Gå til innhold

Blir dine søndagskvelder litt ødelagt av mandagen?


Tiit

Anbefalte innlegg

I perioder har jeg det slik.... At søndagen får et trist preg, gr. at mandagen venter like bak svingen.... D er sikkert ikke noe bra tegn, og jeg forsøker å kjempe imot denne følelsen. Leve i nuet, og nyte livet. Ikke tenke jobb når jeg har fri... Alt d der. Men likevel... søndag kveld :roll: ikke bra.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Heller motsatt. Mandagen blir ødelagt av søndagen. Jeg får ikke sove, for jeg har sovet for lenge på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Det kommer an på hva som skal skje på mandagen. Noen ganger ødelegger mandagen søndagen, men hvis jeg skal tidlig opp på mandag ødelegger søndag for mandag. Men prøver å ta en dag av gangen og gjøre det beste ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søndag er den verste dagen i uka. Det er noe uendelig trist, trøtt og deprimerende over den. Noen ganger er det så ille at jeg hele uka går rundt og gruer meg til søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darcy

Ja i aller høyeste grad.

Søndag er en drepende kjedelig dag, det eneste som er positivt med den er at jeg slipper å stå opp så tidlig, men det hjelper ikke så mye når jeg midt på dagen begynner å grue meg til å måtte stå opp tidlig på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes søndager er herlige. Man kan slappe av med god samvittighet, og skulle man finne på å gjøre noe fornuftig kan man føle seg veldig flink. Og nettopp fordi dagen etter er en hverdag tar man det rolig på kvelden, noe som er utrolig delig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var i den situasjonen ei tid at jeg hadde fri fra jobb på mandager-og det var bare helt herrrlig! :)

Søndagskvelden ble liksom helt noe annet!Men jeg går ikke rundt og depper på søndager fordi det er mandag dagen etter, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva du snakker om, Tiit!

Hadde et dårlig forhold til søndager i sin helhet - og særlig søndagskveldene - i mange, mange år. Men jeg tror jeg har blitt flinkere til å kose meg også om søndagskveldene, gjerne se en god film, etc. Før i tiden var søndagen preget av stillhet, ro, pappa hviler middag, hysj!, og i morgen er det skole igjen!

Det er viktig å kose seg litt hver dag, og prøve å ha et godt forhold også til søndager! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns søndager er herlige, god tid til familieaktiviteter, god middag og hyggekveld med mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple

Søndager er jo fine til avslapning, men som singel syns jeg søndagene er ganske kjipe. Og jeg gleder meg ikke akkurat til mandagene heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Æsj, nei, søndag er den aller verste dagen i uken! En trøtt og kjedelig dag der man sover lenge og går resten av dagen og tenker på det man skal gjøre kommende dag. Sikkert en følelse som henger igjen fra barndommen, da jeg virkelig gruet meg til å gå på skolen. Eneste gangen søndagen er en grei dag, er dersom jeg har mandagen helt fri og kan disponere den slik jeg vil. Og det skjer ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

JA!!! Søndag blir ødelagt av at det er mandag dagen etter. Føler at jeg ikke får noe ut av den dagen bare fordi den betyr at helga er slutt. Har faktisk den "dårlige" følelsen hele dagen, og noen ganger begynner jeg å grue meg allerede lørdag kveld... :oops:

De eneste gangene jeg syns søndag er ålreit er når jeg ikke skal tidlig opp på mandag morgen. Da er søndagen en fin dag - en skikkelig helgedag - for min del!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, søndager er ikke like bra som fredag og lørdag. Det er en viss demper at man må legge seg "tidlig" fordi man må opp dagen etter. Men bortsett fra det pleier jeg ikke bruke søndagen på å gruble over hva som skjer på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, søndag er jo en kjempekosedag! Fridag nr. to i tillegg til at ingen butikker er åpne, så da må man jo bare ta livet med ro. Søndagskvelden er kos (nesten) uansett hva som kommer på mandag. Sorgene tas på mandag morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Neida, søndager er fine. Mandager også.

Det eneste jeg sliter en smule med er at tirsdagene er så fine at de ødelegger litt for onsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndager er ikke noe særlig!

Kjedelige, så kjedelige... Og så går jeg hele kvelden med en visshet i hodet om at det er mandag imorgen. Opp tidlig, jobb og stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Dere som ikke liker søndag fordi mandag kommer etter: Har dere det sånn fordi dere misstrives på jobben?

Jeg syns søndag er en fin dag, den er annerledes en alle de andre: fri, ingen butikker åpne, har hatt fri dagen før, huset er ofte ryddig og rent, ofte uthvilt og opplagt! Liker søndag, men er glad det bare er en av de hver uke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker søndag. Det er dagen vi kan gå i skogen, på stranda eller finne på noe annet fint og avslappende.

Vasker også hus på søndagene og koser meg med det mens mannen er på trening med gutta ;)

Skikkelig god-dag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...