Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Det er ikke mye jeg får med meg når det suser på tv skjermen. Hender opp med at jeg spiller hay day når CBE kommer på. Hører bare litt sånn Sarpsborg stemme i det fjerne😅 Alex synes jeg er begyntå bli sytete av seg siden Martine har fått jobb og andre oppdrag som holder henne opptatt løpet av dagen og ukene.

Den særpe dialekten blir jeg ikke helt klok på. Virker som hun skal snobbe den opp, men plutselig er det full særp igjen.

Huff ja ikke lett for Alex. Begge hadde same utgangspunkt etter Paradise, men hun har jo virkelig gått han en høy gang siden da. Tjener mye mer penger og har en karriere som skyter fart, han står på sidelinjen og savner sikkert sengepartneren sin 😆

Jeg koste meg med Hay Day selv, men mistet alt på level 100. Nå er det candy crush, men sliter på level 2115 🥴 jaja, noe må man ha å gjøre i bakgrunnen. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Castor Troy skrev:

Den særpe dialekten blir jeg ikke helt klok på. Virker som hun skal snobbe den opp, men plutselig er det full særp igjen.

Huff ja ikke lett for Alex. Begge hadde same utgangspunkt etter Paradise, men hun har jo virkelig gått han en høy gang siden da. Tjener mye mer penger og har en karriere som skyter fart, han står på sidelinjen og savner sikkert sengepartneren sin 😆

Jeg koste meg med Hay Day selv, men mistet alt på level 100. Nå er det candy crush, men sliter på level 2115 🥴 jaja, noe må man ha å gjøre i bakgrunnen. 

Prøver å gløtte litt til men sesong 12 har ikke fenget meg riktig enda. Men får nå se når AB og Iselin G kommer på.

Skrevet

Hva er det Alex jobber med? Jeg klarer ikke å se for meg at det forholdet varer no særlig lenge.

Anonymkode: 58786...270

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det Alex jobber med? Jeg klarer ikke å se for meg at det forholdet varer no særlig lenge.

Han gjør vel nøyaktig det samme som Martine tror jeg, bare mange hakk mindre vellykket. Han slapp også en sang, men den har ingen hørt noe til siden..

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, Castor Troy skrev:

Han gjør vel nøyaktig det samme som Martine tror jeg, bare mange hakk mindre vellykket. Han slapp også en sang, men den har ingen hørt noe til siden..

Han er ikke i nærheten av det Martine gjør. Sist jeg sjekket så studerte han i Bergen. Visste heller ikke at han har gitt ut noe låt. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Uglesjel skrev:

Han er ikke i nærheten av det Martine gjør. Sist jeg sjekket så studerte han i Bergen. Visste heller ikke at han har gitt ut noe låt. 

Tror han fremførte den under god morgen Norge en gang, men tror ikke låta har funnet veien til topp 40 ennå 😄

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Tror han fremførte den under god morgen Norge en gang, men tror ikke låta har funnet veien til topp 40 ennå 😄

Ligger den i det hele tatt på Spotify?

Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Ligger den i det hele tatt på Spotify?

Jeg ville ikke satt penger på det

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Uglesjel skrev:

Åh, hva studerer han? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns nå de to er søte mot hverandre. 

Anonymkode: aa5ec...527

• Liker 1
Skrevet

Han virker utrolig umoden. Ikke for at hun er så voksen heller da, men han minner på mange måter om et lite barn. «Det er ikke så gøy å være sammen med noen som er sliten hele tiden». 🙄

Han sliter vel kanskje med mindreverdskomplekser siden hun er såpass mye mer happening enn det han er. 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns nå de to er søte mot hverandre. 

Anonymkode: aa5ec...527

Jo, de er det. Men avstandsforhold er drepen for forholdet. Han har i tillegg flyskrekk. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, hva studerer han? 

Aner ikke hva han studere. Men han pendle mellom Bergen og Oslo.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Uglesjel skrev:

Aner ikke hva han studere. Men han pendle mellom Bergen og Oslo.

Har fulgt youtube kanalen hans også, virker som han bare pendler fordi han ikke vil gi slipp på Bergen, og drar inn til Oslo får å være med Martine 😂 Mye pendling i kombinasjon med flyskrekk. I Oslo kan han også møte managementet sitt, som er den eneste arbeidsgiveren han har,  tror Martine også bruker den samme. Ser ikke for meg han som student, hva skulle han studert mon tro? 🤓

• Liker 2
Skrevet
På 12.2.2020 den 16.10, Castor Troy skrev:

Har fulgt youtube kanalen hans også, virker som han bare pendler fordi han ikke vil gi slipp på Bergen, og drar inn til Oslo får å være med Martine 😂 Mye pendling i kombinasjon med flyskrekk. I Oslo kan han også møte managementet sitt, som er den eneste arbeidsgiveren han har,  tror Martine også bruker den samme. Ser ikke for meg han som student, hva skulle han studert mon tro? 🤓

Prøvde å Google begge 2 men fant ikke noe på hva han studere. Men det har blitt nevnt gjennom Martine at det var hovedgrunnen for at Alex ikke ville slippe tak i Bergen helt. Men i årets sesong så er han som en liten valp rundt henne.

• Liker 1
Skrevet

Serien har blitt fryktelig kjedelig. Tar meg selv i å spole forbi flere av snuttene med blant annet Martine og hun fra Trondheim som jeg ikke husker hva heter. 

Håper dette blir siste sesongen, og at Linnea får egen tv-serie istedet. Digger den dama der, så morsom og ekte! 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Kartoffel skrev:

Serien har blitt fryktelig kjedelig. Tar meg selv i å spole forbi flere av snuttene med blant annet Martine og hun fra Trondheim som jeg ikke husker hva heter. 

Håper dette blir siste sesongen, og at Linnea får egen tv-serie istedet. Digger den dama der, så morsom og ekte! 

Skjønner ikke hva Sofie (?) gjør i serien. Hun bringer ikke noe fram som kan løfte henne opp og fram. Martine alene er faktisk intressant. Men så lenge Alex danser rundt henne som en liten valp så er det bare ødeleggende. Enig at Linnéa burde nå få sin egen serie. Hun er det variasjoner og alltid noe nytt med.

• Liker 6
Skrevet
30 minutter siden, Uglesjel skrev:

Skjønner ikke hva Sofie (?) gjør i serien. Hun bringer ikke noe fram som kan løfte henne opp og fram. Martine alene er faktisk intressant. Men så lenge Alex danser rundt henne som en liten valp så er det bare ødeleggende. Enig at Linnéa burde nå få sin egen serie. Hun er det variasjoner og alltid noe nytt med.

Ja det å kunne veksle mellom to ulike dialekter er ikke nok for å fascinere meg 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...