Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Peanut skrev (1 time siden):

763F74D1-80CF-474A-B825-8411EA2F92A5.gif.81aa2b61562e59569eca8b210815b1c6.gif Der Dior før, på mine litt lengre negler, ofte varte 5+ dager, så så jeg i dag flere avskallinger, på tre negler til sammen. Er det noe jeg personlig ikke liker, så er det det 725626AE-4811-4329-A4E7-59687E1E5310.gif.a0fdb49609377e7bd8f48999e39bf500.gif

Var innom Dollarstore i dag og der har de et merke som heter Essence (tester ikke på dyr iflg PETA:  https://crueltyfree.peta.org/company/essence/ ).  

Jeg kjøpte et par neglelakker og en matt og en gel topcoat. 


Følgende på neglene i dag er to lag med Essence Holo Bomb Effect Nail Lacquer Nr.02, og ett lag med gel topcoat: 

IMG_3566.thumb.jpeg.73b91be948a96e058feb96334e8804e8.jpeg

(Tatt med blitz)

Syns neglene dine var myye finere med denne lengden🤗

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 12.09):

 

 

Endret av Zenobia
Gikk på limpinnen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (4 timer siden):

Synes dette er en perfekt lengde jeg. Blir de for lange, så ser det ikke bra ut synes jeg. Dine er omtrent like lange som mine gelenegler er nå. Mine er lagt på salong. 

Kjempefine negler du har btw 🥰 Det er nok litt uvant med lange negler først hvis man ikke er vant til det. Men man venner seg fort til det, er min erfaring 😊

THIS...har selv hatt gelenegler og første gangen tok jeg det sakte og greit da gikk alt bra :D det er en vanesak har du kjøpt noen neglelakker i det siste? Ga bort alle lakkene mine til min storesøster og hennes datter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girlsarebest skrev (1 minutt siden):

THIS...har selv hatt gelenegler og første gangen tok jeg det sakte og greit da gikk alt bra :D det er en vanesak har du kjøpt noen neglelakker i det siste? Ga bort alle lakkene mine til min storesøster og hennes datter. 

Jeg lakkerer neglene når jeg er på neglesalongen jeg 😁 Så de neglelakkene jeg har her har stått lenge i ro 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mich skrev (På 26.11.2023 den 17.52):

Blir nok siste gang jeg gjør mer "naturlige" negler før julemåneden kommer.0972592B-5DF4-4D91-9B5B-1F2383D85CFB.thumb.jpeg.b32997eb817237d14bcbf5f8a68611f8.jpeg

 

Perfekt lengde og fasong! 

Anonymkode: 901b5...02a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_3652.thumb.jpeg.c10ab4fce33c62e886bae0c25ed113d5.jpeg

To lag neglelakk og gelcoat over fra Essence. Følte for litt mer «julete» i dag ^^, 

(Pusen ser bare på =^.^= )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt julenegler. Rød gellakk med matt topcoat. Pyntet med glitterlakk og en negl med rød chrome. God jul 

20231221_160420.jpg

Anonymkode: e6c09...d99

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 12.09):

Min niese anbefalte meg og prøve akryl negler, må innrømme at dette er VELDIG uvant, men er fornøyd med resultatet navnet på neglelakken vet jeg ikke, nå skulle jeg ønske at jeg visste det burde jeg velge lengre negler neste gang?.

40769e87a570ebe10c66092d5ef352a2-2.jpg

Anonymkode: bbed0...a89

Lengre negler enn dette? Nei, kortere hadde vært penere. 

Anonymkode: d0895...eef

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Lengre negler enn dette? Nei, kortere hadde vært penere. 

Anonymkode: d0895...eef

Det kommer vel ann på øyet som ser? Jeg synes dette er en fin lengde 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/16/2023 at 12:09 PM, AnonymBruker said:

Min niese anbefalte meg og prøve akryl negler, må innrømme at dette er VELDIG uvant, men er fornøyd med resultatet navnet på neglelakken vet jeg ikke, nå skulle jeg ønske at jeg visste det burde jeg velge lengre negler neste gang?.

40769e87a570ebe10c66092d5ef352a2-2.jpg

Anonymkode: bbed0...a89

Når man har litt korte neglesenger (ikke ment som kritikk, jeg har det samme selv) kan det lett se falskt og ubalansert ut med så lange negler. Det blir mer negl enn fingertupp, liksom. Vanskelig å si med sikkerhet fra dette bildet, men formen ser heller ikke helt riktig ut. Det begynner å smalne av for høyt oppe, som om neglene egentlig er laget for noen som har mye lengre neglesenger.

Langt fra det verste jeg har sett, altså, men jeg ville gått for ca. halvparten av lengden free edge du har nå. Da ser du når det begynner å vokse ut om du kan ha noe særlig mer enn det. Med samme tuppfasong du har nå, kombinert med avsmalning som begynner lengre ned, vil det fortsatt se ganske langt ut, bare mye mer ekte.

Anonymkode: b5f8d...ae8

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når man har litt korte neglesenger (ikke ment som kritikk, jeg har det samme selv) kan det lett se falskt og ubalansert ut med så lange negler. Det blir mer negl enn fingertupp, liksom. Vanskelig å si med sikkerhet fra dette bildet, men formen ser heller ikke helt riktig ut. Det begynner å smalne av for høyt oppe, som om neglene egentlig er laget for noen som har mye lengre neglesenger.

Langt fra det verste jeg har sett, altså, men jeg ville gått for ca. halvparten av lengden free edge du har nå. Da ser du når det begynner å vokse ut om du kan ha noe særlig mer enn det. Med samme tuppfasong du har nå, kombinert med avsmalning som begynner lengre ned, vil det fortsatt se ganske langt ut, bare mye mer ekte.

Anonymkode: b5f8d...ae8

De virker for brede hele veien, må files på sidene fra neglesengene og ut, så blir det finere. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern kilde, og svar til dette + innlegg av bruker som utgir seg for å være flere personer. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (21 timer siden):

Det kommer vel ann på øyet som ser? Jeg synes dette er en fin lengde 😊 

Helt greit det, jeg bare svarte på det hun spurte om. 
Men nå er jo dette bare en tullebruker som finner bilder fra nett. 

Anonymkode: d0895...eef

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...