Mrs Robinson Skrevet 8. mars 2020 #2221 Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Har du link til nettsted som melder om dette? Vg, tv2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 8. mars 2020 #2222 Del Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, Agatha Spinatha skrev: Har du link til nettsted som melder om dette? VG melder dette. Skrives også at pasienten har et sammensatt sykdomsbilde. Det betyr vel at personen mest sannsynlig har en annen sykdom eller problem i tillegg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 8. mars 2020 #2223 Del Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, Milio skrev: VG melder dette. Skrives også at pasienten har et sammensatt sykdomsbilde. Det betyr vel at personen mest sannsynlig har en annen sykdom eller problem i tillegg. Ok, håper at vedkommende blir frisk snart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. mars 2020 #2224 Del Skrevet 8. mars 2020 36 minutter siden, RoNo skrev: Lykke til 🤞 Håper ikke det er Island Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 8. mars 2020 #2225 Del Skrevet 8. mars 2020 Jeg ønsker meg at det går ut ordre om at alle arrangement med mer enn X antall deltakere blir avlyst. Danskene har avlyst alt med mer enn 1000 mennesker, jeg skulle ønske vi gjorde noe tilsvarende. Så ønsker jeg meg at det blir gitt beskjed om at alle som kan ta hjemmekontor skal gjøre det inntil videre. Små tiltak, men som hvertfall gir inntrykk av at det tas grep. Ikke som nå, at vi skal løpe etter alle som er bekreftet smittet og prøve å spore opp alle de har vært i kontakt med. Det går ikke i lengden. Jeg tror ikke det går nå engang, men det er nå bare magefølelsen min da. Får helt vondt i magen av å lese om hvordan det er i Italia. Det er helt vilt. Og Italia er ikke noe U-land. Det kunne like gjerne vært her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. mars 2020 #2226 Del Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, Mrs Robinson said: Men tester du positivt som første fra et nytt land, vil det jo komme i alle landets aviser 😛 lykke til! Tenkte det samme rett etter jeg skrev innlegget. Venter og ser på utfallet. Det kan være negativt svar, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 8. mars 2020 #2227 Del Skrevet 8. mars 2020 VG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 8. mars 2020 #2228 Del Skrevet 8. mars 2020 11 minutter siden, Agatha Spinatha skrev: Har du link til nettsted som melder om dette? Vg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 8. mars 2020 #2229 Del Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Tenkte det samme rett etter jeg skrev innlegget. Venter og ser på utfallet. Det kan være negativt svar, så... Veldig bra at du skal bli testet. Hvordan går det med deg nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 8. mars 2020 #2230 Del Skrevet 8. mars 2020 3 minutter siden, Guile skrev: Jeg ønsker meg at det går ut ordre om at alle arrangement med mer enn X antall deltakere blir avlyst. Danskene har avlyst alt med mer enn 1000 mennesker, jeg skulle ønske vi gjorde noe tilsvarende. Så ønsker jeg meg at det blir gitt beskjed om at alle som kan ta hjemmekontor skal gjøre det inntil videre. Små tiltak, men som hvertfall gir inntrykk av at det tas grep. Ikke som nå, at vi skal løpe etter alle som er bekreftet smittet og prøve å spore opp alle de har vært i kontakt med. Det går ikke i lengden. Jeg tror ikke det går nå engang, men det er nå bare magefølelsen min da. Får helt vondt i magen av å lese om hvordan det er i Italia. Det er helt vilt. Og Italia er ikke noe U-land. Det kunne like gjerne vært her. Tyskland avlyser også større arrangementer nå. Så håper jeg på tid for solidaritet. Om du ikke er redd for å bli smittet selv, så tenk på at de rundt deg kan bli alvorlig syke. Gjør enkle tiltak. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. mars 2020 #2231 Del Skrevet 8. mars 2020 På tide at alle som har vært i utlandet holder seg hjemme. Nå har igjen helsepersonell smittet andre. Om helsevesenet ikke tar dette mer alvorlig, hvorfor skal resten av oss? Norge er landet det vokser hurtigst nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 8. mars 2020 #2232 Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, stan skrev: På tide at alle som har vært i utlandet holder seg hjemme. Ja, dette også. Selv om landet ikke har "utbrudd", så er flyplasser og knutepunkter høyrisiko nå for tida. Har du vært utaskjærs - bli hjemme til du vet du er frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. mars 2020 #2233 Del Skrevet 8. mars 2020 5 minutter siden, Guile skrev: Ja, dette også. Selv om landet ikke har "utbrudd", så er flyplasser og knutepunkter høyrisiko nå for tida. Har du vært utaskjærs - bli hjemme til du vet du er frisk. På tide å være føre var. Til nå har vi bare prøvd å demme opp når nye tilfeller dukker opp. I går var det 34 nye tilfeller i Norge, mens det i hele Kina var 44! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. mars 2020 #2234 Del Skrevet 8. mars 2020 18 minutter siden, stan skrev: På tide at alle som har vært i utlandet holder seg hjemme. Nå har igjen helsepersonell smittet andre. Om helsevesenet ikke tar dette mer alvorlig, hvorfor skal resten av oss? Norge er landet det vokser hurtigst nå. Gjelder dette bare helsepersonell? Skal i bryllup på lørdag. Et par kommer hjem fra syden fredag kveld. Må de holde seg hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 8. mars 2020 #2235 Del Skrevet 8. mars 2020 1 minutt siden, Pipaluk skrev: Gjelder dette bare helsepersonell? Skal i bryllup på lørdag. Et par kommer hjem fra syden fredag kveld. Må de holde seg hjemme? Alle bør holde seg hjemme, men om man velger å gjøre d er visst helt frivillig 🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 8. mars 2020 #2236 Del Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, Jajajane skrev: Alle bør holde seg hjemme, men om man velger å gjøre d er visst helt frivillig 🤦♀️ Står det noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 8. mars 2020 #2237 Del Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, Pipaluk skrev: Gjelder dette bare helsepersonell? Skal i bryllup på lørdag. Et par kommer hjem fra syden fredag kveld. Må de holde seg hjemme? Ja det synes jeg. Akkurat nå er det et bryllup hvor alle gjestene er i karantene : https://www.nettavisen.no/nyheter/deltok-i-bryllup-i-norge---alle-gjestene-satt-i-karantene/3423933840.html 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nematocera Skrevet 8. mars 2020 #2238 Del Skrevet 8. mars 2020 26 minutter siden, Guile skrev: Jeg ønsker meg at det går ut ordre om at alle arrangement med mer enn X antall deltakere blir avlyst. Danskene har avlyst alt med mer enn 1000 mennesker, jeg skulle ønske vi gjorde noe tilsvarende. Så ønsker jeg meg at det blir gitt beskjed om at alle som kan ta hjemmekontor skal gjøre det inntil videre. Små tiltak, men som hvertfall gir inntrykk av at det tas grep. Ikke som nå, at vi skal løpe etter alle som er bekreftet smittet og prøve å spore opp alle de har vært i kontakt med. Det går ikke i lengden. Jeg tror ikke det går nå engang, men det er nå bare magefølelsen min da. Får helt vondt i magen av å lese om hvordan det er i Italia. Det er helt vilt. Og Italia er ikke noe U-land. Det kunne like gjerne vært her. Bergen kommune har alt innført dette for arrangementer uten plasstildeling. "Uken" (NHH) i Bergen må begrense arrangementer pga dette. Kommunen har også gitt beskjed om at max antall kan reduseres ytterligere og at man kan måtte avlyse. (BT" som skrev om dette dette i sin "Korona-direkte") Bergen kommune har mange smittede i sentrum i et område som er svært populært blant helsepersonell for sikkerhetsskyld så de har all grunn til å være på tå hev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 8. mars 2020 #2239 Del Skrevet 8. mars 2020 1 hour ago, Agatha Spinatha said: Veldig bra at du skal bli testet. Hvordan går det med deg Jeg har gått ned 1,5 kg ila 4 dager, er svak, har muskelsmerter etter å ha vært sengeliggende siden onsdag ettermiddag, klarer ikke å sove, vondt i brystpartiet, men appetiten er på vei opp i dag. Så snilt av deg å spørre! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 8. mars 2020 #2240 Del Skrevet 8. mars 2020 2 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Jeg har gått ned 1,5 kg ila 4 dager, er svak, har muskelsmerter etter å ha vært sengeliggende siden onsdag ettermiddag, klarer ikke å sove, vondt i brystpartiet, men appetiten er på vei opp i dag. Så snilt av deg å spørre! Klem! God bedring uansett hva som feiler deg! ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg