Gå til innhold

Bloggerne sesong 12

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den nye sesongen kommer 3. februar. Noen som skal se?

Anonymkode: f44a9...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud nei. 

• Liker 7
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke å kaste bort tiden på. 

Anonymkode: 2a9ae...83c

• Liker 7
Skrevet

Denne gangen tror jeg at jeg dropper det.. 

Anonymkode: 74da2...40c

• Liker 3
Gjest OsloGi99
Skrevet

Ja 😁

Guilty pleasure nummer 1!

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 5e62b...eec

• Liker 5
Skrevet

Nei.

Anonymkode: ca957...e01

• Liker 3
Skrevet

Ja, det gleder jeg meg til 😄 

Skrevet

Ja, gleder meg! Unguilty pleasure! 

Skrevet

Ja! Elsker trash tv 😍 Er ikke så interessert i Sofie og Martine, og gruer meg til å se Anne Brith på skjermen igjen. Likte Linnea i forrige sesong. Caroline er alltid gøy å følge med på. Har jo kjennskap til Joakim via Sophie Elises Verden, så kan bli gøy å se han stå alene. Iselin visste jeg ikke hvem var, men hun virker veldig kul. 

• Liker 4
Skrevet
På 26.1.2020 den 14.03, detvardet skrev:

Ja! Elsker trash tv 😍 Er ikke så interessert i Sofie og Martine, og gruer meg til å se Anne Brith på skjermen igjen. Likte Linnea i forrige sesong. Caroline er alltid gøy å følge med på. Har jo kjennskap til Joakim via Sophie Elises Verden, så kan bli gøy å se han stå alene. Iselin visste jeg ikke hvem var, men hun virker veldig kul. 

😍

Anonymkode: f44a9...943

Skrevet

Deilig at ikke Anniken Gråtesen er med mer, men kastet opp litt i munnen da jeg så Annebritt. Hun kunne tv2 spart seg..

Anonymkode: 8346f...852

• Liker 34
Skrevet

Anne Brith er min favoritt 😍😂 og han homofile leverer varene

Skrevet

Har hun Linnea fått tilbakefall? Veldig tynn stakkar 🙀 

Anonymkode: 5079b...7f5

Skrevet

Jeg skulle svært gjerne sett Bloggerne i et litt nytt konsept. Hva med å finne frem gode, men litt ukjente bloggere og heller frontet dem i en tv-serie. Det finnes så mange mennesker som har ting de brenner for og som har blogger som omhandler dette. Det kan være alt fra politikk, helse, hverdager med utfordring, hobby o.l.

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hun Linnea fått tilbakefall? Veldig tynn stakkar 🙀 

Anonymkode: 5079b...7f5

Synes Linnea ser svært godt ut på bloggen for tiden, verken for tynn eller tykk. Ser ut som hun trives. 

• Liker 5
Skrevet

Så langt liker jeg Joakim og familien hans. Artig at han fortsatt bor hjemme i kjelleren☺️

Anonymkode: 58786...270

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så langt liker jeg Joakim og familien hans. Artig at han fortsatt bor hjemme i kjelleren☺️

Ja, likte at han var stolt av å bo hjemme, og heller ikke hadde noe hast med å komme seg vekk. Han bare koser seg og det er lett å se 😀

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Ja, likte at han var stolt av å bo hjemme, og heller ikke hadde noe hast med å komme seg vekk. Han bare koser seg og det er lett å se 😀

Ja, det er nok det mest fornuftige. Vi får håpe at han sparer opp til egen bolig☺️ 

De virka som en sammensveiset familie. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nok det mest fornuftige. Vi får håpe at han sparer opp til egen bolig☺️ 

De virka som en sammensveiset familie. 

Ja likte foreldrene svært godt og dynamikken mellom dem. Han sparer nok mye, det er jo fordelen med å bo hjemme. Skader ikke å være med på bloggerne heller 😋

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...