udiskutert Skrevet 19. januar 2020 #1 Del Skrevet 19. januar 2020 Promoen har blitt sett på TV i det siste, og den ligger på Facebook-siden til Gift ved første blikk. Mandag 27. januar klokken 20:30 er premiere. Noen som gleder seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #2 Del Skrevet 19. januar 2020 Gidder ikke se på. Jeg driter vel i hvem som gifter seg og ikke. Anonymkode: ebcd1...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #3 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg har sett på alle sesongene, men jeg må dessverre si at jeg ikke har troen på prosjektet. Jeg kjenner til flere av de som har vært med (ikke personlig, men via venner eller kolleger), og har fått høre at deltakerne stort sett har vært ganske misfornøyde med opplegget og matchingen. Altså, klart man er misfornøyd når det ikke klaffer, men noen av matchene mener jeg er skikkelig skivebom. Jeg mener også at noen av deltakerne har vært så ufine mot partneren sin at det har vært ubehagelig å se på. Dét sagt så tror jeg at skal følge med nok en gang. Anonymkode: c493c...fb9 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #4 Del Skrevet 19. januar 2020 Jeg er ikke imponert over suksessraten til den serien. Den har skapt kun ett par, Sara og Joakim fra i fjor, som har fått baby. Det er jo slutt mellom de eneste to vellykkede parene fra tidligere sesonger- Annabelle og Vebjørn og Andrea og Nicolai. Anonymkode: 90d96...d34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #5 Del Skrevet 19. januar 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke imponert over suksessraten til den serien. Den har skapt kun ett par, Sara og Joakim fra i fjor, som har fått baby. Det er jo slutt mellom de eneste to vellykkede parene fra tidligere sesonger- Annabelle og Vebjørn og Andrea og Nicolai. Anonymkode: 90d96...d34 Synes 1/3 er en bra rate jeg. Ingen kan jo forutse kjemi selv om de i teorien er en «bra match». Anonymkode: e8ac8...510 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2020 #6 Del Skrevet 19. januar 2020 Det er bare overvektige med i denne sesongen. Da føler jeg ikke at det er vits å se på, for da har ikke så mange meldt seg på og matchene er med stor sannsynlighet enda verre enn tidligere år. Må se på, men synes ikke matchmakerne er noe flinke. Det har vært noen skikkelig store bitcher med i serien tidligere. Kvinnfolka har vært hakkepinnegærne og vært ufyselige slik jeg ikke trodde noen var mot andre mennesker. Spesielt ikke når man blir filmet. Tenk hvor grusomme folka var bak kamera!! Anonymkode: 492c2...a45 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #7 Del Skrevet 20. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes 1/3 er en bra rate jeg. Ingen kan jo forutse kjemi selv om de i teorien er en «bra match». Anonymkode: e8ac8...510 Det er jo ikke 1/3. Av alle parene gjennom 5 sesonger er det 1/15 par som har holdt sammen. Anonymkode: 7e7c2...e3d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #8 Del Skrevet 20. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare overvektige med i denne sesongen. Da føler jeg ikke at det er vits å se på, for da har ikke så mange meldt seg på og matchene er med stor sannsynlighet enda verre enn tidligere år. Må se på, men synes ikke matchmakerne er noe flinke. Det har vært noen skikkelig store bitcher med i serien tidligere. Kvinnfolka har vært hakkepinnegærne og vært ufyselige slik jeg ikke trodde noen var mot andre mennesker. Spesielt ikke når man blir filmet. Tenk hvor grusomme folka var bak kamera!! Anonymkode: 492c2...a45 Er du seriøs? De har mange hundre søkere til hver eneste sesong. Så der tar du feil. Hadde du tenkt det samme om det kun var tynne mennesker med? Anonymkode: 76080...5e9 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #9 Del Skrevet 20. januar 2020 På 19.1.2020 den 17.44, udiskutert skrev: Promoen har blitt sett på TV i det siste, og den ligger på Facebook-siden til Gift ved første blikk. Mandag 27. januar klokken 20:30 er premiere. Noen som gleder seg? 28.januar. Anonymkode: 504d1...fc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #10 Del Skrevet 20. januar 2020 Så akkurat på de som har fått barn. Synes det er koselig. Sara er så rolig, eller begge er det. De takler det fint 😊 Anonymkode: fbb7b...99e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #11 Del Skrevet 20. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke 1/3. Av alle parene gjennom 5 sesonger er det 1/15 par som har holdt sammen. Anonymkode: 7e7c2...e3d Uansett om de har holdt sammen eller ikke så har de faktisk blitt forelsket og vært sammen, paret fra første sesong fikk jo til og med barn. Må man være sammen resten av livet for ar det skal anses som vellykket matching? Anonymkode: 5df71...c9b 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #12 Del Skrevet 20. januar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke imponert over suksessraten til den serien. Den har skapt kun ett par, Sara og Joakim fra i fjor, som har fått baby. Det er jo slutt mellom de eneste to vellykkede parene fra tidligere sesonger- Annabelle og Vebjørn og Andrea og Nicolai. Anonymkode: 90d96...d34 Det er ikke riktig. Annabelle og Vebjørn fikk også et barn før de skilte seg Anonymkode: 84be4...712 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2020 #13 Del Skrevet 20. januar 2020 Jeg tror ikke selve matchingen er så ille. Men det å skulle være på tv i en slik prosess tror jeg er enormt stressende. Hvordan klare å være seg selv med alle kameraene rundt? Og alt opplegget de må være med på? Det gir en dårlig start på noe som kunne blitt bra, tror jeg. Anonymkode: 504d1...fc7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #14 Del Skrevet 21. januar 2020 Litt interessant at Sara sier at dagene hun var på sykehuset hadde stor betydning for forholdet deres. Mannen var med hele tida, men jeg tror ikke TV-teamet var med...? Tenkte at de fikk noen dager i fred alene da. I tillegg virker det som de begge to gikk inn i dette med dønn seriøse hensikter, og satte av tid til hverandre. I motsetning til enkelte andre som fortsatte "singellivet" inn i ekteskapet, hvor å være med venner osv var viktigere enn å prøve å bli kjent med den andre. Anonymkode: c6d6a...867 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #15 Del Skrevet 22. januar 2020 Har fått inntrykk av at hun ene er ekstremt slitsom kun av det lille jeg har sett av reklame. Anonymkode: 414f8...94b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #16 Del Skrevet 22. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt interessant at Sara sier at dagene hun var på sykehuset hadde stor betydning for forholdet deres. Mannen var med hele tida, men jeg tror ikke TV-teamet var med...? Tenkte at de fikk noen dager i fred alene da. I tillegg virker det som de begge to gikk inn i dette med dønn seriøse hensikter, og satte av tid til hverandre. I motsetning til enkelte andre som fortsatte "singellivet" inn i ekteskapet, hvor å være med venner osv var viktigere enn å prøve å bli kjent med den andre. Anonymkode: c6d6a...867 TV-teamet var med på sykehuset. Fant denne videoen: Anonymkode: 62932...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 27. januar 2020 #17 Del Skrevet 27. januar 2020 Nå er det kommet ny sesong med Gift ved første blikk. Tenker vi kunne diskutere den nye sesongen her Det ligger allerede 2 episoder på dplay for dere som har premium. Spent på årets deltakere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #18 Del Skrevet 27. januar 2020 Tror det allerede er en tråd om serien Anonymkode: b40c3...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk_88 Skrevet 27. januar 2020 #19 Del Skrevet 27. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det allerede er en tråd om serien Anonymkode: b40c3...72c Jeg tenkte at det var lettere å lage en egen tråd for årets sesong, den andre tråen er jo alle sesongene som har vært 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #20 Del Skrevet 27. januar 2020 1 minutt siden, frk_88 said: Jeg tenkte at det var lettere å lage en egen tråd for årets sesong, den andre tråen er jo alle sesongene som har vært Det er allerede en egen tråd for årets sesong Anonymkode: b40c3...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå