Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når kommer nyhetene i butikkene?

Anonymkode: ca957...e01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når kommer nyhetene i butikkene?

Oi feil tråd. Beklager.

• Liker 6
Skrevet

Neii, jeg orker ikke se på nå som Joakim er med. Jeg prøvde å se i går, men det er bare så grusomt cringe. Han går all in for å være på tv for å si det sånn. Og det virker ikke som om familien sier nei takk heller. 

Anonymkode: 10aa6...6c9

• Liker 10
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neii, jeg orker ikke se på nå som Joakim er med. Jeg prøvde å se i går, men det er bare så grusomt cringe. Han går all in for å være på tv for å si det sånn. Og det virker ikke som om familien sier nei takk heller. 

Anonymkode: 10aa6...6c9

Etter å ha sett Funkyfamilien virker alle andre familier normale på TV til sammenligning 😅

Anonymkode: 8346f...852

• Liker 15
Skrevet

Godt inntrykk av Caroline B Eriksen denne sesongen. 

Anonymkode: daa24...b4c

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt inntrykk av Caroline B Eriksen denne sesongen. 

Hun er utrolig lite spennende. 

Og barna er for mye med. Andres barn er ikke interessante altså.

Anonymkode: f0039...795

• Liker 22
Skrevet

Så dagens episode nå nettopp. 

Joakim Kleven er et friskt pust, Var gøy med foreldrene i første episode, men ble litt mye når de var med i dag også.

Linnie er også morsom å følge.

Fotballfrue viser kun ting som er behørlig dokumentert på bloggen fra før, og i dag var det full barnebursdag og enorm eksponering av barna.

Er i grunn fornøyd så lenge Anne-Brith ikke får skjermtid.

• Liker 17
Skrevet

Når både svigers og ektemann må hjelpe til med ballongbuer, og ikke får legge seg, fordi det er gule ballonger i buen.. «neei, det kan ikke se ut sååånn!» #hjælpes #tvangstanker 

• Liker 14
Skrevet

Og når Joakim snakker med mor om kroppspress og operasjoner, og mor sitter fullt operert og med tjukt av fillers og er enig i at kroppspress burde merkes på nett. Kremt 

• Liker 17
Skrevet
1 time siden, Castor Troy skrev:

Eller vil tv2 gni seg i hendene for all oppmerksomheten det vil trekke programmet. 

Håper at de, av hensyn til barna hennes, er så fornuftige at de klipper henne ut. 

Anonymkode: 2a9ae...83c

• Liker 8
Skrevet

Synes episodene blir kortere og mindre innholdsrike for hver eneste sesong, er jo bare 10 minutter med korte snutter av bloggerne som ramser opp det samme de gjør på bloggen/instagram. Det skjer jo absolutt ingen ting? Så grusomt kjedelig å følge med på, men jeg klarer likevel ikke å la være å se... Serien har et ganske bra potensial, men de skuffer dessverre gang på gang.

Fotballfrue er jo den kjedeligste personen i serien, man kan ikke gjøre annet enn å gjespe hver gang hun snakker, absolutt ingenting interessant å komme med. Men jeg digger Linnea, elsker den subtile humoren hennes og synes hun er annerledes på en god måte. Martine er også super søt, men dessverre litt kjedelig i Bloggerne, er liksom det samme i hver episode. Og hvem er de andre som er med?...Dårlig casting i år også.

• Liker 14
Skrevet

Det som er mest underholdene med Bloggerne er å lese oppsummeringen av hver episode som KgFelis skriver 

• Liker 16
Skrevet

Årets sesong av Bloggerne er så kjedelig at jeg har til tider sovnet av🙈 Joakim prøver at for hardt og framheve seg selv å sin sak i serien. Det er ingenting med han som flyter uten at man blir sliten av han. CBE har sprengt sine såkalte "grenser" ang barna. Martine er det absolutt ingenting. Linnéa har tapt seg litt synes jeg. Men får se om hun bringer noe løpet av sesongen. Så ikke episoden fra igår, noe som jeg skal se reprise av i dag. Så får vi se hvor mye dette "jordskjelvet" AB bringer. Er nok bare store ord uten noe som helst handlinger knyttet til. Iselin G tror jeg kan bli veldig innholdsrikt å få innsyn av hennes liv. Siste paret av serien er så på bunnen at det er ingen vits å nevne dem her.

• Liker 8
Skrevet
16 minutter siden, Salamandria skrev:

Det som er mest underholdene med Bloggerne er å lese oppsummeringen av hver episode som KgFelis skriver 

Enig! Og prøv å lese KgFelis FØR du ser episoden, det gjorde jeg i går og lo høyt for meg selv der jeg satt og så på alene! 😂😂

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Pås skrev:

Enig! Og prøv å lese KgFelis FØR du ser episoden, det gjorde jeg i går og lo høyt for meg selv der jeg satt og så på alene! 😂😂

Takk for tipset, får gjøre det i dag :)

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Pås skrev:

Link til dette?😊

Anonymkode: 1ee34...21d

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Uglesjel skrev:

Årets sesong av Bloggerne er så kjedelig at jeg har til tider sovnet av🙈 Joakim prøver at for hardt og framheve seg selv å sin sak i serien. Det er ingenting med han som flyter uten at man blir sliten av han. CBE har sprengt sine såkalte "grenser" ang barna. Martine er det absolutt ingenting. Linnéa har tapt seg litt synes jeg. Men får se om hun bringer noe løpet av sesongen. Så ikke episoden fra igår, noe som jeg skal se reprise av i dag. Så får vi se hvor mye dette "jordskjelvet" AB bringer. Er nok bare store ord uten noe som helst handlinger knyttet til. Iselin G tror jeg kan bli veldig innholdsrikt å få innsyn av hennes liv. Siste paret av serien er så på bunnen at det er ingen vits å nevne dem her.

Det er kjedelig ja, så vidt jeg gidder å ha det på i bakgrunnen. CBE fascinerer meg litt, jeg går vel å venter på at fasaden skal slå sprekker eller at hun skal glemme å være perfekt 24/7. Martine er veldig søt og hyggelig, men veldig enkel og kjedelig. Underholdningen blir fullstendig borte hvis alt er for hyggelig. Selv groviser fra kjæresten hennes redder ikke deres innslag 😛

• Liker 6
Skrevet
42 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er kjedelig ja, så vidt jeg gidder å ha det på i bakgrunnen. CBE fascinerer meg litt, jeg går vel å venter på at fasaden skal slå sprekker eller at hun skal glemme å være perfekt 24/7. Martine er veldig søt og hyggelig, men veldig enkel og kjedelig. Underholdningen blir fullstendig borte hvis alt er for hyggelig. Selv groviser fra kjæresten hennes redder ikke deres innslag 😛

Det er ikke mye jeg får med meg når det suser på tv skjermen. Hender opp med at jeg spiller hay day når CBE kommer på. Hører bare litt sånn Sarpsborg stemme i det fjerne😅 Alex synes jeg er begyntå bli sytete av seg siden Martine har fått jobb og andre oppdrag som holder henne opptatt løpet av dagen og ukene.

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...