Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020

udiskutert

Anbefalte innlegg

Jeg håper Linn blir nedrent av frierbrev av flotte mannfolk!! Det hadde hun fortjent! Kjent på kjærligheten. 

Anonymkode: ce9ae...e7c

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, WhiteSwan skrev:

«Skal vi lage barn nå? Nei får lage middag først» 😂

Hvem sa hva?

Anonymkode: f8062...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett på så mange sesonger av dette programmet, men her må de vel ha gjort en gigabommert ved å caste Kristoffer. Det gjør vondt å se hvordan Linn havner oppi alle problemene til Kristoffer. Ja, det er ikke alltid en match fungerer, men oppførselen til Kristoffer er jo helt krise. 

Anonymkode: ea619...d8c

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sa hva?

Johnny det første og Marina det andre 🙂

Anonymkode: 7e7c2...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 8!!

Spoiler

Virker som om mannen til Marina er på vei inn i vennefella?

Linn og mannen står på stedet hvil virker det som

Tina og BH går det heller ikke bedre med. 

Jeg tror alle skiller seg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri tatt så feil av førsteinntrykket mitt før!

Syntes Tina var helt grusom og BH så koselig, men han er jo helt utålelig usikker og innpåsliten. Sende sinnameldinger fordi hun sa hun ikke hadde kommet over i forelskelsesfasen ennå, hallo!? Jeg ser hun prøver hardt, men han får henne ikke mer på gli ved å være en desperat fjortis!

Jeg har falt helt for Johnny, jeg håper virkelig Marina lar fornuften seire! Jeg tror de er gode for hverandre.

og Kristoffer... Jeg mangler ærlig talt ord. Jeg tror Linn er veldig heldig hvis hun kommer seg unna han. Hun hadde blitt helt nedbrutt i lengden.

Endret av Galanga
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 000VF000 skrev:

Episode 8!!

Vis skjult innhold

Virker som om mannen til Marina er på vei inn i vennefella?

Linn og mannen står på stedet hvil virker det som

Tina og BH går det heller ikke bedre med. 

Jeg tror alle skiller seg. 

Spoiler

Trodde Jonny var forelsket og hun ikke?? Men, enig, tror ikke noen av de forblir gift. Og Kristoffer er bare utrolig umoden og teit i oppførselen. Skikkelig harry. Virker som han skal tøffe seg hele tiden. Blir litt flau av han. Håper Linn finner noe bedre, hun fortjener det.

Anonymkode: f43ee...b88

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn er så slitsom. Han er ikke forelsket enda, ro deg ned liksom

Anonymkode: f1a4c...97e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Linn er så slitsom. Han er ikke forelsket enda, ro deg ned liksom

Anonymkode: f1a4c...97e

Hun prøver litt vel hardt ja 

Anonymkode: 70c8a...aca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både K og Tina driver med emosjonell utpressing. Det er virkelig ikke greit. 

Anonymkode: a4a91...45e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da mener du?

Anonymkode: bc770...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår både BH og Tina. Tina kan være skikkelig kvass mot han noen ganger, men det er nok fordi hun ønsker en mann som "det er litt tak i" som hun sier. Selv om det ikke er hans feil. De er nok bare en dårlig match.

Men synes Bjørn H har en holdning som skriker "unnskyld for at jeg er til", men synes det har tatt seg litt opp... 

Anonymkode: 9e73e...b2e

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da mener du?

Anonymkode: bc770...7d8

De driver å holder de andre i et emosjonelt press ved å være «kalde». Mye bedre å ha gjort kort prossess. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at Johnny og Marina orker å spise alle måltidene i sofaen, med tallerken på fanget eller foran seg på det lille sofabordet 🤨 Ellers synes jeg de er virkelig søte og fine sammen. Marina er en utrolig pen og nydelig dame med en fin mildhet, men samtidig med litt «punch» og en rå latter. Johnny er snill og god, elskverdig og en som trolig sitter inne med veldig mye følelser. Jeg tror han trenger en dame å være glad i. 

Både Kristoffer og Linn er slitsomme i mine øyne. Linn er fin, god og veldig snill, men jeg synes kanskje hun prøver vel hardt og «synger med» på notene til K i for stor grad. 

Tina og BH er hyggelige folk på sin måte, men jeg tror bare ikke de er en god match. Jeg kjenner meg veldig igjen i Tina, og merker at jeg nesten hadde blitt uvel av å tenke på å skulle vært gift med en mann som for eksempel ser seg i hendene, gnir de litt sammen og sier «det var litt vondt» etter å ha svingt seg i det armgang-stativet. Sånt er rett og slett totalt turn off for meg. 

Anonymkode: 2b40c...594

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at Johnny og Marina orker å spise alle måltidene i sofaen, med tallerken på fanget eller foran seg på det lille sofabordet 🤨 Ellers synes jeg de er virkelig søte og fine sammen. Marina er en utrolig pen og nydelig dame med en fin mildhet, men samtidig med litt «punch» og en rå latter. Johnny er snill og god, elskverdig og en som trolig sitter inne med veldig mye følelser. Jeg tror han trenger en dame å være glad i. 

Både Kristoffer og Linn er slitsomme i mine øyne. Linn er fin, god og veldig snill, men jeg synes kanskje hun prøver vel hardt og «synger med» på notene til K i for stor grad. 

Tina og BH er hyggelige folk på sin måte, men jeg tror bare ikke de er en god match. Jeg kjenner meg veldig igjen i Tina, og merker at jeg nesten hadde blitt uvel av å tenke på å skulle vært gift med en mann som for eksempel ser seg i hendene, gnir de litt sammen og sier «det var litt vondt» etter å ha svingt seg i det armgang-stativet. Sånt er rett og slett totalt turn off for meg. 

Anonymkode: 2b40c...594

Enig i at BH er for veik. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun sett de episodene som ligger gratis ute, og håper det blir bedre for parene fremover. 

Får helt klaustrofobi av BH. Sette seg ned på benken og konfronterende ta opp at de ikke kysser og at hun ikke har fått følelser? Hva slags sutring er dette her? Hun får neppe mer lyst på ham av å nærmest bli anklaget for å ikke føle. 

Det ble litt whine whine whine. 

Hadde et lite håp for BH og Tina noen episoder - jeg tror de er fine folk begge to som bare kom skjevt ut og inn i en ond sirkel. Krysser fingrene for dem. 

Linn og Kristoffer er helt krise. Synes han rett og slett ikke virker klar for følelser. Litt sånn fjortiss som tøffer seg med at han ikke prater og føler så mye. Utrolig umodent og ufint! 

(er fullstendig klar over at det kan være klippet for å fremstille dem annerledes enn de er. Håper egentlig det!) 

Anonymkode: 2c174...bb6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2020 den 5.44, AnonymBruker skrev:

Hvem sa hva?

Se programmet da! Så finner du nok ut av det. 

Anonymkode: 3b471...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt flau over å se på den selvutslettende atferden som han BT fremviser.

Bortrydding av lekefigurer, begynne å trene, hopper på hennes grønt er godt urbane chick  "diett", prøve å være tøffere, ikke tenke negativt blabla. Jeg måtte holde meg for øya når han satt seg på den sykkelen, jeg var så sikker på at han skulle fucke det opp å kjøre rett igjennom veggen eller noe i den duren 🤣

Det er helt utrolig at en voksen mann på 30+ er så villig til å være modelleire. Det burde være det største "turn offet" spør du meg, det at han prøver å være noe han ikke er. Han er jo ikke, og vil heller neppe bli en kostholdsbevisst badass som elsker crossfit.

Hun Tina syns jeg virker som en kjip dame!  Jeg har null problemer med å forstå at hun ikke har klart å lande en slik - tøff, maskulin,kjekk,trent, selvsikker - kar som hun søker etter. I møte med en sånn kar så hadde bordet blitt snudd, og hun hadde blitt castet i BT sin rolle, mens kjekkasen hadde " 😕 " og lurt på hvorfor han var matchet med hun kraftige harrytass dama.  Men hun har absolutt ikke har vært heldig med matchen sin, og det burde vært mulig å funnet en mann til henne som i det minste hadde hatt en litt sterkere personlighet enn BT.

Linn syns jeg har fremstått mye mer positivt etter at det ble mindre "tull og fjas". Hun virker som en hyggelig og god dame, så hun har vel hatt uflaks med matchen hun også.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

De driver å holder de andre i et emosjonelt press ved å være «kalde». Mye bedre å ha gjort kort prossess. 

De snakker jo om følelser og at det ikke er noe der. Men de er låst til TV programmet i 5 uker og kan derfor ikke bare stikke 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...