Gå til innhold

Blir dine søndagskvelder litt ødelagt av mandagen?


Tiit

Anbefalte innlegg

Liker søndag. Det er dagen vi kan gå i skogen, på stranda eller finne på noe annet fint og avslappende.

Vasker også hus på søndagene og koser meg med det mens mannen er på trening med gutta ;)

Skikkelig god-dag. :D

Nesten som jeg skulle sagt det selv :Nikke:

Søndager er faktisk en av de beste dagene i uka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Ja, om jeg hadde jobbet på mandager så hadde jeg nok også latt søndagen fått et litt trist preg over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker søndager! Fin dag for sene frokoster, lange turer, møte med venner, slenging i sofaen og total avslapping. Nettopp det at man skal opp dagen etterpå gjør at det blir lettere å slappe av syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Ja søndagen er desverre ganske tragisk for meg! Eg klarar ikkje å forstå det - men er ofte ganske så deprimert på søndagar. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag er den verste dagen i uken! Jeg sover lenge, gjør ingenting og får kjempedårlig samvittighet (ofte planlegger jeg en hel del ting jeg skal gjøre på søndag, men det blir aldri gjort :roll: ). Og så gruer jeg meg til mandagen, ikke fordi jeg mistrives på skolen, men jeg må opp tidlig (og jeg får ikke sove før sent på søndager - derfor sitter jeg her nå). Nei, søndag er en deppedag! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre som ikke liker søndager. Går bare og trør,kjeder meg og gruer meg til mandagene. Ikke alle søndager er sånn da...er det sol og blå himmel så hjelper det mye :)

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Overhodet ikke.

Se selv - nå er det allerede mandag morgen, klokken er halv tre og her sitter jeg.

jeg har vært trøtt i over to timer, men sitter her like godt.

Og hvorfor det? Fordi jeg er uavhengig av vanlig arbeidstid. Jeg styrer min egen tid som jeg vil. Ergo har jeg det bra hver dag, enten det er fredag, lørdag, søndag eller mandag. Eller onsdag. Eller torsdag... eller tirsdag... eller jul eller påske... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Heldigvis så har jeg sjeldent tidlligvakter på mandager,så jeg får en litt mykere start på uka og søndagene er helt OK.

Men de gangene jeg skal på jobb mandag morgen,så er søndag en drittdag! Går rundt med en dårlig følelse hele dagen..ofte allerede fra lørdag kveld :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke i det hele tatt faktisk! Nyter søndagene jeg - og mandagene er da ikke så ille synes jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pjusk

Jeg nyyyyter søndagen, skulle gjerne ha en to - tre av dem hver uke for tiden. Og jeg kan da ikke la hver søndag bli ødelagt med tanke på mandag? Det må jo være et stjerneeksempel på unødvendig negativ tenking.

I går:

Sto opp litt senere

Planteloppemarked + sosiale happenings

Venninnebesøk

Rengjøring bil

Masse klesvask

Laget god, indisk middag

Ungene sløvet og hadde venner på besøk, dro på besøk

Vasket bad

Masse hagearbeid til 23.30

Surfet litt på KG

Gikk igennom mail + jobbet bittelitt

Hvilken annen dag kan man gjøre dette på?(Joda, lørdag - man da går gjerne litt av dagen bort på handling...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke.

Se selv - nå er det allerede mandag morgen, klokken er halv tre og her sitter jeg.

jeg har vært trøtt i over to timer, men sitter her like godt.

Og hvorfor det? Fordi jeg er uavhengig av vanlig arbeidstid. Jeg styrer min egen tid som jeg vil. Ergo har jeg det bra hver dag, enten det er fredag, lørdag, søndag eller mandag. Eller onsdag. Eller torsdag... eller tirsdag... eller jul eller påske... :)

Men er ikke du arbeidsledig? Da er det vel ikke vanskelig å ha det like bra (eller dårlig) alle dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg faktisk ikke lenger gruer meg til å gå på jobb, så har jeg heller ikke problemer med søndagskvelden lenger.

det var en periode der jeg hadde problemer med å klare å legge meg, dette gjaldt både søndagskvelder og alle andre kvelder før arbeidsdag, rett og slett fordi jeg ikke hadde lyst til å stå opp igjen og måtte på jobb...

det er ikke bra!!

har man det sånn så må man løse problemet.

nå synes jeg søndagene bare er deilige, late dager hvor man kan sove ut, trener hver søndag også komme hjem og sløve på sofaen før man legger seg.

liker søndager jeg, så lenge jeg har det bra på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Søndager er i utgangspunktet gode dager, men ja, de blir litt ødelagt når jeg begynner å tenke på at jeg må tidlig opp neste morgen. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kari N

Noen av mine søndager blir også ødelagt. Det blir slik at vi sjelden gjør noe morsomt på søndag, da alle skal tidlig opp mandag. Skal vi gjøre noe, så kan det ikke ta mye tid eller så må det starte tidlig, da alle vil være tidlig hjemme for å slappe av. Ikke alltid den gjør meg deppa, men noen ganger tenker jeg: "ÅH! Skulle hatt fri mandager!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at søndagene blir ødelagt av mandagene. Men så er jeg flink til å kose meg om søndagen. Slapper av, treffer venninner, er sammen med kjæresten, lager god middag, går en tur, har full overhaling fra topp til tå med diverse masker og kremer på badet, ser en god film osv. Er jeg riktig flink, får jeg kanskje gjort noe fornuftig som jeg ikke har fått tid til tidligere i uka også, men ikke noe stress.

Liker søndagene jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hver kveld med jobb neste dag blir ødelagt. Gruer meg til neste dag på jobb. Ikke fordi jeg mistrives, men fordi jeg ikke får sove (fordi jeg gruer meg, hehe) og så blir jeg så trett at det er grusomt å være på jobb. Vond sirkel ja!

Dessuten hater jeg å stå opp tidlig! Vil sove litt lenger, og ta meg god tid før jeg tusler meg på jobb. Da tror jeg at jeg hadde vært mye mer motivert til å jobbe skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Dette er virkelig å ta sorgene på forskudd. At jeg må legge meg litt tidligere på en søndag enn på en lørdag, er overhode ikke et problem. Jeg klarer ikke å se det som et problem i hvertfall. Dessuten så trives jeg i den jobben jeg er i og på mandag ser jeg jo igjen de jeg jobber sammen med som er hyggelige mennesker. At ting må gjøres på mandagen som en gruer for, er en helt annen sak som ikke oppstår for ofte for min del :wink:

Dessuten så er søndagen for meg en av de dagene hvor jeg og sambo har tid til hverandre og andre (besøker familie og venner). Så søndag er i grunn en veldig behagelig og rolig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
I perioder har jeg det slik.... At søndagen får et trist preg' date=' gr. at mandagen venter like bak svingen.... D er sikkert ikke noe bra tegn, og jeg forsøker å kjempe imot denne følelsen. Leve i nuet, og nyte livet. Ikke tenke jobb når jeg har fri... Alt d der. Men likevel... søndag kveld :roll: ikke bra.... :([/quote']

Helt enig! (men nå har jeg endelig fått sommerferie. 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hm, noen ganger sikkert. Men det kan også gå andre veien - at mandager går tungt grunnet lange søndager o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...