Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.


Zenobia

Anbefalte innlegg

Trish skrev (20 minutter siden):

Åå så synd. Det var en veldig fin farge!!

Om jeg noengang spotter at de har fått inn samme eller nesten samme skal jeg si ifra til deg! 😊

Anonymkode: 550ab...20b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Om jeg noengang spotter at de har fått inn samme eller nesten samme skal jeg si ifra til deg! 😊

Anonymkode: 550ab...20b

Takk🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte av med resten av gellacken da den kun var igjen på 3 av fingrene mine i dag. Alle de andre har blitt ødelagt den siste uken. Var nok litt dårlig lagt på tror jeg. 

Ble klar neglelakk nok en gang da... Kjedelig men nødvendig da jeg ønsker litt lengde og forebygge at de blir ødelagte heletiden. 

IMG_20231030_230317017~2.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM 80s Vibes: 

IMG_2957.thumb.jpeg.77b492241a200dc3c23cf6fe5bca341e.jpeg

Skikkelig skinnende knallrosa, men hvorfor ikke være litt fargesprakende i denne årstiden ^^, 

Endret av Peanut
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 9.01):

Så flinke dere er 🤩. Skikkelig inspirerende (og veldig mye å leve opp til 😅).

Første innlegg i tråden. Notorisk neglebiter og dårlige tynne håpløse negler. Føler dette egentlig er en del av samme sak. Dårlige negler som fliser og knekker bare man ser litt strengt på dem -> biting. Eneste som kan holde unna bitingen er lakk og nå er jeg på vei inn i en lakk-periode :nordvesta:

Dagens: Essie - meet me at midnight og caught on tape og Essie toplakk. Har rotet bort underlakken min 😅 men skal skaffe asap.

Noen tips til enklere fjerning av glitterlakk? Syns det er så pes jeg vegrer meg litt fra glitter men så elsker jeg jo også alt som er glitter og bling. IMG_2253.thumb.jpeg.39bdd495fa6731f5b08840c8b14f3655.jpeg

Anonymkode: 638dc...0b1

Den rosa flasken med neglelakkfjerner fra NORMAL(koster 17kr)fjerner ALL neglelakk..!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt negleforlengelse med gelelakk, blank og fargeløs. Shellakk oppå. Lagt nr. 35 og 142 fra nailster. Den første er en dekkende lakk i nakenrosa farge. Lagt den veldig tynt. Den andre er transparent i rosa med glitter. Brukt basecoat og topcoat under og over. Alt fra nailster. Tilstrebet å få mest mulig lik form på neglene, pluss å ikke få for tykk oppbygget negl. Ble masse filing mellom strøkene.

IMG_20231106_030544.jpg

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøydokka skrev (2 timer siden):

Lagt negleforlengelse med gelelakk, blank og fargeløs. Shellakk oppå. Lagt nr. 35 og 142 fra nailster. Den første er en dekkende lakk i nakenrosa farge. Lagt den veldig tynt. Den andre er transparent i rosa med glitter. Brukt basecoat og topcoat under og over. Alt fra nailster. Tilstrebet å få mest mulig lik form på neglene, pluss å ikke få for tykk oppbygget negl. Ble masse filing mellom strøkene.

IMG_20231106_030544.jpg

Ååå,de var superfine😍

Er dine.egne negler helt korte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mich skrev (3 timer siden):

Første gang jeg gikk for litt bling på neglene 💎

image1.thumb.png.e69eaf62d1ffea7b4d1e97d9f5d4d7d9.png

De var utrolig stilige!! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flusa skrev (18 timer siden):

Ååå,de var superfine😍

Er dine.egne negler helt korte?

Tusen takk 😊 Nei, mine egne er litt kortere enn forlengelsen, men har veldig tynne og myke negler som lett brekker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvilken er denne? 

Anonymkode: adf62...7f8

All Time Favoured fra Essence🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flusa skrev (På 6.11.2023 den 0.10):

Den rosa flasken med neglelakkfjerner fra NORMAL(koster 17kr)fjerner ALL neglelakk..!!

Takk for tips 😊

Anonymkode: 638dc...0b1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester farger til julebordet. Essie go overboard og night owl. IMG_2311.thumb.jpeg.5328a2fa0d01308e0235caa3b2a1f14c.jpeg

Anonymkode: 638dc...0b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...