AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #401 Del Skrevet 16. mars 2020 Syns det virker som Johnny tar seg veldig sammen eller holder noe inne? Andre som syns det samme? Anonymkode: c6c00...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #402 Del Skrevet 16. mars 2020 Flere som synes Tina kan bli hakket for kritisk? Helt innafor å sette krav og få være ærlig men hun har jo bestemt seg på forhånd at BH aldri kan vinne. Anonymkode: c3bc0...6e4 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #403 Del Skrevet 16. mars 2020 Egentlig rart om noen av de forbli gift lenge etter denne sesongen. Synes alle mennene er puslete/snodige på hver sin måte. Johnny: Enig i alt. Smiler og ler, lavmælt. Litt pinlige. Stå opp for deg selv mann. Kristoffer: Makan til idiot. Barnslig, harry og umoden så det holder. Linn, kom deg langt vekk fra han. Bjørn-Harald: Pingle, lite mann og holding som en kjøkkenstrikk. Passer mest sannsynlig bedre sammen med en annen nerd enn Tina. Synes også Tina er vel krass til tider. Minner litt om om Lene for noen år siden. Anonymkode: f43ee...b88 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #404 Del Skrevet 16. mars 2020 Kristoffer scorer hundre prosent på alle mine fordommer mot ego-menn som jobber i Forsvaret. Jeg hadde snudd i trappa på OSL når han sier at hun er gira på turen "men jeg er drittlei av å reise". Han tror han er Guds gave... Håper Linn bare dropper han når ukene/opptakene er over. Kudos for at hun vil prøve, men han gjør ingen innsats. Anonymkode: c6d6a...867 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #405 Del Skrevet 16. mars 2020 Noen som kan legge resultatet fra sesongavslutningen i en spoilertag? Har ikke tid å se den. Anonymkode: 252fa...006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 16. mars 2020 #406 Del Skrevet 16. mars 2020 (endret) Nei dette var trist å se. Stakkars Linn, uff så kald han var... Endret 16. mars 2020 av MadameDeRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #407 Del Skrevet 16. mars 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristoffer scorer hundre prosent på alle mine fordommer mot ego-menn som jobber i Forsvaret. Jeg hadde snudd i trappa på OSL når han sier at hun er gira på turen "men jeg er drittlei av å reise". Han tror han er Guds gave... Håper Linn bare dropper han når ukene/opptakene er over. Kudos for at hun vil prøve, men han gjør ingen innsats. Anonymkode: c6d6a...867 Kristoffer jobber vel som båtmekaniker. Anonymkode: f43ee...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #408 Del Skrevet 16. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristoffer jobber vel som båtmekaniker. Anonymkode: f43ee...b88 I Forsvaret ja... Anonymkode: e0da8...e5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 16. mars 2020 #409 Del Skrevet 16. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan legge resultatet fra sesongavslutningen i en spoilertag? Har ikke tid å se den. Anonymkode: 252fa...006 Har jo ikke vært vist ennå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. mars 2020 #410 Del Skrevet 17. mars 2020 Hadde nesten vært gøy å se Linn sammen med Bjørn-Harald. Kristoffer gir meg frysninger i negativ forstand. Ordentlig ekkel type. Han virker tiltaksløs når det kommer til respekt og toleranse. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 17. mars 2020 #411 Del Skrevet 17. mars 2020 Linn sier kristoffer er drømmemannen. Hva ser hun som ikke vi ser? 😂 Nei, da. alle skal få velge hvem de vil være med. Og det skjer mer en det vi ser. Tina og bh er jo veldig åpne og forteller blant annet om krangl på sms. Eller tina forteller 🤪😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000VF000 Skrevet 17. mars 2020 #412 Del Skrevet 17. mars 2020 Uff dette blir bare kleinere og kleinere. Tina holder ut bare fordi hun må. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 17. mars 2020 #413 Del Skrevet 17. mars 2020 Hadde ikke orket Tina som venninne engang. Hun påstår hun vil ha en som sier i mot, men så fort det faktisk er litt motstand, så blir hun jo bare enda mer bitchy og nedlatende. Hun anerkjenner ikke andre rett og slett. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #414 Del Skrevet 17. mars 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Kristoffer jobber vel som båtmekaniker. Anonymkode: f43ee...b88 Og hvilken virksomhet i Norge har flest båtmekanikere? Anonymkode: 2c174...bb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #415 Del Skrevet 17. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvilken virksomhet i Norge har flest båtmekanikere? Anonymkode: 2c174...bb6 Slapp av! En båtmekaniker kan faktisk jobbe for en hvilken som helst båtforretning. Ingen selvfølge at det er Forsvaret. Jeeezes... Anonymkode: f43ee...b88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #416 Del Skrevet 17. mars 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan legge resultatet fra sesongavslutningen i en spoilertag? Har ikke tid å se den. Anonymkode: 252fa...006 Jeg vil også vite! For dere som har d-play-abonnement og kan se episoden allerede.. Anonymkode: 90d96...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #417 Del Skrevet 17. mars 2020 Tenk om noen hadde snudd i døra, med en gang de så sine potensielle ektefeller. Hva hadde skjedd da? Tror jeg lett kunne gjort noe sånt, og derfor kunne jeg aldri meldt meg på Gårsdagens episode var bare klein, fikk så vondt av BH da han var hos Tina og ingen sa noe på lenge. Hun var også sykt frekk da de var ute og spiste, totalt uten grunn. For ikke å snakke om Kristoffer, Mr Enstavelses-ord. Hvorfor klarer han ikke være LITT hyggelig? Greit nok han kjøpte gaver til Linn, men de gavene betyr ikke mye når han er så ufyselig. Virker jo som det går fint med Marina og Johnny, men han er jo veldig veik og puslete syns jeg. Har han noen egne meninger? Interesser? Anonymkode: 5b74d...331 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #418 Del Skrevet 17. mars 2020 På 14.3.2020 den 22.54, udiskutert skrev: Vet at André og Isabel fra sesong 4 har funnet seg partnere (tidenes gift ved første blikk-par, forresten). Rune fra samme sesong har blitt sammen med eksen igjen. Ellers har jo svensken blitt sammen med Else, en tidligere Jakten-frier. Og Mariell har også funnet seg kjæreste. Var også en nyhetssak for ikke så lenge siden at Magnus har også funnet seg en mann. Ja, jeg har VG+. Og er veldig engasjert i GVFB. 🙈 Ikke for være frekk, men hvis Isabel klarer å finne seg noen så burde jeg og klare det! Jeg kan være kresen og ha mine meninger men syns ikke jeg er like ille som henne i det hele tatt. Hvor får sånne damer tak i kjæreste?! Må jeg bare bli en slem bitch? Anonymkode: 5b74d...331 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 17. mars 2020 #419 Del Skrevet 17. mars 2020 Jeg håper deltakerne ser seg selv på TV og lærer litt av det. Flere av de må justere seg ganske mye for å finne en livspartner som varer noe særlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #420 Del Skrevet 17. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Må jeg bare bli en slem bitch? Anonymkode: 5b74d...331 Neeeeeeeeeeeeeei vær så snill. Alle liker hyggelige og positive lady's Anonymkode: 70c8a...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå