Zenobia Skrevet 6. september 2022 Forfatter #361 Del Skrevet 6. september 2022 Nailpolish4life skrev (1 time siden): Hold oss oppdatert Det ble ett til lag i dag (blank) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. september 2022 #362 Del Skrevet 6. september 2022 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 9. september 2022 #363 Del Skrevet 9. september 2022 Neglelakken på huden forsvinner etterhvert😆 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #364 Del Skrevet 9. september 2022 Uten matt topp coat og med. Hva syntes dere? Føler mattlakk gjør utrykket mer moderne? Anonymkode: aacc1...7f7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 9. september 2022 #365 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Uten matt topp coat og med. Hva syntes dere? Føler mattlakk gjør utrykket mer moderne? Anonymkode: aacc1...7f7 Jeg likte den UTEN matt top coat🤗 Kjenpefine negler🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 9. september 2022 #366 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Trish skrev (På 9.9.2022 den 2.48): Neglelakken på huden forsvinner etterhvert😆 Du har lange velstelte negler. Endret 9. oktober 2022 av Nailpolish4life 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. september 2022 #367 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Uten matt topp coat og med. Hva syntes dere? Føler mattlakk gjør utrykket mer moderne? Anonymkode: aacc1...7f7 Synes det er fint med blanke negler, jeg. Men det er en smakssak😊 beundrer presisjonen din, du er flink til å ikke få neglelakk utenfor neglen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #368 Del Skrevet 9. september 2022 8 hours ago, Trish said: Neglelakken på huden forsvinner etterhvert😆 Men hvorfor fjerner du ikke neglelakken som er kommet på huden rundt og i neglebåndene? Det finnes jo ørt-og-fjørti korrekturpenner som ikke koster mange kronene og som fint kan brukes til spissene er blitt utfranset (bare å dyppe penna i neglelakkfjerner, la filtspissen suge til seg neglelakkfjerner, tørke av overskuddet på kjøkkenpapir, og så "rydde" bort sølet). Du har så fine negler og neglelakken er pent lagt. MEN! sølet rundt trekker virkelig ned inntrykket, og får det til å fremstå som slurv. Anonymkode: 4668a...2fc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #369 Del Skrevet 9. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): Synes det er fint med blanke negler, jeg. Men det er en smakssak😊 beundrer presisjonen din, du er flink til å ikke få neglelakk utenfor neglen. Haha, takk. Jeg hadde litt god tid i dag, så da fikk jeg det fint😂 Anonymkode: aacc1...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #370 Del Skrevet 9. september 2022 Anonymkode: 1b106...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #371 Del Skrevet 9. september 2022 Anonymkode: 1b106...1ea 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. september 2022 #372 Del Skrevet 9. september 2022 Jada, jeg skal fjerne det på huden så snart lakken er helt tørr (og så heter jo tråden lavterskel). 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 9. september 2022 #373 Del Skrevet 9. september 2022 Negglakk fra cubus, depend sitt merke 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. september 2022 Forfatter #374 Del Skrevet 9. september 2022 CrazyCatLady2500 skrev (7 minutter siden): (og så heter jo tråden lavterskel). Yes!! Fortsett å poste - - - Det ble med tanken, neglelakk for meg i dag. Men dag 5 med ett strøk Nail Hardener (blank lakk) fra Konad ble det så jeg føler meg så fjong, så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 9. september 2022 #375 Del Skrevet 9. september 2022 Nailpolish4life skrev (6 timer siden): Du har lange velstelte negler, jeg får alltid neglelakk nede på huden. Takk❤, Ja vanskelig å unngå det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 9. september 2022 #376 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men hvorfor fjerner du ikke neglelakken som er kommet på huden rundt og i neglebåndene? Det finnes jo ørt-og-fjørti korrekturpenner som ikke koster mange kronene og som fint kan brukes til spissene er blitt utfranset (bare å dyppe penna i neglelakkfjerner, la filtspissen suge til seg neglelakkfjerner, tørke av overskuddet på kjøkkenpapir, og så "rydde" bort sølet). Du har så fine negler og neglelakken er pent lagt. MEN! sølet rundt trekker virkelig ned inntrykket, og får det til å fremstå som slurv. Anonymkode: 4668a...2fc Etter maks en dag har det forsvunnet🙂 men kan kjøpe sånn hvis jeg kommer over noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #377 Del Skrevet 9. september 2022 Selvgjort gelé. Jeg tviholder på sommeren som endelig kom til Bergen nå 😃 Anonymkode: 05eda...079 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. september 2022 #378 Del Skrevet 9. september 2022 SELVFØLGELIG kom jeg borti noe før den forrige hadde tørket. Var bare å fjerne og begynne på nytt. Så da bytta jeg til favoritten min, som tørker på no time 🤎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 9. september 2022 #379 Del Skrevet 9. september 2022 Gel lakk fra HM. De hadde dessverre ikke så mange farger igjen, men synes kvaliteten virker veldig bra 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #380 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 1b106...1ea Veldig fin😍 vil du si hvilket merke og farge det er? Anonymkode: aacc1...7f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå