Gå til innhold

5G Motstand - lørdag 25.1. er den store demo-dagen verden over

slask

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, slask skrev:

Linker til dokumenter, forskningsrapporter, oversikt over disse, er servert mange ganger.
Svaret deres er "Hvorfor viser du ikke til konkret forskning...?".

Du beviser jo bare det jeg skriver her.

Ta en av disse uttalige linkene du har lagt ut og vis meg en av de som du mener beviser det du påstår i denne tråden.

Alt annet nå er bare bortforklaringer. Bilskade? Barnehagementalitet? Gi deg da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, slask skrev:

Så det du har gjort er å lure noen til å sitte i mikrobølgestråling, mens denne tror noe annet, en som har forklart at det ønsker han ikke.

Problemet er mangel på kompetanse og en overvekt av skremselspropaganda.

Vedkommende tror at det trådløse aksesspunktet i gangen utenfor kontoret er kilden til plager vedkommende har, og lager mye bråk for å få dette aksesspunktet slått av. Hadde vedkommende fått viljen sin så ville ikke den totale mengden på stråling på det kontoret gått ned - men tvert om ville den gått opp da det ville blitt større avstand til neste aksesspunkt på kontoret og alle enhetene på vedkommende sitt kontor hadde måttet skrudd OPP sendestyrken sin for å klare å opprettholde kommunikasjonen. Det samme ville og da ha vært for de nærmeste nabokontorene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, slask skrev:

Forresten, mange vet jo ikke at de har kreft heller - før en prøve dukker opp som ei alarm-klokke.
Betyr det at kreft egentlig ikke finnes?
Kan du svare på det?

Svare på hva? Jeg har aldri påstått at kreft ikke finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, slask skrev:

Så det du har gjort er å lure noen til å sitte i mikrobølgestråling, mens denne tror noe annet, en som har forklart at det ønsker han ikke.

Forresten, mange vet jo ikke at de har kreft heller - før en prøve dukker opp som ei alarm-klokke.
Betyr det at kreft egentlig ikke finnes?
Kan du svare på det?

Ingen som påstår at kreft ikke finnes! Det er du som elsker å bruke det opp mot mobilsignaler, i propagandaen for å skremme! Hadde du også hatt en trådløs router inntil hodet ditt og noen hadde sagt den var av, hadde heller ikke reagert over det, så lenge den var mørklagt. Det ser du jo selv, i klippet der Andreas Whal utsetter noen personer for de tror er den såkalte strålingen, de blir dårlige av ingenting, og det er faktisk helt reelt i denne diskusjonen. Noe du ikke lar slippe inn for å gi slipp på dine påstander.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 5.49, Malassezia Furfur skrev:

Hahaha! Kanskje du skal ta en tur ut i sola en dag, og se med egne øyne at sola fremdeles skinner sterkt og ufiltrert — i stedet for å sitte bak skjermen og lalle om all verdens konspirasjoner. Tror du hadde hatt godt av det. Må være slitsomt å konstant være på vakt og tro at «de» prøver å ta livet av folk.

Det som ofte er spesielt med de som tror på konspirasjoner, er at de tror på alt. De har ingen filter, de lar seg overbevise om alle merkelige og usannsynlige påstander. Og de tror at DE har skjønt det, derfor er DE så spesielle og det er DERES oppgave her i livet å gjøre alle oss andre oppmerksomme og «våkne». Den type overbevisning gjør at de ikke klarer å se skogen for bare trær, selv om fakta skulle slått dem midt i trynet så vil de ikke tro det. Denne «troen» gir slike mennesker en mening med livet sitt som de ikke klarer seg uten. 
Det er en trist måte å leve livet sitt på.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, nomore82 said:

Problemet er mangel på kompetanse og en overvekt av skremselspropaganda.

Vedkommende tror at det trådløse aksesspunktet i gangen utenfor kontoret er kilden til plager vedkommende har, og lager mye bråk for å få dette aksesspunktet slått av. Hadde vedkommende fått viljen sin så ville ikke den totale mengden på stråling på det kontoret gått ned - men tvert om ville den gått opp da det ville blitt større avstand til neste aksesspunkt på kontoret og alle enhetene på vedkommende sitt kontor hadde måttet skrudd OPP sendestyrken sin for å klare å opprettholde kommunikasjonen. Det samme ville og da ha vært for de nærmeste nabokontorene.

Ja, selvfølgelig må sendereffekten økes om avstanden økes, men i helsesammenheng så må man også vurdere behovene annerledes. Hva skal en som sitter på en fast kontorplass med trådløs kommunikasjon? Svar: Han trenger ikke, med mindre man mener det er helt nødvendig med bevegelighet. Men når helsepåvirkning er dokumentert må man begynne å tenke i de baner, og det vil gå i den retningen fordi man vil begynne å se søksmål mot strålingsteknologi.

Her ligger det mye fremtidig profitt-tap, som det naturligvis vil jobbes hard mot, og det er grunnen til at de store kreftene later som ingenting, samt lyver og ser en annen retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Hatsumomo said:

Det som ofte er spesielt med de som tror på konspirasjoner, er at de tror på alt. De har ingen filter, de lar seg overbevise om alle merkelige og usannsynlige påstander. Og de tror at DE har skjønt det, derfor er DE så spesielle og det er DERES oppgave her i livet å gjøre alle oss andre oppmerksomme og «våkne». Den type overbevisning gjør at de ikke klarer å se skogen for bare trær, selv om fakta skulle slått dem midt i trynet så vil de ikke tro det. Denne «troen» gir slike mennesker en mening med livet sitt som de ikke klarer seg uten. 
Det er en trist måte å leve livet sitt på.

Du forstår ikke at konspirasjoner er noe maktorganer og deres infiltrerte lederskap begår mot befolkningen?
Begrepet konspirasjon(steori) blir i høyeste grad brukt som hersketeknikk, fordi mange tror det betyr fantasifortelling, men nei.

Konspirasjonsteori er det samme som etterforskning av forbrytelser. Konspirasjon er forbrytelse.
De med vett og rettferdighetssans skjønner at det er helt på sin plass å avsløre de som står bak.
Mediekreftene lar seg bruke til å dekke over konspirasjoner, ved å ikke tillate debatt om visse tilfeller/tema, samt stemple de som likevel graver og avslører. Sånn sett er media ofte med på konspirasjonen. Kjeltringer m.a.o.

Mange er dumme nok til å hjelpe media/konspiratørene med å ukritisk bruke de samme begreper og virkemidler mot folk.
Folk er som programmerte til å stole på media, og sjekker ikke en gang selv. Derfor blir ofte anklagene feil og falske.

Som mange vet har jeg brukt mye tid på 9/11, også på dette forumet. Gjennom en del år har jeg lagt merke til hvordan kunnskapen har penetrert folk på kryss og tvers, om det gigantiske bedraget som den operasjonen var, og det finnes det store mengder info og beviser på, mens media fortsatt tviholder på den offisielle historien, hvis de en sjelden gang må skrive en setning om det.

Poenget er - at når det finnes flere og bedre beviser for en såkalt konspirasjon, enn det finnes opplysninger i en typisk offisiell forklaring, så er det ikke lenger konspirasjonsteori, men konspirasjonsrealisme.

Søk: conspiracy theories that turned out to be true
https://duckduckgo.com/?q=conspiracy+theories+that+turned+out+to+be+true

Samme fenomen gjelder for mobilstråling og mikrobølgeteknologi. Fakta og forskning bugner, men storkapitalens interesser gjør at det ikke blir avslørt for folket. Man får altså media til å holde igjen, så folket ikke serveres riktig info. Her bidrar media, big telekom, Statens Strålevern (som det het før) og flere, til å holde lokket over sannheten.

Her er litt kjøtt på beinet, fra en telekom-ingeniør.

Flemming Blicher om 5G, mobilstråling, WI-FI mv. inkl. spørgsmål
https://www.youtube.com/watch?v=fbTpyHgtb5M
https://www.youtube.com/watch?v=oxP2YyVq3jw&t=179s

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, tdm900 said:

Ingen som påstår at kreft ikke finnes! Det er du som elsker å bruke det opp mot mobilsignaler, i propagandaen for å skremme! Hadde du også hatt en trådløs router inntil hodet ditt og noen hadde sagt den var av, hadde heller ikke reagert over det, så lenge den var mørklagt. Det ser du jo selv, i klippet der Andreas Whal utsetter noen personer for de tror er den såkalte strålingen, de blir dårlige av ingenting, og det er faktisk helt reelt i denne diskusjonen. Noe du ikke lar slippe inn for å gi slipp på dine påstander.

Poenget er - selv om folk ikke kjenner strålingen som plager, så beviser ikke det at skader ikke kan oppstå.
Kreft-eksemplet passer bra for å slå i hjel ditt mantra -  "blindtest virker ikke...".

Psykologi kan selvfølgelig også her spille en rolle i problemet, men det kan ikke fjerne alle forskningsrapportene som er publisert. Alle med interesse for helse, rettferdighet og frihet vil forstå at det er veldig viktig i kampen mot profitten, der helse blir neglisjert så langt det lar seg gjøre.

Det vanskelige med mikrobølgestråling (mobilstråling) er at det ikke setter spor som kan brukes for å bevise hvilken sender/apparat som var synderen. Strålingen skader på generell basis, og avstand, effekt og sendemønster, samt modulasjon er medvirkende.
Forskningsrapportene er mange og kan ikke ignoreres i en demokratisk verden.

Hvis noen er drept så kan man finne mikroskopiske rester av slagvåpen/materiale. Med stråling går ikke det.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, slask skrev:

De med vett og rettferdighetssans skjønner at det er helt på sin plass å avsløre de som står bak

Hehe. Bekreft i vei. 
Man antar man skal «opplyse», men mange vanlige godtar ikke alt på «face value». Men der godtroende konspirasjonselskere sluker alt de leser rått, så kan jeg ta meg tid til å lese det samme og allikevel ikke bli radikalisert i en retning fordi selv om man leser alternative nyhetskilder klarer man allikevel å være kildekristisk. Noe de fleste konspiarasjonselskere overhodet ikke klarer fordi de kun lever i ekkomkamre hele gjengen. Og er det noen som lyser på dem med en flashlight for å vise fakta så løper de inn i skyggene i stedet for å se mer av «lyset». Sånne mennesker kan man ikke diskutere med, for de vil ikke se hva som er fakta. De bare terper om og om igjen på de samme «teoriene» uten å komme noe sted og det er utrolig fascinerende at alle er samme ulla. Alle tror på de samme tingene uansett hvor fjernt det måtte høres ut. Hadde en person faktisk trodd på kun en ting og syntes at det var litt merkelig så hadde denne personen stått frem som troverdig- men alle tilhører den samme saueflokken som spiser og lever av det samme gresset. Det er til tider pinlig og skremmende å være en tilskuer til folk som forholder seg til virkeligheten på den måten.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, icock skrev:

Jeg var motstander av 3G. Nå her heldigvis nettverket stengt.

Samme her, 3G var mye verre enn 5G. 5G synes jeg er greit egentlig, kjenner bare litt prikking på tunga når jeg putter mobilen i munnen. 6G derimot er jeg motstander av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, slask skrev:

Poenget er - selv om folk ikke kjenner strålingen som plager, så beviser ikke det at skader ikke kan oppstå.
Kreft-eksemplet passer bra for å slå i hjel ditt mantra -  "blindtest virker ikke...".

Psykologi kan selvfølgelig også her spille en rolle i problemet, men det kan ikke fjerne alle forskningsrapportene som er publisert. Alle med interesse for helse, rettferdighet og frihet vil forstå at det er veldig viktig i kampen mot profitten, der helse blir neglisjert så langt det lar seg gjøre.

Det vanskelige med mikrobølgestråling (mobilstråling) er at det ikke setter spor som kan brukes for å bevise hvilken sender/apparat som var synderen. Strålingen skader på generell basis, og avstand, effekt og sendemønster, samt modulasjon er medvirkende.
Forskningsrapportene er mange og kan ikke ignoreres i en demokratisk verden.

Hvis noen er drept så kan man finne mikroskopiske rester av slagvåpen/materiale. Med stråling går ikke det.

Nei, for stråling dreper ikke. Det er en oppkonstruert propaganda fra mennesker som tror på alt som er farlig. Og du har enda ikke kommet noe som er troverdig, som kan bevise din påstand.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, slask skrev:

Ja, selvfølgelig må sendereffekten økes om avstanden økes, men i helsesammenheng så må man også vurdere behovene annerledes. Hva skal en som sitter på en fast kontorplass med trådløs kommunikasjon? Svar: Han trenger ikke, med mindre man mener det er helt nødvendig med bevegelighet.

Det er mer enn bare PC som går på wifi i dag. Eksempelvis styring av lys, varme, persienner, klokker, mobiler, tilstedeværelsessensorer, nettbrett osv. Som jeg og nevnte i tidligere innlegg, men som du glatt hoppet over.

Men når helsepåvirkning er dokumentert må man begynne å tenke i de baner, og det vil gå i den retningen fordi man vil begynne å se søksmål mot strålingsteknologi.

Men nå er det altså sånn at de påstandene du kommer med altså ikke er dokumentert. Du liker bare å si at de er det, for til slutt tror jo folk på deg, ikke sant? En bløff som gjentas ofte er fortsatt bare en bløff.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konspirasjonsteori er det samme som etterforskning av forbrytelser.

Nei.

Som mange vet har jeg brukt mye tid på 9/11, også på dette forumet.

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Poenget er - at når det finnes flere og bedre beviser for en såkalt konspirasjon, enn det finnes opplysninger i en typisk offisiell forklaring, så er det ikke lenger konspirasjonsteori, men konspirasjonsrealisme.

Jeg måtte faktisk sjekke om det var et ord du bare fant på nå..... men ser at mange andre konspirasjonsteoretikere bruker ordet i sosiale medier. Så gratulerer til dere alle med et nytt ord kun dere bruker.

Søk: conspiracy theories that turned out to be true
https://duckduckgo.com/?q=conspiracy+theories+that+turned+out+to+be+true

Nå sparker du inn åpne dører igjen. Det er ingen som har påstått at ingen konspirasjonsteorier har stemt noengang.

Og argumentasjonen er jo fantastisk. Fordi noen konspirasjonsteorier viser seg å ha stemt så skal alle gjøre det?

Samme fenomen gjelder for mobilstråling og mikrobølgeteknologi. Fakta og forskning bugner, men storkapitalens interesser gjør at det ikke blir avslørt for folket. Man får altså media til å holde igjen, så folket ikke serveres riktig info. Her bidrar media, big telekom, Statens Strålevern (som det het før) og flere, til å holde lokket over sannheten.

Nei. Nei. Og nei. Det bugner IKKE av fakta for påstandene dine. Det bugner av påstander om at det du påstår er rett. Uttallige filmer, nettsider, blogger, innlegg på sosiale medier og linker. Over ALT... men det er IKKE det samme som at det som hevdes der stemmer. Slutt å påstå det inntil du våger å legge frem EN link til forskning eller dokumentasjon som viser at det du påstår stemmer.

Det er flere dager siden jeg etterlyste den linken. Men du trenerer hele tiden. Overser spørsmålet eller henviser til alle de linkene du har lagt ut før som blant annet inkluderer Flydal.

