AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #541 Del Skrevet 3. mai 2021 Nutz skrev (5 minutter siden): Tar jeg helt feil eller er hun ene fra årets bonderomantikk tidligere deltager på gift med første blikk? Hun med alpakkagården Det stemmer. Anonymkode: fbb7b...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #542 Del Skrevet 3. mai 2021 Nutz skrev (48 minutter siden): Tar jeg helt feil eller er hun ene fra årets bonderomantikk tidligere deltager på gift med første blikk? Hun med alpakkagården https://www.vg.no/rampelys/tv/i/kRgW59/skilt-etter-gift-ved-foerste-blikk-proever-seg-som-jakten-bonde Anonymkode: 30591...b81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2021 #543 Del Skrevet 3. mai 2021 Nutz skrev (2 timer siden): Tar jeg helt feil eller er hun ene fra årets bonderomantikk tidligere deltager på gift med første blikk? Hun med alpakkagården Ja tror det var en artikkel om det i avisene så det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. juni 2023 #544 Del Skrevet 1. juni 2023 Hvordan går det med de nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå