Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020

udiskutert

Anbefalte innlegg

Kan det ikke lages en egen tråd for de av dere som aldri blir ferdig å diskutere deltagernes vekt? 

Anonymkode: 76080...5e9

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrejesus, er vel ingen som har sagt at Tina er overvektig. Men de andre er faktisk det, uansett hvor man vrir og vender på det. Så kommer det aldri å være sunt med såpass mye ekstra fett som de andre deltakerne har.

Anonymkode: 252fa...006

Når man skriver alle parrene er overvektige, så sier man jo at Tina også er det! Hun er ikke skrevet av noen som unntak. 

Anonymkode: 8d604...8fa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser over at noen av dere sier at alle i denne sesongen er overvektige. Tina er jo normalvektig. Blir ganske sjokkert over at det er DET dere kaller overvektig, ikke rart "ingen" er fornøyd med seg selv lenger når det er så sykt kroppspress i samfunnet at normalvektige blir kalt overvektige. Blir oppgitt! 

Ellers så har jeg mer troen nå etter siste episode på at det skal gå seg til mellom Tina og Bjørn Harald, har litt troen på Johnny og Marina også. Jeg har ikke noe tro på Linn og Kristoffer dessverre. 

Tina er vel den eneste som er i kategorien normalvektig. Men jeg har ikke akkurat noe imot å se på overvektige kropper på et slikt program, så jeg ser ikke helt hva som er problemet. Det er jo ikke vi som er gift med dem. 

Anonymkode: ea619...d8c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Herrejesus, er vel ingen som har sagt at Tina er overvektig. Men de andre er faktisk det, uansett hvor man vrir og vender på det. Så kommer det aldri å være sunt med såpass mye ekstra fett som de andre deltakerne har.

Anonymkode: 252fa...006

Men Herrefaenmeggud, vi andre på kg er jo ikke interesserte i kroppsvekta til deltagerne! Det er jo helt irrelevant! Hvem bryr seg om noen har noen kg, kanskje har du det selv om noen år av diverse årsaker.

Ser frem til kveldens episode! 🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg en så lang tråd som kun handler om hvor mye deltagerne veier. Så kjedelig og uinteressant.

Anonymkode: 2ffd1...c59

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser over at noen av dere sier at alle i denne sesongen er overvektige. Tina er jo normalvektig. Blir ganske sjokkert over at det er DET dere kaller overvektig, ikke rart "ingen" er fornøyd med seg selv lenger når det er så sykt kroppspress i samfunnet at normalvektige blir kalt overvektige. Blir oppgitt! 

Ellers så har jeg mer troen nå etter siste episode på at det skal gå seg til mellom Tina og Bjørn Harald, har litt troen på Johnny og Marina også. Jeg har ikke noe tro på Linn og Kristoffer dessverre. 

Om noen er overvektige eller ikke har ikke noe med synsing å gjøre - enten så ER de det eller så er de ikke det. Det mange tror er normalvektig er faktisk overvektig, enten du liker det eller ikke. 
Men nå skulle ikke dette bli en tråd om overvekt, måtte bare få på plass litt fakta 🙂

Anonymkode: 87861...0f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir klein av det paret som hele tiden skal kødde og lage jokes av alt. Forstår godt at hun begynner å bli lei når han aldri klarer å være seriøs.

Anonymkode: 9e73e...b2e

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir klein av det paret som hele tiden skal kødde og lage jokes av alt. Forstår godt at hun begynner å bli lei når han aldri klarer å være seriøs.

Anonymkode: 9e73e...b2e

Samme her. Jeg hadde blitt gal av å være sammen med en fyr som bare gikk rundt og flirte støtt, og som kom med tilgjorte og plumpe vitser hele tiden, slik han her gjør. Virker jo ikke som om fyren er i stand til å føre en normal samtale i det hele tatt. Skjønner at dama reagerer.

Anonymkode: 459fe...531

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Liljeb skrev:

Når du sier du er optimist, men sitter kronisk sånn her 😒🙄 og klager på mannen din selv. 

Det tenkte jeg også!

Hun sier hun takler livet med optimisme, men hun taklet jo ikke bryllupet slik? Der var det jo han som smilte mest. Samtidig så hadde han en klein kveld og virket som en litt tufsete fyr så hans gode humør ble kanskje overskygget av dette. Nå tror dama at han er en negativ fyr og de har kommet inn i en negativ spiral. Som hun ironisk nok er en stor del av. Hun presser han hele tiden opp i et hjørne og fyren blir en hakkekylling. Han "angriper" henne ikke tilbake, men hans frustrasjon kommer kanskje til syne ved at han sier "det lukter innestengt, vi må lufte" mens hun slår ut med armene og sier "fantastisk!". Jeg tror kanskje ikke han egentlig er så negativ eller pessimistisk. Hvordan han smilte og prøvde å gjøre det beste ut av bryllupsdagen tilsier jo det.

Hadde hun vært mer åpen for han og ikke gjort han frustrert følelsesmessig så hadde han kanskje ikke virket så negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 6.20, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer til å slite med å skille mennene fra hverandre. De var så like! Synes både utseende og type var veldig likt. 

Anonymkode: 14a93...ab5

De var ikke utseende messing like, type vet jeg ikke enda siden jeg ikke har sett mer enn 3 episoder så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2020 den 23.52, MadameDeRosa skrev:

Spennende. Ser første episode, men hvorfor har alle skjegg, så mye penere om de gadd å barbere seg til de gifta seg.

Noen liker å ha skjegg andre liker å være glattbarbert

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Tina og mannen snakket fint sammen. Håper de gjør morsomme ting fra nå av. Da får de en morsom bli-kjent fase også.

Anonymkode: 03fc4...e33

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det frem sider ved mannen til Marina også, husker ikke navnet, men han er visst ganske tafatt han også. Signerer på at det kveler all romantikk og interesse. 

Hvorfor kan ikke dere menn være litt selvstendige, rakrygget og lede ann? 

Det er attraktivt det! 

Anonymkode: f8062...d8c

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg hadde blitt gal av å være sammen med en fyr som bare gikk rundt og flirte støtt, og som kom med tilgjorte og plumpe vitser hele tiden, slik han her gjør. Virker jo ikke som om fyren er i stand til å føre en normal samtale i det hele tatt. Skjønner at dama reagerer.

Synes de virker som et flott par,perfekt fyr for meg😍

Endret av Tears in heaven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, Tears in heaven skrev:

Har du ikke behov for "den gode samtalen"? Hun sier jo at han ikke klarer å følge opp en samtale. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke behov for "den gode samtalen"? Hun sier jo at han ikke klarer å følge opp en samtale. 

Tror og håper dette retter på seg selvfølgelig,men han er absolutt min type.men alt skal ikke være tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Tears in heaven skrev:

Da har vi veldig ulik smak. Synes hele fyren er veldig harry. Humor er bra, men en som går rundt og vitser og ler hele tiden, er ikke morsom, bare klein og dum. Virker som om han ikke har noen dybde i det hele tatt. Det kan være at den dybden finnes der et eller annet sted, men jeg tror i så fall dama hans må lete lenge og vel for å finne den. Ja, om den i det hele tatt eksisterer....

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...