Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1321 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 5 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Har du fulgt med på statistikken fra Italia? Det er rimelig dramatiske tall. Nei, har ikke det. Hvem har dødd da? Unge? Eldre? Jeg har lest tallene fra WHO, de generelle. Blir ikke skremt. Legen min var i nord-Italia i forrige uke, jeg fikk vite det fordi han for en gangs skyld ikke var forsinket. Hvorfor? Fordi halvparten av pasientene hans hadde avbestilt timen sin fordi de visste hvor han hadde reist (lite sted). Jeg snakket mye med han om dette og han sier det ikke er grunn til bekymring. Endret 3. mars 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1322 Del Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, Agatha Spinatha skrev: Her er en av dine grove feil, dette er ikke influensa. Corona smitter raskere, vet du hva Corona er ? Samma hva du kaller det, det er ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1323 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 1 minutt siden, loveli skrev: Nei, har ikke det. Hvem har dødd da? Unge? Eldre? Jeg har lest tallene fra WHO, de generelle. Blir ikke skremt. Legen min var i nord-Italia i forrige uke, jeg fikk vite det fordi han for en gangs skyld ikke var forsinket. Hvorfor? Fordi halvparten av pasientene hans hadde avbestilt timen sin fordi de visste Han hadde reist (lite sted). Jeg snakket mye med han om dette og han sier det ikke er grunn til bekymring. Hvorfor diskuterer du og er så bastant når du ikke innehar informasjon i det hele tatt? Har du fått med deg krisen på Ullevål og legen der som hadde vært i Italia? Du trenger å utvide horisonten din litt her. Endret 3. mars 2020 av Agatha Spinatha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1324 Del Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, Agatha Spinatha skrev: Hvorfor diskuterer du og er så bastant når du ikke innehar informasjon i det hele tatt? Hva vet du da? Alt du sier er spørsmål. Hvilke fakta kan du vise til om hvor farlig dette er? Fakta som ikke har nådd de norske nyhetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1325 Del Skrevet 3. mars 2020 2 minutter siden, loveli skrev: Samma hva du kaller det, det er ikke så farlig. Det er ikke samma det.,, Det er ikke influensa, du vet ikke hvor farlig det er eller ikke da du ikke har satt deg inn i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1326 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 2 minutter siden, loveli skrev: Hva vet du da? Alt du sier er spørsmål. Hvilke fakta kan du vise til om hvor farlig dette er? Fakta som ikke har nådd de norske nyhetene. Du leser ikke i tråden heller eller følger med på nyhetene da du ikke har fått med deg hva som rapporteres fra Italia? Du valgte å hoppe over Ullevål tabben.. Endret 3. mars 2020 av Agatha Spinatha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. mars 2020 #1327 Del Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, loveli skrev: Nei, har ikke det. Hvem har dødd da? Unge? Eldre? Jeg har lest tallene fra WHO, de generelle. Blir ikke skremt. Legen min var i nord-Italia i forrige uke, jeg fikk vite det fordi han for en gangs skyld ikke var forsinket. Hvorfor? Fordi halvparten av pasientene hans hadde avbestilt timen sin fordi de visste Han hadde reist (lite sted). Jeg snakket mye med han om dette og han sier det ikke er grunn til bekymring. Da tenker jeg det kan være ålreit å oppdatere seg en aldri så liten dæsj før en er arrogant og bastant på internett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1328 Del Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, Agatha Spinatha skrev: Det er ikke samma det.,, Det er ikke influensa, du vet ikke hvor farlig det er eller ikke da du ikke har satt deg inn i det. Så fortell meg hvor farlig det er da. Vis meg hvor det står noe annet enn det WHO sier. Jeg har ikke virkelig satt meg inn i saken, følger saken på nyhetene. Ellers bruker jeg tiden på andre sosiale ting. I dag shoppet jeg på IKEA. Tror det var noen titalls folk som hostet der. Får satse på at jeg ikke dør av coronasmitte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1329 Del Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, loveli skrev: Så fortell meg hvor farlig det er da. Vis meg hvor det står noe annet enn det WHO sier. Jeg har ikke virkelig satt meg inn i saken, følger saken på nyhetene. Ellers bruker jeg tiden på andre sosiale ting. I dag shoppet jeg på IKEA. Tror det var noen titalls folk som hostet der. Får satse på at jeg ikke dør av coronasmitte da. Vet du, du kommer inn i en tråd og er bastant uten fakta, det er ikke min eller andre debattanters oppgave å oppdatere deg på hva som skjer i verden. Du har selv valgt å gå inn i denne tråden og diskutere, da må du også sette deg inn i saken. Pasientene til legen din er smartere enn legen. Italia har mange smittede og alvorlige syke, flere har dødd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hhhh9 Skrevet 3. mars 2020 #1330 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 5 timer siden, Herix skrev: Angående denne artikkelen: https://www.tv2.no/nyheter/11262121/ Jeg har begynt å hoste og snufse litt i dag, bor i Oslo området, burde jeg da holde meg inne? Så lenge du hoster i albuekroken går det vel greit å være ute (for å ikke eventuelt smitte andre med forkjølelse eller hva du nå har)? 3 busspassajerer som jeg reiste med i dag eide ikke folkeskikk: De satt og hostet og nøs ut i luften og ingen av de brukte albuekroken som vi har fått informasjon om. Endret 3. mars 2020 av hhhh9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1331 Del Skrevet 3. mars 2020 4 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Da tenker jeg det kan være ålreit å oppdatere seg en aldri så liten dæsj før en er arrogant og bastant på internett. Arrogant? Javel. Jeg prøver å si at jeg ikke synes det er så ille at det skjer en naturlig seleksjon. At dere mener noe annet er vel greit, men jeg må få mene at jeg ikke synes det er så krise. Aftenposten har en podcast som heter "forklart", den skaper ikke mer angst i meg for å si det sånn. https://aca.st/5c0e33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1332 Del Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, Agatha Spinatha skrev: Vet du, du kommer inn i en tråd og er bastant uten fakta, det er ikke min eller andre debattanters oppgave å oppdatere deg på hva som skjer i verden. Du har selv valgt å gå inn i denne tråden og diskutere, da må du også sette deg inn i saken. Pasientene til legen din er smartere enn legen. Italia har mange smittede og alvorlige syke, flere har dødd. Flere har dødd, de fleste har overlevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1333 Del Skrevet 3. mars 2020 Akkurat nå, loveli skrev: Flere har dødd, de fleste har overlevd. Se her du, følger jo ikke med i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1334 Del Skrevet 3. mars 2020 1 minutt siden, Agatha Spinatha skrev: Se her du, følger jo ikke med i det hele tatt. De tror mange flere enn de testede er smittet. Man har ikke testet alle mennesker for corona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Example Skrevet 3. mars 2020 #1335 Del Skrevet 3. mars 2020 3 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Se her du, følger jo ikke med i det hele tatt. Tallene fra i dag er vel drøye 3% av de smittede som har testet positivt har dødd. Så de aller fleste overlever. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. mars 2020 #1336 Del Skrevet 3. mars 2020 (endret) 7 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Se her du, følger jo ikke med i det hele tatt. Ok; 2 minutter siden, Example skrev: Tallene fra i dag er vel drøye 3% av de smittede som har testet positivt har dødd. Så de aller fleste overlever. De fleste dør ja... Endret 3. mars 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1337 Del Skrevet 3. mars 2020 3 minutter siden, loveli skrev: Ok; De fleste dør ja... Nå kan du se på NRK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 3. mars 2020 #1338 Del Skrevet 3. mars 2020 5 minutter siden, Example skrev: Tallene fra i dag er vel drøye 3% av de smittede som har testet positivt har dødd. Så de aller fleste overlever. Nå kan du se på NRK 1. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 3. mars 2020 #1339 Del Skrevet 3. mars 2020 13 minutter siden, loveli skrev: Så fortell meg hvor farlig det er da. Vis meg hvor det står noe annet enn det WHO sier. Jeg har ikke virkelig satt meg inn i saken, følger saken på nyhetene. Ellers bruker jeg tiden på andre sosiale ting. I dag shoppet jeg på IKEA. Tror det var noen titalls folk som hostet der. Får satse på at jeg ikke dør av coronasmitte da. Se på nrk direkte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missmcbeal Skrevet 3. mars 2020 #1340 Del Skrevet 3. mars 2020 Overlegen på Rikshospitalet sier det som det er 👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg