AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #381 Del Skrevet 11. mars 2020 På 19.1.2020 den 23.30, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke imponert over suksessraten til den serien. Den har skapt kun ett par, Sara og Joakim fra i fjor, som har fått baby. Det er jo slutt mellom de eneste to vellykkede parene fra tidligere sesonger- Annabelle og Vebjørn og Andrea og Nicolai. Anonymkode: 90d96...d34 feil. de har skapt et par fra første sesong også som også har fått barn Anonymkode: 714e6...1d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #382 Del Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: feil. de har skapt et par fra første sesong også som også har fått barn Anonymkode: 714e6...1d4 Ikke meg du siterer, men jeg mener også at suksessraten er elendig. Dersom eksprimentet skulle ha noe for seg bør det jo komme iallfall i nærheten av den gjennomsnittlige skillsmisseraten i befolkningen. Ellers kan man like gjerne finne noen på sukker eller tinder, og slippe å eksponere seg for hele Norge. I løpet av 5 sesonger gjenstår ett par som ikke har gått fra hverandre, og sesong 6 lover vel heller ikke særlig bra. Syns programmet er artig, men særlig vellykket som matchingkonsept er det vel neppe... Anonymkode: cc841...cd8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 11. mars 2020 #383 Del Skrevet 11. mars 2020 Synes "Love is blind" på Netflix er mer interessant som konsept. Der møter de hverandre uten å kunne se hverandre, og danner relasjon basert på samtale og ikke utseende. Håper noe slikt kommer til Norge. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #384 Del Skrevet 11. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke meg du siterer, men jeg mener også at suksessraten er elendig. Dersom eksprimentet skulle ha noe for seg bør det jo komme iallfall i nærheten av den gjennomsnittlige skillsmisseraten i befolkningen. Ellers kan man like gjerne finne noen på sukker eller tinder, og slippe å eksponere seg for hele Norge. I løpet av 5 sesonger gjenstår ett par som ikke har gått fra hverandre, og sesong 6 lover vel heller ikke særlig bra. Syns programmet er artig, men særlig vellykket som matchingkonsept er det vel neppe... Anonymkode: cc841...cd8 Altså, INGEN, ikke en gang eksperter, kan forutsi kjemi (eller mangel på sådan). Dette viser at de kan matche veldig godt på papiret (du vet de gjennomfører massevis av tester og intervjuer før utvelgelse), men det er åpenbart ikke alltid at det holder. Anonymkode: e8ac8...510 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #385 Del Skrevet 11. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, INGEN, ikke en gang eksperter, kan forutsi kjemi (eller mangel på sådan). Dette viser at de kan matche veldig godt på papiret (du vet de gjennomfører massevis av tester og intervjuer før utvelgelse), men det er åpenbart ikke alltid at det holder. Anonymkode: e8ac8...510 Ja, og snart 6 sesonger i Norge pluss flere andre land viser at det å gifte seg på TV med eksperthjelp ikke øker sannsynligheten for varig ekteskap. Det er derfor jeg sier det er artig TV, men ikke vellykket som eksperiment. Kanskje er det feil type folk som melder seg på, kanskje er de ikke helt ærlige med seg selv og ekspertene i intervjurundene. Og selvfølgelig at kjemi ikke kan 100% forutses. Hva vet vel jeg - jeg ser bare at det i svært liten grad har fungert til nå... Anonymkode: b938d...373 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #386 Del Skrevet 11. mars 2020 8 timer siden, kaleidoskop skrev: Hva mener du? Alle har jo vært med ut serien. Hvilken sesong/hvem har ikke det tenker du på? Tina vil ikke bo med bh, hun sier følelser for intimitet og kyss ikke er der. Tror også om ikke linn var så betatt hadde hun flyttet ut. Hm, husker ikke helt hvilke sesonger, men kan hvertfall huske at to par har gått fra hverandre før det har gått fem uker. Det ene var et litt "konservativt" par som ikke ville dele rom på bryllupsnatten (kan forsåvidt forstå det), og det andre var en fyr som bodde i enten nord-norge eller trøndelag som var ingeniør e.l. og en dame med kort, blondt hår som bodde i oslo - husker at de gikk på rulleskøyter en gang, for det var i vignetten den sesongen. Anonymkode: 709fa...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #387 Del Skrevet 11. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidde å se på da?🙄 Anonymkode: e0da8...e5a Fordi det er veldig underholdende allikevel 🤣 Anonymkode: 709fa...419 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #388 Del Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, Sandin skrev: Synes "Love is blind" på Netflix er mer interessant som konsept. Der møter de hverandre uten å kunne se hverandre, og danner relasjon basert på samtale og ikke utseende. Håper noe slikt kommer til Norge. Problemet med et sånt konsept er at man later som at utseende og fysisk tiltrekning ikke har noe å si, men det har det. Det betyr ikke at man må leve opp til rådende skjønnhetsidealer, jeg vet om mange som ikke gjør det som har partnere, men det må være en eller annen form for tiltrekning der. Vi elsker å late som at utseendet ikke betyr noe, at det kun er personligheten, og selv om jeg personlig tror at personligheten er det viktigste når det kommer til å like noen, særlig når det gjelder langtidsforhold, har utseendet litt å si også. Så kan man mene hva man vil om det, men vi er tross alt også biologiske vesner med instinkter som ikke kan forklares alltid. Anonymkode: 709fa...419 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #389 Del Skrevet 11. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, og snart 6 sesonger i Norge pluss flere andre land viser at det å gifte seg på TV med eksperthjelp ikke øker sannsynligheten for varig ekteskap. Det er derfor jeg sier det er artig TV, men ikke vellykket som eksperiment. Kanskje er det feil type folk som melder seg på, kanskje er de ikke helt ærlige med seg selv og ekspertene i intervjurundene. Og selvfølgelig at kjemi ikke kan 100% forutses. Hva vet vel jeg - jeg ser bare at det i svært liten grad har fungert til nå... Anonymkode: b938d...373 Jeg synes faktisk det er en suksess at noen par faktisk har holdt sammen når de ALDRI har møtt hverandre før. Statistisk ser det ikke bra ut, men med det utgangspunktet synes jeg faktisk det er et helt overkommelig resultat Anonymkode: e8ac8...510 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #390 Del Skrevet 11. mars 2020 Man må vel bare konkludere med at eksperimentet ikke er en suksess. Anonymkode: f8062...d8c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 11. mars 2020 #391 Del Skrevet 11. mars 2020 8 timer siden, Sandin skrev: Synes "Love is blind" på Netflix er mer interessant som konsept. Der møter de hverandre uten å kunne se hverandre, og danner relasjon basert på samtale og ikke utseende. Håper noe slikt kommer til Norge. Husker NRK serien; dating i mørket 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 12. mars 2020 #392 Del Skrevet 12. mars 2020 8 hours ago, Hyachint31 said: Husker NRK serien; dating i mørket 😅 Jeg også 😂 det var klein tv 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #393 Del Skrevet 14. mars 2020 Vet noen om hvordan det har gått med tidligere deltagere (som skilte seg)? Enkelte fremsto jo ikke veldig attraktive som partnere, om man kan si det forsiktig... Anonymkode: 504d1...fc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
udiskutert Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #394 Del Skrevet 14. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet noen om hvordan det har gått med tidligere deltagere (som skilte seg)? Enkelte fremsto jo ikke veldig attraktive som partnere, om man kan si det forsiktig... Anonymkode: 504d1...fc7 Vet at André og Isabel fra sesong 4 har funnet seg partnere (tidenes gift ved første blikk-par, forresten). Rune fra samme sesong har blitt sammen med eksen igjen. Ellers har jo svensken blitt sammen med Else, en tidligere Jakten-frier. Og Mariell har også funnet seg kjæreste. Var også en nyhetssak for ikke så lenge siden at Magnus har også funnet seg en mann. Ja, jeg har VG+. Og er veldig engasjert i GVFB. 🙈 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #395 Del Skrevet 15. mars 2020 2 timer siden, udiskutert skrev: Vet at André og Isabel fra sesong 4 har funnet seg partnere (tidenes gift ved første blikk-par, forresten). Rune fra samme sesong har blitt sammen med eksen igjen. Ellers har jo svensken blitt sammen med Else, en tidligere Jakten-frier. Og Mariell har også funnet seg kjæreste. Var også en nyhetssak for ikke så lenge siden at Magnus har også funnet seg en mann. Ja, jeg har VG+. Og er veldig engasjert i GVFB. 🙈 Enig! 😂 Anonymkode: 709fa...419 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 15. mars 2020 #396 Del Skrevet 15. mars 2020 13 hours ago, udiskutert said: Vet at André og Isabel fra sesong 4 har funnet seg partnere (tidenes gift ved første blikk-par, forresten). Rune fra samme sesong har blitt sammen med eksen igjen. Ellers har jo svensken blitt sammen med Else, en tidligere Jakten-frier. Og Mariell har også funnet seg kjæreste. Var også en nyhetssak for ikke så lenge siden at Magnus har også funnet seg en mann. Ja, jeg har VG+. Og er veldig engasjert i GVFB. 🙈 Haha, gøy at flere en meg er engasjert. Elsker å google og følge med på parene. Enig i at de også var tidenes par. 😁👌🏻 Står det mye på vg +. Har ikke det ikke, men må Kanskje investere 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #397 Del Skrevet 15. mars 2020 På 11.3.2020 den 14.07, AnonymBruker skrev: feil. de har skapt et par fra første sesong også som også har fått barn Anonymkode: 714e6...1d4 De du snakker om her er jo Annabelle og Vebjørn, som den du siterte nevnte. Man kan vel forsåvidt si at det var vellykket med dem siden de var sammen i 5 år og fikk et barn, men tydeligvis hadde forholdet en utløpsdato. Per nå er det kun Sarah og Joachim fra forrige sesong som fortsatt er sammen. Anonymkode: 3564e...a77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #398 Del Skrevet 15. mars 2020 På 11.3.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev: Hm, husker ikke helt hvilke sesonger, men kan hvertfall huske at to par har gått fra hverandre før det har gått fem uker. Det ene var et litt "konservativt" par som ikke ville dele rom på bryllupsnatten (kan forsåvidt forstå det), og det andre var en fyr som bodde i enten nord-norge eller trøndelag som var ingeniør e.l. og en dame med kort, blondt hår som bodde i oslo - husker at de gikk på rulleskøyter en gang, for det var i vignetten den sesongen. Anonymkode: 709fa...419 🤣🤣🤣🤣 nordlendingen ja! Hans beste kompliment på hennes utseende var "ikke verst", det falt ikke i smak. Jeg hadde også reagert som henne i den situasjonen, man kan ikke connecte med noen som bare har cheesy uttrykk som egentlig ikke betyr noe spesielt. Anonymkode: d4ff4...29a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #399 Del Skrevet 16. mars 2020 Hvorfor er ikke dagens ep komt ut på dplay? Anonymkode: 9e73e...b2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #400 Del Skrevet 16. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er ikke dagens ep komt ut på dplay? Anonymkode: 9e73e...b2e Det ligger der. Anonymkode: 2b40c...594 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå