Gå til innhold

Frp går ut av regjeringen


Drizzt

Anbefalte innlegg

1 time siden, Jon Are skrev:

Supert. Støtter de 100 prosent.tøft gjort. Dessverre er Siv Jensen globalist og vil ødelegge partiet. Få henne ut av partiet også .  Jeg ventet fortsatt på et nasjonal konservativt parti som vil verne om Norge og norske verdier. Å hente hjem en IS kvinne er forakt for folket og folkets sikkerhet. 

Enig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok taktisk for å forsøke å styrke seg til neste valg.  Om det var så lurt tror jeg egentlig ikke for det vil bli mye vanskeligere å gå inn i en flerpartiregjering etter dette.  Frp vil aldri bli store nok til å være alene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, de er så smålige. Herregud for et tulleparti.

Morna, Siv! Måtte du aldri noensinne havne i regjering igjen. Håper du er ferdig i politikken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jon Are said:

Supert. Støtter de 100 prosent.tøft gjort. Dessverre er Siv Jensen globalist og vil ødelegge partiet. Få henne ut av partiet også .  Jeg ventet fortsatt på et nasjonal konservativt parti som vil verne om Norge og norske verdier. Å hente hjem en IS kvinne er forakt for folket og folkets sikkerhet. 

Rødt er det mest nasjonalkonservative partiet over sperregrensen. Stem på dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@forsberg sa det best:

Quote

 

The Trolley Problem (FrP-versjon):

Hvis du drar i spaken dør en syk femåring. Hvis du ikke drar i spaken overlever den syke femåringen, men du må stole på at rettsvesenet du har styrt i sju år kan straffeforfølge én terrorist.

 

FrP har så lite tiltro til rettsvesenet de selv har styrt i 7 år at de går ut av regjering for å protestere mot at en norsk statsborgers sak skal bli tatt opp der.

Dette fortjener de komiprisen for!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Stonegiant skrev:

Rødt er det mest nasjonalkonservative partiet over sperregrensen. Stem på dem.

rødt er et kommunistisk parti som vil at staten skal ha all makt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, driter i så langt i at FRP går ut av regjeringen. Jeg har ALLTID stemt borgelig, men  Solberg har skuffet så til de grader. Neste valg aner jeg ikke hva jeg skal stemme, men det blir ikke blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
1 time siden, Stonegiant skrev:

@forsberg sa det best:

FrP har så lite tiltro til rettsvesenet de selv har styrt i 7 år at de går ut av regjering for å protestere mot at en norsk statsborgers sak skal bli tatt opp der.

Dette fortjener de komiprisen for!

Norsk statsborger my.......sånn er det saken er. Norge bruker enormt med penger på å ta inn en potensiell morder . Setter hele rikets sikkerhet i fare . Vi vet alle at hvis hun blir dømt, er hun ute igjen om nok år. Og på toppen av det hele kaller Erna oss umoralske  dersom vi ikke er enige.. Umoralske ...Hun som tar inn en terrorist . Setter alle i fare og sier dette er bra.  Dette blir bare for dumt Erna. Null toleranse for terrorister er et godt utgangspunkt. Hadde vmder vært opp til meg hadde ikke kommet tilbake. Bortsett fra barn under 6 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
2 timer siden, Stonegiant skrev:

Rødt er det mest nasjonalkonservative partiet over sperregrensen. Stem på dem.

Kommunister. Drømmere og for en liberal innvandrings politikk. Tror ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
3 timer siden, Salka skrev:

Skulle skrive det samme :hoho: 

And hello  terrorists 💖 dumheten har ingen grenser ser jeg🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are
4 timer siden, C8H10N4O2 skrev:

Morna, Siv!

Morna,  Siv and hello terrorists.  Dette er så hårreisende naivt og dumt at jeg vet ikke o. Jeg skal gråte eller le.  Terrorister bør det være Null toleranse for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitronmelisse

Good riddance. Tipper faktisk det var akkurat dette Erna ville. Bli kvitt de tullete Frp'erne. Nå kan de kjøre høyre-sentrumpolitikk uten skrik og skrål fra Frp'erne.

At Siv har gått rundt og visst, men ikke sagt noe til sin egen ledergruppe i Frp er jo smått utrolig. Merkelig at hun går fri for all kritikk internt. Skjønt han far sjøl - altså Carl Ivar - går jo nå ut og ymter om lederskifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, antiislamist said:

rødt er et kommunistisk parti som vil at staten skal ha all makt.

 

32 minutter siden, Jon Are said:

Kommunister. Drømmere og for en liberal innvandrings politikk. Tror ikke det. 

 

Hva med å lese partiprogrammet før dere kommer med slik feilinformasjon?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All den tiden FrP har brukt på å love sine velgere om å få ut terroristen Krekar, endte det likevel med å få enda en terrorist til inn i Norge. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Jon Are skrev:

And hello  terrorists 💖 dumheten har ingen grenser ser jeg🙄

Gud bedre. Man trenger ikke være for terrorister eller ønske dem velkomne for å ikke like Siv, vettu. Alt er ikke svart-hvitt. Dessuten er ikke Siv noen god partileder i mine øyne. Maken til Harry og brautende kvinnemenneske skal man lete lenge etter! FrP har lovet gull og grønne skoger hele tiden, men ikke fått igjennom en jævla dritt. 

Endret av Salka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tanuki skrev:

Helt ærlig, driter i så langt i at FRP går ut av regjeringen. Jeg har ALLTID stemt borgelig, men  Solberg har skuffet så til de grader. Neste valg aner jeg ikke hva jeg skal stemme, men det blir ikke blått.

Jeg kommer til å stemme på rødt, bare på pur faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedrageridømte Mazyar Keshvari mister retten til å motta 987.000 kroner i året når Siv Jensen skal tilbake på Stortinget.

https://www.nrk.no/norge/frp-exit-far-konsekvenser-for-carl-i.-hagen-og-mazyar-keshvari-1.14868647

Endelig! Var helt usmakelig at kjeltringen Keshavri skulle fortsette å være stortingsrepresentant og tjene nesten en million i året selv etter han var dømt for å bruke stortingsvervet til å svindle til seg en halv million kroner. 

Endret av SVK
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...