Gå til innhold

5G Motstand - lørdag 25.1. er den store demo-dagen verden over


slask

Anbefalte innlegg

16 hours ago, FryNor said:

Når Folkets Strålevern drar paralleller mellom 5G og Corona viruset så er det nesten så langt inn konspirasjontåka som det er mulig å komme, den eneste parallellen man kan dra er at disse menneskene som tror at 5G er skadelig og at det er en konspirasjon som "eliten" står bak er alternative personer som har lett for å tro på konspirasjonsteorier.

Har du lest disse dokumentene selv og sett med egne øyne en vitenskapelig rapport som uten tvil beviser at stråling fra mobilnettverk er skadelig?. I så fall burde det jo være lett skuring for deg å legge frem dokumentasjonen, det eneste jeg kan finne på den lenken er vage antydninger til mulig helseskade. Hvis det hadde vært uomtvistelige beviser så regner jeg med at Folkets Strålevern hadde vist til bevisene helt øverst i kildesamlingen.

Alt det vises til er typisk konspirasjonsvada, en vegg av tekst som får det til å se seriøst ut helt til man begynner å lese å se på kildene   

Her gikk jeg inn i noen rapporter og listet opp det jeg fant i løpet av en halvtime.
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1230453-stråling-fra-mobil/page/10/
(rull gjennom alle innnleggene)

Har du fått et lastebillass med grus og steinmjøl på stuegolvet er det ingen vits å hente støvkluten. Da trengs spade og trillebår og helst minigraver.
Og hva mente jeg med det?

Jo, for i disse to strålings-trådene på KG har jeg postet en masse linker til fagkompetanse som advarer mot strålingen.
Dette er supplert med kilder og info i massevis. Det er blitt store miljøer som engasjerer seg i helsespørsmålet, og det avdekkes løgner og bortforklaringer fra autoritetene som får hjelp av media til bortforklaringene. Pengekreftene er store og sterke, så det er litt av en jobb å skape motstand mot teknologien som valser inn.

Grushaugen på stuegulvet er vanskelig å ikke oppdage.
Det samme med alle advarsler mot 5G og mikrobølgestråling. Man må nesten lukke øyne og ører for å unngå å få det med seg.

Folk er vant til at helsemyndigheter og media sier hopp, så hopper de. For de er lært opp til å ikke tenke, bare gjøre som programmert. Det virker som du synes det er helt grei oppførsel.  "ikke noe å se her....se der borte..."

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.3.2020 den 20.21, slask skrev:


Du snakker mye generelt her og prøver å dra mange over en kam. Det blir feil.
Ingen grunn til å dra inn konspirasjonsteorier. Da må du i så fall begrunne konkret.

Strålingen som oscillatoren i TV-apparatene (rør-TVene) avga, var langt lavere frekvenser enn vi snakker om i dag. Det var ikke i nærheten av noe mikrobølger, også kalt millimeterbølger (fordi de er grovt sett millimeter lange bølger).

Og ikke glem - folk hadde 1 TV-apparat, deretter muligens 2 stk. Som du sier - svake signaler/felter, og lav frekvens sammenlignet med dagens digitalverden.

I dag er det husene fulle av mikrobølgesendere, din egen bolig, naboenes, mobilmastene og når folk reiser til jobb og skole er det et hav av mobilbrukere som sender hele tiden rundt oss. På jobb er det mange wifi-routere, ørten laptoper og mobiler, repeatere for mobilnettene i store bygninger og på kjøpesenter.

Hverdagen kan på ingen måte sammenlignes med 10-20 år tilbake. En helt annen verden.

Hæ? Det er jo nettopp det du sprer rundt deg med dine bunnløse linker som ikke har rot i virkeligheten! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/6/2020 at 9:27 PM, tdm900 said:

Hæ? Det er jo nettopp det du sprer rundt deg med dine bunnløse linker som ikke har rot i virkeligheten! 

Har ikke forskning på stråleskader rot i virkeligheten?
At du ikke finner dette omtalt i mainstream media bør interessere deg også...

At et stort antall forskere, leger og andre med helse- og strålekunnskap advarer sterkt mot den trådløse hverdagen (psykosen) fol lever er høyst reellt. Hvorfor kaller du det "bunnløse linker som ikke har rot i virkeligheten".

At det finnes tusenvis av studier som støtter det varslerne advarer mot, bør tas på alvor.
Hvorfor mener du det ikke har rot i virkeligheten?

Svar på alle punktene:
Du forsøker å desinformere. Det har du gjort i alle dine postinger i 5G-trådene.
Du misliker tydeligvis sterkt at jeg linker til disse studiene og varsler-miljøene.

Gang på gang påpeker jeg at du ikke har noe å komme med.
Likevel fortsetter du å svare med tomme kommentarer som ikke har rot i noen virkelighet (unntatt din egen).

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, slask skrev:

Har ikke forskning på stråleskader rot i virkeligheten?
At du ikke finner dette omtalt i mainstream media bør interessere deg også...

At et stort antall forskere, leger og andre med helse- og strålekunnskap advarer sterkt mot den trådløse hverdagen (psykosen) fol lever er høyst reellt. Hvorfor kaller du det "bunnløse linker som ikke har rot i virkeligheten".

At det finnes tusenvis av studier som støtter det varslerne advarer mot, bør tas på alvor.
Hvorfor mener du det ikke har rot i virkeligheten?

Svar på alle punktene:
Du forsøker å desinformere. Det har du gjort i alle dine postinger i 5G-trådene.
Du misliker tydeligvis sterkt at jeg linker til disse studiene og varsler-miljøene.

Gang på gang påpeker jeg at du ikke har noe å komme med.
Likevel fortsetter du å svare med tomme kommentarer som ikke har rot i noen virkelighet (unntatt din egen).

 

Nei, det har det over hodet ikke! Du kommer aldri til å bli skadet av noe som helst, når det gjelder mobilSIGNALER!

Gang på gang hevder du at du blir skadet av dette tullet, når skal du innse din egen dummhet?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, tdm900 said:

Nei, det har det over hodet ikke! Du kommer aldri til å bli skadet av noe som helst, når det gjelder mobilSIGNALER!

Gang på gang hevder du at du blir skadet av dette tullet, når skal du innse din egen dummhet?!

Du må forklare hvorfor du gjentar idiotsvarene dine ustanselig. Du må begrunne.
Men siden forskning og seriøse advarsler er noe du ikke kan gå i mot så sier du tullete ting uten hold i.
Vet ikke hvor mange som følger med på disse trådene. Det kan være omtrent null, men lurer på hva de tenker om dine tomme svar som fyller hver trådside.

"MobilSIGNALER" _er_ mikrobølgestråling. Hvorfor sånn trang til å fremheve "SIGNALER"?
Samme type stråling som i mikrobølgeovnen (det er en grunn til at denne er skjermet med metallgitter. De bittesmå hullene i tusenvis du ser i mikrobølgeovns-døra er der av en grunn. De er akkurat små nok til at mikrobølgene ikke slipper ut).

Det er på tide allmennheten får vite hva stråling/mikrobølger gjør med kroppen, helse, planter mm.

https://magdahavas.com/microwave-radiation-from-wireless-devices-harms-plants/

IMG_0385-e1418530481549.jpg


https://realfarmacy.com/school-experiment-discovers-garden-cress-will-not-germinate-near-a-wifi-router/

wifi.jpg

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, slask skrev:

Du må forklare hvorfor du gjentar idiotsvarene dine ustanselig. Du må begrunne.
Men siden forskning og seriøse advarsler er noe du ikke kan gå i mot så sier du tullete ting uten hold i.
Vet ikke hvor mange som følger med på disse trådene. Det kan være omtrent null, men lurer på hva de tenker om dine tomme svar som fyller hver trådside.

Det er jo ikke noe mening alt det du deler av linker heller, men DET skjønner du ikke selv!

Dessuten er det flere som stiller deg spørsmål, og påpeker hva du egentlig driver med, men du unnviker glatt å svare direkte på de spørsmålene! Da kan det hende at du til slutt ikke er livredd en mobiltlf lengre.

Endret av tdm900
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

On 3/8/2020 at 12:39 PM, tdm900 said:

Det er jo ikke noe mening alt det du deler av linker heller, men DET skjønner du ikke selv!

Dessuten er det flere som stiller deg spørsmål, og påpeker hva du egentlig driver med, men du unnviker glatt å svare direkte på de spørsmålene! Da kan det hende at du til slutt ikke er livredd en mobiltlf lengre.

Mange bør stille spørsmål ved din oppførsel der du konsekvent gjennom tråden forsøker å så tvil om forskning, studier, varsling om helsefaren ved stråling. Og du har ingen referanser som støtter tullesvarene dine.

Jeg kom ikke for å svare deg, men for å poste følgende opplysninger:


Mer følgende sitat:

"Det er  altså verdt å nevne at når man skal forske på diabetes så bruker man 2,4 Ghz i kort tid for å gi rotter diabetes. Vanlig wi-fi sender på 2,4 Ghz..."

https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/23/wifi-fremkaller-diabetes/

Dette stadfestes i en rapport fra European Parliament med tittel "Effects of 5G wireless communication on human health", som også ligger på siden i PDF-utgave.

Jeg legger selv til:
2,4 GHz er frekvensområdet som brukes av Bluetooth, Wifi, DECT-telefoner, mobiltelefoner m.m. (samme som inni mikrobølgeovner).  Wifi betyr dermed routere, trådløse nettverksprodukter inkludert laptop, smartmobiler osv., og også TV-apparater, streaming-radioer, chromecast-duppeditter, smarthøyttalere/trådløse høyttalere, alarm-enheter...

Det er derfor lenge siden man kunne begrense problemet til egen bruk av en mobiltelefon samt strålingen fra basestasjoner. Selv hjemmet er proppet fullt av strålesendere. Når de blir syke så kan det være for sent å oppdage hvor naiv man har vært.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, slask skrev:

Mange bør stille spørsmål ved din oppførsel der du konsekvent gjennom tråden forsøker å så tvil om forskning, studier, varsling om helsefaren ved stråling. Og du har ingen referanser som støtter tullesvarene dine.

Jeg kom ikke for å svare deg, men for å poste følgende opplysninger:


Mer følgende sitat:

"Det er  altså verdt å nevne at når man skal forske på diabetes så bruker man 2,4 Ghz i kort tid for å gi rotter diabetes. Vanlig wi-fi sender på 2,4 Ghz..."

https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/23/wifi-fremkaller-diabetes/

Dette stadfestes i en rapport fra European Parliament med tittel "Effects of 5G wireless communication on human health", som også ligger på siden i PDF-utgave.

Jeg legger selv til:
2,4 GHz er frekvensområdet som brukes av Bluetooth, Wifi, DECT-telefoner, mobiltelefoner m.m. (samme som inni mikrobølgeovner).  Wifi betyr dermed routere, trådløse nettverksprodukter inkludert laptop, smartmobiler osv., og også TV-apparater, streaming-radioer, chromecast-duppeditter, smarthøyttalere/trådløse høyttalere, alarm-enheter...

Det er derfor lenge siden man kunne begrense problemet til egen bruk av en mobiltelefon samt strålingen fra basestasjoner. Selv hjemmet er proppet fullt av strålesendere. Når de blir syke så kan det være for sent å oppdage hvor naiv man har vært.

Igjen så viser du til en blogg, hvorfor gjør du det? Og dessuten er 2,4Ghz noe vanvittig tregt å bruke. Du har helt tydeligvis ikke snøring på noe av det du skriver! For siden du er livredd radiosignaler fra en router, kan du heller ikke vite noe om de frekvensene

Hva med de som har utviklet diabetes FØR vi fikk wifi og alskens annet i hus, som du hardnakket kaller for stråling? Men som i virkeligheten er radiosignaler? Og ikke prøv deg med svar som at diabetes har eksistert i alle år, det duger bare ikke!

SKREMSELSPROPAGANDA kalles det du bedriver!!!

Endret av tdm900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2020 at 2:42 PM, tdm900 said:

Igjen så viser du til en blogg, hvorfor gjør du det? Og dessuten er 2,4Ghz noe vanvittig tregt å bruke. Du har helt tydeligvis ikke snøring på noe av det du skriver! For siden du er livredd radiosignaler fra en router, kan du heller ikke vite noe om de frekvensene

Hva med de som har utviklet diabetes FØR vi fikk wifi og alskens annet i hus, som du hardnakket kaller for stråling? Men som i virkeligheten er radiosignaler? Og ikke prøv deg med svar som at diabetes har eksistert i alle år, det duger bare ikke!

SKREMSELSPROPAGANDA kalles det du bedriver!!!

Bloggen omtaler en EU-rapport.
Mener du denne EU-rapporten blir uviktig eller ubetydelig fordi den omtales på en blogg?
Blogger(e) er viktige i en tid der media struper debatten til fordel for mektige næringsinteresser som dermed også slipper negativ omtale. Hadde mediene (MSM) omtalt dette, så hadde jeg selvfølgelig linket dit også, men er ensidige og blokkerer viktig debatt.

Er 2,4 GHz vanvittig tregt? Sammenlignet med hva? Med 5 GHz som mange router har i dag? Prøver du å inbille oss at 5G er det samme som 5 GHz?  I så fall er du langt ute på viddene, eh....forøvrig noe vi har konstatert i lang tid.
(Edit: Nå har ikke helsefaren noe med hastighet å gjøre, men du må jo finne på noe å argumentere med, selv om det er langt utenfor jordet. Om det er tregt i dine "øyne", så har det ikke noe med noen sak å gjøre, for 2,4 GHz er trolig verdens mest utbredte frekvensområde som finnes i alle hjem, alle ører, alle mobiler, laptoper osv).

Jeg har ikke påstått at elektromagnetisk stråling er eneste årsak til diabetes. Leste du det sånn?
Men det er altså dokumentert i vitenskapelig forskning at rotter påføres diabetes, blant de hauger og lass med studier som viser helsefare fra stråling.
EU-rapporten bekrefter altså at stråling er farlig. Ved diabetesforskning trengs rotter med diabetes og disse produsers "ferdig syke" ved hjelp av nettopp stråling av samme type vi har huset fullt av.
Faller det deg tungt for brystet at dette nå er kjent? Lever du av telekom/big-tech?

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, slask skrev:

Bloggen omtaler en EU-rapport.
Mener du denne EU-rapporten blir uviktig eller ubetydelig fordi den omtales på en blogg?
Blogger(e) er viktige i en tid der media struper debatten til fordel for mektige næringsinteresser som dermed også slipper negativ omtale. Hadde mediene (MSM) omtalt dette, så hadde jeg selvfølgelig linket dit også, men er ensidige og blokkerer viktig debatt.

Er 2,4 GHz vanvittig tregt? Sammenlignet med hva? Med 5 GHz som mange router har i dag? Prøver du å inbille oss at 5G er det samme som 5 GHz?  I så fall er du langt ute på viddene, eh....forøvrig noe vi har konstatert i lang tid.
(Edit: Nå har ikke helsefaren noe med hastighet å gjøre, men du må jo finne på noe å argumentere med, selv om det er langt utenfor jordet. Om det er tregt i dine "øyne", så har det ikke noe med noen sak å gjøre, for 2,4 GHz er trolig verdens mest utbredte frekvensområde som finnes i alle hjem, alle ører, alle mobiler, laptoper osv).

Jeg har ikke påstått at elektromagnetisk stråling er eneste årsak til diabetes. Leste du det sånn?
Men det er altså dokumentert i vitenskapelig forskning at rotter påføres diabetes, blant de hauger og lass med studier som viser helsefare fra stråling.
EU-rapporten bekrefter altså at stråling er farlig. Ved diabetesforskning trengs rotter med diabetes og disse produsers "ferdig syke" ved hjelp av nettopp stråling av samme type vi har huset fullt av.
Faller det deg tungt for brystet at dette nå er kjent? Lever du av telekom/big-tech?

Wordpress, er ikke et EU-dokument. Og dessuten kommer nok ikke EU med en slik rapport, det hadde i så fall blitt rabalder! Så enn så lenge, er alt du deler og serverer her bare tull og vås! 
Nei, jeg lever ikke av telekom!! Det har jeg sagt før!!

Det er kun basert på en utrolig, og merkelig frykt, å være redd for mobilSIGNALER!

Endret av tdm900
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Bloggen omtaler en EU-rapport.
Mener du denne EU-rapporten blir uviktig eller ubetydelig fordi den omtales på en blogg?
Blogger(e) er viktige i en tid der media struper debatten til fordel for mektige næringsinteresser som dermed også slipper negativ omtale. Hadde mediene (MSM) omtalt dette, så hadde jeg selvfølgelig linket dit også, men er ensidige og blokkerer viktig debatt.

Er 2,4 GHz vanvittig tregt? Sammenlignet med hva? Med 5 GHz som mange router har i dag? Prøver du å inbille oss at 5G er det samme som 5 GHz?  I så fall er du langt ute på viddene, eh....forøvrig noe vi har konstatert i lang tid.
(Edit: Nå har ikke helsefaren noe med hastighet å gjøre, men du må jo finne på noe å argumentere med, selv om det er langt utenfor jordet. Om det er tregt i dine "øyne", så har det ikke noe med noen sak å gjøre, for 2,4 GHz er trolig verdens mest utbredte frekvensområde som finnes i alle hjem, alle ører, alle mobiler, laptoper osv).

Jeg har ikke påstått at elektromagnetisk stråling er eneste årsak til diabetes. Leste du det sånn?
Men det er altså dokumentert i vitenskapelig forskning at rotter påføres diabetes, blant de hauger og lass med studier som viser helsefare fra stråling.
EU-rapporten bekrefter altså at stråling er farlig. Ved diabetesforskning trengs rotter med diabetes og disse produsers "ferdig syke" ved hjelp av nettopp stråling av samme type vi har huset fullt av.
Faller det deg tungt for brystet at dette nå er kjent? Lever du av telekom/big-tech?

Leser du ikke det du poster selv?, det er ikke en EU-rapport men et dokument som er lagt frem for EU Parlamentet.

"DISCLAIMER AND COPYRIGHT This document is prepared for, and addressed to, the Members and staff of the European Parliament as background material to assist them in their parliamentary work. The content of the document is the sole responsibility of its author(s) and any opinions expressed herein should not be taken to represent an official position of the Parliament. Reproduction and translation for non-commercial purposes are authorised, provided the source is acknowledged and the European Parliament is given prior notice and sent a copy."

Studien det vises til er laget i Iran av en "postgraduate" og inneholder veldig lite informasjon og beviser heller ikke at det er en sammenheng mellom diabetes og trådløse signaler, det antydes bare at det kan ha en sammenheng.

Dette er tydeligvis ikke informasjon som er så veldig viktig for disse fanatikerne, men de poster og deler alt som støtter deres syn uten å sjekke selv hva det faktisk handler om. Hvorfor sjekker ikke denne gjengen sine egne kilder?, har de ikke hørt om kildekritikk?.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/27/2020 at 11:37 AM, tdm900 said:

Wordpress, er ikke et EU-dokument. Og dessuten kommer nok ikke EU med en slik rapport, det hadde i så fall blitt rabalder! Så enn så lenge, er alt du deler og serverer her bare tull og vås! 
Nei, jeg lever ikke av telekom!! Det har jeg sagt før!!

Det er kun basert på en utrolig, og merkelig frykt, å være redd for mobilSIGNALER!

Jeg har gang på gang påpekt at du bare repeterer tull.
Helsefarlig stråling blir ikke borte fordi du insisterer på å kalle det signaler. Det er fortsatt stråling, EMF - elektromagnetiske felter, millimeterbølger eller pulser. Tror du folk er så dumme at de frikjenner strålingen bare fordi du kamuflerer det bak ordet "signaler"?

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i korona-perioden, eller noe før, økes strålingen i byene - alarmerende økning.


Hva skjer?


Vi har fått in rapporter om att mätningar på olika platser i Sverige visar kraftigt ökad strålning från basstationer och mobilmaster. En mätning i Norrköping den 24 mars visade att strålningen ökat från 35 000 mikroW/m2 till 350 000 mikroW/m2 på kort tid. På Järntorget i Stockholm uppmättes extrema 1 300 000 mikroW/m2 i november. Detta är farliga nivåer och den här trenden måste vändas för att rädda folkhälsan och vår gemensamma miljö.

https://www.stralskyddsstiftelsen.se/2020/03/mycket-kraftig-okning-av-stralning-fran-basstationer/

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, slask skrev:

Jeg har gang på gang påpekt at du bare repeterer tull.
Helsefarlig stråling blir ikke borte fordi du insisterer på å kalle det signaler. Det er fortsatt stråling, EMF - elektromagnetiske felter, millimeterbølger eller pulser. Tror du folk er så dumme at de frikjenner strålingen bare fordi du kamuflerer det bak ordet "signaler"?

Du leser jo ikke hva du selv deler! Ergo kan du ikke kritisere meg for noe som helst, av all svadaen du kommer med!

Er bare du som klarer å innbille deg at det ikke er signaler, skjønner og fatter ikke hvordan du får til det.

Endret av tdm900
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, slask skrev:

Midt i korona-perioden, eller noe før, økes strålingen i byene - alarmerende økning.


Hva skjer?


Vi har fått in rapporter om att mätningar på olika platser i Sverige visar kraftigt ökad strålning från basstationer och mobilmaster. En mätning i Norrköping den 24 mars visade att strålningen ökat från 35 000 mikroW/m2 till 350 000 mikroW/m2 på kort tid. På Järntorget i Stockholm uppmättes extrema 1 300 000 mikroW/m2 i november. Detta är farliga nivåer och den här trenden måste vändas för att rädda folkhälsan och vår gemensamma miljö.

https://www.stralskyddsstiftelsen.se/2020/03/mycket-kraftig-okning-av-stralning-fran-basstationer/

Merker du noe til det? Neppe, fordi du ALDRI vil merke noe til det. Må være utrolig hypokonder for å i det hele tatt gidde å bry seg med mobilSIGNALER rundt seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

Midt i korona-perioden, eller noe før, økes strålingen i byene - alarmerende økning.


Hva skjer?


Vi har fått in rapporter om att mätningar på olika platser i Sverige visar kraftigt ökad strålning från basstationer och mobilmaster. En mätning i Norrköping den 24 mars visade att strålningen ökat från 35 000 mikroW/m2 till 350 000 mikroW/m2 på kort tid. På Järntorget i Stockholm uppmättes extrema 1 300 000 mikroW/m2 i november. Detta är farliga nivåer och den här trenden måste vändas för att rädda folkhälsan och vår gemensamma miljö.

https://www.stralskyddsstiftelsen.se/2020/03/mycket-kraftig-okning-av-stralning-fran-basstationer/

Du kan ikke forvente at noen skal ta dette seriøst når du tidligere har kommet med usanne påstander. Hvem og hvor kommer disse såkalte rapportene fra og hvordan er målingene gjort?.

Strålskyddstiftelsen må være usedvanlig useriøs siden de bruker barn i propagandaen sin, siden er jo fylt opp med skremselspropaganda der de bruker barn.

Du hoppet glatt over denne, hva er poenget med å komme med påstander som ikke stemmer?.

På 27.3.2020 den 12.17, FryNor skrev:

Leser du ikke det du poster selv?, det er ikke en EU-rapport men et dokument som er lagt frem for EU Parlamentet.

"DISCLAIMER AND COPYRIGHT This document is prepared for, and addressed to, the Members and staff of the European Parliament as background material to assist them in their parliamentary work. The content of the document is the sole responsibility of its author(s) and any opinions expressed herein should not be taken to represent an official position of the Parliament. Reproduction and translation for non-commercial purposes are authorised, provided the source is acknowledged and the European Parliament is given prior notice and sent a copy."

Studien det vises til er laget i Iran av en "postgraduate" og inneholder veldig lite informasjon og beviser heller ikke at det er en sammenheng mellom diabetes og trådløse signaler, det antydes bare at det kan ha en sammenheng.

Dette er tydeligvis ikke informasjon som er så veldig viktig for disse fanatikerne, men de poster og deler alt som støtter deres syn uten å sjekke selv hva det faktisk handler om. Hvorfor sjekker ikke denne gjengen sine egne kilder?, har de ikke hørt om kildekritikk?.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, FryNor said:

Du kan ikke forvente at noen skal ta dette seriøst når du tidligere har kommet med usanne påstander. Hvem og hvor kommer disse såkalte rapportene fra og hvordan er målingene gjort?.

Strålskyddstiftelsen må være usedvanlig useriøs siden de bruker barn i propagandaen sin, siden er jo fylt opp med skremselspropaganda der de bruker barn.

Du hoppet glatt over denne, hva er poenget med å komme med påstander som ikke stemmer?.

 


Du klarte å oppsummere omtalen av denne studien til at den var laget av "postgraduate"?
Her er resten av forfatterne:

Author information

Ali Masoumi is a postgraduate researcher in the Department of Physiology, Faculty of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.

Narges Karbalaei, Ph.D., is an Assistant Professor in the Department of Physiology, Faculty of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.

S.M.J Mortazavi, Ph.D., is a Full Professor in the Department of Medical Physics and Medical Engineering, Faculty of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.

Mohammad Shabani, Ph.D., is an Associate Professor in the Neuroscience Research Center, Neuropharmacology Institute, Kerman University of Medical Sciences, Kerman, Iran.

Funding
The present work was financially supported by Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran [grant no. 12632].

Studien:
Radiofrequency radiation emitted from Wi-Fi (2.4 GHz) causes impaired insulin secretion and increased oxidative stress in rat pancreatic islets
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09553002.2018.1490039


Dessuten...flere og flere stiller spørsmål ved myndighetenes pressemeldinger (bevisst underrapportering?)
"Forskningen er klar"
"Tusenvis av forskningsrapporter har påvist skader fra elektromagnetisk stråling. Folkets Strålevern mener nåværende forskning er bevis nok til å iverksette føre-var-tiltak – og nok til å senke tillatte grenseverdier."
http://www.folkets-stralevern.no/lenker/

Nettstedet Elektrostress har forøvrig flere artikler om samme sak, bl.a. en oversettelse.
https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/14/european-parliamentary-research-service-advarer-mot-5g/
https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/23/wifi-fremkaller-diabetes/

Når man ser omfanget og konsekvensen av korona-saken, så må man faktisk må stille seg spørmålet - hvorfor ignoreres helsefare og stråling?
Immunforsvaret svekkes av 5G, stråling osv.
Strålingen vi utsettes for er høyst alarmerende og ikke forbigående slik som korona. 5G må faktisk være en langt viktigere sak.
Hvor har myndighetene hodene sine?

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:



Dessuten...flere og flere stiller spørsmål ved myndighetenes pressemeldinger (bevisst underrapportering?)
"Forskningen er klar"
"Tusenvis av forskningsrapporter har påvist skader fra elektromagnetisk stråling. Folkets Strålevern mener nåværende forskning er bevis nok til å iverksette føre-var-tiltak – og nok til å senke tillatte grenseverdier."
http://www.folkets-stralevern.no/lenker/

 

Nettstedet Elektrostress har forøvrig flere artikler om samme sak, bl.a. en oversettelse.
https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/14/european-parliamentary-research-service-advarer-mot-5g/
https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/23/wifi-fremkaller-diabetes/

 

Første avsnittet: Det er gjeng hypokondere, som sprer en propaganda som ikke holder vann. Hvordan de har fått det for seg at mobilSIGNALER er skadelig, er ikke mulig å forstå!

Andre avsnitt: Du viser til BLOGGER, det er IKKE et nettsted! Og blogger kan jo hvem som helst opprette og skrive all slags svada!

Endret av tdm900
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, slask skrev:


Du klarte å oppsummere omtalen av denne studien til at den var laget av "postgraduate"?
Her er resten av forfatterne:

Author information

Ali Masoumi is a postgraduate researcher in the Department of Physiology, Faculty of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.

Narges Karbalaei, Ph.D., is an Assistant Professor in the Department of Physiology, Faculty of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.

S.M.J Mortazavi, Ph.D., is a Full Professor in the Department of Medical Physics and Medical Engineering, Faculty of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran.

Mohammad Shabani, Ph.D., is an Associate Professor in the Neuroscience Research Center, Neuropharmacology Institute, Kerman University of Medical Sciences, Kerman, Iran.

Funding
The present work was financially supported by Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran [grant no. 12632].

Studien:
Radiofrequency radiation emitted from Wi-Fi (2.4 GHz) causes impaired insulin secretion and increased oxidative stress in rat pancreatic islets
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/09553002.2018.1490039


Dessuten...flere og flere stiller spørsmål ved myndighetenes pressemeldinger (bevisst underrapportering?)
"Forskningen er klar"
"Tusenvis av forskningsrapporter har påvist skader fra elektromagnetisk stråling. Folkets Strålevern mener nåværende forskning er bevis nok til å iverksette føre-var-tiltak – og nok til å senke tillatte grenseverdier."
http://www.folkets-stralevern.no/lenker/

Nettstedet Elektrostress har forøvrig flere artikler om samme sak, bl.a. en oversettelse.
https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/14/european-parliamentary-research-service-advarer-mot-5g/
https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/23/wifi-fremkaller-diabetes/

Når man ser omfanget og konsekvensen av korona-saken, så må man faktisk må stille seg spørmålet - hvorfor ignoreres helsefare og stråling?
Immunforsvaret svekkes av 5G, stråling osv.
Strålingen vi utsettes for er høyst alarmerende og ikke forbigående slik som korona. 5G må faktisk være en langt viktigere sak.
Hvor har myndighetene hodene sine?

Studien forteller ingenting om hvilke metoder som er brukt bortsett fra at det er brukt 2.4GHz, skal dette være vitenskapelig bevis så må det samme eksperimentet utføres av flere uavhengige instanser og alle variabler må utelukkes. Altså det beviser det ingenting.

Folkets Strålevern og disse tusen rapportene gidder jeg ikke en gang å kommentere da du enda ikke har klart å hoste opp noe som faktisk er udiskutable bevis på at stråling fra mobilnettverk er skadelig.

Hvorfor blir dette presentert som en EU-rapport når det bare er et dokument som er fremlagt for EU parlamentet av en tenketank?, hvem som helst kan lage slike dokumenter å sende inn men det gjør det ikke til en offisiell rapport eller et dokument man kan ta for god fisk.

https://elektrostress.wordpress.com/2020/03/23/wifi-fremkaller-diabetes/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/30/2020 at 10:32 PM, FryNor said:

 

Folkets Strålevern og disse tusen rapportene gidder jeg ikke en gang å kommentere da du enda ikke har klart å hoste opp noe som faktisk er udiskutable bevis på at stråling fra mobilnettverk er skadelig.

 

Av disse tusen rapportene (ikke nøyaktig antall naturligvis) inneholder en mengde alarmerende kunnskap om at stråling er helsefarlig. Rotteforsøkene dreier seg gjerne om eksponering fra 1 sender over en kontrollert tidsperiode.
Vi mennesker bader i stråling hver eneste dag, fra en haug mikrobølgesendere.
At du velger å bagatellisere dette viser at du enten ikke vil se på rapportene eller så har du egeninteresse i å holde kunnskapen unna befolkning. Det er ingen vits at du prøver å fortelle at nei, du har ingen egeninteresse, for det virker ikke troverdig når du samtidig ignorerer materialet.

Alternativet kan være at du rett og slett ikke forstår sammenhengen og farenivået, det har jeg ingen mulighet for å sjekke.

Kanskje du ikke forstår at mobilnettverk bruker nettopp mikrobølgestråling?

Så klart er det store økonomiske interesser i å holde dette under matta, så lenge det går. Skadebegrensning ved blokkering av informasjon.

https://www.folkets-stralevern.no/lenker
 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...