MaleficentAurora Skrevet 14. februar 2020 #61 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Ja det å kunne veksle mellom to ulike dialekter er ikke nok for å fascinere meg Hehehe, nei sant. Du burde tusle innpå tråden om Anne Brith nå😂 2
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #62 Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Hehehe, nei sant. Du burde tusle innpå tråden om Anne Brith nå😂 Du vet hvor det skjer 😛
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2020 #63 Skrevet 24. februar 2020 Joakim Kleven er et fint tilskudd til serien. Han kommer med glede, budskap og litt galskap. Virker ekte. Martine Lunde liker jeg. Virker hardtarbeidende og snill. Litt kjedelig segment å se henne trene i hele 10 minutter av dagens episode, men det er da ikke hennes feil. Typen er litt rar, og snakker om sex hele tiden. Litt barnslig. Men de virker lykkelige, så det er fint for dem. Iselin Guttormsen virker sprø og morsom, men i en for voldsom mengde. Helt grei å følge med på. Sofie er kjedelig å se på, de kan godt kutte henne fra programmet neste sesong uten at kvaliteten lider noe særlig. Hun har fortalt sin historie, og har ikke så mye mer å komme med på TV. Anonymkode: 45349...b38 9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2020 #64 Skrevet 26. februar 2020 Aleks er så irriterende, hva med å støtte kjæresten sin når det går bra for henne og hun er flink og står på og jobber? Virker som hans ide av nok oppmerksomhet og tid er at hun skal ha fri hele tiden til å henge med ham? Det er vanlig at folk har jobb og er slitne på kvelden.. skjerpings. Han kan være grei og støttende istedet for å bli ennå et stresselement i hverdagen hennes og komme med små stikk osv når hun forsøker å være blid og hyggelig (som da han fortalte om den trehytteturen og bare "for å pleie kjærligheten fordi det er ikke du flink til" eller hva han sa. Shit as merker han provoserer meg så utrolig mye, la jenta leve! Støtt dama di din PH-fjott! Anonymkode: 7f165...779 11
MaleficentAurora Skrevet 26. februar 2020 #65 Skrevet 26. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aleks er så irriterende, hva med å støtte kjæresten sin når det går bra for henne og hun er flink og står på og jobber? Virker som hans ide av nok oppmerksomhet og tid er at hun skal ha fri hele tiden til å henge med ham? Det er vanlig at folk har jobb og er slitne på kvelden.. skjerpings. Han kan være grei og støttende istedet for å bli ennå et stresselement i hverdagen hennes og komme med små stikk osv når hun forsøker å være blid og hyggelig (som da han fortalte om den trehytteturen og bare "for å pleie kjærligheten fordi det er ikke du flink til" eller hva han sa. Shit as merker han provoserer meg så utrolig mye, la jenta leve! Støtt dama di din PH-fjott! Anonymkode: 7f165...779 Han kan heller anskaffe seg en jobb som opptar tiden hans. Det Martine gjør er noe hun har ønsket lenge. Nå som ting går hennes vei så burde han i det minste la henne jobbe seg oppover til hun kan se selv at hun kan ta en hviletid å nyte det hele med han. Inntrykket mitt av han er ikke noe særlig bra. 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #66 Skrevet 27. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Aleks er så irriterende, hva med å støtte kjæresten sin når det går bra for henne og hun er flink og står på og jobber? Virker som hans ide av nok oppmerksomhet og tid er at hun skal ha fri hele tiden til å henge med ham? Det er vanlig at folk har jobb og er slitne på kvelden.. skjerpings. Han kan være grei og støttende istedet for å bli ennå et stresselement i hverdagen hennes og komme med små stikk osv når hun forsøker å være blid og hyggelig (som da han fortalte om den trehytteturen og bare "for å pleie kjærligheten fordi det er ikke du flink til" eller hva han sa. Shit as merker han provoserer meg så utrolig mye, la jenta leve! Støtt dama di din PH-fjott! Anonymkode: 7f165...779 Enig! Og hvorfor sitter han og sier at han aldri er med henne, hver gang han er med henne? Det er uansett normalt at man i perioder i livet jobber mye og nedprioriterer annet. Skjerp deg, Aleks. Få deg en jobb og la Martine skinne! Anonymkode: 45349...b38 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2020 #67 Skrevet 28. februar 2020 På 27.2.2020 den 7.11, AnonymBruker skrev: Enig! Og hvorfor sitter han og sier at han aldri er med henne, hver gang han er med henne? Det er uansett normalt at man i perioder i livet jobber mye og nedprioriterer annet. Skjerp deg, Aleks. Få deg en jobb og la Martine skinne! Anonymkode: 45349...b38 Skjønner meg ikke helt på de to, jeg. Hun er så travel fordi hun har noe på programmet hver dag: "I morgen skal jeg møte mamma, dagen etter skal jeg på konsert, dagen etter det skal jeg *ett-eller-annet-som-høres-chill-ut*". Er dette i tillegg til åtte-ti timers jobb, eller er dette liksom det som gjør henne så opptatt? Vi vanlige folk står grytidlig opp, leverer barn i barnehagen, jobber i åtte timer, henter barn igjen, lager middag, legger barn, trener en time, gjør husarbeid, og kollapser i senga kl 23. Kjærestetid er det lite tid til, og enkle ting som å legge sminke, fikse hår og ha freshe negler hver dag må nedprioriteres. Når influencere er travle fordi de skal ha champagnelunsj en ordinær tirsdag, lurer jeg på hvordan de ville taklet et vanlig liv. Anonymkode: ffe58...36d 18
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #68 Skrevet 3. mars 2020 Hvis Iselin Guttormsen var en gutt hadde hun blitt slaktet. Hvorfor er det ok med sånn oppførsel? Å ha en vagina i ansiktet? Er det ok? Hadde det vært greit om en mann gikk rundt med en penisprotese i ansiktet på halloween? Eller i preview for uka: når hun møter Joakim så roper hun ut "jeg har så lyst til å slikke deg på balla". Hva om en gutt sa til en dame at han har lyst til å slikke henne på tissen? Det burde ikke være greit å si slike ting til noen, enten det kommer fra en mann eller fra en dame. Jeg liker hvor hun kommer fra, men det blir så alt for alt for vulgært! Demp deg, kvinne! Anonymkode: 45349...b38 39
rebony Skrevet 3. mars 2020 #69 Skrevet 3. mars 2020 Er allerede dritt lei av hun sexologen. Jeg tviler på at hele livet hennes alltid konstant handler om sex, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er dét hun vil vise frem og snakke om hele tiden?! Dritt lei av at alt hun gjør hele tiden liksom skal være sex-relatert, det finnes ikke spennende og morsomt i det hele tatt. En voksen jævla dame som sminker en vagina i trynet og holder sex-temafester med alle de andre voksne vennene sine? Altså. Det er supert at hun ønsker å normalisere kvinnekroppen og alt det der, men hva faen er dette her for noe? Jeg klarer ikke annet enn å cringe av hele dama. Er så sinnsykt plagsomt med sånne mennesker som kun har 1 ting de lever for og ikke klarer å gjøre annet eller snakke om annet. Enten det er hester, fotball eller sex, det blir liksom litt for mye... (Postet visst dette innlegget ved en feil under «Bloggerne sesong 11», ops! 😅) 2 hours ago, AnonymBruker said: Det burde ikke være greit å si slike ting til noen, enten det kommer fra en mann eller fra en dame Helt enig... Og måten hun shamer andre jenters Halloween kostymer på var bare kvalmt!! Så andre jenter kan ikke kle seg ut som politi med kort skjørt, men hu selv kan ha på en trang og liten body og sminke en vagina i trynet og det er liksom helt ok? Hvor er logikken i det? Nei fysj. Skal hu først kjempe for at kvinner skal kunne eie og utforske sin egen seksualitet så kan hun ikke gå rundt og shame jenter for at de har på «for lite klær» på Halloween ass. 21
Castor Troy Skrevet 3. mars 2020 #70 Skrevet 3. mars 2020 (endret) 4 timer siden, rebony skrev: Er allerede dritt lei av hun sexologen. Jeg tviler på at hele livet hennes alltid konstant handler om sex, så jeg skjønner ikke hvorfor det kun er dét hun vil vise frem og snakke om hele tiden?! Dritt lei av at alt hun gjør hele tiden liksom skal være sex-relatert, det finnes ikke spennende og morsomt i det hele tatt. En voksen jævla dame som sminker en vagina i trynet og holder sex-temafester med alle de andre voksne vennene sine? Altså. Det er supert at hun ønsker å normalisere kvinnekroppen og alt det der, men hva faen er dette her for noe? Jeg klarer ikke annet enn å cringe av hele dama. Er så sinnsykt plagsomt med sånne mennesker som kun har 1 ting de lever for og ikke klarer å gjøre annet eller snakke om annet. Enten det er hester, fotball eller sex, det blir liksom litt for mye... (Postet visst dette innlegget ved en feil under «Bloggerne sesong 11», ops! 