaker med barna. Langt, flokete påsatthår som henger ned i deigen. Lekkert.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sofie Nilsen har lappen hengende på dressen hun tar bilder i. Så troverdig er hun liksom. Får et produkt, tar bilder og reklamerer (og jeg regnee med hun later som om hun liker dressen når hun skriver om den). Men gidder ikke en gang ta av lappen, så så godt likte hun den 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sofie Nilsen har lappen hengende på dressen hun tar bilder i. Så troverdig er hun liksom. Får et produkt, tar bilder og reklamerer (og jeg regnee med hun later som om hun liker dressen når hun skriver om den). Men gidder ikke en gang ta av lappen, så så godt likte hun den 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Sofie virker så barnslig ,og besatt av kjendiser til å være mange og tjue år.

Anonymkode: 11aff...e00

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sofie har ingen historie å fortelle. Er som å se maling tørke...

Anonymkode: 0a7f5...23d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sofie virker så barnslig ,og besatt av kjendiser til å være mange og tjue år.

Anonymkode: 11aff...e00

Spesielt moden er hun ikke, nei. 

Men enda verre er Iselin (er det ikke det hun sexologen heter?). Der snakker vi opptatt av kjendiser og pr kåt! 
Beklager på forhånd til alle dere fra Drammen, men den dama lever virkelig opp til Drammen sitt harry rykte. Veldig pen dame, men Gud så vulgær 😫

• Liker 6
Skrevet

Jeg må bare spole forbi innslagene med Iselin; jeg er langtfra prippen av meg og kan snakke fritt om det meste, men Iselin synes jeg er altfor vulgær. Greit nok at hun studerer til å bli sexolog, men alt trenger jo ikke dreie seg om sex og underliv. Hun blir rett og slett klein og for mye 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...