Men det ene beviset har du ikke. Så slutt å bløff på deg at du har det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Hatsumomo said:

Hehe. Bekreft i vei. 
Man antar man skal «opplyse», men mange vanlige godtar ikke alt på «face value». Men der godtroende konspirasjonselskere sluker alt de leser rått, så kan jeg ta meg tid til å lese det samme og allikevel ikke bli radikalisert i en retning fordi selv om man leser alternative nyhetskilder klarer man allikevel å være kildekristisk. Noe de fleste konspiarasjonselskere overhodet ikke klarer fordi de kun lever i ekkomkamre hele gjengen. Og er det noen som lyser på dem med en flashlight for å vise fakta så løper de inn i skyggene i stedet for å se mer av «lyset». Sånne mennesker kan man ikke diskutere med, for de vil ikke se hva som er fakta. De bare terper om og om igjen på de samme «teoriene» uten å komme noe sted og det er utrolig fascinerende at alle er samme ulla. Alle tror på de samme tingene uansett hvor fjernt det måtte høres ut. Hadde en person faktisk trodd på kun en ting og syntes at det var litt merkelig så hadde denne personen stått frem som troverdig- men alle tilhører den samme saueflokken som spiser og lever av det samme gresset. Det er til tider pinlig og skremmende å være en tilskuer til folk som forholder seg til virkeligheten på den måten.

Selv med inngående forklaring fortsetter du å bruke begrepene feil.
Les de to siste trådsidene om igjen er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 hours ago, nomore82 said:

Nei.

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

Jeg måtte faktisk sjekke om det var et ord du bare fant på nå..... men ser at mange andre konspirasjonsteoretikere bruker ordet i sosiale medier. Så gratulerer til dere alle med et nytt ord kun dere bruker.

Nå sparker du inn åpne dører igjen. Det er ingen som har påstått at ingen konspirasjonsteorier har stemt noengang.

Og argumentasjonen er jo fantastisk. Fordi noen konspirasjonsteorier viser seg å ha stemt så skal alle gjøre det?

Nei. Nei. Og nei. Det bugner IKKE av fakta for påstandene dine. Det bugner av påstander om at det du påstår er rett. Uttallige filmer, nettsider, blogger, innlegg på sosiale medier og linker. Over ALT... men det er IKKE det samme som at det som hevdes der stemmer. Slutt å påstå det inntil du våger å legge frem EN link til forskning eller dokumentasjon som viser at det du påstår stemmer.

Det er flere dager siden jeg etterlyste den linken. Men du trenerer hele tiden. Overser spørsmålet eller henviser til alle de linkene du har lagt ut før som blant annet inkluderer Flydal.

Men det ene beviset har du ikke. Så slutt å bløff på deg at du har det.

Du er 2-3 museklikk unna forskningen.
Det BUGNER av den. Den ER der.
Og mange forskere, spesialister, leger osv henviser til den.
Men du VIL TYDELIGVIS IKKE se den.
Du kritiserer alt og alle som er de mest seriøse, og hevder "naturligvis" at det bare er bløff.
Det må være sånn profesjonelle løgnere holder på.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, slask skrev:

Du er 2-3 museklikk unna forskningen.
Det BUGNER av den. Den ER der.
Men du VIL TYDELIGVIS IKKE

Og du kan tydeligvis ikke trekke frem EN link som du mener beviser det du hevder. Burde jo være jysla enkelt når det så mye av ta av i følge deg.

Det sier egentlig nok.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Selv med inngående forklaring fortsetter du å bruke begrepene feil.
Les de to siste trådsidene om igjen er du snill.

Som jeg skrev tidligere så er det eneste konspirasjonselskere gjør, er å terpe på det de tror på om og om igjen uansett hvor mye fakta de får presentert for seg. Jeg gidder ikke kaste bort tiden min nevneverdig på nyttesløshet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen konspirasjonselsker.
Konspirasjon er kriminalitet, maktmisbruk og et resultat av grådighet og maktbegjær.

Jeg er motstander av konspirasjoner - som er helt naturlig for alle med fornuften på plass, er på folkets side og tilhenger av rettferdighet, ekte demokrati og frihet.

Forstår du ikke hva begrepene du bruker betyr?

Om du ikke "gidder å kaste bort tiden din" skjønner jeg ikke hva du er her for. Forklaringen er kanskje at du ikke helt skjønner hva du selv mener.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...