😅) Helt enig... Og måten hun shamer andre jenters Halloween kostymer på var bare kvalmt!! Så andre jenter kan ikke kle seg ut som politi med kort skjørt, men hu selv kan ha på en trang og liten body og sminke en vagina i trynet og det er liksom helt ok? Hvor er logikken i det? Nei fysj. Skal hu først kjempe for at kvinner skal kunne eie og utforske sin egen seksualitet så kan hun ikke gå rundt og shame jenter for at de har på «for lite klær» på Halloween ass. Tipper Iselin vil tråkke ganske hardt i salaten i fremtiden når det gjelder diverse temaer og situasjoner, og få litt forklaringsproblemer med sine handlinger. Sånn går det når man alltid snakker og handler før man tenker. Vent å se... Endret 3. mars 2020 av Castor Troy 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #71 Skrevet 3. mars 2020 Hvis Iselin hadde hatt intelligent humor og litt glimt i øyet hadde det ikke vært så ille med all sexpraten. Men hun er så anmassende, plump og oppmerksomhetssyk at du får nok av henne etter fem minutter. Hun rettferdiggjør det vel ved å rope opp om janteloven og si "Jeg er bare meg selv". Håper hun ikke får fornyet kontrakten hos TV2, dette gidder jeg ikke en sesong til med. Anonymkode: 96137...a9a 17
Castor Troy Skrevet 3. mars 2020 #72 Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis Iselin hadde hatt intelligent humor og litt glimt i øyet hadde det ikke vært så ille med all sexpraten. Men hun er så anmassende, plump og oppmerksomhetssyk at du får nok av henne etter fem minutter. Hun rettferdiggjør det vel ved å rope opp om janteloven og si "Jeg er bare meg selv". Håper hun ikke får fornyet kontrakten hos TV2, dette gidder jeg ikke en sesong til med. Anonymkode: 96137...a9a Likte søsteren hennes som var med på hotellrommet med henne. Veldig vakker hun også, men flere hakk roligere en Iselin, ikke at det skal mye til 😂 5
Gjest Giselle Skrevet 3. mars 2020 #73 Skrevet 3. mars 2020 Hva er det som er greia med at tidligere PH deltakere skal ha sin egen realityserie? Hvem bryr seg om hva Martine eller Sofie gjør om dagene? De er helt vanlige mennesker som oss og naboen. Fatter ikke at de får seertall. Greit nok å se på folk som faktisk er kjendiser (Kardashians ol.) for å kikke på det syke livet de lever, men norske realitydeltakere som lever så og si identiske liv som alle oss andre?
SoftKitty Skrevet 3. mars 2020 #74 Skrevet 3. mars 2020 Hun som studerer til å bli sexolog burde kanskje finne ut av forskjellen på vagina og vulva 21
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #75 Skrevet 4. mars 2020 9 timer siden, SoftKitty skrev: Hun som studerer til å bli sexolog burde kanskje finne ut av forskjellen på vagina og vulva Haha.. tenkte det samme😉 Anonymkode: e1caf...88d 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #76 Skrevet 6. mars 2020 På 3.3.2020 den 15.31, Castor Troy skrev: Tipper Iselin vil tråkke ganske hardt i salaten i fremtiden når det gjelder diverse temaer og situasjoner, og få litt forklaringsproblemer med sine handlinger. Sånn går det når man alltid snakker og handler før man tenker. Vent å se... Du skal være ganske kløktig når du skal «være» tittelen din så til de grader offentlig. Og den kløkten har hun ikke vist enda, syns jeg. «Norges nye sexolog» bør respektere folks seksualitet på en helt annen måte enn det Iselin gjør. «Jeg studerer sexologi så jeg er veldig opptatt av underliv for tiden». finnes det et snevrere syn på seksualitet enn det hun forfekter?? Anonymkode: 73a37...4ce 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #77 Skrevet 6. mars 2020 Er Joakim Kleven kjent for noe anne enn å være homo? Anonymkode: 4c5c2...ba6 3
MaleficentAurora Skrevet 6. mars 2020 #78 Skrevet 6. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er Joakim Kleven kjent for noe anne enn å være homo? Anonymkode: 4c5c2...ba6 Han er kjent for å være "Vennen av bloggerne" som tidligere har vært med i bloggerne. 1 og 2 sesong av Sophie's Verden hadde han en fast rolle. 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #79 Skrevet 6. mars 2020 Synes nesten synd på Sofie. Hun er så sykt umoden. Anonymkode: 92298...c2b 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #80 Skrevet 6. mars 2020 2 timer siden, MaleficentAurora skrev: Han er kjent for å være "Vennen av bloggerne" som tidligere har vært med i bloggerne. 1 og 2 sesong av Sophie's Verden hadde han en fast rolle. Å ja. Da skjønner jeg at han ikke har så veldig mye mer å spille på denne sesongen enn at han er homo. Men han er veldig glad i å være på TV, da! Anonymkode: 4c5c2...ba6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå